Mitä on muumokalsarit?

Ystäväni ei suostunut kertomaan, mitä ovat mummokalsarit. Kertokaa nyt tietämättömälle ihmispoloiselle.

14

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoita googleen mummokalsarit ja katso kuvat

• Anonyymi

Minä tykkään mummokalsareista! :)
      Ne on ihanan pehmeät, ei kiristä eikä purista. Saa tarpeeksi ylös ja tuntuvat varsin mukavalle.
      Pukeudun itseäni ja omaa mukavuuttani silmällä pitäen, ja nämä ovat ehdottomasti suosikkilistalla.
      Tosin jos kevyeen kesämekkoon pukeutuu täytyy varmuuden vuoksi laittaa hieman kevyempi versio, esim Sloggin Maxi-kalsarit on ihanat! Niin ohuet ja keveät.

Mummokalsareihin voi pukeutua minkä ikäinen tahansa. Sitä ei tarvitse hävetä eikä se kenellekään kuulu. Katsokoot miehet puolestaan niitä keltaisten ja ruskeitten vauhtiraitojen koristamia risaisia kalsareitaan. Kumpi parempi?

• Ytmiläinen

Itselläni on ainoastaan Calvin Klein boksereita. Ovat kyllä hyvät.

• Anonyymi

Moni nainen ostaa "mummokalsarit" synnytettyään kuten myös vaimoni teki. Ovat todellakin haluttomuutta herättävät ylipäätään mutta kai sit kivat päällä.

• Anonyymi

Miksi naisella ei saisi olla mukava olo? Eikö ne halutkin herää helpommin, jos nainen kokee olonsa mukavaksi kuin että jos olis hiertävissä pitseissä?

• Anonyymi

Miksi niitä sanotaan sellaisia pitkälahkeisia naisten entisajan alushousuja? Alkaa m- kirjaimella. Joku mamselli, mansettii...ma..mo..Muistaako joku?

W.

• Eikö kukaan muista? Tää vaivaa mua.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikö kukaan muista? Tää vaivaa mua.

Tästä poistettiin viesti, jossa kerrottiin että sana on mamelukit, kyllä vain ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tästä poistettiin viesti, jossa kerrottiin että sana on mamelukit, kyllä vain ☝️

Silti, sä olet se höpönassu :)

• Lohenlihanväriset maxipöksyt! 😁👌

Korostaa kivasti pyöreää peppua. 😄👌

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      7611
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2482
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1833
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      76
      1483
    5. 42
      1325
    Aihe