syöminen ja nukkuminen kaunistaa
kauneuden arvoitus
2
176
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakka alkoholi ja auringon paahde vanhentaa. Niitä kun välttää niin iho ei rupsahda niin nopeesti.
- Anonyymi
Ei ne ole mitään arvoituksia, vaan tosiasioita.
Jos nukut riittäävästi ja unenlaatu on hyvä, juot riittävästi vettä ja syöt hyvin ja terveellisesti, niin kyllä vaikutus lyhyenkin ajan jälkeen näkyy heti naamassa. Ensinnäkin olet heti virkeämpi, ja jaksat paremmin tehdä asioita päivän aikana.
Aurinkoa, tupakkaa, alkoholia yms kannattaa välttää.
Jos tykkäät olla auringossa niin se on ok, mutta itse en altistaisi ihoa montaa kertaa kesällä auringolle ja sille, että saisin ihosyövän.
Tupakka altistaa keuhkosyövälle, ja ilman alkoholia yms voi pitää hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345