Riitän/en Riitä

Anonyymi

Olen surullinen asiasta että kumppanini on vuosien aikana haukkunut ulkomuotoani ja tehnyt selväksi että luonteeni tähden haluaa olla yhdessä mutta muut kiinnostavat ja viehättävät enemmän fyysisesti. Tähän olen tyytynyt ja miettinyt että ei mitään tälle voi. Toki olen k18 asioissa silti aina ollut positiivisella otteella ja aktiivinen sekä yrittänyt pitää itsestäni huolta etten nyt tästä enää kovin "pahenisi". MUTTA nykyään muut miehet lähestyvät usein, kaupassa, yhteisissä illanvietoissa, töissä. Katsovat esim. rintamusta, sanovat kohteliaisuuksia ulkonäöstä, tulevat seuraan keskustelemaan, en ymmärrä miksi. Olen yrittänyt ottaa asian positiivisesti että ompa mukavaa jos joku tykkääkin ja ehkä viehättyy mutta päinvastoin sisällä tunnen surua! Ajatukseni kääntyy siihen etten riitä ja miksi ihmeessä nämä miehet käyttäytyivät näin.. Mikä ajaa heitä huomioimaan? Olen tottunut olemaan seinäruusuna ja hiljaa taustalla.
Kaipaan huomiota erittäin paljon mutta omalta kumppanilta, jolle vieläkin todella paljon haluaisin olla viehättävä vaikka tilanne on mikä on.

14

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jopas oli oikein kunnon itsesäälivirsi!

      • Anonyymi

        No näin kai sitten mutta isolta ylitsepääsemättömältä ongelma/suru tuntuu. 20 vuotta liittoa takana ja tyytymistä tilanteeseen ja nyt yhtäkkiä satelee huomiota, ikinä tällaista ollut. Tuo esiin sisälle kätketyn surun.


      • Anonyymi

        Jopas oli kunnon idiootti vastaus. Silloin kun ei ole mitään järkevää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa?

        Ap:lle, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Jotkut henkilöt "kypsyy " iän myötä ja kaunistuu. On paljon ihailtavampaa olla kaunis sielu kuin kaunis ulkomuodoltaan mutta mätä sisältä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas oli kunnon idiootti vastaus. Silloin kun ei ole mitään järkevää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa?

        Ap:lle, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Jotkut henkilöt "kypsyy " iän myötä ja kaunistuu. On paljon ihailtavampaa olla kaunis sielu kuin kaunis ulkomuodoltaan mutta mätä sisältä 👍

        Tuolle 12.54 vastasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas oli kunnon idiootti vastaus. Silloin kun ei ole mitään järkevää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa?

        Ap:lle, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Jotkut henkilöt "kypsyy " iän myötä ja kaunistuu. On paljon ihailtavampaa olla kaunis sielu kuin kaunis ulkomuodoltaan mutta mätä sisältä 👍

        No ei tuo sunkaan vastaukses mikään ihmeellinen ole. Ihankos itse keksit "jokainen on kaunis omalla tavallaan", hohhoijaa. Tätä on hoettu maailman tappiin asti ja koskaan se ei ole ollut totta!

        Itsesääliähän tuo Ap kirjoitus on ja eritoten menneiden murehtimista, mistä saa kunnon aiheen ihan oikeaan marttyyriuuteenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas oli kunnon idiootti vastaus. Silloin kun ei ole mitään järkevää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa?

        Ap:lle, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Jotkut henkilöt "kypsyy " iän myötä ja kaunistuu. On paljon ihailtavampaa olla kaunis sielu kuin kaunis ulkomuodoltaan mutta mätä sisältä 👍

        Sinäkö määrität mikä on kunnon vastaus ja mikä ei!


    • Anonyymi

      Kumppanisi käyttää/ on käyttänyt henkistä väkivaltaa sinuun, vaikuttaa alistamiselta ja nujertamiselta kommenttiesi valossa. En näe suhteellanne tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Jokainen nainen haluaa olla miehensä silmissä kaunis, ihailtu ja haluttu, nämä ovat niitä perustarpeita, jos nämä eivät täyty nainen ahdistuu.
      Seurusteluaikana pitäisi tulla esiin tällaiset asiat että voidaan välttää sudenkuopat.

