Ystävä pimitti tietoa. Mitä tehdä?

Anonyymi

Odotan esikoistani ja etsin vertaistukea muista tulevista äideistä. Kysyin ystävävältäni, tunteeko hän muita odottavia äitejä. Ystäväni sanoi, ettei tunne ketään ja jätti kertomatta, että yhteinen tuttumme, joka on mieheni ex, odottaa myös lasta. Meillä on ihan hyvät välit ja ystäväväni läheinen tämän naisen. kanssa.

Kuulin muilta ystäviltä samaa asiaa kysellessä, että tämä nainen saa myös lapsen tänä vuonna. Olen luottanut ystävääni ja luulin, että olimme niin läheisiä, ettei hänen tarvitse pimittää tietoa minulta. Ottaisinko asian puheeksi vai annanko asian olla?

6

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoisin muina naisina, että kuulin, että ystäväpiirissämme on muitakin tulevia äitejä ja katsoisin, miten reagoi.

Tai sitten viettäisin vähemmän aikaa tämän "ystävän" kanssa ja keskittyisin oikeisiin ystäväviin.

• Anonyymi

Toi sun oletus, että sun ystävien pitäisi tilittää sun miehen exän tekemisistä sulle, on aivan kohtuuton!
      Eihän sulle kuulu tippaakaan mitä sun miehen exä tekee, eikä oikeeseen ystävyyteen kuulu kertoilla kaikista kaikkee sulle.
      Eikö sulle tullut pieneen mieleen ett, ehkä miehesi exä ei halunnut sun tietävän odottamisestaan, tai sun ystävä ei halua sua kolmanneksi pyöräksi omiin kaveritapaamisiinsa.

• Anonyymi

Miehesi exän lapsen odotus ei kuulu sinulle, eikä exän muutkaan tekemiset.
      Keskity omaan elämääsi ja jätä miehesi entiset rauhaan.

• Anonyymi

Itse en ainakaan kerro muiden raskaudesta eteenpäin jos henkilö ei itse kerro tai ole julkistaneet asiaa. Vaikka olisi kuinka hyvä ystävä. Raskauteenkin voi liittyä paljon ongelmia eivätkä kaikki halua niistä puhua.

• Anonyymi

Ehkä ystäväsi halusi hienotunteisuudesta olla kertomatta-voisi sattua kipeästikin tuollainen uutinen. Itse en toisen exän kuulumisia latelisi ystävälleni. Voi ollakuin veistä kiertäisi haavassa,jos on joutunut hyljätyksi. Aina ei ysrävällekään voi myöntää totuutta erosta. Asian voi sivuuttaa hiljaisuudella.

• Anonyymi

Taas olin juttusissa ns ystäväni kanssa, niin taas kerran hän luetteli ssman litanian mitä poika tekee, poika jolla on jo aikuiset lapset... ja vähättelee mun juttujani, esim musiikista kysyin, lausuin hieman väärin, niin siitä tuli kommenttia... no meidän srkn entinen pappi oli juttusissa, niin sydäntäni lämmitti kovin kun hän muisti minut jopa nimeltä että muisti myös jo edesmenneen mieheni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2973
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1376
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1316
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1181
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1140
    6. 37
      1011
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1001
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe