Mies haluaa erota mutta kuitenkin ilmoituksen jälkeen rupee halaileen ja lähenteleen

Anonyymi

Eli olemme olleet yhdessä melkein 12 vuotta, elämme avoliitossa ja meillä on lapset 8 ja 5. Nyt mies haluaa erota koska häntä kuulemma vituttaa katsella ja kuunnella minua. Meillä on mennyt jo pitkään huonosti ja olen koittanut pitää suhdetta pystyssä väkisin. Nyt kuitenkin mun on pakko luovuttaa koska toinen vaan haukkuu ja huutaa kuinka vihaa minua. Ilmoitin tännään riidan jälkeen että tehdään sitten niinkuin hän haluaa vaikka itse en haluakaan erota. Kun olin tämän ilmoittanut rupesikin mies kehumaan kuinka näytän nätiltä ja koitti halailla ja pussailla vaikka silti haluaa erota. Miksi ihmeessä hän tekee niin? Eikö se oikeesti haluakaan erota vai tahtooko vaan satuttaa mua vielä enemmän?

4

2951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän sinun pidä keskustella tuo nyt kuitenkin sen miehesi eikä suomi24 väen kanssa. Voi toki olla jos ensimmäinen kerta kun oikeasti sanoit erosta että se vähän kolahti nyt mieheenkin. Mutta ehdottomasti kysy ja keskustele asiallisesti miehesi kanssa, että muuttuiko mieli vai oliko vaan heellyyspuuska riippumatta että haluaa kuitenkin erota...

• Anonyymi

No tuo voi olla mitä tahansa. Haluaa manipuloida sinua, haluaa hämätä, ei ehkä ole ihan varma uudesta rakkaastaan jne.

• Anonyymi

Haluaa itse olla se jättäjä. Tai sitten on tuuliviiri. Voi pahoin ja uhkailee aina sopivasti erolla. Nuo merkit tulee yleensä kuusi vuotta ennen sitä lopullista eroa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että on henkilö joka yrittää muuttaa sinua ja uhkailee eroa. Eli manipuloi sen eron avulla muuttaakseen sinun käyttäytymistä.
      Toivottavasti erosit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      428
      7395
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      92
      6136
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      207
      5612
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      89
      4349
    5. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      112
      4328
    6. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      26
      4279
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      67
      3578
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      114
      3577
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      76
      3495
    10. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      22
      3484
    Aihe