Kiinteä nainen olisi etsinnässä mutta

Anonyymi

miksi vain lihavia on tarjolla minkä takia en saa kaunista ja nuorta naista vaikka itsekin olen hyvässä kunnossa ja viriili nuorukainen hyvällä varustuksella

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme tyyppi olet. Kävin töiden jälkeen kaupassa ja melkein sekosin naiskauneuden paljoudesta ympärilläni.
      Kuuma päivä ja kesämekot. Voiko parempaa mies toivoa ja kaunista on ympärillä.
      Ympäristö kukkii.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Itse en kyllä kauniita näe vaikka sosiaalinen olenkin ja kuljen paljon eri paikoissa haaveissa olisi kymmenen vuotta nuorempi tamma voi sitä riemua jos niin joskus kävisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä kauniita näe vaikka sosiaalinen olenkin ja kuljen paljon eri paikoissa haaveissa olisi kymmenen vuotta nuorempi tamma voi sitä riemua jos niin joskus kävisi

        Olet siis ori joka ravaa laput silmillä eikä kukaan ole edes ohjaamassa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Et taida olla kovin vaativainen jos niin paljon muka näkyy kauniita...


    • Koska et ole komea ja fiksu kuten minä. 😌

      Oliko muuta?

      • Anonyymi

        Sä oot vanha muori joka esittää miestä itse olen teräs ori rautaisella kangella sinä et ole tainnut koskaan saada kunnon miestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot vanha muori joka esittää miestä itse olen teräs ori rautaisella kangella sinä et ole tainnut koskaan saada kunnon miestä

        Kumpikaan väitteistäs ei pidä paikkaansa. Sinä oot se persuvajukki, joka ei ossoo edes yhdyssanoja kirjoittaa oikein.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kumpikaan väitteistäs ei pidä paikkaansa. Sinä oot se persuvajukki, joka ei ossoo edes yhdyssanoja kirjoittaa oikein.

        Onko jo vaihdevuodet tullu kun olet niin kärttyinen seksin puute myös aiheuttaa tuollaista käytöstä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo vaihdevuodet tullu kun olet niin kärttyinen seksin puute myös aiheuttaa tuollaista käytöstä

        Kyllä tämän ikäisillä miehillä tosiaan on vaihdevuodet, eli andropaussi. Mikäs sinua kiukuttaa? Ai niin, vastasitkin jo..höhöö.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä tämän ikäisillä miehillä tosiaan on vaihdevuodet, eli andropaussi. Mikäs sinua kiukuttaa? Ai niin, vastasitkin jo..höhöö.

        Toisekseen välis. Sä olet läski ja sulla on andropaussi menossa ittelläs.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Toisekseen välis. Sä olet läski ja sulla on andropaussi menossa ittelläs.

        Mä en ole läski vaan harrastan monenlaista liikuntaa ja syön terveellisesti toisin kuin sinä itselläni ei ole mitään paussia kun olen vielä nuori uros


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Toisekseen välis. Sä olet läski ja sulla on andropaussi menossa ittelläs.

        Sinäkin "komea ja fiksu" jankutat vuodesta toiseen tällä palstalla paskaa. Eipäs ole naista löytynyt tai miestä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole läski vaan harrastan monenlaista liikuntaa ja syön terveellisesti toisin kuin sinä itselläni ei ole mitään paussia kun olen vielä nuori uros

        Mahas vyöryy kuitenkin pipulis päälle ja jenkkakahvoistas sais kiinni koko pohjanmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin "komea ja fiksu" jankutat vuodesta toiseen tällä palstalla paskaa. Eipäs ole naista löytynyt tai miestä...

        Kyllä miulla on frouva. Lällällää.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä miulla on frouva. Lällällää.

        Ai niin se kyllikki, nyrkki-kyllikki.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä miulla on frouva. Lällällää.

        Sun frouva vyöryy kyllä varmaan kuin iso vuoro olet vain kateellinen koska itselläni on paikat timmissä kunnossa ja kikkeli voi myös oikein hyvin ja isosti voikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun frouva vyöryy kyllä varmaan kuin iso vuoro olet vain kateellinen koska itselläni on paikat timmissä kunnossa ja kikkeli voi myös oikein hyvin ja isosti voikin

        Siis vuori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun frouva vyöryy kyllä varmaan kuin iso vuoro olet vain kateellinen koska itselläni on paikat timmissä kunnossa ja kikkeli voi myös oikein hyvin ja isosti voikin

        No, otas taas namia, possu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot vanha muori joka esittää miestä itse olen teräs ori rautaisella kangella sinä et ole tainnut koskaan saada kunnon miestä

        Vai teräsori ja muka rautainen kanki🤣🤣🤣😂😂😂


    • Anonyymi

      Kirjoita rakkauskirje vaikka jollekin Lauren Phillips.

    • Allu, kirjoituksesi ovat parantuneet huomattavasti.

      • Anonyymi

        Kiitos niin minunkin mielestäni osaan ilmaista itseäni hyvin ja kokonaisarvosanaksi voisin itselleni antaa kymmenen miinus ja siinä huomioitu myös ulkonäkö


      • Anonyymi

        Allu ei täs ketjus esiinny. Ei sanaakaan olen pitkä en ruma käyn töissä hieno asunto uudet vaatteet käyn töissä en ruma ole pitkä olen.


    • Anonyymi

      Höpö höpö höpö. XD eiköhän niitä vinkuheiniäkin sulle löydy. Jos sulla ois hyvä luonne.. Joku siis mättää.

    • Kyllä komea ja fiksu aina saa sopivaa seuraa.... mutta jos ei ole edes jompaakumpaa.....

      • Anonyymi

        Jep ja usealla käytössä olleet narsistit ottavat yhä vain uusia kohteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja usealla käytössä olleet narsistit ottavat yhä vain uusia kohteita.

        Käytössä? Käytätkö sinä ihmisiä? Vaikka sitä unelmatyyppiä?


      • Anonyymi

        sinähän sen tiedät


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinähän sen tiedät

        Mistä minä jonkun anotyypin elämästä mitään tiedä?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mistä minä jonkun anotyypin elämästä mitään tiedä?

        "Kyllä komea ja fiksu aina saa sopivaa seuraa.... mutta jos ei ole edes jompaakumpaa....."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä komea ja fiksu aina saa sopivaa seuraa.... mutta jos ei ole edes jompaakumpaa....."

        Sarkasmia...


    • Anonyymi

      Mullon kauhean iso muna!

    • Anonyymi

      Että tarjontaa olisi, mutta ei vaan sellaista mieleistä?

      Hmm, ja naisia nimitellään nirsoiksi nirppanokiksi kun toimivat samoin, eli huolivat seuraansa vain ne jotka oikeasti kiinnostaa ;)

    • Anonyymi

      En mäkään saa kaunista.. vaikka olen ihan pitkä.. toki vähän ylipainoa on mut en kelpaa ees tavalliselle pullukalle.

      • Anonyymi

        Mitä noihin naisiin sekaantua ku ei niille tavis mies kelpaa... tai hyvin harva tavismies kelpaa... pelkkää hermojen menetystä vaan.


    • Anonyymi

      Sen takia kun olet munamuna-aivo. Kaksisataakiloinenkaan tuollaista piipertäjää tahtoisi. Ole yksinkertaisesti sanottuna,yök.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kannata luottaa liikaa mitä kuvassa näkee, jos nainen on tiukoissa farkuissa ja kiinteän näköinen perä ja sääret, niin kun nainen riisuu tiukat farkut, niin voi olla hyvinkin löysät paikat, jotka plumpsahtavat alaspäin, ei ole pinkeä ylöspäin suuntautuva perä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe