Vaimon vaate inventaario

Anonyymi

Joka kesän alkuun vaimo perkaa vaate kaappejansa ja sitä vaatetta totta tosiaan riittää. Siinä sitä oli taas levällään kaikki päivän aikana makuuhuoneen sängyllä. Vaimo piti breikkiä ja minä kävin omilla asioilla makkarissa, oli siinä hameita, mekkoja, housuja, sukkahousuja, stay uppeja ja mitä nyt voi naisella olla, paitoja joita en ole ikinä nähnyt vaimon pitävän. Kenkä arsenaali vielä päälle. Kun homma tehty vaimo oli löytänyt muutaman paidan joille ei käyttöä enää. Totesin siinäkö se, eikö muuta, kuules miehillä tää on helpoo kuten sullakin vaimo tokaisi, naisilla pitää olla valikoimaa ja minä vastasin niin valikoimaa joita et edes pidä. Virhe ostoksii tulee vaimo sanoi perään. Kolme isoa vaatekaappia ja vaimo vallannut siitä 2/3 osaa. Kesä kenkii ja tossujakin hurja määrä, on avokkaita, sandaaleja, lenkkareita. Aina tulee uusia mut vanhat ei juuri poistu. Kylmä hiki valtaa mun otsan kun mietin kuinka paljon on rahaa mennyt vaimon vaatteisiin, sillä summalla olis saanut paljon kaikenlaista. Vaimo sanoo harkinneensa mutta kun vaateostoksille lähtee pussukoita on kotiin tullessa. Vaimolla on myös jonkinlainen "fetissi" johonkin vanhaan tavaraan, aina tarttuu sormiin jotakin kuin niissä olis liimaa.

69

4676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo nyt niin vaaralliselta paheelta kuulosta. Ellei sitten luksusmerkkiä osta.

      • Anonyymi

        Naiset ostavat uusia vaatteita sitä mukaa, kun he lihovat ja säilyttävät ahtaiksi käyneet vaatteensa siinä uskossa että he laihduttavat joskus itsensä vaatteisiin mahtuviksi.

        Siksi maailmassa ei ole niin suurta vaatekaappia, jota nainen ei saisi täytettyä vaatteillaan.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään erikoista. Minulla on mies, joka ei puutu vaateostoksiini eikä siihen miten paljon rahaa vaatteisiin menee. Ihana mies! Itse asiassa, hän tykkää siitä, että olen kivasti pukeutunut, myös kotona ja mökillä. Verkkareita en omista enkä venähtäneitä teepaitoja.

      • Anonyymi

        Verkkarit parhaat ja reikäinen t-paita...


      • Anonyymi

        Etkö käy lenkillä, tai salilla, vai kynähame ja korkkarit jalassa käyt lenkillä😂😂


    • Anonyymi

      Verkkarit ja kuluneet t-paidat ovat parhaita mökkivaatteita.
      Minä teen mökillä töitä, polttopuita, kasvimaan hoitoa, marjametsässä, sienessä ja kalassa käymistä.
      On kiva puuhastella kun vaatteet eivät purista eivätkä kiristä mistään, eivätkä hiosta niinkuin keinokuidut. Teknisiä asuja, "oikeita työvaatteita" löytyy kyllä kaapeista, mutta ne eivät ole yhtä hyviä kuin monta kertaa pehmeiksi kuluneet puuvillavaatteet.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, verkkarit ja muut löysät paidat juuri kuuluu kotiin ja mökille. Mun vaimo pukeutuu aina rennosti kotona kuten minäkin.


      • Anonyymi

        Höh, eikö muka ole muita ei-kiristäviä vaatteita kuin kuluneet t-paidat ja lököverkkarit?! MInä puuhastelen kevyessä kesämekossa ja hommat hoituu oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, verkkarit ja muut löysät paidat juuri kuuluu kotiin ja mökille. Mun vaimo pukeutuu aina rennosti kotona kuten minäkin.

        Rento pukeutuminen voi olla paljon muutakin kun pieruverkkari - aivan uskomatonta, ettei muka kotona voisi pukeutua "rennosti" muutoin kuin johonkin nukkavieruun teepaitaan???!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rento pukeutuminen voi olla paljon muutakin kun pieruverkkari - aivan uskomatonta, ettei muka kotona voisi pukeutua "rennosti" muutoin kuin johonkin nukkavieruun teepaitaan???!!

