Pimppitesti

Anonyymi

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008024462.html
"Tiedätkö, missä on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tässä testissä kaikki 7 oikein"

Nyt kaikki tekeään testiä, miehet, ätmit ja rumat miehet voi osallistua.
Jos meikäläinen sai 4 oikein, eikä ole pimppiä luonnossa koskaan nähnyt, niin naisten pitää kyllä saada 7 oikein.

t. Ätmi

23

1972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhahhaa.. Neljä oikein..😂

      • Sulla onkin se yli 17 senttinen... ei tartte tietää. 🤣


      • interlocutrice kirjoitti:

        Sulla onkin se yli 17 senttinen... ei tartte tietää. 🤣

        Jep..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jep..

        Tiesitkö muuten, että toi pimppi on vähän jokaisella naisella eri kohdassa? Jos onkin erilainen, mutta eritavalla ”suunnattukin”. 😁

        Kaikki mitä tiedät pimpidtä yhden naisen kohdalla, toisen kohdalla ne meneekin aina uusiksi. 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Tiesitkö muuten, että toi pimppi on vähän jokaisella naisella eri kohdassa? Jos onkin erilainen, mutta eritavalla ”suunnattukin”. 😁

        Kaikki mitä tiedät pimpidtä yhden naisen kohdalla, toisen kohdalla ne meneekin aina uusiksi. 😀

        Ai että jollain se on niiku kainalossa vai... No, mä voin kertoa, että siihen vaikuttaa lantion asento.. Kaikilla naisilla se sijaitsee siinä persreiän etupuolella.. oletan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai että jollain se on niiku kainalossa vai... No, mä voin kertoa, että siihen vaikuttaa lantion asento.. Kaikilla naisilla se sijaitsee siinä persreiän etupuolella.. oletan.

        Ja Minähän sain tietysti kaikki oikein. Nauroin vain aloittajalle.. niii.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai että jollain se on niiku kainalossa vai... No, mä voin kertoa, että siihen vaikuttaa lantion asento.. Kaikilla naisilla se sijaitsee siinä persreiän etupuolella.. oletan.

        No sitä rn ole miettinyt mikä mahtaa olla lsntion asento kelläkin, mutta eron vaan huomasin aina. Ja jokaikisellä naisella on erilaiset mieltymykset, mikä kiihottaa ja tuntuu hyvältä... ihan sanomatta/neuvomatta. Mutta vaatii aikaa ja tutkiskelua. 😊

        Esimerkiksi kaikki asennot eivät yhdynnässä toimineet samoin. Mutta kysyvä ei tieltä eksy. 😄

        Tuokin elin muuten on aina arvoituksia täynnä. Siihen vaikuttaa niin moni asia. Vaikka tunteet. 😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja Minähän sain tietysti kaikki oikein. Nauroin vain aloittajalle.. niii.

        Joo, joo... tiedetään. 😁👌


    • Anonyymi

      Joko muskuut eli munasolusi loistaa entä ajoittuuko munasolujuen eli muskuu samaan aikaan kuin täysikuu=munakuu?

    • Anonyymi

      7/7, helppoa kuin heinänteko.

    • Anonyymi

      Pillupäiväkirjat, pilluralli

    • Anonyymi

      5/7...molemmat häpyhuulikyssärit meni pieleen ja oon sentään nainen 😳

    • Tulokseni...

      Tuloksesi: 6 / 7
      Pimppiguru

      Onneksi olkoon! Tunnet naisen salaiset solat kuin omat taskusi. Siihen ei aivan jokainen pysty, mutta sinä et olekaan mikään aivan tavallinen tyyppi – olet varsinainen pimppiguru. Saattaa olla niin, että sinullakin on vagina.

      No eipä ole... veikkasin ainoana vääränä virtsaputkensuuta klitoriksen huppuun. Minusta se ois kivempi nimi. 😄

      Muuten... oikeasti ei ole noin yksioikoista, kuten kuvassa kaikki on. Ulommat ja sisemmät häpyhuulet peittää paljon jollain ja koko pimpin sijainti saattaa olla erilainen. Toi oikeasti antaa aika suppeen kuvan, jos näin pimppiä omistamattomana sanon. 😀

      • Sieluni silmin nään ( vaikken haluakaan) kuinka joku ätmyräinen tutkailee ensimmäisen kerran naisen pimppiä toisessa kädessään joku pimppikaavio..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sieluni silmin nään ( vaikken haluakaan) kuinka joku ätmyräinen tutkailee ensimmäisen kerran naisen pimppiä toisessa kädessään joku pimppikaavio..

        No oikeasti pimppi ei ole mikään kaavamainen yksioikoinen totuus, vaan uniikki kokonaisuus mikä pitäisi aina oppia ”tuntemaan.

        Eipä tää pippelikään oo mikään ”puurokauha” mitä voi veivata kun kirnutiinun mäntää. 😁

        Outoa, miten jotkut kuvittelee ihmiskehon jotenkin ”matemaattisesti”... se pitäisi ”tuntea ja aistia”. Olipa oma tai ei...🤔


    • Anonyymi

      Olipas helppo. 7/7.
      Pimppiguru. (Vai -huru?)

      No mutta tämähän tiedettiin jo etukäteen.

      Yt.
      T.

    • Vai niin. Olen pimppiguru. Vaikka mistään skenen rauhasesta kuullutkaan.

      Naisten pitäisi lainata tullimiehiltä (kunnollisilta) samaa peliä, jolla katsotaan auton alle. Kun eihän ne muuten tuonne öljypohjaan näe.

      • Siis peiliä, ei peliä. Tai mitäpä se minulle kuuluu.


      • scrg kirjoitti:

        Siis peiliä, ei peliä. Tai mitäpä se minulle kuuluu.

        Jotenkin tuli lotto mieleen seitsemän oikein sarjasta. Mutta sitten on ne lisänumerot. Mä olen sellaisissa opetusfilmeissä nähnyt niidenkin arpomista.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jotenkin tuli lotto mieleen seitsemän oikein sarjasta. Mutta sitten on ne lisänumerot. Mä olen sellaisissa opetusfilmeissä nähnyt niidenkin arpomista.

        Tullimiehellä saa kalaa. Kyllä niitä voi varmaan peilinäkin käyttää.
        https://ruskavaatteet.mycashflow.fi/product/19/tullimies-pelti

        Yt.
        T.


    • Tuloksesi: 7 / 7
      Pimppiguru
      Onneksi olkoon! Tunnet naisen salaiset solat kuin omat taskusi. Siihen ei aivan jokainen pysty, mutta sinä et olekaan mikään aivan tavallinen tyyppi – olet varsinainen pimppiguru. Saattaa olla niin, että sinullakin on vagina.

      😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe