Vaimo painostaa seksillä ja käyttää minua seksuaalisesti hyväkseen.

Anonyymi

Seksuaalisessa kanssakäymisessä tulee toimia vaimon tahdon mukaisesti, oman tahtoni vastaisesti. Vaimo on myös jo pitkään heitellyt minua tavaroilla. Viimeksi hän hakkasi minut eilen. Olen kuin eläin häkissä, josta ei pääse pakoon.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna kun arvaan: pönäkkävatsainen, pyylevä siiderivalas jolla kirkkaanpunainen lyhyt tukka sekä hartioissa mustat, miehekkäät tatuoinnit. Mutta katos kun naisella täytyy olla itsetunto kohdillaan! Ei sitä mitään tämmöstä kilttiä naista kuten vaikka minä, niin kukaan nykypäivän mies nähkääs katsele. Ne on näitä femakkoja joita nämä miehet halajavat!

    • Anonyymi

      Millaista se seksi sitten on? Mitä siinä käytännössä tapahtuu?

      • Anonyymi

        Minä en saa nauttia. En saa vaimolta hellyyttä, kosketusta tai suudelmia. Ja esimerkiksi suuseksiä ei ole kuin yksipuolisesti. Se tapahtuu siis ainoastaan niin päin että vaimo on vastaanottavana osapuolena. Joudun tyydyttämään hänen jokaisen tarpeensa yksitellen. Ja hän ei peseydy kunnolla eli haju ja maku on sen mukainen. Ennen varsinaista aktia vaimo tempaisee kivuliaasti kiinni peniksestäni ja ravistelee sitä kuin tulitikkurasiaa. Lopuksi hän karjaisee, että tuletko sinä jo, saatanan hidas matelija tai muuta vastaavaa. Jos en saa häntä itseään tulemaan, niin silloin tulee avokämmentä. Petipuuhista on tullut päivän vastenmielisimpiä ja pelottavimpia tapahtumia ja jopa pelkään mennä sänkyyn nukkumaan kun ei tiedä mitä odottaa. Vaimoni on raiskannut minut useita kertoja vaginaan tarkoitetulle, kovalla ja kookkaalla tekopeniksellä. Sanoo nauttivansa kun minuun sattuu.


    • Anonyymi

      Et sitten lähteny karkuun nössö ?

    • Anonyymi

      Minulla vain ei ole luonnetta olla kova.
      Huoh. Olen alkanut miettiä, että minussa itsessäni on jotain vikaa. Nielen kaiken sisääni. Olen loppu.

    • Anonyymi

      Miehet kokevat yhä enemmän myös henkistä väkivaltaa: jatkuvaa vähättelyä, sivuuttamista päätöksenteossa, mitätöintiä ja ennen kaikkea lasten käyttämistä vallankäytön välikappaleina. Naiset haluavat pitää heidät ominaan manipuloimalla, uhkailulla ja viranomaisverkostolla ja säätelevät miesten sosiaalista verkostoa ja tekemisiä.

    • Anonyymi

      Meillä taas paiskoo esineitä suoraan kohti ja hakkasi hysteerisesti niin, että seurauksena oli vammautuminen. Eli vaimon raivo on hysteeristä ja silmitöntä.

    • Anonyymi

      No, sä voit kyllä lähteä tuollaisesta suhteesta, menet vaikka ensi- ja turvakotiin, siellä kartoitetaan tilanne ja suunnitellaan jatkoa. Ja pahoinpitelyhän on rikos, nosta syyte niin saat akan ulos kämpästä.

    • Anonyymi

      Minulla kaksi tuollaista liittoa takana. Molemmat avioliitot alkoivat hyvin. Oli yhteisiä harrastuksia, kauneutta, ihastumista ja samanlaisia ajatuksia. Sitten ykskaks kaikki alkoi mennä pieleen. Lähde hyvä mies pois tuosta suhteesta. Hyvän sään aikana. Itse tilasin ”postimyyntivaimon” ulkomailta ja johan loppui se jatkuva vittuilu. Tilalle tuli vanha kunnon kodin hengetär joka palvoo minua. Saa taas tuntea olevansa oikea mies!

    • Anonyymi

      Pane muija paksuksi

    • Anonyymi

      Lähde käymään vieraissa

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa tällaista todeksi? Tiedostan sen, et naiset osaavat olla raukkamaisia, säälimättömiä ja koston himoisia, mut et se voisi muuttua noin tyylisi ja törkeäksi? Ehkä tuollaisia uskoo vasta, jos itse kokisin? Silloin pitää olla jotain riippuvuuksia, jota pitää itselle tärkeänä? Lapset, oma varattomuus, alisteisuus yli päätään?

      • Anonyymi

        Tylyksi muuttui tyylisi sanaksi.


    • Anonyymi

      Kunnon räksyttävä femakko

    • Anonyymi

      Mikset eroa?!?

    • Anonyymi

      Minä olen tuollainen nainen kuten vaimosi. Lähde hyvän sään aikana!

    • Anonyymi

      Hahaha

    • Anonyymi

      On tuollaisia naisia ennenkin ollut. Vetelet vaan turpaan, ei tuollainen akka kunnioitusta kaipaa, voimaa se tottelee. Kyllä sä sille pärjäät, oot mies. Vetelee ne muslimitkin naisia pataan jos ei tottele. Ei saa päästää koskaan naisia hyppimään silmille. Elikkäs vetelet kunnolla nyrkillä ja hakkaat vartalon mustelmille, laitat sen itkemään ja pelkäämään. Sanot lopuksi että jos pelleily jatkuu niin seuraavaksi käy huonommin. Tällä tapaa miehen kuuluu ottaa määräysvalta suhteessa, jossa on hankala nainen. Samalla kannattaa katsella uutta naista valmiiksi, ja lopuksi kun olet saanut alistettua voimalla tuon hankalan naisen ruotuun, niin sitten voitkin jättää sen saastaläjän, ja mennä uuden naisen kainaloon.

    • Anonyymi

      Kauheata. Jätä se!

    • Anonyymi

      Seksi ei saa olla pakotettua tai tuntua vääränlaiselta. Jätä hänet!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe