Millainen nainen pettää!

Kysymys naisille.

Kertokaapa millainen nainen pettää ja miksi?
sen tiedän miksi mies tekee moista, mutta miksi nainen! Vaikka parisuhde olisi kunnossa!
Johtaako pettäminen yleensä mihinkään petetyn kanssa? Eli jatkuuko tapailu.

26

6055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina!

      Meidän työpaikalla oli nuori brunetti sihteerikkö, joka makasi ukkomiesten kanssa ja monen. Eipä se sen naisen moraalia paljon häirinnyt. Ukkomiehillä oli hauskaa. Säälittää vaan se nainen. Se luuli, että äijät on sen kanssa kavereita, koska se on *ihana*ihminen. Jos se ei olisi reisiään levittänyt ukkomiehille niin eipä sitä oltais paljon arvostettu ja kaveerattu...

      Näillä naisilla on se erikoinen piirre, että kun he ovat liitossa niin he myös pettävät omia puolisoitaan. Luonteen ominaisuus se pettäminen on.

      • tuli vaan mieleen

        voi se olla niinkin että vosulla on hauskaa ja nauraa ukkomiehille selän takana.


      • sinäkö?
        tuli vaan mieleen kirjoitti:

        voi se olla niinkin että vosulla on hauskaa ja nauraa ukkomiehille selän takana.

        Tuo selitys on epätoivoista. Sorry... ;-))))


    • esimerkki

      eli minä petän. olen aikalailla tavis nainen. en ole oikeastaan ikinä ollut vosu. parisuhdekin on toimiva ollu jo kolme vuotta.

      olen paha. siitä se johtuu. pienikin vastoinkäyminen aiheuttaa kostoreaktion ja sitten mennään. esim. jos ukko flirttaa ystävieni kanssa niin saa olla varma että "menen kaverille yöksi".

      ukko tietää varmasti tästä, mutta eipä siitä puhuta. suhde jatkuu ja samoin pettäminen.

    • Pettää

      Minä voisin pettää siksi, että minulla on yksinkertaisesti vahvoja tunteita myös jotain muuta ihmistä kuin laillista aviomiestäni kohtaan. Mielestäni se ei tee minusta parempaa tai huonompaa, olen vain ihminen. Vahvasti tunteilla varustettu. Tämä ei myöskään tee miehestäni huonompaa ihmistä.

      • Tiina

        "..Mielestäni se ei tee minusta parempaa tai huonompaa, olen vain ihminen"

        Aivan noin. Puhuit vahvoista tunteista. Toisilla taas on pelkästään vahvoja fyysisiä himoja. Ei "ylimääräiset" tunteet tai seksinnälkä kumpikaan tee ihmisestä parempaa tai huonompaa.

        Varsin usein sanotaan, ettei ihmisen, joka pettää pidä edes aloittaa parisuhdetta. Älytöntä. Mielestäni parisuhdetta on turha aloittaa mikäli ei ymmärrä kumppanin olevan "vain ihminen".


      • Moraalia
        Tiina kirjoitti:

        "..Mielestäni se ei tee minusta parempaa tai huonompaa, olen vain ihminen"

        Aivan noin. Puhuit vahvoista tunteista. Toisilla taas on pelkästään vahvoja fyysisiä himoja. Ei "ylimääräiset" tunteet tai seksinnälkä kumpikaan tee ihmisestä parempaa tai huonompaa.

        Varsin usein sanotaan, ettei ihmisen, joka pettää pidä edes aloittaa parisuhdetta. Älytöntä. Mielestäni parisuhdetta on turha aloittaa mikäli ei ymmärrä kumppanin olevan "vain ihminen".

        Parisuhteeseen kuuluu uskollisuus ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Jos sitä ei ole miksi mennä parisuhteeseen koska se loukkaa aina toista että hän ei riitä?
        Toisekseen jos halutaan lapsia, miksi pettää lastensa isää tai äitiä. Lapsi tarvitsee turvallisen ja vakaan rakastavan kodin jossa kasvaa tasapainoiseksi ihmiseksi. En usko että pettäjäparit ovat onnellisia yhdessä perheenä!!! Rikkonainen koti=rikki mennyt lapsi!


    • tavallinen nainen

      pettää kun haluaa aina silloin tällöin tuntea itsensä naiseksi. Kotona kaljaa kippaileva telkkarinkatsoja ei paljon seksuaalisia eikä juuri muitakaan haluja herätä.

      • minä

        ja tuntuu että se ei ees huomaa mitä ympärillä tapahtuu. ja kohteliaisuuksia ei kuule ikinä. ihanaa!!


      • harkitsee..

        Tämä tavallinen mies taas harkitsee pettämistä - ja vain siksi että on perheessä se ainoa joka näköjäään tarvitsee seksiä.

        Tyttöystävä innostuu kausittain, yleensä aika harvoin. Se joka meillä haluaa olen minä. Se että kuulen kyllä säännöllisesti häneltä olevani komea ja seksikäs ei auta asiaa.
        Halu on kova, iltahali ei auta läheisyyden tarpeeseen, eikä seksin puutteeseen.

        Tästä on keskusteltu, mutta tilanne ei ole parantunut. Rakastan häntä kuitenkin paljon enkä haluaisi erota, pitääkö minun pettää häntä että olisin onnellinen? Vai erotaanko?


      • Anonyymi

        Eli mies vihaaja näköjään, minä en kittaillut kaljaa, seksikin oli ihan hyvää ja läheisytttä riitti, silti vaan muija levitteli muille reisiään, akan pääkopasta se kiinni. Lutkia riittää. Arvostusta pitäis löytyy ja uskottomuus ei ole koskaan mikään virhe se on tietoinen teko jolla nyt vaan satuttaa toista.


    • vaikka

      90% pettämisistä alkaa/tapahtuu taatusti humalassa. Sinäänsä kysymys on huvittava, yhtälailla mies on syyllinen, joten minkälainen mies pettää??? Kai se on molemminpuolista hetken huumaa, jos tapailu jatkuu, on taatusti pelissä myös tunteet eikä vain tarpeet.

      Ja ei parisuhde voi olla kunnossa, jos toinen pettää..Tai vaikka tuntuisi olevan, voi pettäjällä kyseessä olla vain pinttynyt "tapa" saada huomiota ja kerätä kokemuksia muiltakin. Semmoset tapaukset vaihtoon.

    • mietin vain

      Sanoit:
      "Sen tiedän miksi mies tekee moista, mutta miksi nainen! Vaikka parisuhde olisi kunnossa"

      ja vastaan:
      Nainen voi pettää ihan samoista syistä kuin mieskin.... Seksuaalinen himo, tarve saada fyysistä kosketusta, seikkailunhalu, kokea jotain uutta, jännitystä, huomion kipeä... vaikka sitten oma parisuhde olisikin kunnossa.

      eli jos tiedät miksi mies pettää niin tiedät miksi nainenkin pettää.

    • olen

      aina ollut pettämistä vastaan ja uskonut etten siihen pystyisi, mutta nyt oon tullut vähä avarakatseisemmaksi täs asias.
      Jos joskus pettäisin kundikaveriani se johtuis varmaan siitä etten koe olevani tarpeeksi rakastettu tai en saa tarpeeksi huomiota ja arvostusta. Seksinpuute omassa suhteessa ajaa myös siihen. Eli jos mies ei anna..

      • lily

        Ei pettäminen ja hyväksynnän hakeminen ratkaise mitään ongelmaa tai puutetta.Siitä ne ongelmat vasta alkaakin.
        Minun ystäväni petti puolisoaan koko avioliiton ajan(yli 10v)ja aivan näiden samojen syiden vuoksi.Haki hyväksyntää ja halusi hurmata ja tulla vietellyksi.Kuinka kävi?Jokaisen vieraissa käynnin jälkeen hänellä oli se sama tyhjyys edelleen.
        Sitten kun pettäminen tuli julki ja asiaa ruvettiin käsittelemään kävikin ilmi että pettäjä ei itse hyväksynyt itseään eikä tietenkään pystynyt hyväksymään ketään muutakaan.
        On aivan turhaa luulla että ongelmiin löytyy aina joku pika-patentti-ratkaisu.Vika monta kertaa onkin itsessä,eikä suhteessa tai puolisossa.
        Mielestäni uskollisuudesta kannattaa tehdä sellainen voimavara joka kantaa kuitenkin vaikka suhde ei aina olisi auvoista ruusuntuoksua ja kiihkoa.Vaikeudet voidaan voittaa suhteen sisälläkin,ei siihen tarvita ulkopuolisia suhteita.
        Ja jos mies ei anna...Teetkö itse asialle mitään vai odotatko aina mieheltä aloitetta.Kyllä oman miehenkin voi vietellä aina uudestaan ja uudestaan kun käyttää vähän mielikuvitusta ja tekee itsestään haluttavan.


      • puute44

        se puute ajaa pettämään.
        Se on se suurin syy minkä takia lähdetään pettämään.

        Tai se, että kotona on pelkkää arkea, toinen ei huomioi puolisoaan tarpeeksi.

        Ja sitten baarissa joku komea/kaunis yhtäkkiä huomaakin sinut ja haluaa seksiä kanssasi.
        Sitä seksiä, mitä olet jo vuoden vongannut puolisoltasi. Ja nyt joku yhtäkkiä haluaakin juuri sinua.


      • mies007
        lily kirjoitti:

        Ei pettäminen ja hyväksynnän hakeminen ratkaise mitään ongelmaa tai puutetta.Siitä ne ongelmat vasta alkaakin.
        Minun ystäväni petti puolisoaan koko avioliiton ajan(yli 10v)ja aivan näiden samojen syiden vuoksi.Haki hyväksyntää ja halusi hurmata ja tulla vietellyksi.Kuinka kävi?Jokaisen vieraissa käynnin jälkeen hänellä oli se sama tyhjyys edelleen.
        Sitten kun pettäminen tuli julki ja asiaa ruvettiin käsittelemään kävikin ilmi että pettäjä ei itse hyväksynyt itseään eikä tietenkään pystynyt hyväksymään ketään muutakaan.
        On aivan turhaa luulla että ongelmiin löytyy aina joku pika-patentti-ratkaisu.Vika monta kertaa onkin itsessä,eikä suhteessa tai puolisossa.
        Mielestäni uskollisuudesta kannattaa tehdä sellainen voimavara joka kantaa kuitenkin vaikka suhde ei aina olisi auvoista ruusuntuoksua ja kiihkoa.Vaikeudet voidaan voittaa suhteen sisälläkin,ei siihen tarvita ulkopuolisia suhteita.
        Ja jos mies ei anna...Teetkö itse asialle mitään vai odotatko aina mieheltä aloitetta.Kyllä oman miehenkin voi vietellä aina uudestaan ja uudestaan kun käyttää vähän mielikuvitusta ja tekee itsestään haluttavan.

        Ei se ihan niin mee.
        Ite harkitsen vakavasti pettämistä.
        Kotona on ihana vaimo, ei lapsia.

        Vaimo vain innostuu seksistä keskimäärin kerran tai kaksi 2 viikossa. Itse himoitsen häntä joka päivä. Hän on kaunis ja ihana ja seksikäs.


        Enää en ehdota hänelle kuin parisen kertaa viikossa(ja niistäkin saan useimmiten pakit).
        Hän ehdottaa minulle harvemmin kuin kerran 2 kuukaudessa.

        Olen yrittänyt kaikki mahdolliset keinot että hän innostuisi ja seksielämä lähtisi toimimaan edes jollain tavalla ongelmitta. Mutta ei. Hän ei näe sitä ongelmana(no ei tietenkään kun saa aina kun haluaa).
        Minä näen sen ongelmana, himoni eivät ole hävinneet, eikä niitä itse saa tyydytettyä. Olen säännöllisesti pahalla tuulella kun olen niin pahassa puutteessa, enkä voi sille mitään.

        Haluaisin seksiä säännöllisesti, useamman kerran viikossa. Tarvitsen enemmän kuin sen pikaisen panon(joka toiselle riittää). Haluaisin nauttia toisesta ja antaa hänenkin nauttia. Mutta en saa.

        Harkitsen toista suhdetta, pelkkää seksiä.
        Ja vain sen vuoksi että parisuhteeni onnistuisi.


    • tästedes minäkin

      En jaksa enää yhtä ainutta parisuhdetta jossa nainen pettää minua. Minä joko lemppaan tai petän ensin. Kunniatonta? Kyllä. Helpompaa kuin kitua vuositolkulla petettynä osapuolena? Kyllä.

    • ja oltiin vuosikausia yhdessä

      Nää muut vaan ei ole päässy mun sydämen sisälle ja olen lopettanu ne jutut sit aina kun olen löytäny itteni uuden tyypin vierestä kesken seurustelun....

      Eli kait se on niin että rakkaus tekee sen ettei muu kuin oma kumppani maistu. Jos suhde on jotain muuta, niin pettäminen lopettaa sen sitten aikanaan.

    • make

      Jos elämäntilanne ja tilaisuus sattuu kohtaamaan. Esimerkiksi Riitelyä kotona, kyllästymistä seksielämässä komea työkaveri jonka kanssa synkaa ja sitten joku yhteiset firman bileet missä ollaan hieman enemmän ja vähemmän maistissa. Eli väitän että kaikki voivat pettää jos elämän muuttujat siihen johtaa.

      • Iina

        Pelkästään se, että jonkun kanssa synkkaa riittää toisinaan. Ja se on kaikkein "vaarallisin" juttu, mutta samalla myös inhimillisin.


    • Goodbye

      No kyllä se oli enämbi vittuilua mulle ja yritti saada mut raivostumaan. En enää seurustele, onnex.

    • surusilmä_mies

      Liian raskas aihe minulle, näin petettynä.

    • plärää

      Mä tulkitsen pettämisen pahoinpitelyksi, vähintään yritetään tartuttaa tautia.

    • ehkä_rakastan_ehkä_en

      Kyllästynyt nainen, jolla on tyydytävä ulkopuolinen elämä ja puoliso kodin ankeutta ja arkirutiineja, sekä vesipäitä kakaroita hoitamassa.

      Pääsee kato helpommalla ku ei tartte itte hoitaa kotia ja kakaroita, eikä tartte maksaa elatusmaksujakaa.

    • Anonyymi

      Exä loppuvuodelta ainakin oli/on mt-ihminen, jolla vähintäänkin vahvoja narsistisia luonteenpiirteitä ja ties mitä, sanoi itsekin (suhteen loppuvaiheessa kun asiat alkoivat todenteolla paljastua hänestä) ettei halua edes kaikkea kertoa minulle. Oli myös patologinen valehtelija, ei tosin mitenkään looginen sellainen, joten arvasin kyllä hyvissä ajoin asioiden oikean laidan.
      Puhui mm aikaisemman avioliittonsa alkaneen vasta vuonna 2015, vaikka sain selville että oli ollut jo ainakin 2013 ko miehen kanssa naimisissa tai ainakin kirjoitteli mm erinäisiä blogeja jo tuolloin ko miehen sukunimellä varustettuna ja oli myöskin reilu 150km päässä opiskelemassa, vaikka tuolloin hän ainakin omien puheidensa mukaan oli vielä lastensa isän kanssa kimpassa(ainakin jotenkuten).
      Eli sekopäät ja vaikka kaikki pettäjät eivät varmaankaan ole ihan näin sekaisia kuin viimeisin exäni, niin olen sitä mieltä, että pettäjät yleensä ovat ainakin jossain määrin sairaita otuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe