tohtori pervokin mikkihiirisilmät

Mikkihiirisilmät saadaan skopolamiinillä ei minni hiirellä vaikka kiinnostusta oisikin.

Jotku saa sen muista huumeista ne kuuluisat mikkihiirisilmät.

Kissoilla on myöskin isot pupillit kun jostain kiinnostuvat. Hieno ilmiö ja kissathan ovatkin fiksuja vähän niinkuin maatiaisporsaat. Hienoja otuksia kummatkin. pitäsköhän ottaa lemmikiksi?

5

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkäs minä konttikielelle voisin mahtaa; Ey on kanonisoinut sen viralliseksi kieleksi.
      Siis pehtori Turvakki ey kielellä.

• Ey eu öää eeaa wc wet wtc,,,

• "MIKKI HIIRI MÄTTÄHÄLTÄ MÄTTÄHÄLLE KÄY JA PIKKU JALKA PILKOTTAA!"

"Oletko vetänyt skopoja vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut?" Nyt tiedän, miksi vanha kansa sanoo silmiä, silmämuniksi.

Luulin, että teet näitä aloituksiasi pervitiinin voimalla, mutta oletkin löytänyt muuta. Mikki- silmät skopoilla ja ääni kaasupallosta - ihme, jos nainen ei lähde matkaan!

Pääministeri Marin aikoo palauttaa syömänsä ruuat kokonaisuudessaan Valtiokonttorille. Minä en mammonasta välitä, vaan henkisistä asioista. Istun tässä ja odotan, että kolmas silmä aukeaisi ja veisi minut nirvanaan!

• Tiesitkö että nuolemalla costa ricalaista nuolimyrkkysammakkoa tulee mikki hiirisilmät? ja erikoisia oloja myöskin. Tämän todisti Homer ja muutamat muuta aidot narkomaanikot? En teidä vetikö Kerouacci mutta tein hänestä maalauksen yhdell mnarkomaanifrendille .,.maksoi hyvin ja oli hyvä maalaus ja ilmeisesti hänkin pitää siitä. Mutta minä olen vain alkoholisti. mutta en tuomitse.

• Mikki on varmasti käynyt minnin mättäillä ja alkanutkin pilkottaa ja silmän pupillit suurentua. Korvatkin heiluu ja häntä käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      112
      4123
    2. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      3562
    3. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      67
      2872
    4. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      2285
    5. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      2197
    Aihe