Kysymys Teuvo Sunille

Anonyymi

Mitä ajatteket raamatunkohdasta Johannes 7?

7:9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

7:10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

7:11 Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,

7:12 sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

7:13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"

7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

Miten ymmärrät sen, keitä ovat Karitsan verellä pestyt valkopukuiset?

ST

113

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhän Hengen antaman ajattelun tulos:

Jumala itse etsii jokaisen kansan keskeltä valittunsa. Toisin kuin Antikristus. Joka lähettelee lähetyssaarnaajia ja lähetysteologeja

Vajaan 2000 vuoden kuluttua vuonna1936, hän kävi erään köyhän äidin kohdussa merkitsemässä petturin siittämän pojan omakseen. Ja lähetti Poikansa ilmestymään hänelle vuonna 1985.

Maailmassa on 200 valtiota. Jos hän vaikka 1000 vuodessa löytää jokaisen kansan keskeltä yhden miehen, hänen muuriaan vahvistamaan.

Niin 200x1000 = 200 000

Ja 2x200 000 = 400 000

Tuskin tätäkään enää edes poliisit pysty laskemaan, kuten laskevat Helsingissä mieltään osoittavia.

Kun vielä ei edes tiedetä milloin tämä maailma tuhoutuu.

Muista vielä tämä: Jumalalle yksi päivä on kuin 1000 vuotta.

Minut hän kutsui ja koulutti Jeesuksen taivaaseen astumisen toisen päivän viimeisinä tunteina.

Aivan äsken alkoi taivaassa Jeesuksen syntymän jälkeinen kolmas päivä.

Lopuksi lainaan Saatanalle heitetyn Paavalin sanoja:

"Jos minä olen hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hukan kerskailla."

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa Jeesuksen verellä pestyt? Mikä osuus Jeesuksen verellä on syntiensovituksessa?

ST

• Anonyymi

Joko olet palannut Jeesuksen käskyjen pariin, vai ovatko ne edelleen sinulle merkityksettömiä, kuten muillekin ateisteille?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa Jeesuksen verellä pestyt? Mikä osuus Jeesuksen verellä on syntiensovituksessa?

ST

Se osuus, koska sillä perustettiin kristinusko, yhdeksi Saatanan synagogaksi.

KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

Tarkpitatki, että Paavali motätöi Jeesuksen sovintotyön tarjoamalla halpaa armoa?

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkpitatki, että Paavali motätöi Jeesuksen sovintotyön tarjoamalla halpaa armoa?

ST

Tulipa kirjoitusvirheitä. Kysyn uudestaan. Tarkoitatko, että Paavali mitätöi Jeesuksen sovintotyön tarjoamalla halpaa armoa?

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Joko olet palannut Jeesuksen käskyjen pariin, vai ovatko ne edelleen sinulle merkityksettömiä, kuten muillekin ateisteille?

Jos en olisi Jeesuksen käskyjä noudattanu8t ei sinullakaan olisi mitään syytä minua vihata ja herjata.

Jeesus jätti maailmaan vain Isänsä 10 käskyä ja profeettojen ilmoitukset. Ei Saatanan Paavalille antamia käskyjä Verestä, valheessa ja valheen armosta.

• Anonyymi kirjoitti:

ST

Miksi Paavali olisi sen mitätöinyt, kun kerran Saatana sen hänelle ja Pietarille antoi:

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos en olisi Jeesuksen käskyjä noudattanu8t ei sinullakaan olisi mitään syytä minua vihata ja herjata.

Jeesus jätti maailmaan vain Isänsä 10 käskyä ja profeettojen ilmoitukset. Ei Saatanan Paavalille antamia käskyjä Verestä, valheessa ja valheen armosta.

En minä ihmisiä vihaa vaan syntiä.
        Onko Jeesuksen veri se joka pesee synnin?

ST

• Anonyymi kirjoitti:

En minä ihmisiä vihaa vaan syntiä.
        Onko Jeesuksen veri se joka pesee synnin?

ST

EI OLE, VAAN SILLÄ SAATANA ON SITONUT KOKO IHMISKLUNNAN SYNYTIIN, JA IKUISESTI HÄNEN OMAKSEEN, jos ihminen ei usko näitä

Kenellä ei ole Pyhää Henkeä, ei ole hänen omansa.

Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."
        Nyt kuitenkin kiitän sinua fb-sivullasi olevasta, Paratiisin häämatkalla kuvaamastasi videosta, jossa tulee hyvin esille, miten ahkera vaimosi onnistui pyytämään hedelmien lisäksi ruuaksi myöskin terveellistä kalaa, josta söi itse puolet ja jätti loput sinulle.
        Siitä olen murheellinen että tässäkin Jumalan ilmoituksessa oli sinun ymmärykselle liian paljon sanoja, jotta olisit voinut välttää vaimosi kuoleman helluntailaisen  porton alttarille, heti vihan viinin nauttimisen jälkeen:

Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Uskotko sinä, että Jeesus Kristus on Vapahtaja ja kuollut ristillä sovittaen maailman synnit?

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Uskotko sinä, että Jeesus Kristus on Vapahtaja ja kuollut ristillä sovittaen maailman synnit?

ST

En usko, koska se on Saatanan selitys Paavalille, siitä, miksi hänen oli pakko Jeesus tappaa ja saada hänen verensä omaan käyttöön ja saada koko ihmiskunta veren juottamisella omakseen

"Kenellä ei ole Kristuksen Pyhää Henkeä, ei ole Hänen omansa.

• TeuvoSuni kirjoitti:

En usko, koska se on Saatanan selitys Paavalille, siitä, miksi hänen oli pakko Jeesus tappaa ja saada hänen verensä omaan käyttöön ja saada koko ihmiskunta veren juottamisella omakseen

Jos et usko, että Jeesus on vapahtaja, niin kuka se sitten on? Oliko sellaista edes?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mitä mieltä olet parannuksen teosta? Kehottaako Jeesus syntien sovitukseen eli kehottaako Jeesus pyytämään syntejä anteeksi?

ST

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinä selvästikin pidät Jumalaa huomattavasti heikompana kuin suosikkiasi Saatanaa.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eli näköjään Jeesuksen Vuorisaarnakin on sinulle silkkaa hapatusta ja valhetta vain. Niin tietysti, koska siinä Jeesus puhuu vihamiehenkin rakastamisesta ja siunaamisesta, joihin et kykene.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

EI OLE, VAAN SILLÄ SAATANA ON SITONUT KOKO IHMISKLUNNAN SYNYTIIN, JA IKUISESTI HÄNEN OMAKSEEN, jos ihminen ei usko näitä

Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."
        Nyt kuitenkin kiitän sinua fb-sivullasi olevasta, Paratiisin häämatkalla kuvaamastasi videosta, jossa tulee hyvin esille, miten ahkera vaimosi onnistui pyytämään hedelmien lisäksi ruuaksi myöskin terveellistä kalaa, josta söi itse puolet ja jätti loput sinulle.
        Siitä olen murheellinen että tässäkin Jumalan ilmoituksessa oli sinun ymmärykselle liian paljon sanoja, jotta olisit voinut välttää vaimosi kuoleman helluntailaisen  porton alttarille, heti vihan viinin nauttimisen jälkeen:

Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Apostoli puhui siitä, että sovitusveri pesee synnit pois. Pidät siis sitäkin puhetta valheena vain?

• Henki kirjoitti:

Jos et usko, että Jeesus on vapahtaja, niin kuka se sitten on? Oliko sellaista edes?

Jeesus vapauttaa omansa antamalla hänelle Pyhän Hengen.

Saatana ottaa omakseen omansa, antamalla heille tilkan Jeesuksesta vuodattamaansa verta.

MINÄ NÄIN GOLGATAN, TeuvoSuni08.02.2020 09:23IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
        Kuolema tuolle miehelle!"

"Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

"Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.

Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä selvästikin pidät Jumalaa huomattavasti heikompana kuin suosikkiasi Saatanaa.

Mitä valheisiin, vääryyksiin ja veritekoihin tulee hakkaa Saatana Jumalan mennen tullen.

Jumala ei olisi Jumala, jos hän olisi oman Poikansa Saatanalla tapattanut, ja vieläpä mennyt itse mukaan ristille kuuntelemaan ja nauttimaan Poikansa tuskanhuudoista ja suloisen veren tuoksusta.

Uskosi mukaan Jumala oli myöstosi tyhmä, kun ei sanonut Pojalleen:

Kun Poika tarjosi vain ahdasta porttia, ja nimitteli ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli näköjään Jeesuksen Vuorisaarnakin on sinulle silkkaa hapatusta ja valhetta vain. Niin tietysti, koska siinä Jeesus puhuu vihamiehenkin rakastamisesta ja siunaamisesta, joihin et kykene.

Minä en rakasta vihamiehiä ja naisia valheella, vaan totuudella, kuten Jeesuskin:

"Puhukaa totta, toinen toisillenne."!

• Anonyymi kirjoitti:

Apostoli puhui siitä, että sovitusveri pesee synnit pois. Pidät siis sitäkin puhetta valheena vain?

Apostoli puhui, ei Jeesus.

Mikähän sinunkin ÄO on kun et edes tätä tajua:

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet parannuksen teosta? Kehottaako Jeesus syntien sovitukseen eli kehottaako Jeesus pyytämään syntejä anteeksi?

ST

Kyllä, mutta ei sillä tavalla kuin Saatana, joka Jeesuksen verellä sovittaa syntiset itselleen, vaan se tapahtuu ahtaassa portissa:

Tuli tammikuun viimeisen päivän aamu 1988. Sinäkin aamuna luin tapani mukaan Raamattua:

"Jeesus esitti vielä vertauksen: "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

Olin tämänkin jo monta kertaa lukenut, mutta nyt minut pysäytettiin tämän sanoman ääreen. Raamattu jäi auki, ja monta kertaa päivän aikana kävin tämän lukemassa.

Edessä olikin ahtaan portin tuskan yö.

Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten, aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:

"Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä jotakin."

Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut.

Olin tehnyt aviorikoksen jo aikoja sitten. Olin kostanut meidän ensimmäisen Uudenvuodenyön tapahtuman.
        Siihen yhteen kertaan se asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle kuolemantuomion: "Hakkaa se pois!"

Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala lausuukin kuolemantuomion.

Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hyvä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?

"Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.

Minut valittiin kirkkoneuvostoonkin.
        "Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa näin johdeta."

En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
        "Minä olen sinut niistä varjellut."

Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni:

"Hullu olet, jos tuon vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko loppuelämäsi on pilalla!"

Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään yöhön: "Herra Jeesus, armahda!"

Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeeni, kun tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:

"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
        Jatkuu

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä, mutta ei sillä tavalla kuin Saatana, joka Jeesuksen verellä sovittaa syntiset itselleen, vaan se tapahtuu ahtaassa portissa:

Tuli tammikuun viimeisen päivän aamu 1988. Sinäkin aamuna luin tapani mukaan Raamattua:

"Jeesus esitti vielä vertauksen: "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

Olin tämänkin jo monta kertaa lukenut, mutta nyt minut pysäytettiin tämän sanoman ääreen. Raamattu jäi auki, ja monta kertaa päivän aikana kävin tämän lukemassa.

Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten, aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:

"Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä jotakin."

Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut.

Olin tehnyt aviorikoksen jo aikoja sitten. Olin kostanut meidän ensimmäisen Uudenvuodenyön tapahtuman.
        Siihen yhteen kertaan se asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle kuolemantuomion: "Hakkaa se pois!"

Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala lausuukin kuolemantuomion.

Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hyvä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?

"Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.

"Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa näin johdeta."

En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?

Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni:

"Hullu olet, jos tuon vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko loppuelämäsi on pilalla!"

Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään yöhön: "Herra Jeesus, armahda!"

Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeeni, kun tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:

"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
        Jatkuu

Tuon aviorikoksenkin oli Jumala sallinut tapahtua, että hänellä olisi mistä miehen kiinni ottaa, kun kiinnioton päivä koittaa. Ja nyt se koitti.
        Ritvan tullessa töistä sanoin hänelle:

Voitko polvistua kanssani tähän vuoteen viereen, minulla on sinulle kerrottavaa? Polvistuimme ja kerroin hänelle mitä vuosia sitten olin tehnyt, ja kysyin: "Voitko antaa tämän minulle anteeksi?" Hetken hiljaisuuden jälkeen hän vastasi: "Voin."                                              Sillä hetkellä tunsin itseni tiimalasiksi, joka oli täynnä mustaa mönjää. Se lähti valumaan päästä alaspäin ja valumisrajan tunsin jokaisessa kehon kohdassa. Kun se oli valunut jalkojen kautta lattialle, tuli tilalle jotakin puhtaan valkoista.

Samalla hetkellä minut valtasi sama ihana tunne kuin kerran lapsena ja siellä kirkon näyssä. Välähdyksenomaisesti sain vielä tuossa hetkessä nähdä tämän katoavan maailman yllä taivaan kirkkauden, sen todellisen maailman, joka ei koskaan katoa.

Olin päässyt läpi ahtaasta portista. Saanut kohdata Kristuksen jo toisen kerran, ja syntyä taivaan kansalaiseksi. Tätä uudestisyntymistä kutsutaan Raamatussa myös sydämen ympärileikkaukseksi, ja vaatteiden valkaisemiseksi Karitsan veressä. Siinä ihmisen syntinen luonto revitään pois ja kivisydämen tilalle asennetaan uusi sydän, johon itse Kristus tuli Totuuden Henkensä kautta ikuisesti asumaan. Olin päässyt näiden harvojen joukkoon:

"Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Saatana ottaa omakseen omansa, antamalla heille tilkan Jeesuksesta vuodattamaansa verta.

MINÄ NÄIN GOLGATAN, TeuvoSuni08.02.2020 09:23IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

"Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
         Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.

Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

Perustuvatko nämäkin omiin näkyihisi?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Mitä valheisiin, vääryyksiin ja veritekoihin tulee hakkaa Saatana Jumalan mennen tullen.

Jumala ei olisi Jumala, jos hän olisi oman Poikansa Saatanalla tapattanut, ja vieläpä mennyt itse mukaan ristille kuuntelemaan ja nauttimaan Poikansa tuskanhuudoista ja suloisen veren tuoksusta.

Kun Poika tarjosi vain ahdasta porttia, ja nimitteli ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.

Eikö se, että joku luo saatanan aiheuttaakseen sillä sotaa kuulostaa mieleltään heikolta?

• TeuvoSuni kirjoitti:

>>> Saatana ottaa omakseen omansa, antamalla heille tilkan Jeesuksesta vuodattamaansa verta.
        >>> Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän...

Raamattussa puhutaan usein vertauskuvin ja niitä kirjoituksia ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Tuntuu vahvasti siltä, että Teuvo luulee oikeasti uskovia vampyyreiksi, jotka janoavat kyltymättömästi verta. Jeesuksen perintö on kyllä jotain aivan muuta.

>>> Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä...

Se mitä unessasi näit, oli suomeksi sanottuna pelkkää harhaa. Jeesuksen ensimmäinen veripisara putosi maahan kauan kauan ennen, kuin Hän antoi henkensä ja sovitti syntimme. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

• KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

Perustuvatko nämäkin omiin näkyihisi?

Omaan kokemukseen ja Pyhän Hengen opetukseen.

• Henki kirjoitti:

>>> Saatana ottaa omakseen omansa, antamalla heille tilkan Jeesuksesta vuodattamaansa verta.
        >>> Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän...

Raamattussa puhutaan usein vertauskuvin ja niitä kirjoituksia ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Tuntuu vahvasti siltä, että Teuvo luulee oikeasti uskovia vampyyreiksi, jotka janoavat kyltymättömästi verta. Jeesuksen perintö on kyllä jotain aivan muuta.

>>> Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä...

Se mitä unessasi näit, oli suomeksi sanottuna pelkkää harhaa. Jeesuksen ensimmäinen veripisara putosi maahan kauan kauan ennen, kuin Hän antoi henkensä ja sovitti syntimme. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Hyvin ymmärrän, miksi olet tyytyväinen uskosta, jonka Saatana on sinulle antanut.

Enkä minä tahdo ottaa sitä sinulta pois.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Hyvin ymmärrän, miksi olet tyytyväinen uskosta, jonka Saatana on sinulle antanut.

Jos Saatana on uskoni minulle antanut, niin miksi et noudata lähettäjäsi antamaa kaskyä: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" ?

• Henki kirjoitti:

Jos Saatana on uskoni minulle antanut, niin miksi et noudata lähettäjäsi antamaa kaskyä: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" ?

Sitä olen koko ajan tehnyt, mutta Jumalan paaduttamana sinä et kuule, etkä usko.
        Usko ja Pyhä Henki annetaan taivaasta ei porttopappien käsien alta.

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.

Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
        Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.
        Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.

"Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Sitä olen koko ajan tehnyt, mutta Jumalan paaduttamana sinä et kuule, etkä usko.

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.

"Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

>>> Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle...

Ahaa.. eli sinä ikään kuin et kanna vastuuta mistään, vai?

>>> Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.

Kerro enemmän saamastasi kuolemantuomiosta, joka tuli kolmen vuoden taivaallisen koulutuksen jälkeen eli sen jälkeen, kun olit Herran oma. Minkä synnin teit, kuka kuolemantuomion antoi jne.

• En ota tarinoita vastaukseksi, vain asiakohtaisia viestejä.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Myös Paavalin tarina perustui "omaan kokemukseen ja Pyhän Hengen opetukseen".

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jokainen tulkoon autuaaksi omalla uskollaan.

• Henki kirjoitti:

>>> Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle...

Ahaa.. eli sinä ikään kuin et kanna vastuuta mistään, vai?

>>> Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.

Kerro enemmän saamastasi kuolemantuomiosta, joka tuli kolmen vuoden taivaallisen koulutuksen jälkeen eli sen jälkeen, kun olit Herran oma. Minkä synnin teit, kuka kuolemantuomion antoi jne.

Minun vastuu on tässä:

"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Kyllä Piru nyt sinua lohduttaa.

"Te ette tiedä, minkä Hengen omat te olette", sanoi Jeesus opetuslapsilleen,

Enkä minäkään tehnyt poikkeusta.

Opetuslapset saivat Pyhän Hengen vasta, kun Jeesus oli noussut taivaaseen.

Minä sain sen tammikuun viimeisen päivän yönä, lue tuosta ylhäältä, mitä kello 15.54 kirjoitin.

Tule sitten jatkamaan herjauksiasi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Paavali vs Teuvo!

Kumpikin on saanut viestin jumalalta ja nähnyt ja kuullut omiaan. Kummatkin ovat minusta yhtä "luotettavia".
        Jos Teuvo olisi elänyt 2000 vuotta sitten hänen horinansa olisivat varmasti menneet läpi. Jos Saulus eläisi nyt, hänelle naurettaisiin kunnolla ja pidettäisiin skitsofreenikkona.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Onko siis tosiaan niin, että Jeesuksen kuolemalla ristillä, siis sovituskuolemalla ei ole sinulle mitään merkitystä? Vastaapa tähän suoraan ja ykskantaan, ilman mitään ylimääräisiä lurituksia, kiitos!

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä en rakasta vihamiehiä ja naisia valheella, vaan totuudella, kuten Jeesuskin:

"Puhukaa totta, toinen toisillenne."!

Älä kiemurtele taas. Vuorisaarna kaikkinensa, onko sillä sinulle merkitystä, vai onko sekin merkityksetöntä , kuten aiemmin sanoit Jeesuksen opetuksista?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tiedän, että sinun tekee niin kovin mieli herjata. Ymmärrän, se on herjaajien tehtävä, mutta koita nyt sen verran pinnistellä, että pidät herjahenkesi kurissa ja vastaa, oliko apostoli Johanneksen sanoma synnit pesevästä verestä valhetta vai totta?

• KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

Myös Paavalin tarina perustui "omaan kokemukseen ja Pyhän Hengen opetukseen".

Tämän vielä sinulle mustalle pirulle vastaan.
        Saul sai 4 vuoden Pyhän Hengen koulutuksen, mutta ei Henkeä.
        Siitä kertyy Paavalin kirjeiden 25% totuus.
        75% on Saatanan valheita,

Kun ne Saatana taitavasti sekoitti keskenään, syntyi Jumalan lähettämä Raju eksytys, kuten Saul ilmoitti silloin, kun oli vielä autuaan tietämätön siitä, että hänestä Saatana tekee Paavalin, tämän vääryyden ihmisen.

VÄÄRYYDEN TIELLÄ OLI JEESUS, siksi Saatanan oli pakko hänet tappaa,

"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;

Silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

Saatanan erinomaisten ihmein ansiosta Paavali uskoi olevansa oikea apostoli:

Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen. "

Näistä erinomaisista ihmeistä voi lukea lisää täältä:

Miksi Paavalista tuli Pietarille rakas veli ja päinvastoin.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Minun vastuu on tässä:

"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.

Kyllä Piru nyt sinua lohduttaa.

"Te ette tiedä, minkä Hengen omat te olette", sanoi Jeesus opetuslapsilleen,

Enkä minäkään tehnyt poikkeusta.

Opetuslapset saivat Pyhän Hengen vasta, kun Jeesus oli noussut taivaaseen.

Minä sain sen tammikuun viimeisen päivän yönä, lue tuosta ylhäältä, mitä kello 15.54 kirjoitin.

Tule sitten jatkamaan herjauksiasi.

Ei piru minua lohduta etkä sinä (tai "jumalasi") saa minua kauhun valtaan. Olet yhtä pelottava kuin kiltti kolmisarvinen Pontso "Maikki ja pelottava Pontso"-piirretystä.

Tekemästäsi aviorikoksesta puheen ollen... Onko ihmisellä omatuntoa, mitä mieltä olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kiemurtele taas. Vuorisaarna kaikkinensa, onko sillä sinulle merkitystä, vai onko sekin merkityksetöntä , kuten aiemmin sanoit Jeesuksen opetuksista?

Minä sain tämän tehtävän:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

Eikä hän kertaakaan ole sanonut: "Mene saarnaamaan niille vuorisaarnaa."

Vastauksista voisit lukea, mitä Pyhä Henki on niihin käskenyt vastata,

Ja ne vastaukset tulevat heti, joten minun ei tarvitse omistaa Raamatunlausekoteloa.

• Henki kirjoitti:

Ei piru minua lohduta etkä sinä (tai "jumalasi") saa minua kauhun valtaan. Olet yhtä pelottava kuin kiltti kolmisarvinen Pontso "Maikki ja pelottava Pontso"-piirretystä.

Tekemästäsi aviorikoksesta puheen ollen... Onko ihmisellä omatuntoa, mitä mieltä olet?

On, koska se Saatanan vallassa olevan ihmisen oma tunto.
        Eri uskonlakojen ihmisillä erilainen.
        Eikä se suinkaan ole Jumalan tuntu, Pyhä Henki.,

Kuten sinäkin ilmeisesti luulet.

Silloin vasta se tunto on Jumalan tunto, kun tämä tapahtuu:

Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.

Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

Joka sinullekin Saatanan henki.

• TeuvoSuni kirjoitti:

On, koska se Saatanan vallassa olevan ihmisen oma tunto.
        Eri uskonlakojen ihmisillä erilainen.
        Eikä se suinkaan ole Jumalan tuntu, Pyhä Henki.,

Kuten sinäkin ilmeisesti luulet.

Silloin vasta se tunto on Jumalan tunto, kun tämä tapahtuu:

Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.

Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

Joka sinullekin Saatanan henki.

Sinähän tiedät, kirjoitin sinulle, että herjauksesi eivät minua liikuta, joten pystään itse aiheessa eli tekemässäsi aviorikoksessa.

Olit siis tehnyt aviorikoksen, elit sen jälkeen vuosia niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kävit töissä, esitit rakastavaa aviomiestä, rakastelit vaimoasi, selailit iltaisin Raamattua ja ajattelit Jumalan hyvyyttä. Ja koko tuon ajan valehtelit sekä vaimollesi, että muille, elit valheessa. Sitten eräänä iltana koit jotain ja päätit tunnustaa.

Koit, että itse Jumala olisi lähestynyt sinua. Olit sanojesi mukaan suorittamassa "taivaallista koulutusta" ja pääsit ahtaasta portista tunnustamalla vaimollesi tekemäsi aviorikoksen. En ota tässä nyt kantaa vaimosi reaktioon, joka ei kuulostaa ollenkaan realistiselta, mutta mitään ei anneta ilmaiseksi, joten kehotan sinua miettimään saamasi koulutuksen tasoa. Koulutuksen, jonka sanojesi mukaan suoritit valheisiin pukeutuneena.

>>> Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään...

Mitä tulee ihmisen omatuntoon, niin terve omatunto kehittyy usemmiten jo lapsena. Pähkinänkuoressa omatunto on kyky toimia moraalisesti oikein elämän erilaisissa ja haastavissa tilanteissa. Ei oikein soinnu sanojesi kanssa.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Tämän vielä sinulle mustalle pirulle vastaan.
        Saul sai 4 vuoden Pyhän Hengen koulutuksen, mutta ei Henkeä.
        Siitä kertyy Paavalin kirjeiden 25% totuus.
        75% on Saatanan valheita,

Kun ne Saatana taitavasti sekoitti keskenään, syntyi Jumalan lähettämä Raju eksytys, kuten Saul ilmoitti silloin, kun oli vielä autuaan tietämätön siitä, että hänestä Saatana tekee Paavalin, tämän vääryyden ihmisen.

VÄÄRYYDEN TIELLÄ OLI JEESUS, siksi Saatanan oli pakko hänet tappaa,

"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;

Silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

Saatanan erinomaisten ihmein ansiosta Paavali uskoi olevansa oikea apostoli:

Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen. "

Näistä erinomaisista ihmeistä voi lukea lisää täältä:

Miksi Paavalista tuli Pietarille rakas veli ja päinvastoin.

Kuinka monta prosenttia sinun puheistasi perustuu totuuteen?

• Henki kirjoitti:

Sinähän tiedät, kirjoitin sinulle, että herjauksesi eivät minua liikuta, joten pystään itse aiheessa eli tekemässäsi aviorikoksessa.

Olit siis tehnyt aviorikoksen, elit sen jälkeen vuosia niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kävit töissä, esitit rakastavaa aviomiestä, rakastelit vaimoasi, selailit iltaisin Raamattua ja ajattelit Jumalan hyvyyttä. Ja koko tuon ajan valehtelit sekä vaimollesi, että muille, elit valheessa. Sitten eräänä iltana koit jotain ja päätit tunnustaa.

Koit, että itse Jumala olisi lähestynyt sinua. Olit sanojesi mukaan suorittamassa "taivaallista koulutusta" ja pääsit ahtaasta portista tunnustamalla vaimollesi tekemäsi aviorikoksen. En ota tässä nyt kantaa vaimosi reaktioon, joka ei kuulostaa ollenkaan realistiselta, mutta mitään ei anneta ilmaiseksi, joten kehotan sinua miettimään saamasi koulutuksen tasoa. Koulutuksen, jonka sanojesi mukaan suoritit valheisiin pukeutuneena.

>>> Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään...

Mitä tulee ihmisen omatuntoon, niin terve omatunto kehittyy usemmiten jo lapsena. Pähkinänkuoressa omatunto on kyky toimia moraalisesti oikein elämän erilaisissa ja haastavissa tilanteissa. Ei oikein soinnu sanojesi kanssa.

Omatunto tulee omien ihmisten opetuksista, ei Pyhästä opetuksesta.

Helluntailainen sanoo::

"Ei tuo leipäpapin vesitippakaste sinua pelasta, sinun on tultava oikeiden uskovien upotuskasteelle."

Oletko lukenut, miten minulle tuossa kävi.

Luterilainen sanoo, kun kastelee lapsen pään: Kun minä teen ristin merkin tämän pienokaisen yllä, häneen tulee silloin Pyhä Henki taivaasta.

Jeesus sanoo Johannes kastoi vedellä, mutta minä kastan Pyhällä Hengellä.

Ja niin tapahtui ristillä olevalle toiselle rikolliselle.

Lue Raamattusi ja kerro, miten monta ihmistä Jeesus vedellä kastoi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Omatunto tulee omien ihmisten opetuksista, ei Pyhästä opetuksesta.

Helluntailainen sanoo::

"Ei tuo leipäpapin vesitippakaste sinua pelasta, sinun on tultava oikeiden uskovien upotuskasteelle."

Oletko lukenut, miten minulle tuossa kävi.

Luterilainen sanoo, kun kastelee lapsen pään: Kun minä teen ristin merkin tämän pienokaisen yllä, häneen tulee silloin Pyhä Henki taivaasta.

Jeesus sanoo Johannes kastoi vedellä, mutta minä kastan Pyhällä Hengellä.

Ja niin tapahtui ristillä olevalle toiselle rikolliselle.

Lue Raamattusi ja kerro, miten monta ihmistä Jeesus vedellä kastoi.

Oletpa vikkelä liikeissäsi, mutta pakoon et pääse. Pysytään aiheessa, josta kaikki sai alkunsa.

>>> Omatunto tulee omien ihmisten opetuksista, ei Pyhästä opetuksesta

Omatunto ei tule mistään opetuksista, vaan se on koodattu niin sanotusti ihmisen selkäytimeen. Ihmisellä joko on omatunto, tai sitten ei. Alle vuoden ikäinen lapsi pystyy osoittamaan empatiaa kun se kokee toisen ihmisen pahan olon. Isompi lapsi tietää jo melko hyvin hyvän ja pahan eron. Siksi onkin todella merkillistä, että "äidin kohdussa valittu" aikuisen miehen omatunto ei kolkuttanut missään vaiheessa.

Kuten totesin aiemmin, suorittamasi "taivaallinen koulutus" ei ole minkään arvoinen - suoritit sen valhesiin pukeutuneena. Sinulla on kuitenkin vielä aikaa jäljellä tehdä parannus.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä sain tämän tehtävän:

Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

Eikä hän kertaakaan ole sanonut: "Mene saarnaamaan niille vuorisaarnaa."

Vastauksista voisit lukea, mitä Pyhä Henki on niihin käskenyt vastata,

Ja ne vastaukset tulevat heti, joten minun ei tarvitse omistaa Raamatunlausekoteloa.

Vaikka sinä et osaa vastata kiemurtelematta, ymmärrän sinun vastauksestasi, että vuorisaarna on sinulle yhtä tyhjän kanssa.

”Jeesus jätti maailmaan vain Isänsä 10 käskyä ja profeettojen ilmoitukset. Ei Saatanan Paavalille antamia käskyjä Verestä, valheessa ja valheen armosta.” ( Teuvo Suni )

• Henki kirjoitti:

Oletpa vikkelä liikeissäsi, mutta pakoon et pääse. Pysytään aiheessa, josta kaikki sai alkunsa.

>>> Omatunto tulee omien ihmisten opetuksista, ei Pyhästä opetuksesta

Omatunto ei tule mistään opetuksista, vaan se on koodattu niin sanotusti ihmisen selkäytimeen. Ihmisellä joko on omatunto, tai sitten ei. Alle vuoden ikäinen lapsi pystyy osoittamaan empatiaa kun se kokee toisen ihmisen pahan olon. Isompi lapsi tietää jo melko hyvin hyvän ja pahan eron. Siksi onkin todella merkillistä, että "äidin kohdussa valittu" aikuisen miehen omatunto ei kolkuttanut missään vaiheessa.

Kuten totesin aiemmin, suorittamasi "taivaallinen koulutus" ei ole minkään arvoinen - suoritit sen valhesiin pukeutuneena. Sinulla on kuitenkin vielä aikaa jäljellä tehdä parannus.

Sen koodasi Saatana naiseen ihmiskunnan ensimmäisessä herätyskokouksessa.

"Onko Jumala todella sanonut?
        Ei suinkaan, vaan . . ."

"Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

Nainen koodasi sen mieheen. Näin syntyi perisynti, joka kulkee jokaisen ihmisen sydämessä vuodesta toiseen.

Kristityiltä Saatana puhdistaa sen Jeesuksen verellä.

Valituilta ahtaassa portissa Pyhällä Hengellä.

Tämän takia tämä Jeesuksen käsky on EHDOTON:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

Ehdoton on myös tämä:

"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!

Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. 

Sietämätöntä - eikö totta?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka sinä et osaa vastata kiemurtelematta, ymmärrän sinun vastauksestasi, että vuorisaarna on sinulle yhtä tyhjän kanssa.

