En tiedä miten rokottavat, ehkäpä isovarpaan viereen piikillä, kun joskus nyrkkeilyharrastuksesta tullut: käsivarret ympäriinsä täynnä suuria sinisiä verisuonia.
Jos tiputukseen joutuu, niin ainakaan ei ole verisuonista puutetta, yläpuolektakin vain johonkin isoon suoneen tökkää piikin sitten.
Minua olisi helppo piikittää.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lätkä musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=tSVFTQlHFhc
Olen muuten ollut joskus tiputuksessa, ei niiden suonia tarvinnut etsiä: tiputuspaikka jossain vasemman kädenkin ihan sormien välistä jo löytyi riittävän hyviä suonia.
..onnettomuuksia voi sattua ja joutua sairaalaan tiputukseenkin... Rokottavat olkapään lihakseen. Kuten kaikki rokotteet, tai näin ainakin oletan. Koronapiikin olen jo saanut ja se annettiin olkapäähän. Jos penisilliiniä (antibioottia) piikitetään annetaan se takamukseen persposkeen.
- Anonyymi
Rokotus olkavarteen lihakseen.
Kanyyli ääreislaskimoon.
- Sheena - Anonyymi
Olen joskus tehnyt typeriä temppuiluja sairalassa hoidettava ollessani kuten säätänyt sitä tiputuksen juttua eri määrille, siitä ruuvista toisella kädellä...
Typeriä temppuiluja koska sairaanhoitajat yrittävät hoitaa parhaansa mukaan niin sitten, mutta joskus ärsytti olla sairaalassa hoidettavana, enkä päässyt pois kun niin vakava onnettomuus... - Anonyymi
Huomasin että tuosta hoitaja näyttää säätävän sitä tiputuksen tippojen tippumisnopeutta, minäpä säädän itse sitä.... ja kerran olin pidemmänkin aikaa, alkoi parta kasvamaan, pyysin hoitajilta parranhoitovälineitä: toivat partavaahtoa ja partahöyliä :D
Joskus aikoinnaan kymmeniä vuosia sitten.- Anonyymi
Miten vanha oot? Ja mikä se onnettomuus oli
- Anonyymi
Mut olisi helppo nyt vietellä. Aivot on helteestä muusia ja sydämellä on jano.
Olen sulaa vahaa. Helppo rullata ja poimia pois. - Anonyymi
Temppuileva Potilas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083038Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161820Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151770Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3931426Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t321286Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1941126Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 75908