Sinkkuilijan herkuttelupäivä.

Voi kuulostaa hieman tylsältä, mutta tänään vain graham paahtoleipää kermajuustolla ja ammoniumkloridi-pastilleja.

Niin noh, tottakai myös kaljaa, mutta sehän nyt on itsestäänselvyys illan peliin valmistautuessa.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs ne sellaiset ammoniumkloridi-pastillit on?

      Sämpylä ja juusto kuulostaa hyvältä =) Itse meinasin eilen ostaa olutta, mutta otinkin vichyvettä. Ajattelin että kun viime viikolla join yhden oluttölkin ja muutaman lasin viiniä, että täytyy nyt olla jonkun aikaa ilman mitään alkotuotteita.

    • Anonyymi

      Ammoniumkloridi eli salmiakkipastilleja täytteenä hah, itse tulin juuri kaupoista, kun otin kesäkengätkin käyttöön lankkia western bootseille piti hakea ja muuta.

      Aika ruokaa varmaankin jotain perunamuusi-mössöä lihapullilla tänään, ellen sitten innostu tänäänkin pizzaa tekemään, otin kyllä aineksia kaupasta.

      Melkoinen kulkuneuvoralli on täällä: pojat ajavat kadulla hillittömästi rallia mopoillaan, tytöt kyyditsevät toisia moposkoottereillaan, vauhtipyöräilijät ajavat vauhteja, ja pikkupojat ajavat sähköpotkulaudoillaan missä sattuu :D


      • Vielä lisätäkseni kirjoituksesi asiaa, niin muusi ja lihapullat ovat melkein yhtä hyvää, kuin muusi ja kana-currykastike. Niihin pakollisiin vihanneksiin en vielä ole keksinyt sopivaa kastiketta.

        Olen vain suolannut ne yrttimausteella, mutta vinkkejä otan toki vastaan.


      • Yhteen aikaan mulla oli tapana syödä Fazerin supersalmiakkeja. Saatoin syödä kakskin askia päivässä. Hyviä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yhteen aikaan mulla oli tapana syödä Fazerin supersalmiakkeja. Saatoin syödä kakskin askia päivässä. Hyviä.

        Ei paha. Supersalmiakki on myös hyvää.


    • Anonyymi

      Kaljaa on. Grillasin jo tunti sitten kanapihvit. Illan pelii odottele kyllä.

    • Anonyymi

      Aamulla ajattelin että jospa en laittaisikaan kauluspaitaa ollenkaan housujen sisään, olisi viileätä liihottaa menemään, mutta sitten katsoin itseäni peilistä:näyttää auka naurettavalle jos kauluspaita on farkkujen ulkopuolella vapaana :D

      Joskus kannattaa muissakin asioissa katsoa itseään peiliin.

      • Ylin nappi pitää olla auki?😁 Ennenvanhaan kauluksiakin pidettiin "ylhäällä".🤣


    • Anonyymi

      Jooo hyvän näköinen sellainen kauluspaita kuin joku vanhanajan miesten pyjama päällä liehuu kuin teräsmiehen viitta viilettäessään :D

    • Anonyymi

      Minä en pidä ylhäällä, ripustan aurinkolasit siihen ylimmän napin vakoon tai silmälasit etutaskuun tai noin.

    • Anonyymi

      Tosiaan kunnioitan toisia ihmisiä pukeutumalla kunnollisesti, tietysti omassa asunnossa voin kuljeksia vaikka pelkät boxeritkin jalassa :D

    • Anonyymi

      MUUTEN niin Suomen ottelu tulee illalla, ehkä jotain pizzaa voisi tehdä sitten herkuksi itselle hyvin ehdin ja Deluxe-ainekset on, en tilaa, itse teen parempia ;D

      • Pellillinen taikinaa ja tomaattikastiketta maun mukaan. Päälle juustoa sekä täytteitä. Mikä voi mennä pieleen?


    • Anonyymi

      Jos taikinasta ei tule rapeaa vaan jää mössömäiseksi se voi mennä pieleen, nooh tehnyt kymmeniö vuosia pitzzoja :D

      • Anonyymi

        Jotku pitarieskat, göteborgissa tehdyt, tosi hyviä pizzapohjia. Ei tartte ku 5 minsaa uunissa, kun ne kypsiä, ylälämpö että juusto rudkistuu. Oli parasta pitsaa pitkiin aikoihin.


    • Anonyymi

      Laitoin nyt tuossa tulemaan oman pellillisen jossa jättirapea pohja frutti di mare jättikatkaravut reilusti aurajuustoa ja muuta.

      Tuli mieleen eilisestä James-007 elokuvasta Quantum of Solace, taisimme joskus katsoa tuon veljien kanssa elokuvaillassa, noista uusista bondeista missä alkavat ihmettelemään, että mikä ihme tämä järjestö on josta kukaan tiedustelujärjestö ei tiedä mitään, siis Spectre.

      • Anonyymi

        Special executive for counter-intelligence, terrorismin, revenge and extortion, päätaktiikka lietsoa konfliktia, kummankin puolella kumpaakin vastaan.


    • Anonyymi

      Jäin miettimään, että mikä on sinkkuilija. Periaatteesta sinkku? Harrastaa sinkkuna olemista? Vai mitä?

    • Anonyymi

      Nyt mitataan jo miestä ottelussa Suomi-Tsekki, miten mahtaapi käydä?
      2015 alkaa ottelu.

      Mutta joo hyvä kun tuli pyöräytettyä pellillinen pizzaa jälleen kerran, kullanväriset rapeat reunat sekä herkulliset täytteet eikä taikinamaista mössöplhjaa.

      Normi-pizzerioilla ei varmaan olisi varaa edes tehdä tuollaisilla täytteillä mitään pissaa elle 40eur jos työtkin laskettaisiin pah, sen takia teen mielelläni itse jos sattuu olemaan aineet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe