Ystävä pimitti tietoa. Mitä tehdä?

Anonyymi

Odotan esikoistani ja etsin vertaistukea muista tulevista äideistä. Kysyin ystävävältäni, tunteeko hän muita odottavia äitejä. Ystäväni sanoi, ettei tunne ketään ja jätti kertomatta, että yhteinen tuttumme, joka on mieheni ex, odottaa myös lasta. Meillä on ihan hyvät välit ja ystäväväni läheinen tämän naisen. kanssa.

Kuulin muilta ystäviltä samaa asiaa kysellessä, että tämä nainen saa myös lapsen tänä vuonna. Olen luottanut ystävääni ja luulin, että olimme niin läheisiä, ettei hänen tarvitse pimittää tietoa minulta. Ottaisinko asian puheeksi vai annanko asian olla?

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoisin muina naisina, että kuulin, että ystäväpiirissämme on muitakin tulevia äitejä ja katsoisin, miten reagoi.

      Tai sitten viettäisin vähemmän aikaa tämän "ystävän" kanssa ja keskittyisin oikeisiin ystäväviin.

    • Anonyymi

      Toi sun oletus, että sun ystävien pitäisi tilittää sun miehen exän tekemisistä sulle, on aivan kohtuuton!
      Eihän sulle kuulu tippaakaan mitä sun miehen exä tekee, eikä oikeeseen ystävyyteen kuulu kertoilla kaikista kaikkee sulle.
      Eikö sulle tullut pieneen mieleen ett, ehkä miehesi exä ei halunnut sun tietävän odottamisestaan, tai sun ystävä ei halua sua kolmanneksi pyöräksi omiin kaveritapaamisiinsa.

    • Anonyymi

      Miehesi exän lapsen odotus ei kuulu sinulle, eikä exän muutkaan tekemiset.
      Keskity omaan elämääsi ja jätä miehesi entiset rauhaan.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan kerro muiden raskaudesta eteenpäin jos henkilö ei itse kerro tai ole julkistaneet asiaa. Vaikka olisi kuinka hyvä ystävä. Raskauteenkin voi liittyä paljon ongelmia eivätkä kaikki halua niistä puhua.

    • Anonyymi

      Ehkä ystäväsi halusi hienotunteisuudesta olla kertomatta-voisi sattua kipeästikin tuollainen uutinen. Itse en toisen exän kuulumisia latelisi ystävälleni. Voi ollakuin veistä kiertäisi haavassa,jos on joutunut hyljätyksi. Aina ei ysrävällekään voi myöntää totuutta erosta. Asian voi sivuuttaa hiljaisuudella.

    • Anonyymi

      Taas olin juttusissa ns ystäväni kanssa, niin taas kerran hän luetteli ssman litanian mitä poika tekee, poika jolla on jo aikuiset lapset... ja vähättelee mun juttujani, esim musiikista kysyin, lausuin hieman väärin, niin siitä tuli kommenttia... no meidän srkn entinen pappi oli juttusissa, niin sydäntäni lämmitti kovin kun hän muisti minut jopa nimeltä että muisti myös jo edesmenneen mieheni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe