Millaisia ajatuksia herättää nainen joka vaihtaa päivittäin profiilikuvan faceen.. Viimeisin kuva rannalta jossa poseeraa bikineissä ja yrittää olla kovinkin seksiä tihkuva. Näin naisena huvittaa tuo itsensä tyrkyttäminen. Enkä tosiaan ole kateellinen tuolle kropalle, itse parempi kroppainen.
Rehellisiä mielipiteitä miehet
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Itsessäni herättää ihan yhtälailla hilpeyttä ihminen, joka on tietoinen toisten ihmisten profiilikuvarumbasta ja välittää siitä. Itselleni kun ei tule päivityksiä kenenkään kuvien vaihdoista, eikä asia voisi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
En ole facessa joten ei aiheuta minkäänlaisia ajatuksia.
- Anonyymi
ONkse facebuukki jotain syötäväääää
-ha-rha-rh-arh-arha-rha-r-arh-ahr-ahr-arha-eshsdf-asdfssäfsfäsdässäsäsäsässääääsä - Anonyymi
Samoin täällä. Nainen poistaa kuvia tarpeestaan olla hyväksytty, minä ollakseni olemassa. Se että reagoit täyttää ainakin vähimmäistarpeen.
- Anonyymi
Typerää. Noita on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275