Naiset katsoo jääkiekkoa

Anonyymi

kun siellä on niitä jännämiehiä ja kuola valuen niitä tuijottavat onko se oikein ei ole

13

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä syystä miehet sitten katsovat? Eivätkö naiset voi katsoa samoista syistä? Eihän niistä miehistä oikeastaan mitään näe. Jos miesten takia haluaa jotain katsoa niin futis on paljon parempi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Ei kai , kun eihän niitä kunnolla näe edes noiden varusteiden alta. Mä odotan innolla että, kiinnostun jalkapallosta, siellä on katseltavaa.

    • Anonyymi

      Jos tulee tuomareilta väärä tuomio kuin selkeästi väärin hylätty maali olisi jo syytä lähteä koko joukkueen vaan suoraan pukukoppiin, ja sanoen joo väärä tuomio, huonot tuomarit, tämä turnaus loppui meidän kohdalta tähän, väärän tuomion johdosta, heippa hei, väärennelkää tuomioita keskenänne :D

    • Päh. Minä tiedän pari naista, jotka katsovat jäkistä ihan vaan kun se on hyvä laji.
      Jääkiekkomiehet on ihan lajiin vihkiytynyttä sakkia, eikä mitään satuhahmoja. 😁

    • Anonyymi

      Kyllä taas katseltiin studiossa maalia sinivalkoisilla laseilla. Pakarinen ihan selvästi työnsi molaria maalin perälle ennen kuin oli kiekko maalissa. Kapanenhan sen tuossa sitten sanoikin sieltä paikan päältä.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Nuo treenatut komistukset saa kaikki naiset tavallinen mies pienellä mahalla ei kelpaa naisille kun haluavat pimppi märkänä kiekon perässä juoksevia tolloja voi voi sentään

      • Älä yleistä. Miksi itse katot jääkiekkoa? Käsi housuissa runkaten niille omine sanoinesi "treenatuille komistuksille"? Juoksetko itse niiden perässä, kun noinkin pätevästi tiedät mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset tekevät?


      • Anonyymi

        No olisit nyt sanonut ton aiemmin. Olisin tajunnut olla antamatta pakkeja sille jääkiekkoilijalle, joka mua piiritti.


    • Anonyymi

      Jere Karalahti jäälle niin naisilla on ihailtavaa.

      • Anonyymi

        Ruma vanha narkki.


    • Mua ei kiinnosta. mutta jotain missiä ehkä saattaa.

    • Anonyymi

      Jännämiehet ei pelaa lätkää tai harrasta urheilua ylipäätään.

      • Anonyymi

        Jännämiesten laji on UFC.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe