Mies haluaa erota mutta kuitenkin ilmoituksen jälkeen rupee halaileen ja lähenteleen

Anonyymi

Eli olemme olleet yhdessä melkein 12 vuotta, elämme avoliitossa ja meillä on lapset 8 ja 5. Nyt mies haluaa erota koska häntä kuulemma vituttaa katsella ja kuunnella minua. Meillä on mennyt jo pitkään huonosti ja olen koittanut pitää suhdetta pystyssä väkisin. Nyt kuitenkin mun on pakko luovuttaa koska toinen vaan haukkuu ja huutaa kuinka vihaa minua. Ilmoitin tännään riidan jälkeen että tehdään sitten niinkuin hän haluaa vaikka itse en haluakaan erota. Kun olin tämän ilmoittanut rupesikin mies kehumaan kuinka näytän nätiltä ja koitti halailla ja pussailla vaikka silti haluaa erota. Miksi ihmeessä hän tekee niin? Eikö se oikeesti haluakaan erota vai tahtooko vaan satuttaa mua vielä enemmän?

1

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän sinun pidä keskustella tuo nyt kuitenkin sen miehesi eikä suomi24 väen kanssa. Voi toki olla jos ensimmäinen kerta kun oikeasti sanoit erosta että se vähän kolahti nyt mieheenkin. Mutta ehdottomasti kysy ja keskustele asiallisesti miehesi kanssa, että muuttuiko mieli vai oliko vaan heellyyspuuska riippumatta että haluaa kuitenkin erota...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      13869
    2. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1681
    3. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      68
      1389
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      56
      1186
    Aihe