Haluaisin ketju

Anonyymi

Haluaisin jutella kanssasi läpi yön kaikki maailman ihanuudet ja ihmeet.
Haluaisin katsella kanssasi auringonnousut, auringonlaskut, tähtitaivasta, täysikuuta, kuun sirppiäkikin, salamoita taivaan sadepilvineen ja poutapilviä sinisen valkoisia pumpulisia.

Haluaisin hukkua silmiisi rakastaviin.
Nousta pintaan huultesi hymyyn.
Sukeltaa hiuksiis tulenpalaviin ja syttyä ihollasi ilmiliekkiin.

Keittää sulle aamupuuron ja kahvin, tarjoilla ne keralla raikkaan huomenen ja ruiskaunokin.

Mitä muut haluaisi?

35

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitit kyllä kauniisti. Mitäpä tuohon lisäämään tai pois jättämään. Sanattomaksi vetää.

• Anonyymi

Totta. Eipä aloitukseen ole mitään lisättävää.

• Anonyymi

Jonkun jiillä alkavan runosuoli sykkii??

• Anonyymi

Ehkä, ehkä. Nimeni alkaa J:llä kyllä. ;)

Ap.

• Anonyymi

Tuo koettu. Vaikken tiennyt haluta sitä.

- Sheena

• Anonyymi

Minä ajattelin että aloittaja haluaisi jonkun korun, kaulaketjun, vaan tarkoittikin että Mitä haluaisin -ketju.

• Anonyymi

Hieno viesti ja hyvin sopii kaikki, paitsi, yöllä mä nukun mielellään. Ihana.

• Anonyymi

Yöllä on hyvä nukkua, paitsi silloin kun ei uni tule silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöllä on hyvä nukkua, paitsi silloin kun ei uni tule silmään.

Joskus käy niikin ettei nukuta yöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus käy niikin ettei nukuta yöllä.

Sitten voi vaikka jutella läpi yön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voi vaikka jutella läpi yön.

Niin jos saa sanaa suustaan kun on niin onnessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos saa sanaa suustaan kun on niin onnessaan.

Sitten voi vaikka pussailla läpi yön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voi vaikka pussailla läpi yön.

Sitten kyllä onnessa on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kyllä onnessa on...

Toivossa olisi..

• Anonyymi

Jos ei nukuta yöllä, niin sitten pitää nukkua päivällä jos työ sen sallii.

• Anonyymi

Milloin kasvat aikuiseksi, luulen, että olet teiniksi jäänyt!

• Anonyymi

Uni on luultavasti vieläkin tärkeämpi asia terveyden kannalta kuin ravinto.

• Tuo elämän kuvaaminen kuulostaa tosi kauniilta. Niinhän se usein menee kauniisti. Sitten kun suhde arkipäiväistyy toisesta voi tulla itsestäänselvyys.

• Anonyymi

Minä haluaisin tavata häntä vapaa-ajalla, mutta en tiedä miten sitä ehdottaisin tai kiinnostaisiko häntä edes, sillä olemme hyvin eri ikäisiä ja eri elämäntilanteissa. Olisiko meillä kuitenkaan mitään yhteistä? Tulemme töissä toimeen kyllä hyvin.
      Hän on hyvin lämmin ihminen, haluaisin vain painautua hänen syleilyynsä. Suunnilleen kuukausi sitten hän halasikin minua todella pitkään erään etapin päätteeksi ja olin aivan myyty. Kunpa saisimme olla kahden enemmän. ❤ Tiedostan kuitenkin, että tunteeni todennäköisesti ovat yksipuolisia ja nautin niistä pienistä hetkistä, mitä saan hänen kanssaan viettää enkä yritä tyrkyttää itseäni hänen elämäänsä työelämän ulkopuolella. Uskon hänen elämänsä kiintopisteiden olevan aivan toisaalla, niistä hän on paljon kertonutkin. 😊

• Anonyymi

Aloitus on perusasioiden juurella, kun ikää on alkaen 14 vuotta. Juuri huomasin että eniten ajattelen kuolemaa ja kuolemista pois. En ole matkustellut, mutta kaikki on nähty. Töitä on tehty ja kaikki tavoitteet saavutettu. Rakastetun kanssa eläminen ei ole kaikille. Pintaraapaisulla näin mitä se voisi olla. Vuoden pätkä, ja toinen ihminen ja toinen vuosi. En onnistunut mutta näin mitä se olisi voinut olla. Kun ei enää odota mitään, jäljelle jää kyyninen olotila ja kuoleman odotus. Onnellisuus ei ole kaikille. En tiedä mikä olisi onnellisuuden hinta. Onnellisuutta ei rahalla saa. Raha rauhoittaa mutta ei tee onnelliseksi.

• Anonyymi

Haluaisin sanoa onneksi olkoon hänelle, tämän päivän johdosta. En tarkenna, tietää itse tämän päivän onnittelun syyn.

💐🤗

Onneksi olkoon!

• Anonyymi

Tarkoittaako tulenpalavat hiukset tässä tapauksessa punaisia hiuksia vai jotain muuta? :)

• Anonyymi

Punaisia tulenpalavia hiuksia.

😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punaisia tulenpalavia hiuksia.

😏

Minne suunnalle menee? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne suunnalle menee? 😄

Etelä-Suomeen.

• Mitäpä haluaisin? No hyvää. Tiivistettynä koko paketti. 😬👌

• Haluaisit rakastaa jälleen? Nykyistä vai uutta partneria? Mitä tarkoitit vai oliko linkki vain hyvän musiikin esille tuontia?

• Haluasit jälleen rakastaa? Ketä tulet tulevaisuudessa rakastamaan? Onko se nykyinen suhde vai joku tuleva? Vai oliko linkki vain hyvää musiikkia ilman taka-ajatuksia?

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Haluaisit rakastaa jälleen? Nykyistä vai uutta partneria? Mitä tarkoitit vai oliko linkki vain hyvän musiikin esille tuontia?

Tasan kaksi vaihtoehtoa. Jompaa kumpaa tai ei ketään.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Tasan kaksi vaihtoehtoa. Jompaa kumpaa tai ei ketään.

Sinähän ympäripyöreitä vastailet.

Muuten oletko sinä se entinen J-a-n, sillä tuo vuosiluku viittaa häneen?

Itselläni meni aika seuratessa Suomen ottelua, joka jääkiekossa johti MM-finaaliin. Tuliko seurattua vai ei kiinnosta ollenkaan?

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Sinähän ympäripyöreitä vastailet.

Muuten oletko sinä se entinen J-a-n, sillä tuo vuosiluku viittaa häneen?

Itselläni meni aika seuratessa Suomen ottelua, joka jääkiekossa johti MM-finaaliin. Tuliko seurattua vai ei kiinnosta ollenkaan?

Täällä on fiksumpaa olla kliininen ja steriili, kuin itsensä ja persoona.

En seuraa jääkiekkoa ollenkaan. Naapurit seuraa mekkalasta päätellen.

• Haluaisin että kissa tulis kiltisti kotiin ja mieluiten yhtenä kappaleena.

• Anonyymi

Haluaisin että keksisin kivan Juhannusmenon.

• Anonyymi

No, ainakin kunnon aamuhalin. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      146
      14594
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      153
      3328
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      2057
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1847
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      216
      1552
    6. Mitä tunteita tunnet kaivattuasi

Kohtaan?
      Ikävä
      61
      1445
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1219
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      1020
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      50
      989
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      42
      973
    Aihe