kun siellä on niitä jännämiehiä ja kuola valuen niitä tuijottavat onko se oikein ei ole
Naiset katsoo jääkiekkoa
13
293
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä syystä miehet sitten katsovat? Eivätkö naiset voi katsoa samoista syistä? Eihän niistä miehistä oikeastaan mitään näe. Jos miesten takia haluaa jotain katsoa niin futis on paljon parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Ei kai , kun eihän niitä kunnolla näe edes noiden varusteiden alta. Mä odotan innolla että, kiinnostun jalkapallosta, siellä on katseltavaa.
- Anonyymi
Jos tulee tuomareilta väärä tuomio kuin selkeästi väärin hylätty maali olisi jo syytä lähteä koko joukkueen vaan suoraan pukukoppiin, ja sanoen joo väärä tuomio, huonot tuomarit, tämä turnaus loppui meidän kohdalta tähän, väärän tuomion johdosta, heippa hei, väärennelkää tuomioita keskenänne :D
Päh. Minä tiedän pari naista, jotka katsovat jäkistä ihan vaan kun se on hyvä laji.
Jääkiekkomiehet on ihan lajiin vihkiytynyttä sakkia, eikä mitään satuhahmoja. 😁- Anonyymi
Kyllä taas katseltiin studiossa maalia sinivalkoisilla laseilla. Pakarinen ihan selvästi työnsi molaria maalin perälle ennen kuin oli kiekko maalissa. Kapanenhan sen tuossa sitten sanoikin sieltä paikan päältä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Nuo treenatut komistukset saa kaikki naiset tavallinen mies pienellä mahalla ei kelpaa naisille kun haluavat pimppi märkänä kiekon perässä juoksevia tolloja voi voi sentään
Älä yleistä. Miksi itse katot jääkiekkoa? Käsi housuissa runkaten niille omine sanoinesi "treenatuille komistuksille"? Juoksetko itse niiden perässä, kun noinkin pätevästi tiedät mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset tekevät?
- Anonyymi
No olisit nyt sanonut ton aiemmin. Olisin tajunnut olla antamatta pakkeja sille jääkiekkoilijalle, joka mua piiritti.
- Anonyymi
Jere Karalahti jäälle niin naisilla on ihailtavaa.
- Anonyymi
Ruma vanha narkki.
Mua ei kiinnosta. mutta jotain missiä ehkä saattaa.
- Anonyymi
Jännämiehet ei pelaa lätkää tai harrasta urheilua ylipäätään.
- Anonyymi
Jännämiesten laji on UFC.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi134070Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2393840Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä172394Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622364Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt421796Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi691666Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11498- 1051397
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111291Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265