Ulkomailta tyttöystävä?

Anonyymi

Miltä netti sivustolta mielestäsi löytyy Ulkomailta tyttöystävä/Vaimo, tietysti aluksi tutustumista, jonka jälkeen voi puhua tyttöystävästä ja minkä jälkeen voi puhua jo naimisiin menosta.
Maalla ei väliä, eli voit vapaasti suositella seuranhaku sivustoa, jota kautta voisi elämänkumppanin löytää. Kerro sivustosta kokemuksia jos on ja millä asenteella naiset liikkuu siellä ja huolivatko Suomalaista miestä ylipäätänsä. Minkä ikä haitarin naisia on sivustolla, mitä maksuja tulee, että sivustolle pääsee, miten sivusto toimii. Minkä maalaisia sivuston naiset ovat jota suosittelet. Minkä pituisia naisia yleensä löydät sivustolta? Mikä on yleinen naisten luonteen piirre kyseisessä maassa esim. Brasilian naiset temperamenttisia yleisesti ottaen, entä muiden maiden naiset? Suomen naiset nirppanokkia yleisesti ottaen vaikka muuta yrittävät väittää, fantasia miestä odottavat joka täyttää kaikki toiveet.

Vastapainoksi, onko Suomessa enää mitään sivustoa missä naiset ylipäätänsä haluaa parisuhteeseen??

Naiset ei yleensä anna mitään vinkkejä, että millä heidän mielenkiinnon saisi yhdellä aloitus viestillä heräämään, tosin joku nainen saattaa tehdä poikkeuksen tätä lukiessa ja antaa vinkin. Ei epätoivoinen yhtään, mutta kadoksissa kuitenkin se oikea, joka mieluiten iältänsä 18 - 34 vuotias nainen, joka kiinnostaa.

160

2698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä myös odotan vinkkiä netti sivustoista!

• Anonyymi

Tyttlöjen/Naisten turhamainen tärkeily elämä on hyvin rakasta ilmastolle ja koko maapallolle.

Miksi kulta on arvossaan, johtuu naisista, kultaa löytyy hyvin vähän maaperästä ja kullan etsintä saastuttaa hirveästi ilmastoa.

• Anonyymi

Onko sulla ulkonäköä ja rahaa. Thaimaasta saa helpoiten tyttöystävän jos on rahaa. Muuten ulkomailta ei löydä naista helposti ellet ole komea top 10 mies.

• Anonyymi

Heh Suomi verottaa niin kovin, että jääkö työstä mitään käteen.

• Anonyymi

Naisiin tutustuu ulkomailla viinaa juomlla baarissa. Unohtakaa nyt kaikki maksulliset deittisivut, teiltä ainoastaan huijataan ja rahanne katoaa ettekä koskaan pääse sillä tavalla naista tapaamaan. Naisia tapaa kun juodaan viinaa baareissa.

Ei ole väliä oletko suomessa vai ulkomailla, viinaa pitää juoda jotta naisten kanssa pääsee tutustumaan.
      Deittisivustot on pelkkää huijausta, ettekö ole lukeneet juttuja lehdistä miten monet tekee työkseen että yrittävät kalastaa rahaa miehiltä ja saamaan miehet maksamaan.

Siellä miehet esittää naista ja laittavat tykkäyksiä jotta mies maksaisi. Naiset ei ole niin nirsoja jos vaan uskallatte mennä baariin juttelemaan naisille.

T viinamies

• Anonyymi

Hyvin harva tavis duunari saa naista ulkomailta. Tulojen pitääkin olla satatonnia vähintään ja miksi ulkomaalainen alkais olemaan suomalaisen kanssa. Pitääkö sen muuttaa suomeen ja sellaisia ongelmia olis heti.

• Anonyymi

Kyllä köyhät ilolinnut voi huolia.

• Anonyymi

Ja siellä taas joku suomikanttura kertoo " totuuksia"

Pohjoismaalaiset ovat erittäin hyvässä maineessa maailmalla rehellusyytensä ansiosta.

• Anonyymi

Mä en omasta mielestäni ole mitenkään erityisen varakas. Mun Thaikkuni on mm. minua varakkaampi. Ei meillä rahakaan ole ollut ongelma.

Toki keskusteltu, että pystyn elättämään hyvin itseni.

Enkä taatusti ole mitenkään erityisen komea, vaikka rakkaani niin sanookin.

Kahdessa päivässä, hän minut deitti sivulta bongasi. Pariviikkoa ihmeteltiin, kunnes poistimme profiilit, deittisivuilta.

Kukaan muu ei tuntunut miltään.
      Kovasti alussa epäilin, ettei kukaan voi olla niin hyvä. Liian hyvä ollakseen todellinen. Mut on se, näin vuosienkin jälkeen.

Oma neuvo on, tutustu maan kulttuuriin, mistä aiot etsiä. Näihin kaverien tutun kaiman neuvoihin ei kannata hirveesti painoa laittaa.
      Baaritytön odotukset kun on hyvin erilaiset, kuin korkeassa virassa olevien odotukset.
      Jos et jotain tiedä tai ymmärrä kysy häneltä, ei netistä.

Älä leiki jos et itse halua tulla leikityksi. Puhu alusta alkaen totta. helppo muistaa. Älä missään nimessä esitä varakkaampaa kuin olet.

Jos löydät timantin, huolehdi siitä hyvin.

• Anonyymi

Ensimmäinen hyvä neuvo. Unohti vaan sivuston laittaa mistä omansa löysi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, kommentti oli minunkin mielestä loistava. Itsekin pidän erityisen tärkeenä ja itseasiassa jopa isoimpana haasteena tuohon kulttuuriin tutustumista. Haasteellista on erityisesti, jos on lähes sama mistä maasta. Aika paljon joutuu hakee tietoa.

Nykypäivänä on toki hyvä, kun voi esimerkiksi katsoa televisiokanavia monesta eri maasta. Toki haasteena tulee kuitenkin kielitaito. Youtubessakin on nähtävissä monia eri uutiskanavia ja monella eri kielellä.

Puhuit Brasiliasta. Jos osaat portugalia, voit katsoa suorana lähetyksenä Youtubesta Brasilian CNN uutiskanavaa. Ja videoitakin löytyy ihan mukavasti.

https://www.youtube.com/channel/UCvdwhh_fDyWccR42-rReZLw

Erityisen mielenkiintoinen on tuo Correspondente Medico, joka löytyy tuosta etusivulta. Siellä on paljon koronasta. Toki portugalin kielellä, mutta edelleenkin, jos osaa kieliä riittävän hyvin, on mielenkiintoista myös seurata, mitä asioita koronasta tuodaan esille Brasilian uutiskanavalla.

Uutiskanava CNN löytyy Youtubesta myös Espanjan kielellä, mutta suorana ei taida tulla juurikaan ohjelmia. En ole ainakaan nähnyt. Videoita kuitenkin löytyy, löytyy myös Kolumbiasta ja Meksikosta tuossa etusivulla.
        https://www.youtube.com/user/cnnenespanolcom

Kielten opiskelusta vielä sen verran, että Espanja ja Portugali ovat ainakin erittäin puhuttuja kieliä maailmalla. Niiden osaamisesta hyötyy varmasti muutenkin, vaikka ei onnistuisi löytämäänkään naista.

Vielä tuosta ulkomaalaisen kumppanin etsimisestä. On erittäin aiheellista pohtia myös tätäkin kysymystä, koska Ylen mukaan suomessa miesten määrä tulee lisääntymään tulevaisuudessa.

Tuosta Tilastokeskuksen artikkelista tähdään mielenkiintoinen fakta.
        https://www.stat.fi/til/vkour/2018/vkour_2018_2019-11-05_fi.pdf

Vaikka naisia onkin suomessa vielä enemmän, huomataan kuitenkin sellainenkin tosiasia, että ulkomaalaistaustaisessa väestössä naisia on taas miehiä vähemmän. Tämän takia siis, jos minulta kysytään maahanmuutosta mielipidettä, olen yksinkertaisesti sitä mieltä, että Suomeen tarvitaan nimenomaan naisten maahanmuuttoa.

Nettisivuissa en valitettavasti ole asiantuntija. Varmaan se netti voi olla kätevin nykypäivänä, jos etsii kumppania ulkomailta. Olen joskus kauan sitten kokeillut ja videopuheluakin puhunut.

Joo, tietoa eri maista ja maan kulttuurista kannattaa hakea. Uutiskanavat varmasti yksi vaihtoehto. Lisäksi olen huomannut, että Wikipediassakin löytyy toisinaan ihan mukavastikin tietpa, myös kulttuurista, kuten vaikkapa elokuvista. Nykypäivänä tuo Netflix on aika hyvä siinä mielessä, koska siellä löytyy elokuvia ja tv-sarjoja monesta eri maasta, löytyy esimerkiksi Kolumbiastakin.

El Pais lehden lukeminenkin varmasti auttaa. Löytyy muuten Englannin ja Portugalinkin kielellä.
        https://elpais.com/

Samoin The New York TImes löytyy myös espanjan kielellä.
        https://www.nytimes.com/

Sitten vähän huonommat uutiset: paljon vaatii työtä. Helpolla ei todellakaan tule pääsemään, jos haluaa etsiä kumppania muualta kuin suomesta, mutta ei kuitenkaan missään tapauksessa välttämättä huono idea, kun ottaa huomioon nykyisen tilanteen suomessa.

Tuli vähän pitkä viesti, mutta olen itse ajatellut aivan samaa ja kuten jo kerroin, olen sitä myös tehnytkin joitakin vuosia sitten, joten toki tiedän myös näitä haasteita.

Niin siis en ole mikään asiantuntija nettisivustojen suhteen, joten odotan kyllä innolla, jos joku täällä tietäisi enemmänkin hyvistä kansainvälisistä ja toki myös luotettavista nettisivuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thai cupid
        maksoin 3 kk, käytin 2vk.
        Toki paljon on onnenonkijoita niillä sivustoilla. Kaikki ei ole sitä mitä kertoo....edes sukupuoli.

Tarkoitus oli hankkia vain matkaseuralainen. Näyttää tulevankin elämän matkan seuralainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thai cupid
        Toki paljon on onnenonkijoita niillä sivustoilla. Kaikki ei ole sitä mitä kertoo....edes sukupuoli.

Tarkoitus oli hankkia vain matkaseuralainen. Näyttää tulevankin elämän matkan seuralainen.

Sivu on erittäin hyvä jonka laitoit, juurikin näitä vinkkejä hain. Hyvä jos tulisi muista maista joltakin sivusto linkki ehdotus lisäksi, ei väliä mistä maasta ehdotus tulee millä löytää tyttöystävä, täytyy sitten kaikkien ehdotusten jälkeen jostakin aloittaa ja joskus onni potkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thai cupid

EIkö näissä sivuissa pitäisi nykypäivänä olla jokin, jolla varmistetaan, että ihmiset ovat oikeita. Onhan siellä kuviakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivu on erittäin hyvä jonka laitoit, juurikin näitä vinkkejä hain. Hyvä jos tulisi muista maista joltakin sivusto linkki ehdotus lisäksi, ei väliä mistä maasta ehdotus tulee millä löytää tyttöystävä, täytyy sitten kaikkien ehdotusten jälkeen jostakin aloittaa ja joskus onni potkii.

Thaicupidista tuli mieleen myös Latinamericancupid.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thai cupid

Ei mitään rahan huijausta, tällä tyylillä kuin tässä linkissä??

https://yle.fi/uutiset/3-11724446

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaicupidista tuli mieleen myös Latinamericancupid.

Ja tämä sivusto ei ole mikään tämän tyylinen huijaus sivusto??

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, kommentti oli minunkin mielestä loistava. Itsekin pidän erityisen tärkeenä ja itseasiassa jopa isoimpana haasteena tuohon kulttuuriin tutustumista. Haasteellista on erityisesti, jos on lähes sama mistä maasta. Aika paljon joutuu hakee tietoa.

Nykypäivänä on toki hyvä, kun voi esimerkiksi katsoa televisiokanavia monesta eri maasta. Toki haasteena tulee kuitenkin kielitaito. Youtubessakin on nähtävissä monia eri uutiskanavia ja monella eri kielellä.

Puhuit Brasiliasta. Jos osaat portugalia, voit katsoa suorana lähetyksenä Youtubesta Brasilian CNN uutiskanavaa. Ja videoitakin löytyy ihan mukavasti.

https://www.youtube.com/channel/UCvdwhh_fDyWccR42-rReZLw

Erityisen mielenkiintoinen on tuo Correspondente Medico, joka löytyy tuosta etusivulta. Siellä on paljon koronasta. Toki portugalin kielellä, mutta edelleenkin, jos osaa kieliä riittävän hyvin, on mielenkiintoista myös seurata, mitä asioita koronasta tuodaan esille Brasilian uutiskanavalla.

Uutiskanava CNN löytyy Youtubesta myös Espanjan kielellä, mutta suorana ei taida tulla juurikaan ohjelmia. En ole ainakaan nähnyt. Videoita kuitenkin löytyy, löytyy myös Kolumbiasta ja Meksikosta tuossa etusivulla.
        https://www.youtube.com/user/cnnenespanolcom

Kielten opiskelusta vielä sen verran, että Espanja ja Portugali ovat ainakin erittäin puhuttuja kieliä maailmalla. Niiden osaamisesta hyötyy varmasti muutenkin, vaikka ei onnistuisi löytämäänkään naista.

Vielä tuosta ulkomaalaisen kumppanin etsimisestä. On erittäin aiheellista pohtia myös tätäkin kysymystä, koska Ylen mukaan suomessa miesten määrä tulee lisääntymään tulevaisuudessa.

Tuosta Tilastokeskuksen artikkelista tähdään mielenkiintoinen fakta.
        https://www.stat.fi/til/vkour/2018/vkour_2018_2019-11-05_fi.pdf

Vaikka naisia onkin suomessa vielä enemmän, huomataan kuitenkin sellainenkin tosiasia, että ulkomaalaistaustaisessa väestössä naisia on taas miehiä vähemmän. Tämän takia siis, jos minulta kysytään maahanmuutosta mielipidettä, olen yksinkertaisesti sitä mieltä, että Suomeen tarvitaan nimenomaan naisten maahanmuuttoa.

Nettisivuissa en valitettavasti ole asiantuntija. Varmaan se netti voi olla kätevin nykypäivänä, jos etsii kumppania ulkomailta. Olen joskus kauan sitten kokeillut ja videopuheluakin puhunut.

Joo, tietoa eri maista ja maan kulttuurista kannattaa hakea. Uutiskanavat varmasti yksi vaihtoehto. Lisäksi olen huomannut, että Wikipediassakin löytyy toisinaan ihan mukavastikin tietpa, myös kulttuurista, kuten vaikkapa elokuvista. Nykypäivänä tuo Netflix on aika hyvä siinä mielessä, koska siellä löytyy elokuvia ja tv-sarjoja monesta eri maasta, löytyy esimerkiksi Kolumbiastakin.

El Pais lehden lukeminenkin varmasti auttaa. Löytyy muuten Englannin ja Portugalinkin kielellä.
        https://elpais.com/

Samoin The New York TImes löytyy myös espanjan kielellä.
        https://www.nytimes.com/

Sitten vähän huonommat uutiset: paljon vaatii työtä. Helpolla ei todellakaan tule pääsemään, jos haluaa etsiä kumppania muualta kuin suomesta, mutta ei kuitenkaan missään tapauksessa välttämättä huono idea, kun ottaa huomioon nykyisen tilanteen suomessa.

Tuli vähän pitkä viesti, mutta olen itse ajatellut aivan samaa ja kuten jo kerroin, olen sitä myös tehnytkin joitakin vuosia sitten, joten toki tiedän myös näitä haasteita.

Niin siis en ole mikään asiantuntija nettisivustojen suhteen, joten odotan kyllä innolla, jos joku täällä tietäisi enemmänkin hyvistä kansainvälisistä ja toki myös luotettavista nettisivuista.

"Tuli vähän pitkä viesti, mutta olen itse ajatellut aivan samaa" NIIN MINÄKIN! Vittu teitä ätmejä jotka purkavat turhautumisensa ylipitkillä viesteillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

O k c u p i d.......Sieltä minäkin omani löysin. Tarjonta jotain ihan muuta kuin tinderissä. Ja suomalainen mies arvossaan kaikkialla muualla paitsi kotimaassa. Kielitaitoon ja tapoihin kannattaa panostaa, sen jälkeen ei paikalliset enää kiinnostakaan... Tsemppiä hakuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

O k c u p i d.......Sieltä minäkin omani löysin. Tarjonta jotain ihan muuta kuin tinderissä. Ja suomalainen mies arvossaan kaikkialla muualla paitsi kotimaassa. Kielitaitoon ja tapoihin kannattaa panostaa, sen jälkeen ei paikalliset enää kiinnostakaan... Tsemppiä hakuun!

Voiko tuon Okcupidin maksaa jollain muulla tavalla kuin luottokortilla?

• Anonyymi

Jos ei pysty itse lähtemään paikan päälle etsimään naista, on parasta unohtaa koko homma.

• Anonyymi

Itse saisin paikanpäältäkin seuraa, ystävieni avustuksella. Jos ei sellaisia ole, helpoin tapa on deitti sivut. Kun matkustaa paikan päälle ei tarvitse etsiä.
        Baaritytöt on erikseen. Mut seurustelusuhteeseen? Ei mulle ainakaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse saisin paikanpäältäkin seuraa, ystävieni avustuksella. Jos ei sellaisia ole, helpoin tapa on deitti sivut. Kun matkustaa paikan päälle ei tarvitse etsiä.
        Baaritytöt on erikseen. Mut seurustelusuhteeseen? Ei mulle ainakaan,

Ystävät eivät nyt ole se tapa etsiä vaimoa, mikä toimii jokaisen kohdalla, eli muut keinnot ovat mitä?

• Anonyymi

Viinamies on oikeassa. Ei miehet ymmärrä ett niitä huijataan maksullisissa deittipalveluissa ja rahat katoaa mutta naista ette pääse tapaamaan. Siellä voi olla joku 70 v mummo joka viestittelee miehen kanssa ja houkuttelee miehiä maksamaan lisää ja mies uskoo että nainen olis kiinnostunut. tuossa hyvä juttu miten miehii huijataan. Viinamies oikeassa, menkää baariin juomaan viinaa niin voitte oikeasti päästä juttelee naisen kanssa ja unohtakaa deitti palvelut netissä, Itsekkin olen vaimoni baarista löytänyt.

• Anonyymi

Tää on niin törkeää miesten kusetusta ja rahastusta, luin linkkisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on niin törkeää miesten kusetusta ja rahastusta, luin linkkisi.

Kaikista harmillisinta on tuo tietomurtomahdollisuus ja arkaluontoisilla tiedoilla kiristäminen.

• Anonyymi

AIvan, itsekin pidän tätä vaihtoehtoa kaikista parhaimpana, mutta miten ratkaiset tämän ongelman, jos tulevaisuudessa tullaan siihen, että kilpailu niistä harvoista vapaista naisista Suomessa kasvaa liian suureksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AIvan, itsekin pidän tätä vaihtoehtoa kaikista parhaimpana, mutta miten ratkaiset tämän ongelman, jos tulevaisuudessa tullaan siihen, että kilpailu niistä harvoista vapaista naisista Suomessa kasvaa liian suureksi?

Täytyy julistaa sota naisista, näin tehtiin villi ihmisten aikaa, että naisten vuoksi käytiin sotia, että voittaja puoli sai toisen puolen naisista osan.

• Anonyymi

Ihme ettei kukaan ole vielä tullut kertomaan että mies joutuu elättämään naisen koko sukua ulkomailla. Siihen riittää pieni rahasumma ja jos nainen saa töitä suomesta sukuavustus ei merkitse mitään ja nainen on kuitenkin hot suominaiseen verrattuna.

Paljonko suominainen tulee/on tullut maksamaan verrattuna siihen paljonko rahaa olisi kulunut jos mies olisi ollut vain sinkkuna? Riittääkö parin uudehkon omakotitalon verran muutaman vuoden ajanjaksolla?

• Anonyymi

Pelkkä naisen etsintä Suomesta maksaa miljoonia ja aikaa menee yli 20 vuotta helposti eikä sittenkään löydy kestävää parisuhdetta.

Tietty on poikkeuksia jotka aloittaa yhdessä olon jo yläasteella, joten näitä parempia naisia ei tule koskaan aikuisten miesten saataville, kun ne on viety jo yläasteella. Mopoauton hytissä aika usein näkee yläasteella parisuhteen alkaneen, tätä voisi sanoa etukäteen varaamiseksi, ennen kuin muut ovat ehtineet kilpailla saman naisen saamisesta, eli nainen viety pois markkinoilta, ennen kuin täyttää 18 vuotta. Ongelma tässä on se, että kunnassa jossa ihmiset eivät vaihdu ollenkaan ja heidän lapset käy samassa yläasteella koulunsa ja ihastuvat siellä ja avioituvat myöhemmin, niin he ovat käytännössä sukua toisilleen, kun sukupolvia taaksepäin katsotaan, eli ei tämä oikein hyvältä kuulosta, kun kansantaudit lisääntyy suku trutsauksien takia. Vaikka sukunimet ovat erilaiset, niin silti sukututkimuksissa löytyy samat isovanhemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä naisen etsintä Suomesta maksaa miljoonia ja aikaa menee yli 20 vuotta helposti eikä sittenkään löydy kestävää parisuhdetta.

Tietty on poikkeuksia jotka aloittaa yhdessä olon jo yläasteella, joten näitä parempia naisia ei tule koskaan aikuisten miesten saataville, kun ne on viety jo yläasteella. Mopoauton hytissä aika usein näkee yläasteella parisuhteen alkaneen, tätä voisi sanoa etukäteen varaamiseksi, ennen kuin muut ovat ehtineet kilpailla saman naisen saamisesta, eli nainen viety pois markkinoilta, ennen kuin täyttää 18 vuotta. Ongelma tässä on se, että kunnassa jossa ihmiset eivät vaihdu ollenkaan ja heidän lapset käy samassa yläasteella koulunsa ja ihastuvat siellä ja avioituvat myöhemmin, niin he ovat käytännössä sukua toisilleen, kun sukupolvia taaksepäin katsotaan, eli ei tämä oikein hyvältä kuulosta, kun kansantaudit lisääntyy suku trutsauksien takia. Vaikka sukunimet ovat erilaiset, niin silti sukututkimuksissa löytyy samat isovanhemmat.

Asuinpaikka on oma valinta. Miesten tulisi tiedostaa se tosiasia, että jossain korpikuusen kannon alla on mahdotonta saada emäntää itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuinpaikka on oma valinta. Miesten tulisi tiedostaa se tosiasia, että jossain korpikuusen kannon alla on mahdotonta saada emäntää itselleen.

Asuinpaikka ei tule ilmi yleensä netti seuranhaku sivustolla, joten ei tuo asumispaikka vaikuta alkuvaiheessa yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuinpaikka ei tule ilmi yleensä netti seuranhaku sivustolla, joten ei tuo asumispaikka vaikuta alkuvaiheessa yhtään.

Meinaakko että ällyyttäs jonku Brasilian suurkaupunki kaunottaren Kainuun korpeen, mahtas tulla melkosen kiihkeetä palautetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaakko että ällyyttäs jonku Brasilian suurkaupunki kaunottaren Kainuun korpeen, mahtas tulla melkosen kiihkeetä palautetta.

Aivan maaseutu tyhjeneekin naisten asuin ympäristön vaatimuksesta.

Tosin tyhjenee vasta, kun nainen pakottaa muuttamaan kaupunkiin parisuhteen alettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisen naisen kanssa tulee riitaa jopa vauva kirjojen ohjeista.

Tää on aika totta, vauva kirjat kadottaa normaalin järjen käytön, josta tulee jumalan sana jota pilkulleen pitäisi noudattaa ja hermostutaan jollei vauva eläkään siten kuin kirjan ohjeet neuvoo vauvojen kanssa elämään. Eli kun teet asiat vauva kirjojen mukaan ja vauva elääkin eri säännöillä, niin jompi kumpi haluis mennä vauvan ehdoilla ja toinen haluaa mennä vauva kirjan ehdoilla ja riita onkin valmis herkässä tilanteessa. Kumpi sinusta on parempi, toimia vauva kirjan mukaan vai vauvan ehdoilla?

• Eikös se yksi persulainen elätä itseänsä ja ämmän sukua ulkomailla koko ajan meidän oikeiden Suomalaisten verorahoilla? Hyi vittu! Persulaisuus on vamma, mutta siitä kykenee toipumaan. Kysykää vaikka Tynkkyseltä ja sitten menette KD:n kokoukseen huutamaan hallelujaa.

• Anonyymi

No niin uhrit hakemaan oikeutta.

Hämäräfirmalle työskentelevä Tanja esittää treffipalveluissa eri naisia – moni suomalaismies on käyttänyt tuhansia euroja viestittelyyn

Treffisivustoilla ammatikseen viestejä kirjoittavat työntekijät houkuttelevat miehiä lähettämään kalliita viestejä tapaamisen toivossa. MOT seurasi Tanjan työpäivää.

Tanjan tehtävänä oli uskotella treffipalvelusta maksaville miehille, että heille kirjoittaa 19-vuotias opiskelija tai 37-vuotias personal trainer. Jokainen palvelussa lähetetty viesti on maksullinen.

Tanja avaa läppärin ja kirjautuu deittipalveluun tunnuksellaan ja salasanallaan. Ruudulle pompahtaa hänestä kiinnostuneen miehen viesti, jossa kysytään kuulumisia.

Tämän jälkeen ruudulle ilmestyy jälleen uusi viesti eri mieheltä. Tämä kyselee hieman ärtyneenä, eikö olisi jo mahdollista järjestää tapaaminen tälle viikonlopulle.

Tanja kiertelee ja selittelee vastauksessaan, kuinka on jo ehtinyt sopia tapaavansa tuttaviaan ja syövänsä päivällistä näiden kanssa.

Miestä ärsyttää. Viesteihin on uponnut sievoinen summa rahaa. Deittipalvelun kautta ei ole järjestynyt vielä ainoatakaan tapaamista, vaikka naiset vaikuttavat olevan hänestä aidosti kiinnostuneita.

Miehet eivät tiedä viestittelevänsä juuri Tanjan kanssa. Hän esiintyy deittisivustolla esimerkiksi 19-vuotiaana opiskelijana Roosana, 37-vuotiaana personal trainerina nimeltä Jonna ja 56-vuotiaana kahvilatyöntekijänä Sylvinä.

Tarkoituksena on houkutella miehet käyttämään deittipalveluun mahdollisimman paljon rahaa lähettämällä naisille maksullisia viestejä. Jutussa näkyvät viestit ovat miesten palveluun lähettämiä.

‒ Viestiä kirjoittaessa täytyy myös aina miettiä profiilin mukaan, kirjoittaako viestiä 19-vuotiaana nuorena vaiko varttuneempana naisena. Niissä täytyy olla erilainen tyyli, Tanja kertoo Ylen MOT-toimitukselle.

Tanja ei esiinnyt jutussa oikealla nimellään asian arkaluontoisuuden vuoksi. Poliisin mukaan hän on saattanut syyllistyä deittipalvelussa työskennellessään rikokseen.

Tanja ei kuitenkaan itse tiedä, kuka hänen työnantajansa on. Yritys ei vastannut MOT:n haastattelupyyntöön.

Tanja kertoo monien miesten rakastuneen hänen esittämiinsä naisiin.

Tanja vakuuttaa miehille olevansa profiilin nainen

Tanja työskentelee suomenkielisille sivustoille, jotka mainostavat olevansa kohtaamispaikkoja sinkuille.

MOT seurasi syksyllä yhden lauantai-iltapäivän ajan, kuinka Tanja kirjoittelee palvelussa lukuisten eri miesten kanssa. Tanja saa viestejä useilta eri sivustoilta, joilla oleville profiileille miehet kirjoittavat.

‒ Joskus miehet ovat löytäneet naisten profiileja eri treffipalveluista ja ovat näille vihaisia siitä, että naiset näyttävät hakevan seuraa muualtakin, vaikka viestittelevät jo miehen kanssa.

Sivustojen käyttäjäehdoissa mainittiin MOT:n seuratessa Tanjan työpäivää, että sivusto sisältää sekä käyttäjä- että viihdeprofiileja. Viihdeprofiilit ovat palvelun mukaan kuvitteellisia profiileja, jotka eivät ole käytettävissä fyysisiin tapaamisiin. Myöhemmin sivuston käyttöehtoihin lisättiin merkintä, että viihdeprofiilit tunnistaa sydänmerkistä.

Tanjan mukaan hänen piti uskotella miehille viihdeprofiilien olevan palvelun asiakkaita, kuten miehetkin.

‒ Miehet kysyvät välillä, että oletko sinä nyt varmasti oikea.

19-vuotiaalle Roosalle kirjoittava mies on otettu, että nuori ja kaunis nainen on kiinnostunut hänestä, vaikka hän on yli 60-vuotias. Roosa keikistelee profiilikuvassaan tiukoissa farkuissa ja valkoisessa paidassa, jonka edustan nyörit ovat hieman auki.

‒ Ikä ei minua haittaa, en ole siitä ikinä välittänyt, Tanja kirjoittaa miehelle.

‒ Ihanaa, että ajattelemme asiasta samalla tavalla, kultaseni, mies vastaa.

Miehet ostavat palveluun kreditejä, joilla he voivat lähettää viestejä. Palveluun voi ostaa kerrallaan kymmenestä kahdeensataan kreditiä, jotka oikeuttavat samaan määrään viestejä.

Kymmenen viestin paketti maksaa reilut 15 euroa ja kahden sadan viestin paketti jo yli 230 euroa. Jokainen palvelussa lähetetty viesti maksaa siis 1,15‒1,50 euroa.

Monet miehistä kertovat Tanjalle käyttäneensä palveluun huimia summia, jopa yli 8000 euroa reilun vuoden aikana.

‒ Vastaan on tullut myös maanisessa vaiheessa ollut henkilö, joka oli käyttänyt sosiaalitukensa palveluun.

Moni viesteihin sievoisia summia käyttäneistä miehistä ilmaisee viesteissä turhautumistaan siihen, ettei tapaamista saada koskaan aikaiseksi ja rahaa kuluu naisen vain viestitellessä.

‒ Miehen tiedustellessa asuinpaikkaa katson, missä hän itse asuu ja ilmoitan asuinpaikaksi jonkun lähistöllä sijaitsevan paikkakunnan. Paikka ei saa olla liian kaukana, jotta kiinnostus säilyy, Tanja kertoo.

Jatkuu....

• Anonyymi

...Jatkuu...

‒ Miehen tiedustellessa asuinpaikkaa katson, missä hän itse asuu ja ilmoitan asuinpaikaksi jonkun lähistöllä sijaitsevan paikkakunnan. Paikka ei saa olla liian kaukana, jotta kiinnostus säilyy, Tanja kertoo.

Välillä sivustolle kirjoittavat miehet epäilivät keskustelevansa feikkiprofiilin kanssa. Tanjan mukaan työntekijöiden piti vakuuttaa miehille, että profiilit kuuluvat olemassa oleville naisille.