    • Anonyymi

      Minkä vuoksi SINÄ sitten haluat olla hänen kanssaan? Ei ainakaan luonne ole moitteton, jos hän sinua tuolla tavalla haluaa haukkua ja kertoo että muut näyttävät paremmalta

    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta. Ex-mies oli aina kehumassa muita naisia ja arvostelemassa minun ulkonäköäni. Teki selväksi että rakasti luonnettani ja sitä miten mukavaa meillä yhdessä oli, mutta ulkonäkö ei vaan niin miellyttänyt.
      Kyllähän minä itsekin osaan kauniin naisen ulkonäköä pitää arvossa, mutta en mielelläni kuulisi kumppanilta kuinka paljon "pantavampi" joku on kuin minä.

      Itsetunto oli niin pohjalukemissa että sitä vaan jäi siihen suhteeseen, kun ajatteli että en minä parempaakaan saa eikä yksin halua olla. Lopulta mies kärähti vieraissa ravaamisesta ja löysin viimein riittävästi itsekunnioitusta pistää suhteen poikki.

      Kun sitten tapasi miehen joka kunnioittaa sen verran, ettei minun nähden kuolaa toisen naisten peräsimiä eikä varsinkaan kommentoi ja vertaile niiden ajettavuutta omaani, niin kummastelee miten sitä niin kauan roikkuikin edellisessä suhteessa.

      Ex ei ole sittemmin parisuhteissa pitkiä aikoja viihtynyt, kuuleman mukaan samoista syistä on muutkin suhteet kariutuneet. Keskikokoisessa kylässä juttu kulkee ja moni on torpannut miehen lähentelyt syynä se, että on tunnettu pettäjä.
      On joskus kännipäissään tekstaillut ja itkenyt minun perään. Kovasti kaipailee ja yrittää aivopestä minuakin muistelemaan, miten "hyvä" meidän suhde olikaan.

      Hetkeäkään en ole eroa katunut!

    • Anonyymi

      Oliskohan ap:n siippa itse mustasukkainen? Ja yrittää tehdä ap:n myös mustasukkaiseksi, ikään kuin yrittää uskotella, että parempia löytyy.

    • Anonyymi

      Älä hyvä ihminen tuhlaa elämääsi tuollaiseen mieheen. 11 vuoteen kuulut ainuttakaan negatiivista kommenttia omalta kumppanilta jos ulkonäöstä puhutaan. Itse haukkunut itseäni siitäkin edestä ja mies jopa kärsinyt siitä ja käyty asiasta keskustelua. Jos puhutaan muista naisista niin saattaa loukkaantua siitä että edes epäilen että haluaisi jonkun muun. Kuulut useamman kerran sanat minkälaisena miehenä sinä oikein minua pidät.

    • Anonyymi

      "Olen surullinen asiasta että kumppanini on vuosien aikana haukkunut ulkomuotoani ja tehnyt selväksi että luonteeni tähden haluaa olla yhdessä mutta muut kiinnostavat ja viehättävät enemmän fyysisesti. "

      Voi kamala mihin nainen voi alistua!
      En millään voi käsittää mikä saa jäämään kynnysmatoksi?
      Vuosia kuuntelee tuota kuin hepo kelloa. Ei hyvältä kuulosta ei.
      Sinut on poljettu kuraan ja olet alkanut itsekin uskoa sen mitä tuo tyyppi sinulle syöttää.

      Kertokaa mikä saa teidät jäämään tuollaiseen suhteeseen?
      Miksi siitä ei "voi" lähteä?
      Miksi annatte polkea itsetuntonne maan rakoon?
      "Kun sitä kuitenkin rakastan". Tuollainen käytös toisen puolelta ei kuitenkaan ole rakkautta ja sellaiseen tyyppiin ei pidä rakkauttaan tuhlata. Se että henkisesti (tai fyysisesti) pahonpideltäväksi jäädään, johtuu riippuvaisuudesta ja pelosta mitä uusi ja outo elämä toisi tullessaan.
      Tuttu helvetti on parempi kuin tuntematon ja vieras taivas. Surullista kyllä.

      -sinkkunainen-

      • Anonyymi

        Siinä sitä sinkku keittiöpsykologi asialla 😂 suhde on muutakin ku muutaman rivin pintaraapasu suoli24 sivuilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe