Mies haluaa erota mutta kuitenkin ilmoituksen jälkeen rupee halaileen ja lähenteleen

Anonyymi

Eli olemme olleet yhdessä melkein 12 vuotta, elämme avoliitossa ja meillä on lapset 8 ja 5. Nyt mies haluaa erota koska häntä kuulemma vituttaa katsella ja kuunnella minua. Meillä on mennyt jo pitkään huonosti ja olen koittanut pitää suhdetta pystyssä väkisin. Nyt kuitenkin mun on pakko luovuttaa koska toinen vaan haukkuu ja huutaa kuinka vihaa minua. Ilmoitin tännään riidan jälkeen että tehdään sitten niinkuin hän haluaa vaikka itse en haluakaan erota. Kun olin tämän ilmoittanut rupesikin mies kehumaan kuinka näytän nätiltä ja koitti halailla ja pussailla vaikka silti haluaa erota. Miksi ihmeessä hän tekee niin? Eikö se oikeesti haluakaan erota vai tahtooko vaan satuttaa mua vielä enemmän?

4

2701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän sinun pidä keskustella tuo nyt kuitenkin sen miehesi eikä suomi24 väen kanssa. Voi toki olla jos ensimmäinen kerta kun oikeasti sanoit erosta että se vähän kolahti nyt mieheenkin. Mutta ehdottomasti kysy ja keskustele asiallisesti miehesi kanssa, että muuttuiko mieli vai oliko vaan heellyyspuuska riippumatta että haluaa kuitenkin erota...

    • Anonyymi

      No tuo voi olla mitä tahansa. Haluaa manipuloida sinua, haluaa hämätä, ei ehkä ole ihan varma uudesta rakkaastaan jne.

    • Anonyymi

      Haluaa itse olla se jättäjä. Tai sitten on tuuliviiri. Voi pahoin ja uhkailee aina sopivasti erolla. Nuo merkit tulee yleensä kuusi vuotta ennen sitä lopullista eroa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että on henkilö joka yrittää muuttaa sinua ja uhkailee eroa. Eli manipuloi sen eron avulla muuttaakseen sinun käyttäytymistä.
      Toivottavasti erosit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe