syöminen ja nukkuminen kaunistaa
kauneuden arvoitus
2
266
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakka alkoholi ja auringon paahde vanhentaa. Niitä kun välttää niin iho ei rupsahda niin nopeesti.
- Anonyymi
Ei ne ole mitään arvoituksia, vaan tosiasioita.
Jos nukut riittäävästi ja unenlaatu on hyvä, juot riittävästi vettä ja syöt hyvin ja terveellisesti, niin kyllä vaikutus lyhyenkin ajan jälkeen näkyy heti naamassa. Ensinnäkin olet heti virkeämpi, ja jaksat paremmin tehdä asioita päivän aikana.
Aurinkoa, tupakkaa, alkoholia yms kannattaa välttää.
Jos tykkäät olla auringossa niin se on ok, mutta itse en altistaisi ihoa montaa kertaa kesällä auringolle ja sille, että saisin ihosyövän.
Tupakka altistaa keuhkosyövälle, ja ilman alkoholia yms voi pitää hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372