Minua olisi helppo piikittää.

Anonyymi

En tiedä miten rokottavat, ehkäpä isovarpaan viereen piikillä, kun joskus nyrkkeilyharrastuksesta tullut: käsivarret ympäriinsä täynnä suuria sinisiä verisuonia.

Jos tiputukseen joutuu, niin ainakaan ei ole verisuonista puutetta, yläpuolektakin vain johonkin isoon suoneen tökkää piikin sitten.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lätkä musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=tSVFTQlHFhc

Olen muuten ollut joskus tiputuksessa, ei niiden suonia tarvinnut etsiä: tiputuspaikka jossain vasemman kädenkin ihan sormien välistä jo löytyi riittävän hyviä suonia.

..onnettomuuksia voi sattua ja joutua sairaalaan tiputukseenkin...

• Rokottavat olkapään lihakseen. Kuten kaikki rokotteet, tai näin ainakin oletan. Koronapiikin olen jo saanut ja se annettiin olkapäähän. Jos penisilliiniä (antibioottia) piikitetään annetaan se takamukseen persposkeen.

• Anonyymi

Rokotus olkavarteen lihakseen.
      Kanyyli ääreislaskimoon.

- Sheena

• Anonyymi

Olen joskus tehnyt typeriä temppuiluja sairalassa hoidettava ollessani kuten säätänyt sitä tiputuksen juttua eri määrille, siitä ruuvista toisella kädellä...

Typeriä temppuiluja koska sairaanhoitajat yrittävät hoitaa parhaansa mukaan niin sitten, mutta joskus ärsytti olla sairaalassa hoidettavana, enkä päässyt pois kun niin vakava onnettomuus...

• Anonyymi

Huomasin että tuosta hoitaja näyttää säätävän sitä tiputuksen tippojen tippumisnopeutta, minäpä säädän itse sitä.... ja kerran olin pidemmänkin aikaa, alkoi parta kasvamaan, pyysin hoitajilta parranhoitovälineitä: toivat partavaahtoa ja partahöyliä :D

Joskus aikoinnaan kymmeniä vuosia sitten.

• Anonyymi

Miten vanha oot? Ja mikä se onnettomuus oli

• Anonyymi

Mut olisi helppo nyt vietellä. Aivot on helteestä muusia ja sydämellä on jano.

Olen sulaa vahaa. Helppo rullata ja poimia pois.

• Anonyymi

Temppuileva Potilas...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2448
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2102
    3. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1171
    4. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      23
      1145
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1015
    Aihe