Viesteihin vastaamisessa auttavat muiden työntekijöiden miehistä ylös kirjaamat henkilökohtaiset tiedot. Näin miehen taustaan voi tutustua nopeasti, mikäli työntekijät eivät ole viestitelleet tälle aiemmin. Tiedot voivat olla hyvin yksityiskohtaisia tai arkaluonteisia.

Tanja kertoo, että sivustolla vastaan tulleet miehet ovat olleet iältään 18–88-vuotiaita. Moni heistä on myös lähettänyt kuvansa naiselle, jonka kanssa he kuvittelevat viestittelevänsä. He näyttävät lähettämissään kuvissa täysin tavallisilta suomalaisilta miehiltä. Jotkut miehet ovat lähettäneet palvelun naisille kuvia myös lapsistaan tai vaimostaan.

Kuvat päätyvät Tanjan tuntemattomalle työnantajalle. Palvelun käyttöehtojen mukaan käyttöoikeudet kaikkeen materiaaliin, kuten valokuviin, siirtyvät palveluntarjoajalle.

Moni miehistä on rakastunut

Tanja kertoo, että välillä sivustolle tulee uusia profiileja ja edellisiä poistuu, kun miehet alkavat epäillä profiilien aitoutta.

Osa profiileista on ollut sivustolla kauankin. Tanja kertoo, että pisin hänen havaitsemansa viestittely profiilin ja miehen välillä on jatkunut yli kolme vuotta.

‒ Moni miehistä on aivan rakastunut naisiin ja on ostanut heille kihlatkin. Osa on ostamassa lippuja matkoille ja osa kutsuu lomaosakkeilleen ulkomaille.

Naisten profiilitekstit eivät ole aina uskottavia. Osa palvelun naisista on liian nuoria työskennelläkseen ilmoittamassaan ammatissa, osan ammatteja ei ole Suomessa olemassa. Profiileista tulee vaikutelma, että ne on kopioitu eri maihin vain kieltä muuttamalla. Tekstit ovat kuitenkin virheetöntä suomea.

Tanja kertoo, että työntekijöiden pitää pyrkiä häivyttämään epäjohdonmukaisuuksia ja varomaan luomasta sellaisia itse. Hänen mukaansa valvojilta voi tulla työvuoron aikana huomautuksia ja ohjeita, mikäli työntekijä tekee jotakin väärin tai esimerkiksi jättää kirjaamatta ylös miehen antamia tietoja, joita muiden työntekijöiden on jatkossa hyvä tietää.

Tanja pohtii, miksi miehissä ei herätä epäilyksiä se, että naiset vastaavat heille aina välittömästi, mihin aikaan vuorokaudesta tahansa he sattuvatkin näille kirjoittamaan.

MOT testasi sivustoja myös tekemällä niille naisen profiilin. Tarkoituksena oli selvittää, saavatko myös naiset työntekijöiltä viestejä. Koehenkilö sai viestejä ylläpidetyiltä naisprofiileilta, vaikka sanoi etsivänsä palvelussa miesseuraa.

Sivustolla olevat miehet olivat kuitenkin selkeästi oikeita ihmisiä. Osa profiileita sivustolle luoneista miehistä ilmoitti profiilissaan koko nimensä tai muuten niin paljon tietoja itsestään, että heidät voitiin tunnistaa aidoiksi ihmisiksi hakemalla heistä tietoja Googlen hakukoneella.

Kuka sivustoja oikeastaan pyörittää?

Työnantaja kommunikoi anonyymisti ja työkavereiden nimet salataan

Tanja löysi chat-operaattorin työpaikkailmoituksen netistä.

Haettuaan paikkaa hänet pyydettiin netissä suoritettaviin soveltuvuustesteihin. Jo rekrytointivaiheessa hänen piti lähettää yritykselle kopio omasta passistaan. Hän ei ole koskaan tavannut tai keskustellut työnantajansa kanssa.

Ohjeet työn tekemiseen Tanja saa Skype-palvelussa viesteinä, puheluita ei soiteta. Työnantaja ohjeistaa häntä myös anonyymin sähköpostin välityksellä. Työntekijöiden saamat ohjeet ja viestit on kirjoitettu virheettömällä suomella.

Tanja ei tunne myöskään työkavereitaan. Hän näkee, että miesten viesteihin kirjoittavat lukuisat muutkin työntekijät. Heidän nimiään hän ei tiedä.

Palkkio tehdystä työstä työntekijöille tulee Hollantiin rekisteröidyn palkanmaksuyrityksen kautta. Varsinainen maksaja ei käy ilmi tiliotteella näkyvästä maksutapahtumasta.

Palkkaa Tanja saa kirjoittamiensa viestien perusteella.

Työntekijöiden on kirjoitettava viikossa vähintään 200 viestiä, mistä he ansaitsevat 25 euroa. Palkkioita maksetaan kuitenkin vasta, kun tienattu summa ylittää 50 euroa maksukerralta. Viestittely on kiivainta viikonloppuisin, jolloin työntekijä saa kahden sentin lisäpalkkion lähetettyä viestiä kohti.

Myös vastausviestien pituus on määritelty tarkasti, viestien on oltava vähintään 70 merkin ja enintään 800 merkin pituisia. Viestien on oltava pituudeltaan vähintään puolet miesten lähettämistä viesteistä. MOT on nähnyt yrityksen palkkiotaulukon.

Työntekijän kirjauduttua ohjelmaan hän saa nähtäväkseen vain yhden viestin kerrallaan. Viestejä kirjoittaessa työntekijöiden täytyy olla nopeita, sillä saman viestin voi saada vastattavakseen yhtä aikaa useampi työntekijä. Heistä ensimmäisenä viestin lähettänyt saa palkkion ja hitaammat vastaajat järjestelmä lennättää ulos.

Jatkuu...

• Anonyymi

Jatkuu......

Työntekijän kirjauduttua ohjelmaan hän saa nähtäväkseen vain yhden viestin kerrallaan. Viestejä kirjoittaessa työntekijöiden täytyy olla nopeita, sillä saman viestin voi saada vastattavakseen yhtä aikaa useampi työntekijä. Heistä ensimmäisenä viestin lähettänyt saa palkkion ja hitaammat vastaajat järjestelmä lennättää ulos.

Työntekijöitä rekrytoidaan yritykseen Asiakas-palvelut-nimisellä sivustolla.

Tanja löysi työpaikan netissä olevan ilmoituksen perusteella. Ilmoituksessa kerrotaan, etteivät asiakkaat saa tietää työntekijän oikeaa henkilöllisyyttä.

Jo työhaastatteluvaiheessa testataan työntekijän kykyä pitää yllä keskustelua ja saada vastapuoli lähettämään mahdollisimman paljon viestejä tapaamista vältellen.

Poliisin mukaan chat-yrityksen työntekijät voivat mahdollisesti syyllistyä jopa rikokseen, jos he tietoisesti huijaavat ihmisiä, vaikka tämä tapahtuisikin työnantajan ohjeistuksesta. Rikoskomisario Hannu Kortelaisen mukaan työntekijän pitää ymmärtää, että myös he ovat vastuussa ihmisten huijaamisesta.

‒ Asiassa ei voi piiloutua työnantajan selän taakse. Kyllä tuossa voi lähteä epäilemään jopa niin sanottua tekijäkumppanuutta tai ainakin avunantoa petokseen.

Asiakas-palvelut-nimisellä sivustolla kehutaan chat-operaattorina työskentelyä. Mainoksessa Erika VIrtasta esittävää kuvaa on käytetty myös muilla sivustoilla. MOT löysi verkosta sivuston, jossa samaa kuvaa oli käytetty myös esittämään saksalaista au pairia, joka kertoi työkokemuksistaan.

Poliisi pitää riskinä sitä, että työntekijät ovat lähettäneet työnantajalle kopion passistaan. Henkilötietojen avulla voidaan tehtailla tilauspetoksia passin halijan nimissä tai passikopioita voidaan hyödyntää muiden huijausten tai petosten tekemisessä.

‒ Tällaista passikopiota on käytetty eri puolilla Eurooppaa tehdyissä nettihuijauksissa, joissa esimerkiksi vuokrataan asuntoja väärillä tiedoilla ja lähetetään asunnon vuokraajalle todisteena vuokraajan henkilöllisyydestä kyseinen passikopio.

Kuka Tanjan työnantaja on? Sivustoja ylläpitävä yhtiö ei vastannut haastattelupyyntöihin, jotka MOT lähetti verkkosivuilta löytyviin sähköpostiosoitteisiin.

MOT:n tutkiessa asiaa lisää selvisi, että yrityksen omistaja on peittänyt jälkensä poikkeuksellisen hyvin.

Yhtiön jäljet johtavat Väli-Amerikkaan

Chat-palvelun todellisia omistajia ja toimijoita on käytännössä mahdotonta selvittää, koska yhtiöiden omistukset on ketjutettu useiden maiden kautta.

Chat-palvelua tarjoaa hollantilainen yhtiö nimellä Social Links Online. Yhtiön verkkosivut on rekisteröinyt hollantilainen domain-palveluja tarjoava yhtiö, minkä vuoksi yhtiön todellinen perustaja ei tule esille. Yhtiön omistaa costaricalainen yhtiö nimeltä Gallager Executive Group International Limited.

Hollantilaisten yhtiöiden nimet löytyvät palvelun käyttö- ja sopimusehdoista. Ne ovat kaikilla sivustoilla kuvamuodossa, minkä vuoksi yhtiön nimiä ei löydy esimerkiksi Googlen kautta.

Yhtiöllä on kuitenkin todennäköisesti vastaavaa toimintaa eri maissa. Siitä kertoo se, että Tanja ja yhtiön muut työntekijät ovat saaneet eri kielillä lähetettyjä vastaavia viestejä.

Sivustolle työntekijöitä rekrytoivan firman jäljet johtavat Bulgariaan.

Enempää yrityksestä ei selviä.

Koska yritys toimii ulkomailla, on Suomen poliisilla hyvin rajalliset mahdollisuudet puuttua sen toimintaan.

Pahimmillaan arkaluontoisilla tiedoilla voidaan kiristää

Rikoskomisario Hannu Kortelainen Helsingin poliisilaitokselta kertoo, että Suomessa poliisilla on toimivaltaa vain esitutkintatoimenpiteisiin. Toiminnan tutkimiseksi poliisi tarvitsisi virka- tai oikeusapua ulkomailta.

Kortelaisen mukaan mahdollisuudet viranomaisyhteistyöhön vaihtelevat.

‒ Mitä monimutkaisemmasta selvittelystä on kysymys, sitä hankalampaa asioiden hoitaminen on. Jo Euroopan ja EU:n sisällä on melkoisen suurta vaihtelua tässä, puhumattakaan kun mennään Euroopan ulkopuolelle.

Poliisin virka-apupyyntöihin ei välttämättä lähdetä edes vastaamaan, jos kyse on pienestä summasta.

‒ Jos kyse on pienehköistä rahasummista muutamista tuhansista muutamiin kymmeniin tuhansiin, niin virka-apuun ei välttämättä saa koskaan mitään vastausta tai siitä suoraan kieltäydytään.

Poliisi on kirjannut yksittäisiä tapauksia liittyen treffihuijauksiin, mutta suurena ilmiönä ne eivät näy. Kortelainen näkee, että syynä voi olla se, että huijatuksi tuleminen nolottaa ja hävettää.

‒ Tapauksia on varmaan paljonkin, mutta aihe on yleensä sen verran arka ja sensitiivinen, että ihmiset eivät helposti tee asiasta ilmoitusta poliisille. Menetetyt summat eivät välttämättä ole yksittäistapauksissa niin suuria, joten ehkä tyydytään vain nuolemaan haavoja yksikseen.

On mahdollista, että kaikki eivät välttämättä edes tiedosta tulleensa huijatuksi.

Näin tunnistat huijaussivun

Poliisin mukaan on useita hyviä keinoja tunnistaa huijaussivustot.

Jatkuu...

• Anonyymi

Jatkuu......

On mahdollista, että kaikki eivät välttämättä edes tiedosta tulleensa huijatuksi.

Näin tunnistat huijaussivun

Poliisin mukaan on useita hyviä keinoja tunnistaa huijaussivustot.

Ensimmäisiä merkkejä huijauksesta voi olla se, että treffiseuralainen välttelee tapaamista ja häneen ei pysty ottamaan yhteyttä esimerkiksi puhelimitse tai videon välityksellä.

Poliisi kehottaa etsimään verkosta tietoa ja muiden kokemuksia sivustosta sen sijaan, että luottaisi sivustolla kerrottuihin kokemuksiin.

Yleensä sivustolle kirjoitetut kommentit ovat sivuston ylläpitäjän itsensä laatimia.

Poliisin mukaan chat-palveluihin kirjoitetut arkaluontoiset tiedot voivat vääriin käsiin päätyessään johtaa jopa kiristykseen.

‒ Tietomurtoja onnistutaan tekemään hyvin suojattuihinkin järjestelmiin, joten tuolla mentaliteetilla hallinnoitujen huijariyritysten kohdalla riski tietomurtoihin on tietysti melkoisesti suurempi. Jos sivustolle on antanut itsestään henkilökohtaisia ja arkaluonteisia tietoja, niin mahdollisuudet Vastaamo-tyyppiseen kiristykseen ovat aina olemassa, rikoskomisario Kortelainen toteaa.

Mies kertoo 19-vuotiaan Roosan profiilin vaikuttavan aidolta.

Tanjaa harmittavat rakkaudentunnustukset

Tanja sanoo, ettei hän koe viestien kirjoittamisesta huonoa omaatuntoa, jos kyseessä on lyhytaikainen viestittely ja hän tarjoaa miehelle juttuseuraa.

Häntä harmittavat kuitenkin tapaukset, joissa mies on uskonut jo kuukausien tai vuosien ajan viestittelevänsä olemassa olevan naisen kanssa ja vannoo tälle rakkautta.

‒ Yksi kertoi esitelleensä netissä näkyvän naisen kuvan lapsilleenkin. Toinen taas oli käynyt poimimassa marjoja ja poiminut myös naiselle kaksi ämpärillistä. Mies oli vihainen, kun nainen ei tullut niitä noutamaan.

Hän kertoo, että palvelua käyttävät myös esimerkiksi laitoksissa asuvat, liikuntarajoitteiset miehet.

‒ Olen joskus vastaanottanut heistä kuvia, joissa näkyy myös hoitajia.

Tanja halusi tuoda tapauksen julkisuuteen, sillä hän toivoo, etteivät seuraa hakevat miehet tuhlaisi rahojaan ja aikaansa sivustolla, jossa heitä johdetaan harhaan ja josta he eivät tule etsimäänsä seuraa koskaan saamaan.

Hän on sittemmin lopettanut yritykselle työskentelyn.

Jutussa olevat viestit ovat asiakkaiden nettitreffipalveluun lähettämiä.

Loppui....

• Anonyymi

Utelias. Onko netti sivustoa josta joku on löytänyt Filippiineiltä naisen? Laitatko sivuston tänne.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onko joku kiittänyt huijari naista varmasti isoin kiitos tulee naisilta siksi, että miehet eivät enää mene huijaus sivustoille, joissa joku nainen oikeasti toivoo löytävänsä elämän kumppanin.

Suomi sivuston ylläpidon ei tarvii poistaa viestejä vaikka haluaakin puolustaa huijari naista!

Okeasti palvelun tarjoaja on korvaus velvollinen huijauksen uhreille, jos lain mukaan mennään, joku vastuu on huijaavalla naisellakin oltava. Kansainvälinen pidätysmääräys huijaamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku kiittänyt huijari naista varmasti isoin kiitos tulee naisilta siksi, että miehet eivät enää mene huijaus sivustoille, joissa joku nainen oikeasti toivoo löytävänsä elämän kumppanin.

Suomi sivuston ylläpidon ei tarvii poistaa viestejä vaikka haluaakin puolustaa huijari naista!

Okeasti palvelun tarjoaja on korvaus velvollinen huijauksen uhreille, jos lain mukaan mennään, joku vastuu on huijaavalla naisellakin oltava. Kansainvälinen pidätysmääräys huijaamisesta.

Tästäkin jälleen poistettiin viesti, vaikka yritin juuri sanoa tuota, että nämä huijarit pitää ilman muuta laittaa vastuuseen. Miksi suomi24 sivusto puolustelee tällaista toimintaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästäkin jälleen poistettiin viesti, vaikka yritin juuri sanoa tuota, että nämä huijarit pitää ilman muuta laittaa vastuuseen. Miksi suomi24 sivusto puolustelee tällaista toimintaa?

Toin myös tämänkin esille, että nkykyaikana on vähän kaksnaamaista sanoa, että älkää etsikö ulkomaalaista puolisoa.

• Anonyymi

Ei täällä tule muita sivustoja sitten mieleen???

• Anonyymi

Seuranhaku sivustoja ulkomailta mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan käy ulkomailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat odottaa, kun kukaan ei käy ulkomailla.

• Anonyymi

Onpas erikoinen avaus. Ihan vaan ulkomailta ja mistä vaan käy. Ei taida kuitenkaan ihan kaikki maailman kulttuurit olla kovin tuttuja, noin ainakin perusteluista päätelleen. Toisaalta toki totuus on, että mistä vaan voi hyvän löytää ja se koskee myös Suomea. Eli siis siitä vaan vaimoa etsimään, mutta suosittelen nyt kuitenkin edes vähän miettimään, että millaisesta kulttuurista tuleva voisi itselle käydä. Ei tule sitten ihan niin pahoja ongelmia.

• Anonyymi

Siis ei kai nyt kulttuuri ole se ongelma missään suhteessa? Jos aitoa rakkautta, niin kulttuuri erolla ei ole mitään väliä tällöin.

Ihmiset ovat sopeutuvaisia vaikka menettämään vasemman kätensä, joten kyllä kulttuuri eroonkin sopeutuu, jos on halua sopeutua. Se vie noin tasan vuoden sopeutua täysin eri elämään, tämä on testattu juttu. Tosin uusi elämän muoto voi olla niin kiinnostava, että ei huomaa sitä aikaa kun sopeutuuu.

Sinä vaan ehdottelet nettisivustoja, ei sinun tarvitse tietää sitä etukäteen, minkä valitsen, enhän minäkään etukäteen tiedä minkä valitsen, vaan tutkin tarjonnan ja menen sitten mieltymyksen mukaan. Ei kulttuuri merkitse tässä asiassa nyt yhtään.

Suomi naiset on huono vaihtoehto, senhän näkee siitäkin, että syntyvyys laskee, kun Suomi naiset eivät kelpaa tai Suomen naisille ei kelpaa Suomen MIES, jos ihan totta puhutaan miten päin asiat menee Suomessa.
        Erotilaston ja kaikki kertoo, että Suomi nainen on huono valinta, koska eron Suomi nainen jossakin vaiheessa ottaa kuitenkin, siis yleisin syy eroihin on naisen halu erota miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ei kai nyt kulttuuri ole se ongelma missään suhteessa? Jos aitoa rakkautta, niin kulttuuri erolla ei ole mitään väliä tällöin.

Ihmiset ovat sopeutuvaisia vaikka menettämään vasemman kätensä, joten kyllä kulttuuri eroonkin sopeutuu, jos on halua sopeutua. Se vie noin tasan vuoden sopeutua täysin eri elämään, tämä on testattu juttu. Tosin uusi elämän muoto voi olla niin kiinnostava, että ei huomaa sitä aikaa kun sopeutuuu.

Sinä vaan ehdottelet nettisivustoja, ei sinun tarvitse tietää sitä etukäteen, minkä valitsen, enhän minäkään etukäteen tiedä minkä valitsen, vaan tutkin tarjonnan ja menen sitten mieltymyksen mukaan. Ei kulttuuri merkitse tässä asiassa nyt yhtään.

Suomi naiset on huono vaihtoehto, senhän näkee siitäkin, että syntyvyys laskee, kun Suomi naiset eivät kelpaa tai Suomen naisille ei kelpaa Suomen MIES, jos ihan totta puhutaan miten päin asiat menee Suomessa.
        Erotilaston ja kaikki kertoo, että Suomi nainen on huono valinta, koska eron Suomi nainen jossakin vaiheessa ottaa kuitenkin, siis yleisin syy eroihin on naisen halu erota miehestä.

En ole edellisen viestin kirjoittaja, mutta olen itse pohtinut tätä, kuinka paljon kulttuurit lopulta sulautuu yhteen sellaisella nettisivustolla, joissa on ihmisiä monista eri maista.

Toivottavasti tätä viestiä ei poisteta. Tämä viestien poisto on kyllä toisinaan äärimmäisen mielivaltaista.

• Anonyymi

Uskokaa nyt viinamiestä ja lopettakaa kaikki maksulliset deittipalvelut.
      Tuhlaatte rahanne ettekä hyödy yhtään mitään. Menkää baariin.
      t viinamies

• Anonyymi

On hyvä muistaa, että rahoja joutuu myös laskemaan, jos käy aktiivisesti myös ulkona baareissa. Ei tule halvaksi, jos haluaa tehokkaasti etsiä kumppania, jolloin ulkona täytyy käydä ja paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä muistaa, että rahoja joutuu myös laskemaan, jos käy aktiivisesti myös ulkona baareissa. Ei tule halvaksi, jos haluaa tehokkaasti etsiä kumppania, jolloin ulkona täytyy käydä ja paljon.

Niin, ja sittenkään ei ole mitään taetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei baareista mitään löydä, naiset ovat vaan hauskaa pitämässä keskenään.

Tää on joku mainos saada baariin asiakkaita koronan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei baareista mitään löydä, naiset ovat vaan hauskaa pitämässä keskenään.

Tää on joku mainos saada baariin asiakkaita koronan jälkeen.

Baareissa on ilman muuta monenlaisia ongelmia. Ensinnäkin se, että naisille juttelun aloittaminen on aina vaikeeta. Pienemmissä kaupungeissa naisista saattaa olla yleensä pulaa. Lisäksi baareissa törmää myös erilaisiin isottelijoihin, jotka luulee omistavansa koko paikan, saattavat tulla häiritsee juttelua naisen kanssa. Toki näitä isottelijoita liikkuu myös kadulla tai oikeastaan missä tahansa sellaisissa paikoissa, jonne pääsee vähän "huonompaa porukkaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baareissa on ilman muuta monenlaisia ongelmia. Ensinnäkin se, että naisille juttelun aloittaminen on aina vaikeeta. Pienemmissä kaupungeissa naisista saattaa olla yleensä pulaa. Lisäksi baareissa törmää myös erilaisiin isottelijoihin, jotka luulee omistavansa koko paikan, saattavat tulla häiritsee juttelua naisen kanssa. Toki näitä isottelijoita liikkuu myös kadulla tai oikeastaan missä tahansa sellaisissa paikoissa, jonne pääsee vähän "huonompaa porukkaa".

Paikat, joissa liikkuu vähän "parempaa porukkaa", näitä isottelijoita on luonnollisesti vähemmän, koska "paremmalla porukalla" on yleensä toisenlaiset normit. Toki "paremman porukan" joukossa ongelmaksi muodostuukin se, kuuluuko itse tähän "parempaan porukkaan".

• Anonyymi

Suomen erotilastot ja syntyvyyden laskulle on aivan selkeä selitys ja se on negatiivinen ympäristö, jossa odottavaa nuorta äitiä katsotaan kauhistellen, eikä paksuksi tehnyttä tulevaa isää arvosteta raskaana olevan vanhempien suunnalta vaan ollaan vihaisia ja arvostelevia tulevan lapsen isää kohtaan tulevan lapsen äidin suvun puolelta.
      Tulevan lapsen isää kohdellaan kuin rikollista joka laittoi vanhempien tyttären paksuksi.

Tää on niin totta.

Vielä vauva kirjat ja naisten lehdet kirjoitukset pilaa loput suhteesta.

• Anonyymi

Negatiivinen ilmapiiri Suomessa aiheuttaa syntyvyyden laskun ja negatiivinen ilmapiiri koostuu useista asioista. Miesten julkinen tuomitseminen on suuri syy syntyvyyden laskulle ja henkilökohtainen miesten tuomitseminen myös laskee syntyvyyttä.
        Lehdistö kirjoittaa mielellään miehiä syyllistäviä asioista mikä vaikuttaa syntyvyyden laskuun. Oikeuslaitos pitää miehiä syypäinä vaikka vika ois saattanut olla naisessa, tämäkin vähentää syntyvyyttä.

Naisten tuomitseminen aiheuttaa syntyvyyden laskua.

Ilmapiiri niin huono, että syntyvyys laskee siksi Suomessa.

• Anonyymi

,Löytyykö mitään tietoa aloittajan viestiin?

• Anonyymi

Osaako ap englantia?

• Anonyymi

Kirjoita vaan englanniksi jos haluat. Puhun englanniksi tarvittaessa, voin opetella uuden kielen. Ei pidä kieli ongelmia etsiä, kun Google kääntäjäkin keksitty, millä alussa voi suhteessa toimia ja opiskella uutta kieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita vaan englanniksi jos haluat. Puhun englanniksi tarvittaessa, voin opetella uuden kielen. Ei pidä kieli ongelmia etsiä, kun Google kääntäjäkin keksitty, millä alussa voi suhteessa toimia ja opiskella uutta kieltä.

Tuo uuti kieli on kieltämättä haaste. Youtubessakin voi laittaa useisiin videoihin tekstit sillä kielellä, mitä videossa puhutaan, mutta pelkkiä tekstejä seuraamalla ei pysty keskittymään kokonaisuuteen. Eihän sitä silloinkaan lueta mitään tekstejä, kun keskustellaan oikeessa elämässä kumppanin kanssa. Puheen kuuntelussa kun on mukana myös kaikki kasvojenkin ilmeet. Tämän takia kieliä pitäisikin osata erittäin hyvin, jotta kommunikointi olisi luontevaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo uuti kieli on kieltämättä haaste. Youtubessakin voi laittaa useisiin videoihin tekstit sillä kielellä, mitä videossa puhutaan, mutta pelkkiä tekstejä seuraamalla ei pysty keskittymään kokonaisuuteen. Eihän sitä silloinkaan lueta mitään tekstejä, kun keskustellaan oikeessa elämässä kumppanin kanssa. Puheen kuuntelussa kun on mukana myös kaikki kasvojenkin ilmeet. Tämän takia kieliä pitäisikin osata erittäin hyvin, jotta kommunikointi olisi luontevaa.

Mikä kieli lässyttäjä olet? Joo tottakai olet oikeassa, mutta ei tuolla negatiivisella asenteella pääse mihinkään. Pitää olla positiivinen halu saavuttaa päämääriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kieli lässyttäjä olet? Joo tottakai olet oikeassa, mutta ei tuolla negatiivisella asenteella pääse mihinkään. Pitää olla positiivinen halu saavuttaa päämääriä.

Välittykö tuosta jotenkin negatiivinen asenne. Ehkä mä muotoilin sen vähän kömpelösti. Kuten nähdään, pelkässä tekstissä on aina toki puutteensa :)

Toki harjoitteluvaiheessa voi ilman muuta käyttää apuna vaikkapa google kääntäjää, lukea tekstejä videoilta. Enkä missään tapauksessa väitä, että esimerkiksi kirjan lukeminen vieraalla kielellä olisi turhaa.

Yritän vaan tuoda sen esiin, että on myös hyvää harjoitusta katsoa vaikkapa jotakin mielenkiintoista videota, jossa on puhetta jollakin vieraalla kielellä, jota haluaa oppia, ilman tekstejä, skoska se vastaa vieläkin enemmän oikean elämän tilannetta tai esimerkiksi vaikkapa videopuhelua.

Otetaanpa esimerkki nyt vaikkapa englannin kieliseltä CNN kanavalta.
        https://edition.cnn.com/videos/tv/2021/06/07/joe-lieberman-trump-election-results-newsroom.cnn

Kun tämä toimittaja keskustelee eri asiantuntijoiden kanssa, hänellä on usein nimenomaan videoyhteys. Olen itse pohtinut tätä kysymystä, eikö tämä ole hyvin lähellä oikeankin elämän vaikkapa videopuhelua, jos tutustuu naiseen netissä? Toki uutisaiheista ei välttämättä keskustella samassa määrin kuin CNN kanavalla, mutta tämä onkin vain harjoitus. Tuohonkin videoon saa tekstit. Aluksi voi niitä toki käyttää apuna, mutta lopulta ilman tekstejä.

Tuliko nyt selkeemmin? Oliko vielä negatiivista asennetta mulla?

• Anonyymi

Kun luen tätä keskustelua, en voi välttyä siltä ajatukselta, että näyttää vielä nykypäivänäkin siltä, että monikaan ei tavoittele ulkomaalaista kumppania.

Näin se varmasti meneekin, että ihmiset etsivät pääsääntöisesti omasta etnisestä ryhmästä.

Me emme voi kuitenkaan välttyä ongelmilta tulevaisuudessa, jos tämä sääntö, että vain omasta etnisestä ryhmästä on liian voimakas, jos kuitenkin samaan aikaan maahanmuutto nähdään välttämättömäksi. Olen tästä jo aiemminkin puhunut, kuinka vaikeeta on esimerkiksi neuvotella uudelleen kansainvälisiä sopimuksia.

Sitten tämä, että Ylen mukaan Suomi on tulossa miesvoittoiseksi. SItä se on jo ulkomaalaistaustaisen väestön osalta. Tämä on siis täysin matemaattisesti mahdoton ajatus, että jokainen löytäisi Suomesta kumppanin omasta etnisestä ryhmästä.

Aiheeseen liittyen mielenkiintoinen artikkeli.
      https://www.theseus.fi/handle/10024/107768

Eli tästä aiheesta on tehty myös opinnäytetyö. Työssä tarkastellaan siis Brasilialaisten, jotka ovat muuttaneet Suomeen avioliiton perusteella, kokemuksia sopeutumisesta.

Niiden, jotka etsivät kumppania ulkomailta, joutuvat pettymään ainakin tuohon, että avioliiton perusteella Suomeen muuttamisen nähtiin olevan vaikeampi kotoutua, kuin muilla perusteilla.

En ole lukenut tuota kokonaan, mutta olisi erittäin mielenkiintoista nähdä kyllä nuo perustelut, miksi avioliiton perusteella kotoutuminen olisi jotenkin hankalampaa.

Jokatapauksessa, kotoutuminenkin on monen tekijän summa ja emme voi missään tapauksessa ohittaa sitäkään seikkaa, etteikö onnellisuudellakin olisi merkitystä kotoutumisen kannalta. Tämän takia sillä, onko Suomessa helppoa vai vaikeeta pariutua, on merkitystä, koska ihmissuhteilla on kuitenkin hyvinkin tärkeä rooli onnellisuudessa. Ja vielä tämä, oli kotoutuminen sitten helppoa tai vaikeeta, naisten maahanmuuttoa Suomeen tarvitaan, jos Suomi on vaarassa tulla yhä miesvoittoisemmaksi.

Tämä on tietysti totta, kuten tuossa mainitaankin, että Suomeen sopeutumista vaikeuttavat kieli, sekä vaikeudet toteuttaa omia koulutus ja urahaaveita. Tämäkin on erittäin tärkeetä huomata, että suomalainen puoliso ei useinkaan ole tietoinen ulkomaalaisen puolison oikeuksista ja mahdollisuusksista.

Tämä on toki realismia, kuten jo aiemminkin sanoin, että työtä vaatii ja paljon, täytyy olla monista seikoista perillä. Mä itse lähtisin siitä, että sitä työtä alkaa tekemään jo paljon ennen ulkomaalaisen kumppanin etsimistä. Kuten jo mainitsin, esimerkiksi Espanjan ja Portugalin kieli on erittäin puhuttuja kieliä. Varmastikaan niiden osaamisesta ei ole ainakaan haittaa, vaikka kuppania ei onnistuisikaan löytämään.

Parisuhteen etsimisessä on muutenkin se harmillinen puoli, että työtä joutuu tekemään aivan liian paljon, vaikka ei kuitenkaan saa vähimässäkään määrin taetta, että löytää kumppanin tai parisuhde onnistuu.

SItten näihin turvallisuuskysymyksiin. Meillä on siis nykypäivänä sellainen tilanne, että joudumme punnitsemaan, kumpi vaihtoehto on edullisempaa niin turvallisuuden kuin muunkin onnistumisen suhteen.

Kuten tässä keskustelussa kävikin jo ilmi, että netissäkään tutustuminen ei missään tapauksessa ole ongelmatonta.

Sitten toisaalta tämä, säilyykö Eurooppa tulevaisuudessakin turvallisena paikkana etsiä naista omasta maasta.

Otan jälleen esimerkkiä Ruotsista, koska mun piti tämä artikkeli laittaa yhteen toiseen keskusteluun, jossa käytiin keskustelua Ruotsin tilanteesta. Se keskustelu on mielestäni jo riittävän täynnä, joten jatkan aiheesta tässä keskustelussa, koska sattui juuri sopiva tilaisuus.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/forskaren-darfor-okar-radslan-bland-unga-man

Kolmessa vuodessa nuorten miesten huoli siihen, että tulee ryöstetyksi, on kasvanut kaksinkertaiseksi.

Nuoret miehet, kun muutenkin ovat suuremmassa riskissä joutua rikoksen uhriksi.
      https://yle.fi/uutiset/3-11950335

Toki Ruotsissa on tietyt alueet, joissa todennäköisyys väkivallalle on suurempi.

Sitten tuohon Svt:n artikkeliin, jossa kuitenkin mainitaan, että nuorilla miehillä näyttäisi olla suurempi riski joutua ryöstetyksi. Naisilla taas seksuaalirikosten uhriksi.

Myös Suomessain ollaan viimeaikoina keskusteltu raaistuneen väkivallan yleistymisestä.
      https://yle.fi/uutiset/3-11743093

Pahinta siis on tämä, jos raaka väkivalta kokee "inflaation", eli se, että yhä herkemmin ihmisillä on "lupa" vastata ongelmiin väkivallalla. Tämä nyt voisi esimerkiksi baarielämässä tarkoittaa sitä, että yhä herkemmin, jos vahingossakin lähestyy "väärää" naista, asia hoidetaan muulla kuin asiallisella keskustelulla. Toki tähän mennessä voin ihan vuosien kokemuksesta sanoa, että ei ole ollut koskaan mitenkään erityisen vaarallista liikkua Suomessa suurissa kaupungeissa pe-la iltaisin kiertelemässä baareissa naisia etsimässä. Se on tietysti lähtökohta, että jatkossakin turvallisuus säilyisi entisellään.

Yhteenvetona siis tämä, että valveilla on syytä aina olla, etsi naisia sitten baareista tai netistä. Aina on hyvä punnita eri vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Jatkuu.

Varmaankin parhaaseen lopputulokseen pääsee olemalla monipuolinen, olemalla valveilla baareista sekä netistä. Ei siis välttämättä kannata pitää mitään vaihtoehtoa ehdottomana ja ainoana oikeana tapana etsiä kumppania. Tiedän, että tässä on toki omat haasteensa ja aikaa tietysti kuluu asioiden tutkimiseen ja toki se harmittaa, jos kova työ ei johda koskaan haluttuun tulokseen.

Muuten nettideittailustakin on kirjoitettu jopa kirjojakin. En ole kyllä lukenut, mutta varmaan niistäkin voi jotakin neuvoja saada.

Samoin on vaikka millä mitalla kirjallisuutta muustakin naisiin tutustumisesta. Tämä aihe, kun ei tule koskaan loppumaan, kun parisuhteeseen halukkaita miehiä on aina ollut loputtoman paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu.

Varmaankin parhaaseen lopputulokseen pääsee olemalla monipuolinen, olemalla valveilla baareista sekä netistä. Ei siis välttämättä kannata pitää mitään vaihtoehtoa ehdottomana ja ainoana oikeana tapana etsiä kumppania. Tiedän, että tässä on toki omat haasteensa ja aikaa tietysti kuluu asioiden tutkimiseen ja toki se harmittaa, jos kova työ ei johda koskaan haluttuun tulokseen.

Muuten nettideittailustakin on kirjoitettu jopa kirjojakin. En ole kyllä lukenut, mutta varmaan niistäkin voi jotakin neuvoja saada.

Samoin on vaikka millä mitalla kirjallisuutta muustakin naisiin tutustumisesta. Tämä aihe, kun ei tule koskaan loppumaan, kun parisuhteeseen halukkaita miehiä on aina ollut loputtoman paljon.

Niin siis vielä tämä, että kyllä se vaan niin tahtoo mennä, että mies tarvitsee naista enemmän kuin nainen miestä. Tämän takia siis mieheltä vaaditaan lopulta enemmän aikaa tutkia erilaisia vaihtoehtoja parisuhteen muodostamiseen.

• Anonyymi

Oli kumppani mistä etnisestä ryhmästä tahansa, parisuhteelle kuten muillekaan ihmissuhteille ei saa takuuta. Ero on aina riskinä; joskus myös ero on pelastus.

"miksi avioliiton perusteella kotoutuminen olisi jotenkin hankalampaa."

Sanoisin, että kotoutuminen avioliiton perusteella on kaikkein helpointa Suomen kansalaisen (kantasuomalaisen) perheenjäsenenä. Sen sijaan kotoutuminen avioliiton perusteella on hankalinta Suomessa asuvien kv-suojelua saaneiden ulkomaalaisten puolisoille.

Monikulttuurinen avioliitto on kuitenkin erittäin usein monin verroin hankalampi kuin kantasuomalaisten välinen. Sitä hankalampi mitä erilaisemmat kulttuurit puolisoilla on. Monet eivät tule edes ajatelleeksi ennen avioliittoaan omaa suhdettaan esim. kieleen ja uskontoon. Itselleni on aina ollut päivänselvää, etten halua kommunikoida millään muulla kielellä kumppanin kanssa kuin suomen tai ruotsin. Vain näillä oppii puhumaan yhteistä rakkauden kieltä 😍

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kumppani mistä etnisestä ryhmästä tahansa, parisuhteelle kuten muillekaan ihmissuhteille ei saa takuuta. Ero on aina riskinä; joskus myös ero on pelastus.

Sanoisin, että kotoutuminen avioliiton perusteella on kaikkein helpointa Suomen kansalaisen (kantasuomalaisen) perheenjäsenenä. Sen sijaan kotoutuminen avioliiton perusteella on hankalinta Suomessa asuvien kv-suojelua saaneiden ulkomaalaisten puolisoille.

Monikulttuurinen avioliitto on kuitenkin erittäin usein monin verroin hankalampi kuin kantasuomalaisten välinen. Sitä hankalampi mitä erilaisemmat kulttuurit puolisoilla on. Monet eivät tule edes ajatelleeksi ennen avioliittoaan omaa suhdettaan esim. kieleen ja uskontoon. Itselleni on aina ollut päivänselvää, etten halua kommunikoida millään muulla kielellä kumppanin kanssa kuin suomen tai ruotsin. Vain näillä oppii puhumaan yhteistä rakkauden kieltä 😍

- Sheena

Jos pystyy täydellisesti puhumaan kahta kieltä, kuten sun tapauksessa suomea ja ruotsia, avaa sekin jo enemmän ovia kuin se, jos osaa vain pelkkää suomea erittäin hyvin. Tiedän, että kielikysymyksissä kyllä tulee raja vastaan ja tämä vaan on osa todellisuutta. Toki tässäkin on yksilöllisiä eroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pystyy täydellisesti puhumaan kahta kieltä, kuten sun tapauksessa suomea ja ruotsia, avaa sekin jo enemmän ovia kuin se, jos osaa vain pelkkää suomea erittäin hyvin. Tiedän, että kielikysymyksissä kyllä tulee raja vastaan ja tämä vaan on osa todellisuutta. Toki tässäkin on yksilöllisiä eroja.

Lisään vielä tuosta uskonnosta. Tämä on ilman muuta myös haasteellinen kysymys. Se on toki fakta, että uskonto on jokaisen vapaa valinta, mutta sitten sen rooli parisuhteessa, jos on erilaisia käsityksiä. Varmasti pitäisi olla vähintäänkin hyvä ymmärrys erilaisista ajattelutavoista. Toki yksilöllisiä eroja varmasti tässäkin kysymyksessä, toiset kestää paremmin erilaisia ajatustapoja parisuhteessa kuin toiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tuosta uskonnosta. Tämä on ilman muuta myös haasteellinen kysymys. Se on toki fakta, että uskonto on jokaisen vapaa valinta, mutta sitten sen rooli parisuhteessa, jos on erilaisia käsityksiä. Varmasti pitäisi olla vähintäänkin hyvä ymmärrys erilaisista ajattelutavoista. Toki yksilöllisiä eroja varmasti tässäkin kysymyksessä, toiset kestää paremmin erilaisia ajatustapoja parisuhteessa kuin toiset.

Ja vielä tämäkin, että toiset saataaa parisuhteessa pitää erilaista ajattelutapaa joissain asioissa jopa mielenkiintoisena, kun toiset kokee sen ehdottomasti kielteiseksi asiaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan englantia erittäin hyvin, paremminkin kuin ruotsia. Lisäksi saksaa ja ranskaa. Ymmärrän viroa jouhevasti, jonkin verran myös jokusen lauseen venäjää (=pirullisen vaikea kieli, kuka sen on keksinyt?), espanjaa ja italiaa.

Kyse ei ole minun tapauksessani "porttien avaamisessa" minulta toiseen suuntaan, vaan nimenomaan sieltä toisesta suunnasta minuun päin. Kieli kun ei ole pelkkä kieli, vaan se on kulttuuria, käytöstä, psykologiaa, politiikkaa, historiaa, asennetta, vuorovaikutusta, huumoria, ihmisoikeuksia - ihan kaikkea siis. Kun mies osaa suomea ja/tai ruotsia, niin hänen kanssaan on erittäin todennäköisesti samat itsestäänselvyydet, tai vähintään tärkeimmät niistä (näitä arvostan suhteessa suuresti) kuin minulla. Näin on mahdollisuus päästä samalle aaltopituudelle ja hyvään vuorovaikutukseen.

