kun siellä on niitä jännämiehiä ja kuola valuen niitä tuijottavat onko se oikein ei ole
Naiset katsoo jääkiekkoa
13
241
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä syystä miehet sitten katsovat? Eivätkö naiset voi katsoa samoista syistä? Eihän niistä miehistä oikeastaan mitään näe. Jos miesten takia haluaa jotain katsoa niin futis on paljon parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Ei kai , kun eihän niitä kunnolla näe edes noiden varusteiden alta. Mä odotan innolla että, kiinnostun jalkapallosta, siellä on katseltavaa.
- Anonyymi
Jos tulee tuomareilta väärä tuomio kuin selkeästi väärin hylätty maali olisi jo syytä lähteä koko joukkueen vaan suoraan pukukoppiin, ja sanoen joo väärä tuomio, huonot tuomarit, tämä turnaus loppui meidän kohdalta tähän, väärän tuomion johdosta, heippa hei, väärennelkää tuomioita keskenänne :D
Päh. Minä tiedän pari naista, jotka katsovat jäkistä ihan vaan kun se on hyvä laji.
Jääkiekkomiehet on ihan lajiin vihkiytynyttä sakkia, eikä mitään satuhahmoja. 😁- Anonyymi
Kyllä taas katseltiin studiossa maalia sinivalkoisilla laseilla. Pakarinen ihan selvästi työnsi molaria maalin perälle ennen kuin oli kiekko maalissa. Kapanenhan sen tuossa sitten sanoikin sieltä paikan päältä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Nuo treenatut komistukset saa kaikki naiset tavallinen mies pienellä mahalla ei kelpaa naisille kun haluavat pimppi märkänä kiekon perässä juoksevia tolloja voi voi sentään
Älä yleistä. Miksi itse katot jääkiekkoa? Käsi housuissa runkaten niille omine sanoinesi "treenatuille komistuksille"? Juoksetko itse niiden perässä, kun noinkin pätevästi tiedät mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset tekevät?
- Anonyymi
No olisit nyt sanonut ton aiemmin. Olisin tajunnut olla antamatta pakkeja sille jääkiekkoilijalle, joka mua piiritti.
- Anonyymi
Jere Karalahti jäälle niin naisilla on ihailtavaa.
- Anonyymi
Ruma vanha narkki.
Mua ei kiinnosta. mutta jotain missiä ehkä saattaa.
- Anonyymi
Jännämiehet ei pelaa lätkää tai harrasta urheilua ylipäätään.
- Anonyymi
Jännämiesten laji on UFC.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083058Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161840Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151800Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3931426Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t331300Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2031154Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 75918