Hei! Oon nyt miettinyt pitkään, että miten saa sheivattua niin ettei tulisi punaisia pikku näppyjä? Ne ovat niin ärsyttävän näköisiä varsinkin alapäähän kun niitä tulee! Tietääkö joku tähän vastausta! Pitääkö olla tietty rasva sheivauksen jälkeen tai tietty rutiini mitä tekee sheivatulle iholle sheivauksen jälkeen? Vai olisiko vahaliuskat parempia, ettei tulisi näppyjä?
Kertokaa ihmeessä!
Sheivaus näpyt!
5
292
Vastaukset
- Anonyymi
Vastauksia löytyy hakukoneella, esim.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006141449.html - Anonyymi
Kannattaa vaihtaa vahaukseen tai sokerointiin. Näppyjä tulee sheivatessa aina (ainaki mun herkällä iholla) ja ne on kyllä vittumaisia.
Vaimolleni tuli sheivatessa näppyjä, mutta ei Veet-voiteella. Sen sijaan toisella karvanpoistoaineella runsaasti. Kokeilepa Veet-voidetta. Se sopii myös "bikinialueelle" eikä näytä haittaavan, jos sitä pääsee sisempiin häpyhuuliinkin. Veetin lopun poistamme pelkällä vedellä. Sen jälkeen olemme sivelleet parafiiniöljyllä. Tulos on ollut silkkinen.
- Anonyymi
Sheivaus vähintään kolmen päivän välin! Jos karvat ovat hirveän lyhyet ja ne sheivaat niin ne ärsyyntyy siitä ja silloin tulee niitä näppyjä. Jos nyt sattuu tulemaan niin rasvaa niitä kyllä ne ajan kanssa lähtevät pois.
- Anonyymi
Tämä on auttanut minua! Parissa viikossa huomasi ensimmäisen kerran eron!
https://iholoisto.fi/products/iholoisto™-ihokarvan-poistaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843