Naiset katsoo jääkiekkoa

Anonyymi

kun siellä on niitä jännämiehiä ja kuola valuen niitä tuijottavat onko se oikein ei ole

13

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä syystä miehet sitten katsovat? Eivätkö naiset voi katsoa samoista syistä? Eihän niistä miehistä oikeastaan mitään näe. Jos miesten takia haluaa jotain katsoa niin futis on paljon parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Ei kai , kun eihän niitä kunnolla näe edes noiden varusteiden alta. Mä odotan innolla että, kiinnostun jalkapallosta, siellä on katseltavaa.

• Anonyymi

Jos tulee tuomareilta väärä tuomio kuin selkeästi väärin hylätty maali olisi jo syytä lähteä koko joukkueen vaan suoraan pukukoppiin, ja sanoen joo väärä tuomio, huonot tuomarit, tämä turnaus loppui meidän kohdalta tähän, väärän tuomion johdosta, heippa hei, väärennelkää tuomioita keskenänne :D

• Päh. Minä tiedän pari naista, jotka katsovat jäkistä ihan vaan kun se on hyvä laji.
      Jääkiekkomiehet on ihan lajiin vihkiytynyttä sakkia, eikä mitään satuhahmoja. 😁

• Anonyymi

Kyllä taas katseltiin studiossa maalia sinivalkoisilla laseilla. Pakarinen ihan selvästi työnsi molaria maalin perälle ennen kuin oli kiekko maalissa. Kapanenhan sen tuossa sitten sanoikin sieltä paikan päältä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Nuo treenatut komistukset saa kaikki naiset tavallinen mies pienellä mahalla ei kelpaa naisille kun haluavat pimppi märkänä kiekon perässä juoksevia tolloja voi voi sentään

• Älä yleistä. Miksi itse katot jääkiekkoa? Käsi housuissa runkaten niille omine sanoinesi "treenatuille komistuksille"? Juoksetko itse niiden perässä, kun noinkin pätevästi tiedät mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset tekevät?

• Anonyymi

No olisit nyt sanonut ton aiemmin. Olisin tajunnut olla antamatta pakkeja sille jääkiekkoilijalle, joka mua piiritti.

• Anonyymi

Jere Karalahti jäälle niin naisilla on ihailtavaa.

• Anonyymi

Ruma vanha narkki.

• Mua ei kiinnosta. mutta jotain missiä ehkä saattaa.

• Anonyymi

Jännämiehet ei pelaa lätkää tai harrasta urheilua ylipäätään.

• Anonyymi

Jännämiesten laji on UFC.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      91
      3942
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3307
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      125
      2617
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      207
      1938
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1774
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      80
      1675
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      95
      1668
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1529
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1291
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1192
    Aihe