Tetris peli

Anonyymi

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä on tullut Commodore 64:lla ja Nokian kännykällä pelattua Tetristä.

• Nintendolla tuli hakattua Super Marion ohella Tetristä, siis silloin harvoin kun heistä kaukana asuvana pääsin serkkujen luokse käymään, joilla oli Nintendo. Myöhemmin pääsi pleikkaria testaamaan, ja Nintendoa ennen toisilla serkuilla taasen tais olla Commodore 64:nen, jolla pääs pelaamaan heillä käydessä.

Muistaako kukaan sellasta autopeliä Commodore 64:lla, jota ajettiin joystickilla, ja siinä pysty joillakin radoilla kaltevia seiniä pitkin ajamalla ohittamaan muita autoja? Oon yrittänyt etsiä sitä netistä, mutta ei ole saattunut osumaan silmiin. Outrunin ja Rad Racerin kaltainen, tai sitten jompikumpi niistä.

Itellä oli MS-DOS:silla mm. Grand Prix Circuit, Pokeri, ja tais olla Tetriskin. Mother Goose löytyi myös.

Tetriksen tyyppisiä pelejä olen pelannut puhelimella ja netissä viime vuosien aikana, mutta vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      9817
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      56
      1106
    3. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      941
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      912
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      61
      805
    Aihe