        Kuka minua, yksinasuvaa, kotimökillä kattelee?
        Ihan se ja sama mitä on päällä, lähin naapuri on muutaman kilometrin päässä, eikä kukaan poikkea pihaan nykyään ilmoittamatta.

        Alasti en viitti kulkea, kesällä mökillä on aika ajoin itikoita ja mäkäräisiä. Kevyessä kesämekossa koko kroppa olisi täynnä paukamia puolessa tunnissa. Enkä viitsi koko kehoa hyttysmyrkyllä, lue ruokaöljyllä, voidella.
        Ei täällä metsässä, polttopuuhommissa joita nyt teen, "kevyessä kesämekossa" hommia tehdä. Tai en minä ainakaan tee. Kyllä siinä alla on vähemmän hyviä ja päällä moottorisahan "kestävää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka minua, yksinasuvaa, kotimökillä kattelee?
        Ihan se ja sama mitä on päällä, lähin naapuri on muutaman kilometrin päässä, eikä kukaan poikkea pihaan nykyään ilmoittamatta.

        Alasti en viitti kulkea, kesällä mökillä on aika ajoin itikoita ja mäkäräisiä. Kevyessä kesämekossa koko kroppa olisi täynnä paukamia puolessa tunnissa. Enkä viitsi koko kehoa hyttysmyrkyllä, lue ruokaöljyllä, voidella.
        Ei täällä metsässä, polttopuuhommissa joita nyt teen, "kevyessä kesämekossa" hommia tehdä. Tai en minä ainakaan tee. Kyllä siinä alla on vähemmän hyviä ja päällä moottorisahan "kestävää".

        No tottakai se riippuu siitä, mitä tekee!! MInä en käy rankametsässä enkä muutoinkaan tee mitään fyysisesti rasittavaa tms. Kukkia istuttelen ja siivoan terassit ym. pientä puuhastelua, mitä mökillä tehdään. Mies tykkää touhuta isommat hommat. Sopii minulle. Ja kivoja kesävaatteita minäkin käytän enkä omista verkkapukua enkä itseasiassa perusTpaitojakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, eikö muka ole muita ei-kiristäviä vaatteita kuin kuluneet t-paidat ja lököverkkarit?! MInä puuhastelen kevyessä kesämekossa ja hommat hoituu oikein hyvin.

        Näkis vaan, kun kesämekossa häärit silloin kun ilma on mustanaan itikoita ja paarmoja. Oletkohan koskaan ollutkaan missään mökillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka minua, yksinasuvaa, kotimökillä kattelee?
        Ihan se ja sama mitä on päällä, lähin naapuri on muutaman kilometrin päässä, eikä kukaan poikkea pihaan nykyään ilmoittamatta.

        Alasti en viitti kulkea, kesällä mökillä on aika ajoin itikoita ja mäkäräisiä. Kevyessä kesämekossa koko kroppa olisi täynnä paukamia puolessa tunnissa. Enkä viitsi koko kehoa hyttysmyrkyllä, lue ruokaöljyllä, voidella.
        Ei täällä metsässä, polttopuuhommissa joita nyt teen, "kevyessä kesämekossa" hommia tehdä. Tai en minä ainakaan tee. Kyllä siinä alla on vähemmän hyviä ja päällä moottorisahan "kestävää".

        Mä olen allerginen mäkäräisille ja joillekin muille. On pakko pitää sellaisia vaatteita missä ne eivät pääse pistämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka minua, yksinasuvaa, kotimökillä kattelee?
        Ihan se ja sama mitä on päällä, lähin naapuri on muutaman kilometrin päässä, eikä kukaan poikkea pihaan nykyään ilmoittamatta.

        Alasti en viitti kulkea, kesällä mökillä on aika ajoin itikoita ja mäkäräisiä. Kevyessä kesämekossa koko kroppa olisi täynnä paukamia puolessa tunnissa. Enkä viitsi koko kehoa hyttysmyrkyllä, lue ruokaöljyllä, voidella.
        Ei täällä metsässä, polttopuuhommissa joita nyt teen, "kevyessä kesämekossa" hommia tehdä. Tai en minä ainakaan tee. Kyllä siinä alla on vähemmän hyviä ja päällä moottorisahan "kestävää".

        Minä ostan vaatteita myös ja paljon,aviomiehelläni ei ole mitään sanomista.Olen itse rahani tienannut.Jos olis jotain sanomista niin sanoisin että tossa on ovi,ala vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rento pukeutuminen voi olla paljon muutakin kun pieruverkkari - aivan uskomatonta, ettei muka kotona voisi pukeutua "rennosti" muutoin kuin johonkin nukkavieruun teepaitaan???!!

        Mä kuljen alasti vilautellen kotona aina kun ilmat sallii.

        Sitäpaitsi teknisillä msteriaaleilla on vielä pitkä matka luonnonkuitujen mukavuuteen ja terveysvaikutteisiin, jos ajatellaan ihoa,joka on suurin elimemme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kuljen alasti vilautellen kotona aina kun ilmat sallii.

        Sitäpaitsi teknisillä msteriaaleilla on vielä pitkä matka luonnonkuitujen mukavuuteen ja terveysvaikutteisiin, jos ajatellaan ihoa,joka on suurin elimemme.

        "Sitäpaitsi teknisillä msteriaaleilla on vielä pitkä matka luonnonkuitujen mukavuuteen"

        Jep, esim. merinovilla on yksi mukavimmistä mitä ainakin itse olen kokeillut :)

        "terveysvaikutteisiin"

        ??

        "ihoa,joka on suurin elimemme."

        Suurin elimemme miltä kannalta? Esim. pinta-alaltaan keuhkot on keskimäärin noin 35 kertaisesti suurempi kuin iho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka minua, yksinasuvaa, kotimökillä kattelee?
        Ihan se ja sama mitä on päällä, lähin naapuri on muutaman kilometrin päässä, eikä kukaan poikkea pihaan nykyään ilmoittamatta.

        Alasti en viitti kulkea, kesällä mökillä on aika ajoin itikoita ja mäkäräisiä. Kevyessä kesämekossa koko kroppa olisi täynnä paukamia puolessa tunnissa. Enkä viitsi koko kehoa hyttysmyrkyllä, lue ruokaöljyllä, voidella.
        Ei täällä metsässä, polttopuuhommissa joita nyt teen, "kevyessä kesämekossa" hommia tehdä. Tai en minä ainakaan tee. Kyllä siinä alla on vähemmän hyviä ja päällä moottorisahan "kestävää".

        Kattelee joku sinua kiikareilla,oletko hölmö..😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattelee joku sinua kiikareilla,oletko hölmö..😃

        Mulle on yks hailee ja ihan sama vaikka joku katteliskin kiikareilla. Ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Teen hommia ja liikun omilla maillani, silloin kun itse haluan, riippumatta siitä katteleeko joku salaa vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkis vaan, kun kesämekossa häärit silloin kun ilma on mustanaan itikoita ja paarmoja. Oletkohan koskaan ollutkaan missään mökillä?

        Juuri nytkin olen mökillä, ja kesämekossa ja istutin muutaman kukan....en todellakaan hääri ulkona silloin kun ilma on mustanaan itikoita ja paarmoja - en missään vaatteissa. Olen onnekas siinä, ettei itikat juurikaan syö minua ja paarmoja ei meidän mailla ole kuin jokunen.

        Mutta ihan sama, minä pidän mekkoni , pitäkää te muut ne pieruverkkarinne ja haisevat teepaitanne. ENkä todellakaan rehki kesämökillä, se on meillä aivan muuta tekemistä varten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nytkin olen mökillä, ja kesämekossa ja istutin muutaman kukan....en todellakaan hääri ulkona silloin kun ilma on mustanaan itikoita ja paarmoja - en missään vaatteissa. Olen onnekas siinä, ettei itikat juurikaan syö minua ja paarmoja ei meidän mailla ole kuin jokunen.

        Mutta ihan sama, minä pidän mekkoni , pitäkää te muut ne pieruverkkarinne ja haisevat teepaitanne. ENkä todellakaan rehki kesämökillä, se on meillä aivan muuta tekemistä varten!

        Minä ja kaikki tuntemani ihmiset pitävät ehjiä ja puhtaita vaatteita.
        Minä vaihdan vaatteita monta kertaa päivässä tarvittaessa.
        Puuvillaiset voi pestä kuumemmassakin lämpötilassa tarvittaessa, toisin kuin sun kepeät kesämekot. Keinokuituihin pinttyy kaikki hajut kiinni. Tosin eihän kepeitä kesämekkoja käyttävät ominaishajujaan huomaa, he kun kaatavat päälleen hajuvesipullollisen ihmisten ilmoille lähtiessään.

        Mitä hyönteisiin tulee, jos täällä pohjoisessa meinaa asua ja elää, pakko on sopeutua kaikenlaisiin ötököhin. Hulluksihan siinä tulisi, jos touko-lokakuun välisenä aikana voisi käydä ulkona vain muutamana päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai se riippuu siitä, mitä tekee!! MInä en käy rankametsässä enkä muutoinkaan tee mitään fyysisesti rasittavaa tms. Kukkia istuttelen ja siivoan terassit ym. pientä puuhastelua, mitä mökillä tehdään. Mies tykkää touhuta isommat hommat. Sopii minulle. Ja kivoja kesävaatteita minäkin käytän enkä omista verkkapukua enkä itseasiassa perusTpaitojakaan

        Hä! Et käy salilla , kaikki itsestään huoltapitävät lenkkeilevät ja käyvät salilla☺️


    • Anonyymi

      Mihin se raha olisi pitänyt sitten laittaa? Autoon, Moottoripyörään?

      • Anonyymi

        Tupakkiin, viinaan ja vieraisiin miehiin vissiin.


      • Anonyymi

        Monilla raha on tiukassa, pitää sijoittaa viisaasti eikä tekstiileihin.


      • Anonyymi

        Joo kyllä ostan vaatteita ! En kysy ukolta eikä se kyllä narisekkaan itte olen rahat tienannu🤗! Eihän sitä haudassa ostella eikä käärinliinoissa taskuja. Kyllä elämstä pitää nauttia elämä on annettu elettäväksi💃! En ymmärrä saituutta säästetään ja säästetään mitään ei mukaan saa mutta jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee!


    • Anonyymi

      Siististi / kauniisti puettu vaimo on exstra lisä parisuhteelle . Kelpain mullekkin !

      • Anonyymi

        Kesäkuumalla "muija" kuljeksii sisällä usein pelkissä pikkareissa, joskus ilman niitäkin kun hikistä, se on silmänruokaa se, siinä vaatetta tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäkuumalla "muija" kuljeksii sisällä usein pelkissä pikkareissa, joskus ilman niitäkin kun hikistä, se on silmänruokaa se, siinä vaatetta tarvita.

        Ihmettelen kauheasti jos joku istuu, vaikka vain kotonaankin, paljaalla hikisellä peffalla tai hikisellä vaginalla sohvalla tai keittiön tuolilla. Yök. Yök. Yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kauheasti jos joku istuu, vaikka vain kotonaankin, paljaalla hikisellä peffalla tai hikisellä vaginalla sohvalla tai keittiön tuolilla. Yök. Yök. Yök.

        Voihan siinä olla vaikka pyyhe alla, vai onko vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla vaikka pyyhe alla, vai onko vaikea ymmärtää.

        Joo, pikkarit ja rintsikat ei kuulu kesään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäkuumalla "muija" kuljeksii sisällä usein pelkissä pikkareissa, joskus ilman niitäkin kun hikistä, se on silmänruokaa se, siinä vaatetta tarvita.

        Asiaa, meillä joskus kasvimaalla kykkii lyhyellä kesämekolla ja pyörittää samalla peräänsä. Ja ilman pikkareita. Joutuu itsekin usein "töihin"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla vaikka pyyhe alla, vai onko vaikea ymmärtää.

        No onhan tuo typerää kävellä alasti ympäri asuntoa pyyhe kädessä ja asetella sitä pyyhettä hikisen persuksen alle ja selän taakse.
        Helpompi olisi pukea jotain kevyttä päälle, voisi istua huoletta mihin haluaa.
        Mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo typerää kävellä alasti ympäri asuntoa pyyhe kädessä ja asetella sitä pyyhettä hikisen persuksen alle ja selän taakse.
        Helpompi olisi pukea jotain kevyttä päälle, voisi istua huoletta mihin haluaa.
        Mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko koti.

        Pitääks koko ajan kävellä ympäriinsä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo typerää kävellä alasti ympäri asuntoa pyyhe kädessä ja asetella sitä pyyhettä hikisen persuksen alle ja selän taakse.
        Helpompi olisi pukea jotain kevyttä päälle, voisi istua huoletta mihin haluaa.
        Mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko koti.

        Jokainen saa ainakin mökillään olla ihan niin kuin haluaa ,ei pitäisi kenenkään tulla neuvomaan miten pitää pukeutua.☀️⛈️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääks koko ajan kävellä ympäriinsä???

        Joo, ei ole pakko kävellä, seisokaa vaikka paikallaan, mutta silti, jos joku istuu paljaalla pimpillä ja persuksella sohvalla jatkuvasti, niin onhan se oksettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pikkarit ja rintsikat ei kuulu kesään.

        Entä bikit tai uimapuku?


    • Anonyymi

      Itte oot ottanut😃
      Kyllä sen jo seurusteluaikana huomaa osaako seurustelu kumppani käsitellä rahaa vai laittaako kaiken nenemään johonkin turhaan paskaan.
      Silloin olis pitäny ymmärtää perääntyä.

    • Anonyymi

      Hih...hih...hii arvatkaapas palstalaiset mitä tästä tuli mieleen:"Vaimolla on myös jonkinlainen "fetissi" johonkin vanhaan tavaraan, aina tarttuu sormiin jotakin kuin niissä olis liimaa."

    • Anonyymi

      Totta aloittajan kirjoituksessa on se, että ns epäonnistuneita ostoksia tulee. Se ei ole vaarallista tietty, mutta ikävää kun kaapissa on vain niitä epäsopivia. Rahaakin menee, aikaa, tilaa... Tunnistan tilanteen. Nyt olen tehnyt itselleni ohjeet: valitsin kolme pääväriä ja yhden tehostevärin, joita vaan saa ostaa. Lisäksi jokaisen ostoksen on 'rimmattava' kolmeen jo olevaan vaatteeseen. Kesämekon (yhden) saa ostaa ulkopuolelta noiden värien. Lisäksi yritän pysyä luonnonmateriaaleissa, pellava, puuvilla, silkki. Siinäpä onkin opettelemista!

    • Anonyymi

      Jospa hän ei tunne tyyliään ja kokoaan. Anna lahjaksi tyylikurssi tai edes pukeutumisneuvojan apu, niitä pukeutumisneuvojia löytyy suurimmista tavarataloista ainakin.

    • Anonyymi

      Ihanko totta teillä noin? Meillä minulla on kaksi vaatekaappia ja miehelle kuusi. Minun kaapeissa on tilaa muullekin kuin vaatteille. Mies on kerännyt itselleen todella paljon työvaatteita. Solmioita on yli 200 ja etätöissä ei niitä enää tarvitse, pukuja en ole laskenut enkä kauluspaitoja.

    • Anonyymi

      Se käyttää niitä upeita stayupeja , ja muita seksikläämpiä vaatteita kun käy vieraissa

    • Anonyymi

      Jotku nykyään konmarittaa vaatekaappinsa sisältämään jotain 50 kappaletta, hyvä niin jos linja säilyy, ettei vaan sitten taas kyllästyttyään ala keräämään uutta varastoa. Toisaalta kirppiksillä sitten tietenkin noiden ansiosta hyväkuntoista vaatetta pilkkahinnalla. Jos on tilaa, ei vaatteista oikein luopuakkaan kannata, näyttävät aina muutaman vuoden välein ihan kelpo vaatteilta, perusjutut on aika ajattomia kuitenkin, ja viimeisen muodin mukaan juokseminen vanhemmiten hulluakin. Käyttää loppuun ja luutuiksi sitten. Ja itsekuria sen verran, että omat valitsemat on kelvattava. Ja paino myös niissä rajoissa, että mahtuvat päälle.

    • Anonyymi

      Pistä akka kuriin

    • Anonyymi

      Onhan sun vaimos hyvä tietää mitä kaikkea hänellä vaatekaapissa on.

    • Anonyymi

      Ei se ruma akka vaatteilla sen kauniimmaksi muutu. Hukkaan heitettyä rahaa. Sano se hänelle nyt heti.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo vie edellisen kesän vaatteet kirpputorille

    • Anonyymi

      Anna vaimolle visa käyttöön soittaa miksi luottoraja tulee vastaan

    • Anonyymi

      Meillä molemmat ostaa vaateita toisilta kyselemättä. Ihan omilla rahoilla. Miehellä vaikka kuinka paljon paitoja silti pitää aina samoja. Joskus sanonut että voisit välillä käydä läpi mitä et enää pidä ja viedä kierrätykseen kun vaatehuoneessa pitää säilyttää edelleen niitäkin opiskelija aikasia haalareita ja jalkapallo vaatteita vaikka pelannut enää vuosiin.

    • Anonyymi

      siinäpä sitä älysuomen ajatustenvaihtoa.

    • Anonyymi

      Tuttavani oli samanlainen. Joka paikka tavaraa jota ei käytetä. Hän ei edes tiennyt mitä kaikea omisti.

      Kun talo tavaroineen tuhoutui tulipalossa ja kaikki meni, niin tajusi, mitä kaikkea ilman tulee toimeen ja kuinka järjetöntä on haalia kaapit täyteen tavaroita joita ei koskaan käytä.

    • Anonyymi

      Meidän parisuhteessa mun miehelläni on paljon enemmän vaatteita kuin mulla, eikä mitään halpoja. Mies on väsännyt itselle kenkähyllyn, jossa hän haluaa esitellä vierailleenkin, miten upeita kloboja hänellä on. On Guccia, Jordania, Louis Vuittonia, Adidasta, Vanssia jne ja kaikki on jotain kalliita erikoismalleja, jotka maksavat satoja osa jopa menee tuhannen puolelle. Mieheni vaatekaappi myös tursuaa toinen toistaan kalliimpia vaateparsia. Minä taas pukeudun pääosin johonkin Lindexiin, Vero Modaan ja Henkkamaukkaan. Toki munkin edustuspuvut edustavat kallista merkkiä, kuten Louis Vuittonia, mutta käyttövaatteet minulla on niin sanottuja taviskamppeita eikä niitä ole lähellekään niin valtavasti, mitä miehelläni.
      Toisaalta miehen ansiota nämä fyrkat, niin ihan ymmärrän tämän ja hyväksyn myös. Ilman häntä minulla ei olisi ensimmäistäkään Louis Vuittonin vaatekappaletta, enkä saisi luksusautojen ja veneiden kyytiä. Joten suotakoon miehelle valtava vaatearsenaali. Hän on sen ansainnut!

      • Anonyymi

        Totanoin, juuri nyt mulla on päälläni näköjään joku Versacen paita. Eikö sekin ole tietääkseni jokin merkki? Mies on antanut tämän minulle synttärilahjaksi. Muuten mulla ei ole käyttövaatteissani juurikaan luksusmerkkejä.


      • Anonyymi

        Tuo merkkiorjuus on ihan oma juttunsa. En voi ymmärtää, että joku maksaa lenkkareista 800 euroa ja ei edes pidä niitä. No, jokaisella on harrastuksensa, ei siinä mitään. Maksetaanhan jostain älyttömän rumasta ja taitamattomasta Picassostakin miljoonia, joka on aivan naurettavaa mutta jos on rahaa niin sama kai tuo on.

        Se taas on toinen asia, jos kuvittelee olevansa "jotain" kun merkkilaukku heiluu olalla, niitäkin ihmisiä on, jotka luulevat olevansa vähän häävimpiä ihmisiä kun on merkkivaatteita sun muuta; no tulevat pettymään...


      • Anonyymi

        Mun puoliso käyttää Giorgio Armanin pukuja ja asusteita, meikäläinen Pradaa.


    • Anonyymi

      Miksi erityiset rumat naiset keräävät vaatteita?

      • Anonyymi

        Vanha sanonta: "Rumathan ne vaatteilla koreilee..." (Kateelliset keksineet)

        Kaikki kunnia minulta kuitenkin kauniisti pukeutuville. Minulle vaatteet ovaat ihan harrastus!


    • Anonyymi

      Minulla myös liikaa vaatteita, kenkiä, laukkuja,koruja ja kaikkea sisustustavaraa. Ja aina pitää ostaa uutta. Se on kuin huume joillekin, sit niitä ei käytä kuienkaan. Nyt konmaritan ja käyn kaikki läpi, niin sanotusti kuoleman siivous niinkuin ruotsalaiset sitä sanovat. En edes muistanut mitä vaatteita mullla oli ja paljon. Mieheni kysyi onko uusi paita, sanoin aina että vanha en vain ole pitänyt. Kotona kuljen lökäreissä,rennoissa vaatteissa.

    • Anonyymi

      Meillä on yksi 25m2 huone pelkästään naisen tavaraa. Lisäksi on kaapit, komerot, naulakot vaatteille. Ja siellä ja täällä pahvilaatikoita. Luopuminen on niin kovin vaikeaa. Tämä olisi ihan hieno talo ilman tätä kaikkea ryönää. Itse en ostele enää yhtään mitään lisää ja vähän kaduttaa sekin vähä mitä olen joskus ostanut. Käärinlinaan ei mahdu merikonttia.

      • Anonyymi

        Vaimolleni luopuminen jostakin on vaikeeta, vaikka olis huonookin tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimolleni luopuminen jostakin on vaikeeta, vaikka olis huonookin tavaraa.

        Taitaa olla melko ylinenkin piirre etenkin naisilla.

        Turhautunut mies


    • Anonyymi

      Juu, samaa vikaa itsellä eli pitäisi kriittisemmin hävittää vanhaa vaatetta. Olen ompelutaitoinen ja siksi ei tule laitettua kierrätykseen vaatetta niin reippaalla kädellä kuin pitäisi. Vanhoja vaatteita voi käyttää uuden materiaalina tai korjata lempivaatteitaan. Uusia vaatteita tulee ostettua vain alesta, joten rahaa ei vaatteisiin paljon uppoa. Harmi vain että laatu on niin heikkoa, että parin pesun jälkeen nykyvaattteet joutaa auton pesuräteiksi. Siksi kannattaakin korjata vanhaa ja käyttää vintagea.

    • Anonyymi

      Sinkkuna mulla on kaikki kaapit täynnä vaatteita, paljon t-paitoja ja rentoja vaatteita ja just viemässä ainakin jätesäkillisen pari mekkoja kellariin odottelemaan sitä päivää ku oisin parisuhteessa. Suurin osa vaatteista kirppiksiltä, mulla huom kaapit täynnä lasten leluja, muutamia mammavaatteita, raskaustestejä seuraavaks kuudeks vuodeks (en vitsaile) ja lapsia ei entisistä liitoista yhtään. Mulla tosi monet vaatteet lukioajoilta ja vielä 10 vuoden jälkeen uuden näkösiä, siistejä ja mahtuu helposti päälle, mitään dieettiä en noudata ja en enää kuntoile.

      Ehkä sun vaimolla on "ehkä / sit joku päivä käytän tätä" ajattelutapa? Kannattaa tehä budjetti, jossa päätätte, paljonko käytätte kuukaudessa ruokaan, vaatteisiin ja laitatte säästöön. Kuulostat pettyneeltä ku vaimo ei olekaan käyttänyt rahoja johonkin muuhun, ehkä toi budjetointi auttais?

      Lady25v

    • Anonyymi

      Näkisittepä meidän talon kuin joku saatanan kaatopaikka vanhaa romua muutama huone pullollaan tai no kiittäkää onneanne ettette näe. Itse haluaisin viedä kaiken kaatopaikalle tai johonkin kierrätykseen mutta minkäs teet kun toinen laittaa aina hanttiin joka asiassa.

      Turhautunut mies

    • Anonyymi

      Meillä kumpikin laittaa yhteiselle tilille saman verran ruokaan ja yhteisiin laskuihin, lopuilla rahoilla kumpikin saa tehdä mitä huvittaa. Suosittelen samaa käytäntöä, silloin voi vaimosi paasata kaikki rahansa kenkiin ja vaatteisiin, jos siltä tuntuu ja voit käyttää omat rahasi mihin itse haluat, ei vaimosi vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Muijan rahoja ne on kaikki lopulta paitsi mitä kerkee juoda ennen eroa

    • Anonyymi

      Kylläkyllä se vintagekramppi niin vie. Meilei oo kun yhdet päällä ja toiset alla.

    • Anonyymi

      Jos tila loppuu kesken pitää keskustella

    • Anonyymi

      Nyt kun kaupoilla on käynnissä FLM kampanjat (fat lives matter), ei niistä löydä mitään mielenkiintoista ostettavaa, ellei lakanassa tai jätesäkissä halua kesällä kulkea. Ainut "vaatekauppa" mitä käytän nykyään on UFF, sieltä kun saa vielä siroja muotoon ommeltuja vaatteita. Ennen myös kaikki vaatteet kaupoissa oli lajiteltu pienimmästä suurimpaan, jotta esillepanossa näkyisi koot siististi hyllyssä. Nyt tämäkin asia on käännetty ympäri ja se suurin rintaliivi näkyy vain edessä ja peittää kaikki muut takana. Myös kasassa olevat vaatteet huojuvat pinoissa. Mikä järki tässäkin on takana?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe