Pieni vehje ja kehopositiivisuus, saako siitä puhua?

Anonyymi

Kehopositiivisuus on itsensä hyväksymistä. Monilla on vammoja ja sairauksia jotka on pakko hyväksyä. Entäpä sitten pienimunaisuus. Pitääkö naisen vaan hyväksyä miehessä semmoinenkin asia vai onko mies heivattava klasista pihalle vaikka olis muuten mukava mutta muna ei vain riitä eikä täytä tarkkoja ihmisarvon vähimmäisvaatimuksia. Mieshän voi hyväksyä itsensä, mutta jos se on vaan viriilille naiselle merkki arvottomuudesta ja seksuaalisesta vajavuudesta - mitä nyt vaan ei voi hyväksyä mitenkään. Itse kuitenkin olen hyvin suvaitseva ja minulla on ollut 17 cm raja. Tämä siis työkunnossa ei lepotilassa, sentään. Älykkyysosamäärä on toinen mitattava asia. Siinä on alarajana 150 p. Jokin kunnioitus miehelläkin täytyy olla eikä pyrkiä naisten puheille vaikkei ole siihen tarvittavia edellytyksiä.

Molemmat mitataan ennen ekoja treffejä ja näytetään lääkärintodistukset. Minä teen tarkistusmittaukset ekoilla treffeillä huijauksen estämiseksi ja kerron sitten jatkuuko tapailu vai ei. 🔩📏🤏

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta mies saa tulla tuumallaan toimeen ja nauttia naperostaan ihan täysin rinnoin, mutta toisaalta nainen saa antaa pakitkin, jos mies ei täytä hänen kriteerejään, vaikka pippelin mitasssa tai korvienvälissä löytyvällä (tai ei) älykkyydellä.

      Jokaiselle annetaan ne kortit millä pelataan ja siinä se. Ei kannata alkaa mesomaan. :oD

    • Anonyymi

      Eihän kehopositiivisuuskaan tarkoita sitä, että pitäisi huolia mitä vaan ja tykätä ihan kaikesta. Se tarkoittaa sitä, ihmisellä on oikeus tuntea olonsa hyväksi omissa nahoissaan, eikä sitä tykkäämäättömyyttään tarvitse toitottaa ja tyrkyttää. Ole tykkäämättä, mutta anna ihmisten vapaasti olla mitä he ovat.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä mieheltäkin jotain vaaditaan, hyvänen aika.

    • Anonyymi

      Ei se lepo mitta, vaan stondis ja ei se pituus vaan se paksuus.

      • Anonyymi

        👍👏🏻🦴


      • Anonyymi

        Eikä kestävyys vaan nopeus, eikä homous vaan heterous, eikä sitruunavesi vaan viinanjuonti, eikä läski vaan laardipallero, eikä kiltti ja kunnollinen vaan jännäpoika.


    • Kymmenen kilon painonpudotus kasvattaa peenistä sentin. Vinks, vinks.

      • Anonyymi

        Käykö sulle 6 cm?


    • Anonyymi

      kai naiset osasi vastata visaiseen kysymykseen,

    • Anonyymi

      Millä keskihajonnalla tuo älykkyysosamäärän alarajasi 150 on?

    • Anonyymi

      Kyllä se pienimunainenkin mies sopivan naisen löytää aikansa etsittyään. Naisetkin ovat eri kokoisia fysiikaltaan. Kyllä vakka kantansa löytää!

      • Anonyymi

        Siis: kantensa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe