Se on totta, että sitoutuminen ei ole sun juttu. Kukaan ei ole tarpeeksi riittävä sulle. 😞
Pettäisit heti kun tulisi sopiva tilaisuus.
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu et jonkun elämä kiinnostaa ja liikuttaa sua näin paljon
- Anonyymi
Itämaisesti? Kauniin näköistä
- Anonyymi
Pettäjä on aina pettäjä. Ajattelee vain itseään. Tuollaisesta paras pysyä kaukana. 😮
- Anonyymi
Opit tuntemaan vielä enemmän mun ajatuksia.🥰👻
- Anonyymi
Mielestäni pettäminen on joissakin tilanteissa ok.
- Anonyymi
Kokeile ja testaa kuin käy 😇😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile ja testaa kuin käy 😇😇
Oon pettänyt entisiä naisia että kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon pettänyt entisiä naisia että kokemusta on.
Minua et todellakaan uskalla edes ajatella pettää
- Anonyymi
Miks pitäis olla vaan yhen kans kun voi pyörittää montaa yhtäaikaa.
- Anonyymi
Semmoista se on, kun ei ole yhtään ihmistuntemusta. Otahan nyt opiksi sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.733855Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j923244Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1112528Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.171707Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741505- 991383
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä581353Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1311350- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä581073