”Jeesus jätti maailmaan vain Isänsä 10 käskyä ja profeettojen ilmoitukset. Ei Saatanan Paavalille antamia käskyjä Verestä, valheessa ja valheen armosta.” ( Teuvo Suni )

Kyllä minä jo tähän olen vastannut, vieläkö kerran?

Minä sain häneltä tämän tehtävän:

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.

Näiden keskustelujen vastauksista löydät, mitä Pyhä Henki on käskenyt kullekin vastata..
        eikä kertaakaan ole sanonut: Etsi raamatusta sopiva vastaus, vaikkapa vuorisaarnasta.

Vaan, kun alan miettiä vastausta. Pyhä Henki antaa heti aloitussanat ja sanoja tulee sitä mukaan, kun sanottavaa riittää.

Täsmälleen samalla tavalla kuin oikeudessa tuomarien edessä:

"Kun teitä viedään luovutettaviksi viranomaisille, älkää etukäteen olko huolissanne siitä mitä puhuisitte.

Puhukaa ne sanat, jotka teille tuona hetkenä annetaan. Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."

Tämä on Saatanalle sietämätöntä, koska hänellä omilleen omat raamatunlauseensa.

Kuten sinulla nyt Vuorisaarna.

Oliko taas sietämätöntä puhetta?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Pyhä Henki näki sinut kerran ja sanoi goodbye, ja juoksi karkuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki näki sinut kerran ja sanoi goodbye, ja juoksi karkuun.

Sen sanoi Saatana sinulle, ja jo tuolla herjauksella sai sinut ikuisesti omakseen.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus sanoi ennen ylösnousemustaan, että hän lähettää meille Hengen.
        Miien uskot syntien sovituksen tapahtuneen, jos ei ristinkuoleman kautta?

Mitä mielestäsi Jeesus tarkoitti kun rukoili puutarhassa Isää ottamaan malja pois? Jos hän ei tarkoittanut ristin kuolemaansa niin mitä?
        Jeesus rukoili samassa että tapahtukoon Isä ainun tahtosi ei minun.
        Tapahtuiko ristinkuolemassa Isän tahto, Jumalan tahto, koska Jeesus rukoili, tapahtukoon Isä sinun tahtosi?

ST

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jatkuu

Profetoitiinko vanhassa testamentissä Vapahtajasta joka ottaa synnin poiis joka ei kasta vedellä vaan verellä?

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi ennen ylösnousemustaan, että hän lähettää meille Hengen.
        Miien uskot syntien sovituksen tapahtuneen, jos ei ristinkuoleman kautta?

Mitä mielestäsi Jeesus tarkoitti kun rukoili puutarhassa Isää ottamaan malja pois? Jos hän ei tarkoittanut ristin kuolemaansa niin mitä?
        Jeesus rukoili samassa että tapahtukoon Isä ainun tahtosi ei minun.
        Tapahtuiko ristinkuolemassa Isän tahto, Jumalan tahto, koska Jeesus rukoili, tapahtukoon Isä sinun tahtosi?

ST

Voi Saatanan pyhä valheen henki mitä se on sinullekin opettanut

Oikea Pyhä Henki annettiin helluntaina niille, jotka Jumala oli ennalta valinnut niiden saajiksi, kuten Johannes ilmoitti:

"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

Minä sain sen 31.1.1988 kello 24.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Sen koodasi Saatana naiseen ihmiskunnan ensimmäisessä herätyskokouksessa.

"Onko Jumala todella sanonut?
        Ei suinkaan, vaan . . ."

"Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

Nainen koodasi sen mieheen. Näin syntyi perisynti, joka kulkee jokaisen ihmisen sydämessä vuodesta toiseen.

Kristityiltä Saatana puhdistaa sen Jeesuksen verellä.

Valituilta ahtaassa portissa Pyhällä Hengellä.

Tämän takia tämä Jeesuksen käsky on EHDOTON:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

Ehdoton on myös tämä:

"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!

Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. 

Sietämätöntä - eikö totta?

Olet kyllä melko pilaantunut hedelmä, muttei se haittaa. On kyllä pahempiakin nähty.

>>> Sen koodasi Saatana naiseen ihmiskunnan ensimmäisessä herätyskokouksessa

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, sen sinä jo tiesitkin. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmisen omatunto on alunperin Jumalasta lähtöisin eikä edes Saatana pysty "koodia" murtamaan.

Panin merkille, että ylistät jokaisessa vastauksessasi Saatanan saavutuksia ja väheksyt vastaavasti Jumalan tekemää työtä. Sanojesi mukaan Saatan teki sitä ja tätä, Saatana on aivan ylivertainen siinä ja siinä jne. Oletko miettinyt, mistä tuollainen puhe kumpuaa eli miksi aiheet Saatanasta ovat sinulle tärkeämpiä kuin Jumalasta?

• Anonyymi kirjoitti:

Profetoitiinko vanhassa testamentissä Vapahtajasta joka ottaa synnin poiis joka ei kasta vedellä vaan verellä?

ST

Ei profetoitu.

Koska Jeesus ei kasta kuin Pyhällä Hengellä:

"Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä."

Golgatalla pelastui toinen ryöväri Jeesuksen sanalla, eli Pyhällä Hengellä.

• Henki kirjoitti:

Olet kyllä melko pilaantunut hedelmä, muttei se haittaa. On kyllä pahempiakin nähty.

>>> Sen koodasi Saatana naiseen ihmiskunnan ensimmäisessä herätyskokouksessa

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, sen sinä jo tiesitkin. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmisen omatunto on alunperin Jumalasta lähtöisin eikä edes Saatana pysty "koodia" murtamaan.

Panin merkille, että ylistät jokaisessa vastauksessasi Saatanan saavutuksia ja väheksyt vastaavasti Jumalan tekemää työtä. Sanojesi mukaan Saatan teki sitä ja tätä, Saatana on aivan ylivertainen siinä ja siinä jne. Oletko miettinyt, mistä tuollainen puhe kumpuaa eli miksi aiheet Saatanasta ovat sinulle tärkeämpiä kuin Jumalasta?

Siinä sinun sielulla on kyllä tarpeeksi mietittävää, kun huomaa, mikä hänen loppusijoituspaikka on.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Ei profetoitu.

Koska Jeesus ei kasta kuin Pyhällä Hengellä:

"Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä."

Golgatalla pelastui toinen ryöväri Jeesuksen sanalla, eli Pyhällä Hengellä.

Helluntailaiset eivät pystyneet kertomaan, miksi ryöväri pelastui ristillä. Ehkä sinä pystyt:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16619324/jeesus-ristilla

• TeuvoSuni kirjoitti:

Siinä sinun sielulla on kyllä tarpeeksi mietittävää, kun huomaa, mikä hänen loppusijoituspaikka on.

Älä huoli, tai Jeesuksen sanoin: mitä se sinulle kuuluu. Eihän tässä ole kysymys ole minun paikastani.

Panin merkille, että ylistät jokaisessa vastauksessasi Saatanan saavutuksia ja väheksyt vastaavasti Jumalan tekemää työtä. Sanojesi mukaan Saatan teki sitä ja tätä, Saatana on aivan ylivertainen siinä ja siinä jne. Oletko miettinyt, mistä tuollainen puhe kumpuaa eli miksi aiheet Saatanasta ovat sinulle tärkeämpiä (lähempänä sydäntäsi) kuin Jumalasta?

• Henki kirjoitti:

Helluntailaiset eivät pystyneet kertomaan, miksi ryöväri pelastui ristillä. Ehkä sinä pystyt:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16619324/jeesus-ristilla

Lue itse Raamatusta. Hän tunnusti syntinsä, ja pääsi ristiltä samana iltana Paratiisiin:

"Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

Molempien sielut menivät samalla taivaaseen. Eikä Jeesus jäänyt ruumiina maan päälle helatorstaihin asti hortoilemaan.

Niin kuin Saatana näyssä muutamille apostoleille näytti.

• Henki kirjoitti:

Älä huoli, tai Jeesuksen sanoin: mitä se sinulle kuuluu. Eihän tässä ole kysymys ole minun paikastani.

Panin merkille, että ylistät jokaisessa vastauksessasi Saatanan saavutuksia ja väheksyt vastaavasti Jumalan tekemää työtä. Sanojesi mukaan Saatan teki sitä ja tätä, Saatana on aivan ylivertainen siinä ja siinä jne. Oletko miettinyt, mistä tuollainen puhe kumpuaa eli miksi aiheet Saatanasta ovat sinulle tärkeämpiä (lähempänä sydäntäsi) kuin Jumalasta?

Siksi Pyhä Henki, on paljastanut kaikki Saatanan toimet, joilla se sai koko ihmiskunnan Paavalin ja Jeesuksesta luopuneiden opetuslasten kanssa 57 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen ikuisesti omakseen.

Kun jo Golgatalla heitti papit Saatanalle. Jotka eivät varmasti kerro, että tämä kirkko on Saatanan rakentama luola rosvoille, joita me kaikki papit olemme.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jumala paaduttaa ihmiset ja käskee jotakin heikkohermoista saarnaamaan näille. Mikä on lopputulos? Ainoa ketä heikkohermoinen saa syyttää epäonnistumisestaan on jumala.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Lue itse Raamatusta. Hän tunnusti syntinsä, ja pääsi ristiltä samana iltana Paratiisiin:

Molempien sielut menivät samalla taivaaseen. Eikä Jeesus jäänyt ruumiina maan päälle helatorstaihin asti hortoilemaan.

Ryöväri ei siis tunnustanut syntinsä Jumalalle aiemmin, vaan odotti ristille pääsyä Jeesuksen viereen, jotta voisi todeta saamansa tuomion olleen oikeudenmukainen ("meitä rangaistaan tekojemme mukaan..."). Näinkö se tulkintasi mukaan meni?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Siksi Pyhä Henki, on paljastanut kaikki Saatanan toimet, joilla se sai koko ihmiskunnan Paavalin ja Jeesuksesta luopuneiden opetuslasten kanssa 57 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen ikuisesti omakseen.

Kun jo Golgatalla heitti papit Saatanalle. Jotka eivät varmasti kerro, että tämä kirkko on Saatanan rakentama luola rosvoille, joita me kaikki papit olemme.

>>> Siksi Pyhä Henki, on paljastanut kaikki Saatanan toimet...

On kyllä totta, että PH on tehnyt paljon, mutta mutta... Sanojesi mukaan lähettäjäsi käski sinua seuraavasti (lainaus):
        "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua".

Panin merkille, että ylistät jokaisessa vastauksessasi Saatanan saavutuksia ja väheksyt vastaavasti Jumalan tekemää työtä. Sanojesi mukaan Saatana teki sitä ja tätä, Saatana on aivan ylivertainen siinä ja siinä jne. Oletko miettinyt, mistä tuollainen puhe kumpuaa eli miksi aiheet Saatanasta ovat sinulle tärkeämpiä (lähempänä sydäntäsi) kuin Jumalasta? Tarkennan vielä: miksi lähettäjäsi (sanojesi mukaan Jeesus) olisi käskenyt sinua ylistämään Saatanaa Jumalan sijasta?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Oikeastaan Jeesuksen kerrotaan jääneen maan päälle "hortoilemaan" vanhaksi mieheksi asti.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Voi Saatanan pyhä valheen henki mitä se on sinullekin opettanut

Oikea Pyhä Henki annettiin helluntaina niille, jotka Jumala oli ennalta valinnut niiden saajiksi, kuten Johannes ilmoitti:

"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

Minä sain sen 31.1.1988 kello 24.

Sinä et ole Pyhää Henkeä koskaan saanut, ei sitä hulluille anneta. Jotain rajaa nyt.

• Henki kirjoitti:

Ryöväri ei siis tunnustanut syntinsä Jumalalle aiemmin, vaan odotti ristille pääsyä Jeesuksen viereen, jotta voisi todeta saamansa tuomion olleen oikeudenmukainen ("meitä rangaistaan tekojemme mukaan..."). Näinkö se tulkintasi mukaan meni?

Miten se meni sinun kohdalla, kun ilmoitat olevasi Henki, vaikka olet valheen henki?
        Ei ryöväri ollut koskaan mitään oikeasta Jumalasta kuullutkaan, kuten ei yksikään tämän kansan 130 portosta, kun vaeltavat Antikristusta seurassa omien moosesten ja aaronnien perässä. Jeesuksen käskyä herjaten:

"ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ HEIDÄN PERÄÄNSÄ"

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Teuvolla on suora linja kaveriinsa Saatanaan, mutta yhteys Pyhään Henkeen pätkii pahasti ja Jeesukseen sekä Jumalaan on Teuvon yhteys kokonaan poikki.

• Henki kirjoitti:

>>> Siksi Pyhä Henki, on paljastanut kaikki Saatanan toimet...

On kyllä totta, että PH on tehnyt paljon, mutta mutta... Sanojesi mukaan lähettäjäsi käski sinua seuraavasti (lainaus):
        "Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua".

Panin merkille, että ylistät jokaisessa vastauksessasi Saatanan saavutuksia ja väheksyt vastaavasti Jumalan tekemää työtä. Sanojesi mukaan Saatana teki sitä ja tätä, Saatana on aivan ylivertainen siinä ja siinä jne. Oletko miettinyt, mistä tuollainen puhe kumpuaa eli miksi aiheet Saatanasta ovat sinulle tärkeämpiä (lähempänä sydäntäsi) kuin Jumalasta? Tarkennan vielä: miksi lähettäjäsi (sanojesi mukaan Jeesus) olisi käskenyt sinua ylistämään Saatanaa Jumalan sijasta?

Jos Jeesus tämän maailman jätettyään ylisti Saatanaa, kun jätti maailman hänen haltuunsa, niin miksi en minä tekisi samoin?

"Te olette lähtöisin Saatanasta.

Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Miten se meni sinun kohdalla, kun ilmoitat olevasi Henki, vaikka olet valheen henki?
        Ei ryöväri ollut koskaan mitään oikeasta Jumalasta kuullutkaan, kuten ei yksikään tämän kansan 130 portosta, kun vaeltavat Antikristusta seurassa omien moosesten ja aaronnien perässä. Jeesuksen käskyä herjaten:

"ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ HEIDÄN PERÄÄNSÄ"

>>> Miten se meni sinun kohdalla...

Kuten totesin jo aiemmin: mitä se sinulle kuuluu?

>>> Ei ryöväri ollut koskaan mitään oikeasta Jumalasta kuullutkaan

Tässä olet selvästikin väärässä. Sen ajan yhteiskunnassa juutalaiset ja monet muutkin palvoivat Israelin Jumalaa eli ryöväri oli kyllä kuullut Jumalasta.

Ymmärrän hyvin, että et osaa vastata esitettyyn kysymykseen, mutta en syytä sinua. Onhan se erittäin vaikea kysymys kenelle tahansa.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jos Jeesus tämän maailman jätettyään ylisti Saatanaa, kun jätti maailman hänen haltuunsa, niin miksi en minä tekisi samoin?

"Te olette lähtöisin Saatanasta.

Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

>>> Jos Jeesus tämän maailman jätettyään ylisti Saatanaa, kun jätti maailman hänen haltuunsa, niin miksi en minä tekisi samoin?

Ensiksikin, et ole Jeesus. Toisekseen Jeesus ei koskaan ylistänyt Saatanaa (puhunut siitä positiivisesti), vaan varoitti Saatanan oveluudesta ja vaaroista. Nämä ovat täysin eri asioita.

Sanoit aiemmin, että puhut ainoastaan sen, mitä lähettäjäsi käskee sinua puhumaan. Kuka on siis lähettäjäsi (Luuk. 6:45) ?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Töykeä-Teuvo taas haukkuu muita kirjoittajia. Maaninen vaihe ollut menossa useita päiviä. Siksi näyttää siltä, että Teuvon ÄO olisi siedettävällä tasolla, mutta kun mania loppuu, totuus siitäkin paljastuu.

• Henki kirjoitti:

>>> Miten se meni sinun kohdalla...

Kuten totesin jo aiemmin: mitä se sinulle kuuluu?

>>> Ei ryöväri ollut koskaan mitään oikeasta Jumalasta kuullutkaan

Tässä olet selvästikin väärässä. Sen ajan yhteiskunnassa juutalaiset ja monet muutkin palvoivat Israelin Jumalaa eli ryöväri oli kyllä kuullut Jumalasta.

Ymmärrän hyvin, että et osaa vastata esitettyyn kysymykseen, mutta en syytä sinua. Onhan se erittäin vaikea kysymys kenelle tahansa.

Minä en ole Saatanalle heitetty pappi, joka osaa jokaiselle antaa heidän hengellisten halujen mukaisen vastauksen.

• Henki kirjoitti:

>>> Jos Jeesus tämän maailman jätettyään ylisti Saatanaa, kun jätti maailman hänen haltuunsa, niin miksi en minä tekisi samoin?

Ensiksikin, et ole Jeesus. Toisekseen Jeesus ei koskaan ylistänyt Saatanaa (puhunut siitä positiivisesti), vaan varoitti Saatanan oveluudesta ja vaaroista. Nämä ovat täysin eri asioita.

Sanoit aiemmin, että puhut ainoastaan sen, mitä lähettäjäsi käskee sinua puhumaan. Kuka on siis lähettäjäsi (Luuk. 6:45) ?

Miksi te sitten uskotte, että Saatanan valheiden paljastaminen on Saatanan ylistystä.

Miksi sinäkään et tunnista lihassasi asuvaa halujesi tyydyttäjää Saatanaksi, joka haluua toista, kuin henki.

• Anonyymi kirjoitti:

Töykeä-Teuvo taas haukkuu muita kirjoittajia. Maaninen vaihe ollut menossa useita päiviä. Siksi näyttää siltä, että Teuvon ÄO olisi siedettävällä tasolla, mutta kun mania loppuu, totuus siitäkin paljastuu.

"Mutta henki ihmisen tekee viisaaksi, Kaikkivaltiaan henkäys.

Jumalan henki on minut tehnyt, Kaikkivaltiaan henkäys antaa minulle elämän."

Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa, vaikka Alkosta hankittua Jeesuksen verta oli kaapit pullollaan.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi te sitten uskotte, että Saatanan valheiden paljastaminen on Saatanan ylistystä.

Miksi sinäkään et tunnista lihassasi asuvaa halujesi tyydyttäjää Saatanaksi, joka haluua toista, kuin henki.

Katsos, sinä Teuvo herjaat avoimesti Jeesusta kirjoituksissasi. Tämä tarkoittaa sitä, että ylistät samalla Saatana. Ei kukaan voi palvella kahta herraa (Matt. 6:24).

• Henki kirjoitti:

Katsos, sinä Teuvo herjaat avoimesti Jeesusta kirjoituksissasi. Tämä tarkoittaa sitä, että ylistät samalla Saatana. Ei kukaan voi palvella kahta herraa (Matt. 6:24).

Älä siitä välitä, en minä pysty erottamaan sinua herrastasi.

Miksi et kuitenkaan ole onnellinen - vaan valinnut Pahan poistamisen.

Vaikka Jeesus ilmoitti:

"Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti.
        Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:
        Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin.
        Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

Miksi hän ei sanonut: Mutta verellä pestyt kotkaan aittaani.

Vaan:
        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa.
        Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

Minä näin Golgatan

IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

• TeuvoSuni kirjoitti:

Älä siitä välitä, en minä pysty erottamaan sinua herrastasi.

Miksi et kuitenkaan ole onnellinen - vaan valinnut Pahan poistamisen.

Vaikka Jeesus ilmoitti:

"Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti.
        Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:
        Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin.
        Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

Miksi hän ei sanonut: Mutta verellä pestyt kotkaan aittaani.

Vaan:
        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa.
        Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

Minä näin Golgatan

IlmoitaJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

>>> Älä siitä välitä, en minä pysty erottamaan sinua herrastasi.

Totta turiset: sinunlaisesi eksynyt sielu ei siihen pysty. Jos haluat Elää - tule ulos pimeydestä ja seuraa Jeesusta.

• Henki kirjoitti:

>>> Älä siitä välitä, en minä pysty erottamaan sinua herrastasi.

Totta turiset: sinunlaisesi eksynyt sielu ei siihen pysty. Jos haluat Elää - tule ulos pimeydestä ja seuraa Jeesusta.

Ei tarvitse, koska Jeesus seuraa minua. Tälläkin hetkellä:

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

Nimestäni näet etten ole pimeyden ruhtinaan Anonyymi.

Tiedät missä voit minut livenä tavata, Ja vaikka etänä Skypen kautta.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Ei tarvitse, koska Jeesus seuraa minua. Tälläkin hetkellä:

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

Nimestäni näet etten ole pimeyden ruhtinaan Anonyymi.

Tiedät missä voit minut livenä tavata, Ja vaikka etänä Skypen kautta.

>>> Ei tarvitse, koska Jeesus seuraa minua...

Oletko varma, että Jeesus seuraa SINUA? Tulkaa minun tyköni... (Matt 11:28)

Jos haluat Elää - tule ulos pimeydestä ja seuraa Jeesusta.

• Henki kirjoitti:

>>> Ei tarvitse, koska Jeesus seuraa minua...

Oletko varma, että Jeesus seuraa SINUA? Tulkaa minun tyköni... (Matt 11:28)

Sinun jeesuksesi on Antijeesus, pimeyden suuri Peto, joka ei paljasta omiensa nimiä.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Sinun jeesuksesi on Antijeesus, pimeyden suuri Peto, joka ei paljasta omiensa nimiä.

Puheesi (kirjoituksesi) alkaa kuulostaa epätoivoiselta kujanjuoksulta, mutta sanon sinulle vielä kolmannen kerran:

Päätös on yksin sinun.

• Henki kirjoitti:

Puheesi (kirjoituksesi) alkaa kuulostaa epätoivoiselta kujanjuoksulta, mutta sanon sinulle vielä kolmannen kerran:

Päätös on yksin sinun.

Ylhäällä lukee, Teuvo Suni.

Kun 2005 Pyhä Henki minut tänne johdatti, ihmettelin, kun kukaan ei puhua totuutta, ja kaikilla on mitä ihmeellisimpiä nimimerkkejä.

Kun Pyhä Henki heinäkuussa sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

Aloin miettiä nimimerkkiä, mutta se loppui lyhyeen. kun Henki kysyi:

"MIKSI HÄPEÄT NIMEÄ, JOLLA MINÄ OLEN SINUT OMAKSENI OTTANUT."

Enkä tänäkään päivänä häpeä Teuvo Martti Suni, syntynyt 1.3.1937.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Ylhäällä lukee, Teuvo Suni.

Kun 2005 Pyhä Henki minut tänne johdatti, ihmettelin, kun kukaan ei puhua totuutta, ja kaikilla on mitä ihmeellisimpiä nimimerkkejä.

Kun Pyhä Henki heinäkuussa sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

Aloin miettiä nimimerkkiä, mutta se loppui lyhyeen. kun Henki kysyi:

"MIKSI HÄPEÄT NIMEÄ, JOLLA MINÄ OLEN SINUT OMAKSENI OTTANUT."

Enkä tänäkään päivänä häpeä Teuvo Martti Suni, syntynyt 1.3.1937.

Oliko tämä ns vastaus Hengelle?
        Miksi tuot esiin vanhoja tarinoita kesken keskustelun?

• Anonyymi

Mikä Paavalin opissa on se, että hänet pidät saatanan lähettämänä eksyttäjänä?

ST

• 25% totuutta 75% valhetta.

Seuraa keskustelua: Miksi Pietarista tuli Paavalille rakas veli?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

25% totuutta 75% valhetta.

Eikö Pietrai ollut rakas myös Jeesukselle?

ST

• Mene lukemaan keskustelu:

Miksi Paavalille tuli Pietarista rakas veli?

• Anonyymi kirjoitti:

ST

Kaikki opetuslapset olivat, mutta vain Johannes pysyi hänelle uskollisena.
        Kaikki muut kielsivät Jeesuksen kun läksivät Paavalin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia.
        Ensimmäisenä kielsi Pietari:

Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."

Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."

Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.

Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."

Koska muisti myös tämän:

"Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kaikki muut kielsivät Jeesuksen kun läksivät Paavalin perään perustamaan Saatanalle seurakuntia.

Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."

Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."

Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.

Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

Koska muisti myös tämän:

"Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

Puheripuli vaivaa taas poloista.

• Anonyymi kirjoitti:

Puheripuli vaivaa taas poloista.

Herjausripuli kaltaisiasi, joita on joka lähtöön

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Herjausripuli kaltaisiasi, joita on joka lähtöön

Aamulla 08.30 maissa aloitit ja edelleen jatkat. Se ei ole normaalia.

• Anonyymi kirjoitti:

Aamulla 08.30 maissa aloitit ja edelleen jatkat. Se ei ole normaalia.

"Rauta on taottava silloin, kun se on kuumaa."

Olen Mestarin sotilas, jonka palvelusaika on 24 tunti vuorokaudessa kuten on ilmoitettu:

"Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

Tämä internet on koko maailman lopunajan katto,

Menikö jakeluun?

• TeuvoSuni kirjoitti:

25% totuutta 75% valhetta.

Miksi sitä pitäisi seurata?
        Sofia/Maria ei ainakaan ole puhunut tai kirjoittanut sinun kauttasi sinne sanaakaan. Jos niin väität olet valehtelija.

• Anonyymi kirjoitti:

ST

Kaikkein rakkain oli silti Magdalan Maria, jota Pietari vihasi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Koska muisti myös tämän:

Kyllä kumppanikin varmasti pysyi uskollisena.
        Toisaalta sitähän sanottiin jo, että Oannes on voinut olla nimitys myös naiselle.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Rauta on taottava silloin, kun se on kuumaa."

Olen Mestarin sotilas, jonka palvelusaika on 24 tunti vuorokaudessa kuten on ilmoitettu:

"Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

Tämä internet on koko maailman lopunajan katto,

Menikö jakeluun?

Jakele sinä itsesi pikaisesti psykiatriseen sairaalahoitoon. Olet sen tarpeessa. Varaudu pitempään oleskeluun.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Koska muisti myös tämän:

Saiko pietari avaimet Jeesukselta?

ST

• Anonyymi kirjoitti:

Saiko pietari avaimet Jeesukselta?

ST

Ei saanut, sai Saatanalta samat avaimet kuin Paavalikin, siksi heistä tuli lopunajan Mooses ja Aaron, jotka nostivat kepin nokkaan käärmeen, Antikristuksen, kun alkoivat johtaa ihmiskuntaa lopun ajan erämaassa, jonka nimi on Raju eksytys.

Siksi pyhä Paavali ja pyhä Pietari ovat teitä odottamassa hiilihangot käsissä.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei saanut, sai Saatanalta samat avaimet kuin Paavalikin, siksi heistä tuli lopunajan Mooses ja Aaron, jotka nostivat kepin nokkaan käärmeen, Antikristuksen, kun alkoivat johtaa ihmiskuntaa lopun ajan erämaassa, jonka nimi on Raju eksytys.

Siksi pyhä Paavali ja pyhä Pietari ovat teitä odottamassa hiilihangot käsissä.

Jaaha, rohveetta kirjoittaa sekavia heti aamusta. Pätkiikö päässä pahastikin? Onko krapula? Mene lääkäriin.

• Anonyymi

Hienoa Suni, että olet tunnustanut olevasi Saatanan kätyri!

Turhaan poistelet totuutta sillä kaikki jo tietävät kuka on herrasi. Herrasi on jo hävinnyt taistelut ja on pian menevä kadotukseen kätyreineen.
      Poistamalla tämän viestin saat taas aimo annoksen tulisia hiiliä niskaasi.

• Minä en ole koskaan poistanut ainuttakaan viestiä, en omia, ekä herjauksia,

Ylläpito poistaa törkeimmät herjaukset, joiden alku on minulla näkyvissä.

Voisitko muistaa, miten se viesti alkoi, joka poistettiin, niin minä sanon kellonajan, milloin sen lähetit?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Minä en ole koskaan poistanut ainuttakaan viestiä, en omia, ekä herjauksia,

Ylläpito poistaa törkeimmät herjaukset, joiden alku on minulla näkyvissä.

Voisitko muistaa, miten se viesti alkoi, joka poistettiin, niin minä sanon kellonajan, milloin sen lähetit?

Kello 15.45 oli Anonyymin tämä lyhyt viesti poistettu: Miksi ylistät Saatanaa?

Tästäkö mielesi pahoitit?

Tee poliisille rikosilmoitus.

• Uskon, että sielusi nauttii sanoistasi siellä, minne olet matkalla.

Kun lihasi ei maan päällä nauti totuuden sanoista.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kello 15.45 oli Anonyymin tämä lyhyt viesti poistettu: Miksi ylistät Saatanaa?

Tästäkö mielesi pahoitit?

Tee poliisille rikosilmoitus.

Miksi ylistät Saatanaa ja herjaat Jeesuksen sovitustyötä?

• Anonyymi

Tai minä en ymmärrä, kun Johannes kirjoutraa Karitsan verellä pestystä joukosta niin oliko sinusta Teuvo Johanneksen ilmestys totta?
      Onko mielestäsi taivaassa karitsan verellä pestyjä tai oliko Johannes väärässä?

ST

• Johannes oli oikeassa, sillä se pesupaikka on ahtaan portin ja oven takana, jossa minkin sain sen kokea.

Siellä se tosin tapahtuu toisin kuin Saatanan veripesussa, jossa verellä ihmiset sovitetaan Saatanan omiksi. Ahtaan portin takan ei lonrta verellä, vaan Pyhällä Hengellä.

Eikä Saatana pysty sitä enää estämään, koska oli Jeesukselta jo ennakkoon maksun saanut.

Silloinkin taivaassa laulettiin, kuten Johannes ilmoitti:"

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

Hän ostanut ihmisiä eri kansoista, Ei kokonaisia kansoja.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Johannes oli oikeassa, sillä se pesupaikka on ahtaan portin ja oven takana, jossa minkin sain sen kokea.

Siellä se tosin tapahtuu toisin kuin Saatanan veripesussa, jossa verellä ihmiset sovitetaan Saatanan omiksi. Ahtaan portin takan ei lonrta verellä, vaan Pyhällä Hengellä.

Eikä Saatana pysty sitä enää estämään, koska oli Jeesukselta jo ennakkoon maksun saanut.

Silloinkin taivaassa laulettiin, kuten Johannes ilmoitti:"

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

Hän ostanut ihmisiä eri kansoista, Ei kokonaisia kansoja.

Suihkuhuoneen koko ja sen ovi on aina kelvannut mulle.🤣

• Anonyymi

On kello ja asioita, joita ei voi kääntää kulkemaan takaperin. Kun Joh. Yksi kolmesta enkelistä julisti : ANTAKAA KUNNIA JEHOVALLE, MAAN TAIVAAN, MEREN JA KAIKEN NIISSÄ OLEVAN LUOJALLE oli se kannanotto YLISTYKSEN HENGEN VIRITTÄMISEKSI. Ja totuuden hengen asema pieneni. Jumalan hengen joista Ilm 4&5 puhuu yksi seitsemästä hengestä on YLISTYS. HALLELUJAH!
      Joskus oli totuuden henki suurempi kuin Jumalan henki. Toinen enkeli julistaa Babylonin portto eli ahneus on tuomittu. Silloin on kello osoittava että ahneuteen ei milloinkaan enää ole paluuta. Se on lopullisesti ohi ja tulee Jumalan valtakunta.

• Anonyymi

Se on kuin juna vailla peruutusvaihdetta kulkemassa ennalta säädettyä rataa pisteestä A pisteeseen B ja rata puretaan junan takaa aina kun juna etenee.
        Ei ole paluuta , vaan jokaista vaaditaan ylistämään Jehovaa Israelin Jumalaa tai muuten hukka perii niin kuin muslimeille on osittain käynyt.
        Seuraava on Babylonin porton tuho.
        Älkää pyydän enää sortuko ahneuteen. Vaan tehkää ahneudesta parannus sillä paluuta siihen ei kohta enää hyväksytä millään tavalla!
        Kolmantena on pedon kuvan kumartaminen . Tuo peto oli miekalla halkaistu natsi- Saksa.

• Anonyymi

Kyllä Teuvon vastaukset ovat sitä luokkaa, että kauas on hän Jeesuksesta ja sovitustyöstä kaikonnut!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      139
      4269
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2059
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2041
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      64
      1725
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1492
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      137
      1467
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      102
      1362
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1266
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1201
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1090
    Aihe