Varmasti kaikille on joku tarkoitettu

Anonyymi

Mutta eri asia on, haluaako sitä.

19

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei ole tunteita kyseistä henkilöä kohtaan, niin silloinhan ei ole tarkoitettu toisilleen. Kyllä se tunne pitäis olla molemminpuolista, ett tuossa se on se, jonka kans haluaa olla ja elää, tuo on se, jota on odottanut.

      • Anonyymi

        Viime päivinä en ole oikein tuntenut kiinnostusta naisiin.


      • Anonyymi

        Juuri näin, jos yksi ei halua, silloin sitä ei ole tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Enpä usko tuollaiseen hypoteesiin hahah, niin no joillekin se valittu tulee vastaan vasta 90-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Niin, jos elää niin vanhaks.


    • Useampikin löytynee, ei se homma yhdestä kiinni jää.

      • Anonyymi

        onko jan hyllytetty kun ei ole horisemassa heti aamusta kuten yleensä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko jan hyllytetty kun ei ole horisemassa heti aamusta kuten yleensä?

        Tuskin... Ehkä ei ole mitään mielenkiintoista, mihin edes tuumata mihinkään. EIpä täällä juuri mitään järellistä ole nyt...


    • Anonyymi

      Jos on tarkoitettu, niin sitten kai haluaa.

    • Anonyymi

      Mistä sen naisen sitten löytää? Ei noita naisia vaan koskaan tavis mies kiinnosta.

      • Anonyymi

        Eikö? Ja kuitenkin Suomi on täynnä tavismiehiä jotka ovat sen toisen puoliskonsa löytäneet.
        Harvempi kuitenkin on mitenkään massasta erityisesti erottuva Adonis ta Rockefeller.
        Kyllä ne on tavis miehet ja -naiset valtaosana suomalaisissa parisuhteissa.

        Suosittelen sinne omaan peiliin katsomista, rehellisesti ja syvään. Sieltä se syy löytyy jos normaali keskiverto mies ei kumppania löydä. Aina löytyy jotain rajoitteita jotka estävät kiinnostuksen heräämisen jos niin käy ettei kukaan koskaan halua tutustua.
        Mieti omia rajoitteitasi, älä keskity toisten syyttelyyn.
        Suomesta löytyy kymmeniä ja satoja naisia jotka etsivät normaalia turvallista suomalaista miestä. Ja löytyy niitä jotka juoksevat statuksen perässä mutta pakkoko heihin on keskittyä?
        Valtaosa naisista kuitenkin on varsin tyytyväisiä tavalliseen arkeen tavallisen miehen rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö? Ja kuitenkin Suomi on täynnä tavismiehiä jotka ovat sen toisen puoliskonsa löytäneet.
        Harvempi kuitenkin on mitenkään massasta erityisesti erottuva Adonis ta Rockefeller.
        Kyllä ne on tavis miehet ja -naiset valtaosana suomalaisissa parisuhteissa.

        Suosittelen sinne omaan peiliin katsomista, rehellisesti ja syvään. Sieltä se syy löytyy jos normaali keskiverto mies ei kumppania löydä. Aina löytyy jotain rajoitteita jotka estävät kiinnostuksen heräämisen jos niin käy ettei kukaan koskaan halua tutustua.
        Mieti omia rajoitteitasi, älä keskity toisten syyttelyyn.
        Suomesta löytyy kymmeniä ja satoja naisia jotka etsivät normaalia turvallista suomalaista miestä. Ja löytyy niitä jotka juoksevat statuksen perässä mutta pakkoko heihin on keskittyä?
        Valtaosa naisista kuitenkin on varsin tyytyväisiä tavalliseen arkeen tavallisen miehen rinnalla.

        No ei kyllä sekään autoa jos on rajotteita.. esim oppimisvaikeus tai masennus tai ujo.. eipä naiset ole juuri koskaan ottaneet yhteyttä sitkun itse ottaa eivät totaalisesti kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä sekään autoa jos on rajotteita.. esim oppimisvaikeus tai masennus tai ujo.. eipä naiset ole juuri koskaan ottaneet yhteyttä sitkun itse ottaa eivät totaalisesti kiinnostu.

        Aika paljo näkee tietynlaisia persoonia naistenkaa töissäki.. kikattaa ja höpöttää ovat niin kai itsevarmoja.. minä itse en juuri paljo mitää puhu naisille oon vähä semmonen todella ujo.. eipä kai naiset semmosesta kiinnostu. Olisi vain kiva löytää tavallinen tyttö jonka kanssa olla ja kelpais hänelle.


    • Anonyymi

      Itse en edes jaksa enää uskoa että mulle löytyy nainen.. ainahan tommosille itsevarmoille naisten naurattaja sosiaalisille miehille naisia löytyy.. töissäki sen näkee.. itse on niin erilainen ja ujo.. tai sitte joku jännämies juoppo. Olen lukuisia naisia yrittänyt.. mutta nyt saa riittää ja hyväksyn yksin olon.

    • Anonyymi

      Täyttä puppua, kerta miehiä ja naisia ei ole yhtä paljon, vaan että osa jää ilman.
      Mistä edes löytää se sinulle tarkoitettu.
      Jos se sinulle tarkoitettu sattuu asumaan vaikka jossain kaukana tropiiksissa, vaikka jossain päiväntasaajan seutuvilla, kuten vaikka Indoneisassa, Papua Uudessa Guineassa, Brasiliassa tai jossain sielläpäin pienessä viidakkokylässä tai jossain miljoonakaupungissa.
      Vaikka matkustaisit johonain miljoonakaupunkiin, jossa olisi se sinulle tarkoitettu, niin et edes koskaan kohtaisi tätä, koska tiet eivät kohtaisi, vaan kiertäisivät toistensa.

    • Anonyymi

      Sitä oikeaa kai ei ole?

    • Anonyymi

      Rakkaat palstalaiset, teidän täällä kirjoittamienne juttujen perusteella, kannatatte monet taso ajattelua. Kuinka miehen tai naisen tulee olla tietyn tasoinen jollekin. Kun nyt tarkemmin ajattelin, niin tämä on erittäin vaarallista ja naamioitua propagandaa, kun ihan historiaakin mietitään, eli palsta pitäisi sulkea! Ja miksikö. Esimerkiksi ajatus siitä, että jokaiselle on joku, niin jos se on totta ja ajatellaan tasoja. Niin kaikki löytäisi kumppanin, kun tietyn tasoiset kohtaisivat ja tämä toteutuisi, kun tietyn tasoiset asuisivat eri alueilla ja eri maissa ja tämähän on historiassa nähty. Hyi, hyi.

    • Anonyymi

      Mistä sen oikean sit muka löytää? ei mistään

      • Anonyymi

        Sitä oikeaa ei ole. Jos olisi, eroja ei tapahtuisi lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe