Naiset katsoo jääkiekkoa

Anonyymi

kun siellä on niitä jännämiehiä ja kuola valuen niitä tuijottavat onko se oikein ei ole

13

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä syystä miehet sitten katsovat? Eivätkö naiset voi katsoa samoista syistä? Eihän niistä miehistä oikeastaan mitään näe. Jos miesten takia haluaa jotain katsoa niin futis on paljon parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Ei kai , kun eihän niitä kunnolla näe edes noiden varusteiden alta. Mä odotan innolla että, kiinnostun jalkapallosta, siellä on katseltavaa.

• Anonyymi

Jos tulee tuomareilta väärä tuomio kuin selkeästi väärin hylätty maali olisi jo syytä lähteä koko joukkueen vaan suoraan pukukoppiin, ja sanoen joo väärä tuomio, huonot tuomarit, tämä turnaus loppui meidän kohdalta tähän, väärän tuomion johdosta, heippa hei, väärennelkää tuomioita keskenänne :D

• Päh. Minä tiedän pari naista, jotka katsovat jäkistä ihan vaan kun se on hyvä laji.
      Jääkiekkomiehet on ihan lajiin vihkiytynyttä sakkia, eikä mitään satuhahmoja. 😁

• Anonyymi

Kyllä taas katseltiin studiossa maalia sinivalkoisilla laseilla. Pakarinen ihan selvästi työnsi molaria maalin perälle ennen kuin oli kiekko maalissa. Kapanenhan sen tuossa sitten sanoikin sieltä paikan päältä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Nuo treenatut komistukset saa kaikki naiset tavallinen mies pienellä mahalla ei kelpaa naisille kun haluavat pimppi märkänä kiekon perässä juoksevia tolloja voi voi sentään

• Älä yleistä. Miksi itse katot jääkiekkoa? Käsi housuissa runkaten niille omine sanoinesi "treenatuille komistuksille"? Juoksetko itse niiden perässä, kun noinkin pätevästi tiedät mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset tekevät?

• Anonyymi

No olisit nyt sanonut ton aiemmin. Olisin tajunnut olla antamatta pakkeja sille jääkiekkoilijalle, joka mua piiritti.

• Anonyymi

Jere Karalahti jäälle niin naisilla on ihailtavaa.

• Anonyymi

Ruma vanha narkki.

• Mua ei kiinnosta. mutta jotain missiä ehkä saattaa.

• Anonyymi

Jännämiehet ei pelaa lätkää tai harrasta urheilua ylipäätään.

• Anonyymi

Jännämiesten laji on UFC.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      151
      3248
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      100
      2533
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      56
      2393
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      88
      2307
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      2106
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      29
      1595
    7. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1337
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1330
    9. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1327
    10. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1137
    Aihe