020621, päivä jolloin Peris tuli kaapista juksuttajana

Anonyymi

ja trollimaakarina.

62

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta Peris on sympaattinen ja kiltti juksuttaja. Ei pahantahtoinen.

• Anonyymi

Hän on epärehellinen valehtelija. En hyväksy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on epärehellinen valehtelija. En hyväksy!

Täyttykö jotain keskustelupalstan juttuja niin tosissaan otttaa. Minusta Periksen jutut ovat olleet hauskoja ja hänen luomansa Bickyu-universumi on saanut myyttisiä mittoja. Jos on tosikko ei kannta lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttykö jotain keskustelupalstan juttuja niin tosissaan otttaa. Minusta Periksen jutut ovat olleet hauskoja ja hänen luomansa Bickyu-universumi on saanut myyttisiä mittoja. Jos on tosikko ei kannta lukea.

Jutut toistivat pahasti itseään viimeiset vuodet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutut toistivat pahasti itseään viimeiset vuodet.

Mitä sitten? Onko päivästä toiseen jatkuva naiset sitä ja naiset tätä jankutus jotenkin vähemmän itseään toistavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täytyy!

• Taisi olla se sama päivämäärä, vai lipsahtiko jo usemman päivän yli, ennen kuin tosikot tämän todellakin ymmärsivät! :oD

• Jännää että näin takautuvastikin palstalaisten mielipiteet musta jakautuu tälleen, ja ihan kuin rivien välistä olisin lukevinani että toi mun ulostulo saattaa jopa ärsyttää joitain, kun eivät enää pääse käyttämään sitä psykoosi-korttia lyömäaseena palstalla 🙄

Mutta joo, en mä missään nimessä pahantahtoinen ihminen ole, enkä varsinkaan oikeassa elämässä mitenkään erityisen epärehellinen. Enemmän kai olen ollut palstalla huomionhakuinen, sillä uudet vastaukset omiin tai trollihahmojen luomiin ketjuihin ovat olleet kaikesta negasta huolimatta jotenkin kiinnostavampaa kuin se että itse haukkuisin ketään kirjautuneena tai puskista, vaikka en samaa mieltä aina jostain asiasta olisikaan.

Enkä nyt sitten tiedä minkä puisten lasien läpi mun tekstejä on luettu, jos sen perusteella pidetään epärehellisenä. Ainakin omasta mielestäni se lähes copy-pastemainen tyyli "oikaista" asioita ja monta 😊-emojia lauseen loppuun näyttää niin överiltä, että vaikea ainakaan mun olisi ottaa vastaavia juttuja täysin tosissaan. Enkä mä ole myöskään ollut erityisen epärehellinen kertomaan itsestäni jos olen tutustunut johonkin naiseen, enkä aiempien suhteiden aikana, paitsi toki juomamääriä välillä vähättelin paljonkin, mutta en liene maailman eka alkoholisti joka niin on tehnyt. Ja mitäpä mä työjutuistani sanoisin, muuta kun että tuskinpa samat asiakkaat useita kertoja asioisivat, jos kokisivat mut jotenkin epärehellisen oloiseksi kauppiaaksi. Eli en ainakaan tietoisesti myy pskaa, tai jos niin teen, niin asiakas on siitä kyllä tietoinen ja yleensä jonkinlainen oman elämänsä MacGyver. Samoin en usko että yhdestäkään reklamaatiosta olisi jäänyt kovin huonoa makua kenenkään osapuolen suuhun, enkä edes kovin usein joudu sellaisia käsittelemäänkään. Se on jo yksi ammattimiehen merkki, että jos joku palikka näyttää pskalta irroitettaessa, tai jopa hajoaa käsiin, niin turha edes ottaa varastoon viemään turhaa tilaa.

No koulussa ja karting-kisoissa mun moraali oli välillä varsin joustava, mutta pitää muistaa että siitäkin on jo 14 vuotta aikaa kun peruskoulu päättyi ja syksyllä alkoi amis, eli olin silloin 15v. Ja eniten karting-kisoja ajoin 18-19 vuotiaana vuosina 2010-2011 niin onhan tuostakin jo vuosikymmen 🙄

• Anonyymi

Enää tässä ihmetyttää palstalta jo hyvän aikaa sitten bannattu komppaaja. Ajattelin pitkään, että hän komppailisi juttuja palstalla vain ärsyttääkseen, ja siinä toki onnistuikin. Mutta siinä vaiheessa, kun kyseinen kirjoittaja jatkoi samaa paskaansa myös siellä pilakuvien jakoalustalla, jossa palstasta poiketen hänellä ei ollut edes yleisöä, aloin miettiä, että kyseisen henkilön täytyy oikeastikin olla vitunmoinen autisti, vaikkakin eri tavalla kuin esittää olevansa.

• Kieltämättä tätä mäkin olen hieman hämmästellyt, sillä en usko että noi aijaa-kuvat ovat kovinkaan helposti kenenkään vakiokirjoittajan muistissa tai saatavilla, paitsi toki jollain anonyymeillä hc-perisfaneilla, eli tarkoitan ettei niillä luulisi olevan lähestulkoonkaan yhtä laajaa yleisöä kuin palstalle suoraan kirjoitetuilla jutuilla.

Ehkä hän on pitänyt sitä ainoana väylänä kommunikoida kanssani, mutta harvemmin niissä kommenteissa kuitenkaan on otettu kantaa palstan ajankohtaisiin puheenaiheisiin, vaan ne ovat olleet kai enemmänkin näille tietyille turkulaishahmoille suunnattuja viestejä 🙄 Hämmentävää, tai sitten todella etevää.

• peris234 kirjoitti:

Kieltämättä tätä mäkin olen hieman hämmästellyt, sillä en usko että noi aijaa-kuvat ovat kovinkaan helposti kenenkään vakiokirjoittajan muistissa tai saatavilla, paitsi toki jollain anonyymeillä hc-perisfaneilla, eli tarkoitan ettei niillä luulisi olevan lähestulkoonkaan yhtä laajaa yleisöä kuin palstalle suoraan kirjoitetuilla jutuilla.

Ehkä hän on pitänyt sitä ainoana väylänä kommunikoida kanssani, mutta harvemmin niissä kommenteissa kuitenkaan on otettu kantaa palstan ajankohtaisiin puheenaiheisiin, vaan ne ovat olleet kai enemmänkin näille tietyille turkulaishahmoille suunnattuja viestejä 🙄 Hämmentävää, tai sitten todella etevää.

Enkä sinänsä edes pistäisi pahakseni kuulumisien vaihtamista vaikka jonkun anonyymin sähköpostin kautta, tosin niin että pystyy todistamaan kuka on. Esimerkiksi omat lukemattomat ja luetut viestit lyhyine esikatseluineen näkyy tietynnäköisenä vain kun on kirjautuneena ja ottaa sen välilehden auki. Eikä niitä muutamia viimeisiä ketjuja, päivämääriä, vastauksien esikatseluja jne. ihan helpolla ja uskottavasti varmaan pysty photoshoppaamaankaan, joten se karsisi pahimmat trollit pois. Mutta sitten tullaankin taas siihen, että 80-luvulla syntyneellä työssäkäyvällä miehellä tuntuu olevan vaikeuksia screenshottien kanssa, puhelimen kuvien siirtämisessä koneelle, jopa emojien käytössä 🙄

• Anonyymi

Jotkut tosikot miettivät vielä tänäkin päivänä otsa rypyssä että onko heitä mahdollisesti koijattu 😄

-palstahessu

• Anonyymi

Aah-haha.. 😂

xLiner

• Anonyymi

Autuaita ovat yksinkertaiset

• Anonyymi

Viinaa juomalla tutustuu naisiin ja mitä olen lukenut niin peris on rehellinen mies joka tietää miten naisia saa ja miten naisiin tutustuu. Miehen pitää hakeutua paikkaan missä on naisia peris tietää sen ja muut on kateellisia koska eivät naisia ole saaneet. Naisettomuus aiheuttaa kateellisuutta eikä sillä ole väliä onko juonut viinaa v 1993 vai 2021 niin sama se koska naisiin pääsee tutustumaan.

T viinamies

• Tää oli jo hyvä, olen otettu arvostuksestasi 😂👏

Tottahan se on, että periaatteessa olen ollut enemmän tai vähemmän humalassa joka kerta kun olen onnistunut ensitreffeillä. Tosin silloin en ollut merkittävästi kännissä kun menetin poikuuteni, mutta muutamaa tuntia aiemmin kun tapasimme kahvilassa niin tokihan mä ennen treffejä pari rohkaisukaljaa vedin parkkipaikalla. Parin vuoden takaisen tyttöystävän kanssa sovittiin jo Tinderissä että mennään luontopolulle kävelemään ja juomaan olutta, tai kuka mitäkin, ja hyvinhän ne treffit päättyi. Sitten oli ne kolme säätöä jotka tapasin kaikki ekaa kertaa mun luona, enkä tosiaan ihan selvinpäin ollut niinä kertoina, joskaan en mitenkään kaatokännissäkään. No sitten oli se oman elämänsä Barbie ja Kim Wilde kenen kanssa tapasin juurikin baarissa, jossa hän ihmetteli etten juurikaan tullut känniin neljästä puolen litran nelosoluesta noin 3 tunnin aikajanalla, mutta oli toisaalta autuaan tietämätön myös siitä että bussimatkalla join 6 tavallista 0,33 kaljaa, ja esittelihän hän kotinsa kuten baarissa lupautui 😁 Ja ja viimeisen exän kanssa kun tavattiin ihan ekaa kertaa lyhyesti ulkosalla, niin en ollut huppelissa, mutta kun tapasimme hänen luona monesti sunnuntaisin keskellä päivää niin pitihän sitä autossa aina huitaista joku neljä kaljaa, jotka eivät tehneet musta kännisen oloista, mutta tasoitti krapulaa ja teki ehkä vähän rennommaksi.

Sinänsä karua luettavaa omasta silloisesta alkoholiongelmasta, mutta totta joka sana. Viime kesänä oli yhdet, syksyllä toiset, ja nyt viime helmikuussa kolmannet vähän latteat treffit, eli friendzonelle tieni kävi, mutta sain sentään halauksen 2/3 tapauksista. Tuntuu todella oudolta ihan jo siitäkin näkökulmasta, että varsinkin kesästä 2019 kevääseen 2020 mun alkoholiongelma kyllä näkyi ulkonäössä, eikä ainakaan omaan silmääni mitenkään positiivisessa valossa. Ja siitähän mä kerroinkin joku pari-kolme viikkoa sitten palstalla, että poistuin Tinderistä kun kysyntä ja tarjonta ei oikein kohdannut, toisin sanoen ei tullut osumia eikä kukaan osannut tai halunnut juurikaan jutella.

• Anonyymi

Kyllä täällä muutkin juksuttaa

• Eipä taida olla peris234 ainut. Jännä, että häntä ikäänkuin syyllistetään ja täällä on monia muitakin jotka ovat 🎭:n takana. Toisille on sallittua ja toisille ei. Joku ristiinnnaulitaan ja joku saa jatkaa...

Onhan tämä aikamoinen saitti. Oon ajatellut, että tämä on joillekin kuin päiväkirja jonne kirjoittaminen helpottaa oloaan. Toisille oksennus paikka jonne kaiken ikäväpaskan voi ladata, jollei ole mitään muuta paikkaa.

Oma kirjoittamisen tarve tänne on jo laantunut ja muuttanut muotoaan. Se ei koskaan tule tarkoittamaan sitä, etten tykkäisi hänestä ja etteikö hän olisi tärkeä minulle. Aina sydämessäni ja sielussani.

• tigrutoivottaa kirjoitti:

Eipä taida olla peris234 ainut. Jännä, että häntä ikäänkuin syyllistetään ja täällä on monia muitakin jotka ovat 🎭:n takana. Toisille on sallittua ja toisille ei. Joku ristiinnnaulitaan ja joku saa jatkaa...

Onhan tämä aikamoinen saitti. Oon ajatellut, että tämä on joillekin kuin päiväkirja jonne kirjoittaminen helpottaa oloaan. Toisille oksennus paikka jonne kaiken ikäväpaskan voi ladata, jollei ole mitään muuta paikkaa.

Oma kirjoittamisen tarve tänne on jo laantunut ja muuttanut muotoaan. Se ei koskaan tule tarkoittamaan sitä, etten tykkäisi hänestä ja etteikö hän olisi tärkeä minulle. Aina sydämessäni ja sielussani.

Joo, mä en oikein vieläkään tajua, miten muutaman kerran viikossa tapahtunut "Bickyn, Maken, Jorman" sun muiden kommentointi palstalle on aiheuttanut niin käsittämättömän viharyöpyn, varsinkin kun mielestäni kirjoitin heidät lähes aina hyväntuulisiksi eivätkä he ketään palstalaisia tai ihmisryhmiä solvanneet juurikaan.

No, synnitön heittäköön ekan kiven. Ja heitä on täällä palstalla totisesti on riittänyt, sen rinnalla kalpenee todennäköisesti jopa KD:n ehdokasmäärä vaaleissa 😮

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Joo, mä en oikein vieläkään tajua, miten muutaman kerran viikossa tapahtunut "Bickyn, Maken, Jorman" sun muiden kommentointi palstalle on aiheuttanut niin käsittämättömän viharyöpyn, varsinkin kun mielestäni kirjoitin heidät lähes aina hyväntuulisiksi eivätkä he ketään palstalaisia tai ihmisryhmiä solvanneet juurikaan.

No, synnitön heittäköön ekan kiven. Ja heitä on täällä palstalla totisesti on riittänyt, sen rinnalla kalpenee todennäköisesti jopa KD:n ehdokasmäärä vaaleissa 😮

Ei ole kivaa, että väitetään että joku on olemassa, vaikka häntä ei ole olemassa. Se on epärehellistä. En voi arvostaa epärehellisyyttä, sillä olen suora ja rehellinen ihminen.

• p234racing kirjoitti:

Ja oikeastaan yksi suurimmista mua närästäneistä jutuista oli se, että ikäänkuin trollihahmon välityksellä solvattiin mua täysin epäasiallisilla jutuilla, siinä incel-armeija saattoi ehkä ottaa pienen freimivoiton.

Tarkoitan esim. viimeaikaista Bicky Royal miehen "enottelua" mikä on mun mielestä jo lähtökohtaisesti vakavan asian pilkkaamista, oikeiden uhrien kärsimysten vähättelyä, ja ylipäätään mautonta. Eri juttu on tietty nauraa Jorman yhdyssanavirheille tai irvailla Maken pituudesta ja tanakasta ruumiinrakenteesta, mutta joku hyvän maun raja noissakin menee.

Eikä Bicky Royal mies ns. itse ole koskaan edes millään kyseenalaisella toiminnalla kehuskellut, vaan joskus 2012-2014 "Näädän Jessica" eli Bickyn exän Janican pikkusisko fantasioi sen Youtubessa olevan mainosvideon pohjalta että haluaisi menettää neitsyytensä hänelle, mikä oli siihen aikaan ja puhtaasti trollausmielessä mielestäni jotenkuten hyväksyttävää, mutta ajat muuttuu ja viime aikoina on tullut ilmi oikeasta maailmasta ties mitä sairasta.

Enkä tiedä moniko muistaa mun reilun parin viikon "seurustelun" keväällä 2012 jolloin olin 20-vuotias ja "periaatteen miehenä" valehtelin tyttöystäväni iän pari vuotta alakanttiin, kun se sopi silloisen peris-nimimerkin agendaan, eikä porukka tiennyt nimeäni, mutta tosiaan 16-vuotias hän oli, eli liikuin ihan laillisilla vesillä ja voin näin jälkikäteen kertoa myös sen, että tyttö oli lastensuojelun asiakas eli ei asunut kotonaan, mutta tämän asuinpaikassa työntekijät olivat käsittääkseni tietoisia hänen amispoikaystävästään, enkä mä takuulla ollut huonointa mahdollista seuraa hänen sen hetkiseen elämäänsä. Ja kun ei vaatteet päällä halailua ja pusuttelua pidemmälle menty, enkä myöskään suostunut välittämään hänelle juotavaa, niin ei siinäkään mielessä ole mitenkään huono omatunto siitä.

Mutta melkoinen kaksinaismoralismi tästäkin paistaa, sillä aikoinaan "periaatteen mies" oli arvostettukin kirjoittaja incelien keskuudessa eikä kukaan muistaakseni tuominnut reilua parikymppistä peristä siitä seurusteli "13v" tytön kanssa, mutta jälkikäteen kyllä puukotettu selkään senkin edestä 🙄

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Ei ne bicky ym sadut varmaan niinkään vaan se älyvapaa inttäminen, että ne hahmot ovat todellisia, luulisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ne bicky ym sadut varmaan niinkään vaan se älyvapaa inttäminen, että ne hahmot ovat todellisia, luulisin.

Nimenomaan se inttäminen näytti omaankin silmään niin älyvapaalta, etten ainakaan itse kykenisi sellaista ottamaan tosissani enkä sen perusteella diagnosoimaan ketään psykoottiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kivaa, että väitetään että joku on olemassa, vaikka häntä ei ole olemassa. Se on epärehellistä. En voi arvostaa epärehellisyyttä, sillä olen suora ja rehellinen ihminen.

Millä sinä voit anonyymipalstalla olla varma kenenkään rehellisyydestä? Se on suoranaista tyhmyyttä uskoa kaiken lukemansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä kovaa on ollut vastaaninttäminenkin. Ja yhtä älyvapaata 😸

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Nimenomaan se inttäminen näytti omaankin silmään niin älyvapaalta, etten ainakaan itse kykenisi sellaista ottamaan tosissani enkä sen perusteella diagnosoimaan ketään psykoottiseksi.

no tee itselles lerssin muotoinen kaalikääryle lohduksi :))))))

• Anonyymi kirjoitti:

no tee itselles lerssin muotoinen kaalikääryle lohduksi :))))))

Ajattelin mieluummin piirtää siitepölyn peittämän Volvon takaikkunaan tunnetun logon, niin siinähän on ihka oikea Jyystaxi pihassa 🙃

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Tykkäsin kovasti myös bicky ym frendi läpästä. Dark fear silti lemppari.

• Anonyymi

Multa on mennyt ohi tämmöinen ulostulo. No mut ei ole ehtinyt tätä palstaa lukea.

Mutta siis ilmeisesti Peris on vihdoin tunnustanut trolliarmeijansa?

• Anonyymi

Kyllä vain! Loppu sekin satuilu.

• Joo, kyllästyin koko touhuun kun alkoi ideat loppumaan vähiin ja tarinat muistuttamaan jotain Poliisiopiston seitsemättä jatko-osaa. Samaten se jatkuva mielenterveyteni kyseenalaistaminen, eli toisin sanoen todennäköisesti tarkoituksellinen huumorintajuttomuus, alkoi ärsyttämään mua, varsinkin kun moni palstalaisista tietää nimeni, työni yms. Eikä tämä trollaaminen esim. työjuttuihini ole siis mitenkään vaikuttanut, mutta eipä sitä kiva ole lukea vuodesta toiseen että puhutellaan palstalla "mt-romukauppiaana".

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Joo, kyllästyin koko touhuun kun alkoi ideat loppumaan vähiin ja tarinat muistuttamaan jotain Poliisiopiston seitsemättä jatko-osaa. Samaten se jatkuva mielenterveyteni kyseenalaistaminen, eli toisin sanoen todennäköisesti tarkoituksellinen huumorintajuttomuus, alkoi ärsyttämään mua, varsinkin kun moni palstalaisista tietää nimeni, työni yms. Eikä tämä trollaaminen esim. työjuttuihini ole siis mitenkään vaikuttanut, mutta eipä sitä kiva ole lukea vuodesta toiseen että puhutellaan palstalla "mt-romukauppiaana".

Miksi jätät tunnustamisen puolitiehen, miksi et voi tunnustaa, että olet myös Darkkis

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi jätät tunnustamisen puolitiehen, miksi et voi tunnustaa, että olet myös Darkkis

Koska ei ole mitään tunnustettavaa. Painotan edelleen sitä, että mä olen täällä aktiivinen pitkin päivää työjuttujeni ja muiden menojeni puitteissa, mutta unirytmini on aika säännöllinen, eli menen nukkumaan noin puoliltaöin ja heräilen klo 7-9 välillä. Darkkis sen sijaan oli aktiivinen aikaisintaan joskus iltapäivä kahdelta, yleensä iltaysin tienoilla, ja monesti aamuyön pikkutunteina.

Eli ihan mun on tarvinnut nukkuakin, että olen pystynyt pyörittämään yritystä, muutaman viime vuoden aikana auttamaan äitiäni ennen hänen poismenoaan, viettämään aikaa kaverieni kanssa tai naisseurassa jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä nyt jaksa kaivamalla kaivaa mitään Darkkiksen vanhaa ketjua, mutta vuonna 2005 hän ymmärtääkseni aloitti kirjoittamaan tänne, jolloin mä olin suuren osan kalenterivuodesta 13-vuotias, ja netissä kiinnosti enemmän kyllä koulun tyttöjen galtsuprofiilit kuin pohtia hiustensiirtoa tai finakuuria täällä.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Joo, kyllästyin koko touhuun kun alkoi ideat loppumaan vähiin ja tarinat muistuttamaan jotain Poliisiopiston seitsemättä jatko-osaa. Samaten se jatkuva mielenterveyteni kyseenalaistaminen, eli toisin sanoen todennäköisesti tarkoituksellinen huumorintajuttomuus, alkoi ärsyttämään mua, varsinkin kun moni palstalaisista tietää nimeni, työni yms. Eikä tämä trollaaminen esim. työjuttuihini ole siis mitenkään vaikuttanut, mutta eipä sitä kiva ole lukea vuodesta toiseen että puhutellaan palstalla "mt-romukauppiaana".

Mt-romukauppiashan olis just nappiin sulle

• Anonyymi kirjoitti:

Mt-romukauppiashan olis just nappiin sulle

Jos 2020-luvulla haluaa tuollaista kieltä käyttää, niin onhan tossa totuuden siemen, mutta kertoo paljon enemmän sanojasta itsestään.

Enkä oikein usko, että olisin muka ainoa palstalainen joka on kärsinyt mielenterveysongelmista, mutta ainakin mä olen ne asiat myöntänyt, hakenut apua, ja saanut sitä. En nyt jaksa etsiä mitään tilastoa kuinka monta prosenttia väestöstä on jossain vaiheessa kärsinyt mielenterveysongelmista, mutta yllättävän paljon, ja veikkaisin että tällä palstalla kyllä keskimääräistä enemmän.

Otin aamupäivällä paniikkihäiriöön ja ahdistuneisuushäiriöön määrätyt lääkkeeni kuten kuulukin, ja esim. äsken myin eräästä autosta johtosarjan jota asiakkaan kanssa soviteltiin paikoilleen, että kaikki valot toimii jne. Ja mitä nyt juteltiin small talkia, ja lähtiessään hän kiitteli kovasti ja sanoi pistävänsä numeron talteen ja sivuston kirjanmerkkeihin. No 30€ mä siitä sain, eli ei sillä nyt kuuhun mennä, mutta en mä ole tänään myöskään ostanut mitään vaan hengaillut tässä kodin ja työpaikan välimaastossa, ajanut nurmikkoa, roikkunut palstalla jne.

Että sellanen mt-romuri.

• p234racing kirjoitti:

Jos 2020-luvulla haluaa tuollaista kieltä käyttää, niin onhan tossa totuuden siemen, mutta kertoo paljon enemmän sanojasta itsestään.

Enkä oikein usko, että olisin muka ainoa palstalainen joka on kärsinyt mielenterveysongelmista, mutta ainakin mä olen ne asiat myöntänyt, hakenut apua, ja saanut sitä. En nyt jaksa etsiä mitään tilastoa kuinka monta prosenttia väestöstä on jossain vaiheessa kärsinyt mielenterveysongelmista, mutta yllättävän paljon, ja veikkaisin että tällä palstalla kyllä keskimääräistä enemmän.

Otin aamupäivällä paniikkihäiriöön ja ahdistuneisuushäiriöön määrätyt lääkkeeni kuten kuulukin, ja esim. äsken myin eräästä autosta johtosarjan jota asiakkaan kanssa soviteltiin paikoilleen, että kaikki valot toimii jne. Ja mitä nyt juteltiin small talkia, ja lähtiessään hän kiitteli kovasti ja sanoi pistävänsä numeron talteen ja sivuston kirjanmerkkeihin. No 30€ mä siitä sain, eli ei sillä nyt kuuhun mennä, mutta en mä ole tänään myöskään ostanut mitään vaan hengaillut tässä kodin ja työpaikan välimaastossa, ajanut nurmikkoa, roikkunut palstalla jne.

Että sellanen mt-romuri.

Niin ja sovitettiin me myös vilkkuviiksikatkaisijaa hänen autoonsa, mutta olin jo myynyt sen kyseisestä purkuautosta. Tiesin että jostain toisesta mallista voi hyvällä tuurilla käydä ristiin, ja otin esille neljä erilaista vilkkuviikseä varastosta, niin asiakas ihmetteli miten voin muistaa ja löytää ne niin nopeasti. Myöhemmin hän ihmetteli myös sitä, että muistin ulkoa että rattiakselin ympärysmuovit on kiinni torx20 ruuveilla kun irroitettiin se hänen autosta. Ja luettelin tilinumeroni ulkomuistista kun hän maksoi johtosarjan puhelimellaan.

En yleensä kaikille asiakkaille kailota asiasta, mutta nyt kun tuli numeromuisti yms. puheeksi, niin mainitsin että mulla on aikuisiällä diagnosoitu asperger ja sanoin että siinä on omat rajoitteensa ja omat vahvuutensa. Ei hän sitä kummemmin ihmetellyt, vaan ilmeisesti tiesi asiasta jonkin verran ja sanoi lukeneensa joskus jonkun artikkelin aiheesta tms.

• Anonyymi

Mulla on dark fearia ikävä. Toivottavasti alkaa kirjoitella kunnolla silläkin nimimerkillä.

• Anonyymi

Satua lienevät periksen naisjututkin.

• Ikävä tuottaa pettymys, mutta niistä en ole valehdellut. Enkä ole pahemmin edes keulinut näiden naisten tasolla, eli jos valehtelisin, niin eiköhän nämä naiset siinä tapauksessa olisi olleet mua nuorempia, lapsettomia, ja ulkonäöltään vähintään Maisulin tasoa. Tosin se ulkomaalainen tummempi tyttö joka ryösti poikuuteni, oli aika kuuma pakkaus, ei voi väittää muuta 😁 Ja miksi ihmeessä mä valehtelisin naisasioista, jotka ovat lähes aina lopulta menneet pieleen jollain tavalla? Olen aika avoimesti kertonut syitä mitkä jutut milloinkin aiheutti sen, että suhteet päättyivät, niin miksi ihmeessä mä kirjoittaisin itsestäni tollasta fiktiota? 🙄 Nyt taas se arkijärki käteen.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys, mutta niistä en ole valehdellut. Enkä ole pahemmin edes keulinut näiden naisten tasolla, eli jos valehtelisin, niin eiköhän nämä naiset siinä tapauksessa olisi olleet mua nuorempia, lapsettomia, ja ulkonäöltään vähintään Maisulin tasoa. Tosin se ulkomaalainen tummempi tyttö joka ryösti poikuuteni, oli aika kuuma pakkaus, ei voi väittää muuta 😁 Ja miksi ihmeessä mä valehtelisin naisasioista, jotka ovat lähes aina lopulta menneet pieleen jollain tavalla? Olen aika avoimesti kertonut syitä mitkä jutut milloinkin aiheutti sen, että suhteet päättyivät, niin miksi ihmeessä mä kirjoittaisin itsestäni tollasta fiktiota? 🙄 Nyt taas se arkijärki käteen.

Koska valehtelu on toinen luontosi? Muistan aikanaan kun Alastomassa Suomessa valehtelit olevasi kova panomies, nimimerkillä The Penetrator.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska valehtelu on toinen luontosi? Muistan aikanaan kun Alastomassa Suomessa valehtelit olevasi kova panomies, nimimerkillä The Penetrator.

No juu niin tein, muokkasin muutamaa netistä kopioitua kuvaa joko autenttisemman näköiseksi, tai tarkoituksella jotenkin hämyiseksi ns. taidekuvaksi, ja se myyttinen panomieshahmo sai naisilta jonkin verran yhteydenottoja, ja lähestyi itsekin naisia, mutta yleensä perui treffit viime hetkellä erilaisten misogynisten haukkujen kera 😂

Mutta ei se mielestäni ole verrattavissa siihen, olenko täällä kertonut minkä verran omista oikeista naisasioistani 🙄 Eli en mä sen feikkiprofiilin kautta esittäytynyt sivuston naisille omana itsenäni, väittäen olevani joku kovakin panomies enkä linkittänyt omaa Irc-Galleria profiilia tms.

• p234racing kirjoitti:

No juu niin tein, muokkasin muutamaa netistä kopioitua kuvaa joko autenttisemman näköiseksi, tai tarkoituksella jotenkin hämyiseksi ns. taidekuvaksi, ja se myyttinen panomieshahmo sai naisilta jonkin verran yhteydenottoja, ja lähestyi itsekin naisia, mutta yleensä perui treffit viime hetkellä erilaisten misogynisten haukkujen kera 😂

Mutta ei se mielestäni ole verrattavissa siihen, olenko täällä kertonut minkä verran omista oikeista naisasioistani 🙄 Eli en mä sen feikkiprofiilin kautta esittäytynyt sivuston naisille omana itsenäni, väittäen olevani joku kovakin panomies enkä linkittänyt omaa Irc-Galleria profiilia tms.

Tuota kun äsken tarkemmin ajatteli, niin tuntui vieläkin vatsanpohjassa paremmalta kuin huono seksi oikeassa elämässä. Timmikroppainen ystävällinen mies lähestyi monesti ylipainoisiakin naisia, jotka pyörivät sivustolla paikkaamassa huonoa itsetuntoaan tai jotain, ja sitten tuli aina pudotus maan pinnalle kun alettiin miettiä tapaamista oikeassa elämässä 😂🤭

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Tuota kun äsken tarkemmin ajatteli, niin tuntui vieläkin vatsanpohjassa paremmalta kuin huono seksi oikeassa elämässä. Timmikroppainen ystävällinen mies lähestyi monesti ylipainoisiakin naisia, jotka pyörivät sivustolla paikkaamassa huonoa itsetuntoaan tai jotain, ja sitten tuli aina pudotus maan pinnalle kun alettiin miettiä tapaamista oikeassa elämässä 😂🤭

Sairasta touhua!

• Anonyymi kirjoitti:

Sairasta touhua!

Ei yhtään sen sairaampaa touhua kuin postata kuvia missä on lettu levällään ja kasvot näkyvillä, ja tälleen vähän kärjistettynä taustalta brurrattu jollain paintilla joku ipana tai koira pois kuvasta. Silloin ihminen, tai tässä tapauksessa nainen, ikäänkuin myy oikeutensa normaalien käytöstapojen puitteissa olevaan kohteluun ja muiden ihmisten kunnioitukseen.

Ja ennen kuin kukaan alkaa hurskastella yhtään mitään, niin sama aivan meininki käytännössä tälläkin palstalla on ollut. eli aika ikävään sävyyn esim. mun elämää täällä on ruodittu, sen perustella että kerran-pari viikossa joku prätkäjätkä tai hiasemies on käynyt jättämässä kommenttinsa palstalle.

• Anonyymi

Ei niitä naisiakaan tsida olla olemassa?

• Anonyymi

Kas kun ei homona

• En valitettavasti kuulu mihinkään vähemmistöön, vaikka tänä päivänä se olisi melkeinpä poliittisesti korrektimpaa, kuin olla valkoinen heteromies. Tai no, jos joku seksuaalisuuteen liittyvä vähemmistö saattaa liipata läheltä mua, niin ehkä korkeintaan jonkinlainen aseksuaalisuus tai demiseksuaalisuus, mistä olen joskus palstalla kertonutkin.

Huvittavaa sinänsä, että aikoinaan joskus 2010-luvun taitteessa kaverini äiti joka on kotoisin Venäjältä, oli kuulemma jossain grillijuhlissa, mihin mua ei oltu kutsuttu, pohtinut että olenkohan mä homo kun silloin ei vielä ollut ollut varsinaista tyttöystävää. Eikä kaikkien huumorintajuun mahtunut sekään, että maalasin aikoinaan teininä yhden vanhan valkoisen Escortin rähjän osittain pinkiksi, leikkasin rälläkällä katon ja pilarit pois, ja hitsasin oviaukkoihin vahvistusraudat ettei kori niiaa 😄 Sittemmin aikuistuttuani ja Escortin koneen hajottua otin jotain ehjiä osia talteen ja pistin korin romutukseen, mutta hauska sillä oli ajella pihalla ja joskus syksyaikaan olkipellolla.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

En valitettavasti kuulu mihinkään vähemmistöön, vaikka tänä päivänä se olisi melkeinpä poliittisesti korrektimpaa, kuin olla valkoinen heteromies. Tai no, jos joku seksuaalisuuteen liittyvä vähemmistö saattaa liipata läheltä mua, niin ehkä korkeintaan jonkinlainen aseksuaalisuus tai demiseksuaalisuus, mistä olen joskus palstalla kertonutkin.

Huvittavaa sinänsä, että aikoinaan joskus 2010-luvun taitteessa kaverini äiti joka on kotoisin Venäjältä, oli kuulemma jossain grillijuhlissa, mihin mua ei oltu kutsuttu, pohtinut että olenkohan mä homo kun silloin ei vielä ollut ollut varsinaista tyttöystävää. Eikä kaikkien huumorintajuun mahtunut sekään, että maalasin aikoinaan teininä yhden vanhan valkoisen Escortin rähjän osittain pinkiksi, leikkasin rälläkällä katon ja pilarit pois, ja hitsasin oviaukkoihin vahvistusraudat ettei kori niiaa 😄 Sittemmin aikuistuttuani ja Escortin koneen hajottua otin jotain ehjiä osia talteen ja pistin korin romutukseen, mutta hauska sillä oli ajella pihalla ja joskus syksyaikaan olkipellolla.

Pinkillä autolla ajavat miehet ovat vähintään biseksuaaleja

• Anonyymi kirjoitti:

Pinkillä autolla ajavat miehet ovat vähintään biseksuaaleja

Taitaa bensalenkkari olla oikeampi termi, jos vanhasta Escortista tekee rälläkällä ensin pickupin ja myöhemmin avoauton jolla ajelee pellolla 😂

Tällä palstalla nyt ei voi koskaan tietää miten tosissaan kukakin on, ja mua kohtaan suunnattuihin viesteihin voi aina lisätä tietyn tarkoituksellisen huumorintajuttomuuskertoimen, mutta ei näköjään mikään ole muuttunut sitten kesän 2007? 🙄 Kannattaa ottaa vähän chillimmin, niin elämä on paljon helpompaa. Tää on vaan autourheiluu hei 😎

• Anonyymi

Sen mitä periksestä tiedän palstan kirjoitusten perusteella niin peris on avoin ja rehellinen mies. Ei monet kerro avoimesti itsestään ja ongelmistaan elämässä se on kunnioitettavaa eikä peris mikään hullu ole kuitenkaan vaan asiallisen mukava mies.

• Anonyymi

Peris on kuin DarkFear ilman sasikaljua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peris on kuin DarkFear ilman sasikaljua

Nyt putosin kärryiltä

• Anonyymi

Peris on palstsn oma juksu-pelle

• Huvittaa lukea anonyymien enemmän tai vähemmän solvaavia nimittelyjä, epäilyksiä, viittauksia D:hen jne. 😄 Toimin mä palstalla miten tahansa, niin se on aina jonkun mielestä väärin. Sovelletaan vanhaa vitsiä sen verran, että jos p234 on yksin metsässä, avaa suunsa ja sanoo jotain, eikä kukaan ole kuulemassa, niin valehteleeko hän silti? Tai onko joka tapauksessa väärässä? 🤔

Ihan kuin näistä Liljalaakson, Pääskyvuoren ja prätkähiirien kirjoituksista olisi tullut suurempi addiktio joillekin muille kuin mulle itselle 😮

• Anonyymi

Penis-tatuointi kiinnostaisi Peristä, mutta koska hän ei itse uskalla sellaista ottaa, hän loi trollihahmon, jolla sellainen on.

• Ei mua kiinnosta ottaa tatuointeja, ne on niiiin mainstreamia 💁‍♂️ Mun kaltainen nuori kapinallinen kulkee 2020-luvun Suomessa ylpeänä puhtaan vartalonsa kanssa, joka vuosikymmenien saatossa tulee vanhenemaan charmantisti niin että kehtaa eläkeikäisenäkin käydä uimahalleissa. Toista se on nämä jenkkakahvoissa olevat ruusut ja kaunokirjoitustekstit, tai kaljuun päähän tatuoitu lohikäärme tai jotain tekstejä. Voi aikojen kuluessa ruusut hieman lakastua, tekstit muuttua huonolla tuurilla arabiankieliseksi vitsiksi, ja lohikäärmeiden HP-levelit laskea.

Bicky Royal miehen tapauksessa toi oli vain yksi monista överiksi vedetyistä jutuista, jotka korostivat hänen maskuliinisuuttaan ja alfa-miehisyyttään. Bickyllä siis todellakin oli rohkeutta tehdä asioita mitä harva muu tekisi, mutta ei se tarkoita sitä, että mä tahtoisin salaa tehdä juuri samoja kyseisiä asioita. Ja kun naisten silmissä tatuoinnit monesti nostavat miesten ulkoista tasoa ja markkina-arvoa, niin Bicky Royal miehen tapauksessa ajattelin että juuri siinä tietyssä ruumiinosassa olevat tatuoinnit ovat yksi hyvä syy tai peruste Bickyn ultimate YTM-tasoon naisen silmissä 😂

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Ei mua kiinnosta ottaa tatuointeja, ne on niiiin mainstreamia 💁‍♂️ Mun kaltainen nuori kapinallinen kulkee 2020-luvun Suomessa ylpeänä puhtaan vartalonsa kanssa, joka vuosikymmenien saatossa tulee vanhenemaan charmantisti niin että kehtaa eläkeikäisenäkin käydä uimahalleissa. Toista se on nämä jenkkakahvoissa olevat ruusut ja kaunokirjoitustekstit, tai kaljuun päähän tatuoitu lohikäärme tai jotain tekstejä. Voi aikojen kuluessa ruusut hieman lakastua, tekstit muuttua huonolla tuurilla arabiankieliseksi vitsiksi, ja lohikäärmeiden HP-levelit laskea.

Bicky Royal miehen tapauksessa toi oli vain yksi monista överiksi vedetyistä jutuista, jotka korostivat hänen maskuliinisuuttaan ja alfa-miehisyyttään. Bickyllä siis todellakin oli rohkeutta tehdä asioita mitä harva muu tekisi, mutta ei se tarkoita sitä, että mä tahtoisin salaa tehdä juuri samoja kyseisiä asioita. Ja kun naisten silmissä tatuoinnit monesti nostavat miesten ulkoista tasoa ja markkina-arvoa, niin Bicky Royal miehen tapauksessa ajattelin että juuri siinä tietyssä ruumiinosassa olevat tatuoinnit ovat yksi hyvä syy tai peruste Bickyn ultimate YTM-tasoon naisen silmissä 😂

Minusta hahmo oli yökötys. 99% naisista pitää vauvanpotkijaa vastenmielisenä. Myöskään bodattu kroppa ja tatuoinnit eivät sytytä yhtään. Enemmän ovat merkki rahvaanomaisuudesta.

• Anonyymi

Asiallinen veto perikseltä. Suoraselkäinen mies 👍

• Joo, jonkun se oli pakko pistää stoppi tällekin hullunmyllylle.

Enää jää nähtäväksi kuinka pitkään tästä jauhetaan erilaista jälkipyykkiä palstalla, incelien kärvistellessä Liljalaakso-reflojen keskellä, ja joidenkin palstalaisten pohtiessa varmaan vieläkin että onkohan mua huijattu 🤔😂

• Anonyymi

Hullu mylläri, kuin Vesa Matti Loiri, kiljuu hulluuttaan...

• Anonyymi

No mitä sitten jos vaikka tulee koko palstastakin välillä hullun mylly, hullu kuin sinä jos ole avioliitossa :D

Kun ketään ei loukata on vain viihdettä ja Sinua pilkataan :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      146
      14279
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      141
      3250
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      2017
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1837
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      215
      1528
    6. 61
      1435
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1209
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      1010
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      50
      979
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      954
    Aihe