Minulla on ystäviä, joiden äidinkieli ei ole suomi tai ruotsi, ei edes englanti. He ovat rakkaita tietysti, muuten eivät olisi ystäviäni. En silti voisi kuvitella parisuhdetta heidän kanssaan juuri kielen vuoksi. Vie hirveän paljon energiaa, kun pitää keskittyä puheissaan valitsemaan sanat ja lausekäänteet siten, että tulisi parhaiten ymmärretyksi. Eli toisinsanoen minun pitää "madaltaa" suomen kieltäni - en voi käyttää sitä enkä ilmaista itseäni siten kuin haluan ja minulle on ominaista. Ja sitten vielä se kulttuuri ja muut.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhteeseen ei kannata ryhtyä, jos tarvitsee ajatella "kestää". Ajattelutavat voivat olla vaikka kuinka erilaisia, se on ihan jees, jos se on sama molemmille. Aika usein suhteen alussa se on sama molemmille (muuten suhdetta ei syntyisi), mutta kääntyy niin, että toinen alkaa pitää omia ajatuksiaan ainoina oikeina.

Itsestäänselvää on, ettei ateisti ja hartaasti uskova sovi yhteen.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan englantia erittäin hyvin, paremminkin kuin ruotsia. Lisäksi saksaa ja ranskaa. Ymmärrän viroa jouhevasti, jonkin verran myös jokusen lauseen venäjää (=pirullisen vaikea kieli, kuka sen on keksinyt?), espanjaa ja italiaa.

Kyse ei ole minun tapauksessani "porttien avaamisessa" minulta toiseen suuntaan, vaan nimenomaan sieltä toisesta suunnasta minuun päin. Kieli kun ei ole pelkkä kieli, vaan se on kulttuuria, käytöstä, psykologiaa, politiikkaa, historiaa, asennetta, vuorovaikutusta, huumoria, ihmisoikeuksia - ihan kaikkea siis. Kun mies osaa suomea ja/tai ruotsia, niin hänen kanssaan on erittäin todennäköisesti samat itsestäänselvyydet, tai vähintään tärkeimmät niistä (näitä arvostan suhteessa suuresti) kuin minulla. Näin on mahdollisuus päästä samalle aaltopituudelle ja hyvään vuorovaikutukseen.

Minulla on ystäviä, joiden äidinkieli ei ole suomi tai ruotsi, ei edes englanti. He ovat rakkaita tietysti, muuten eivät olisi ystäviäni. En silti voisi kuvitella parisuhdetta heidän kanssaan juuri kielen vuoksi. Vie hirveän paljon energiaa, kun pitää keskittyä puheissaan valitsemaan sanat ja lausekäänteet siten, että tulisi parhaiten ymmärretyksi. Eli toisinsanoen minun pitää "madaltaa" suomen kieltäni - en voi käyttää sitä enkä ilmaista itseäni siten kuin haluan ja minulle on ominaista. Ja sitten vielä se kulttuuri ja muut.

- Sheena

Kysyisin kielistä sen verran, että onko helpompi oppia espanjan kieli ennen ranskan kieltä vai toisinpäin? Avaako hyvä ranskan kielen osaaminen ovet helpommin myös espanjan kieleen, italiaan ja portugaliin? Mä en ole itse koskaan opetellut ranskaa, ainoastaan espanjaa ja ehkä vähän portugalia, kun kiinnostaisi seurata enemmänkin tuota Brasilian CNN kanavaa, jota voi katsoa Youtubesta.

Mä uskon, että nimenomaan silloin ymmärtää paremmin kielten merkityksen, kun niitä on opiskellut. On erittäin mielenkiintoista, miten joku asia juuri ilmaistaan jollakin tietyllä kielellä ja miten se ilmaistaan suomen tai ruotsin kielellä. Pidän itsekin suomen ja ruotsin kielen osaamista tärkeänä, koska juuri nämä täydentävät ehkä parhaiten toisiaan. Kulttuurikin suhteellisen lähellä. Englantia nyt on aina hyvä osata.

Voit aivan hyvin olla perussuomalaisten kannattaja, vaikka arvostatkin myös hyvää ruotkin kielen osaamista. Se tietysti on vähän haasteellisempi kysymys, mitä kieliä kouluissa pitää pakottaa opiskelemaan. Mä en ole tällä vaivannut kovin paljoa päätä, koska mulle useiden kielien opiskelu ja riittävä osaaminen on itsestään selvyys. Toki on ihmisiä, jotka ajattelevat toisella tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyisin kielistä sen verran, että onko helpompi oppia espanjan kieli ennen ranskan kieltä vai toisinpäin? Avaako hyvä ranskan kielen osaaminen ovet helpommin myös espanjan kieleen, italiaan ja portugaliin? Mä en ole itse koskaan opetellut ranskaa, ainoastaan espanjaa ja ehkä vähän portugalia, kun kiinnostaisi seurata enemmänkin tuota Brasilian CNN kanavaa, jota voi katsoa Youtubesta.

Mä uskon, että nimenomaan silloin ymmärtää paremmin kielten merkityksen, kun niitä on opiskellut. On erittäin mielenkiintoista, miten joku asia juuri ilmaistaan jollakin tietyllä kielellä ja miten se ilmaistaan suomen tai ruotsin kielellä. Pidän itsekin suomen ja ruotsin kielen osaamista tärkeänä, koska juuri nämä täydentävät ehkä parhaiten toisiaan. Kulttuurikin suhteellisen lähellä. Englantia nyt on aina hyvä osata.

Voit aivan hyvin olla perussuomalaisten kannattaja, vaikka arvostatkin myös hyvää ruotkin kielen osaamista. Se tietysti on vähän haasteellisempi kysymys, mitä kieliä kouluissa pitää pakottaa opiskelemaan. Mä en ole tällä vaivannut kovin paljoa päätä, koska mulle useiden kielien opiskelu ja riittävä osaaminen on itsestään selvyys. Toki on ihmisiä, jotka ajattelevat toisella tavalla.

Ranskan kielestä vielä sen verran, että ranskan osaaminen toki olisi makeeta, koska ranskassa tehdään loistavia elokuvia. Ranskalaiset elokuvat yleensä panevat ajattelemaan. 60-70 luvullakin ranskassa tehtiin loistavia elokuvia. En tiedä, kuinka paljon katsot elokuvia, mutta varmasti ymmärrät niitä vieläkin paremmin, jos osaat hyvin ranskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Se on hienoa, että vihjaat minulle, että ota Suomi vaimo, mutta kun Suomessa ei ole mitään vaimoksi haluvia edes olemassakaan, joten turhaa hehkutat jotakin sellasta vaihtoehtoa mitä ei vaan ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis vielä tämä, että kyllä se vaan niin tahtoo mennä, että mies tarvitsee naista enemmän kuin nainen miestä. Tämän takia siis mieheltä vaaditaan lopulta enemmän aikaa tutkia erilaisia vaihtoehtoja parisuhteen muodostamiseen.

Nainen valitsee Suomessa, että kenet ottaa, mies on vaan tyrkyllä, kun muuhun ei pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen valitsee Suomessa, että kenet ottaa, mies on vaan tyrkyllä, kun muuhun ei pysty.

Siksi avioerotilastot kukoistaa. Naisille ei saa antaa mitään päätösvaltaa missään asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi avioerotilastot kukoistaa. Naisille ei saa antaa mitään päätösvaltaa missään asiassa.

Totta tämäkin, koska nainen pomona johtaa suhteen umpikujaan ja lopulta toteaa, että on erottava, koska huonona pomona, ei löydä umpikujasta ulos pääsyä.

Mies johtaja lähtisi umpikujasta pois, menemällä taaksepäin siihen asti, että pääsee umpikujasta pois.

• Anonyymi

Espanjalainen nainen on aina rumin mahdollinen. Liian ruskettunut valkoinen nainen.

• Anonyymi

Ei tarvii nettiä. Mene bankokkiin ja siellä kaduilla tulee naiset varmana tekemään alotteita. Käytiin siellä kerran eikä mennyt kahta minsaa baarissa kun kolme naista tarjosi seuraa. Ihan suoraan sanoivat että haluavat olla mulle tyttöystävä. Ei pahan näköisiä lainkaan ja kauniit vartalot. Viikoksi saa heti naisen 50 -100 eurolla ja seksiä ihan joka päivä vaikka. Se että haluaa tuoda naisen suomeen tyttöystäväksi onkin kalliimpaa ja mutkikkaampaa. Mut muuta thaimaaseen niin ei tarvii olla sinkku enää.

• Anonyymi

Kannattaa vilkaista tv-sarjaa nimeltä "90 päivää morsiamena". Siinä ihan tavalliset ja jopa rumilukset jenkkipulliaiset on löytäneet sieviä, nuoria vaimoja muualta maailmasta.

Ehkäpä sarjan kotisivuilta löytyisi vinkkejä suomipojillekin että miltä sivustoilta noita tylleröisiä on jenkkipullerot saanut riivattua?

• Anonyymi

Miehet älkää erehtykö suominaisiin, harmeja vain tiedossa, pettämistä kieroilua nalkutusta ja ero on varma koska naisilla on jatkuva haku päällä.
      Ulkomailla on nättejä naisia.

• Anonyymi

Sinä olet ymmärtänyt saman kuin minäkin.

Mistä maista etsisit naista jos etsisit, anna vinkkejä.

• Anonyymi

Nättiys vaan ei valitettavasti takaa, että tiedossa ei olisi harmeja pettämistä kieroilua nalkutusta ja varma ero.

Mikäli pelkkä "ulkomaalaisuus" takaisi, että tiedossa on pelkkää auvoa ja ihanuutta, niin eihän noita kantis ulkkari-liittoja kaatuisi koskaan. Vaan maasta riippumatta, erotilastot kantis kantis ja kantis ulkkari välillä ovat varsin tasaisen samat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ymmärtänyt saman kuin minäkin.

Mistä maista etsisit naista jos etsisit, anna vinkkejä.

Aasiasta. Luotettavuudessa ei voi edes verrata suominaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nättiys vaan ei valitettavasti takaa, että tiedossa ei olisi harmeja pettämistä kieroilua nalkutusta ja varma ero.

Mikäli pelkkä "ulkomaalaisuus" takaisi, että tiedossa on pelkkää auvoa ja ihanuutta, niin eihän noita kantis ulkkari-liittoja kaatuisi koskaan. Vaan maasta riippumatta, erotilastot kantis kantis ja kantis ulkkari välillä ovat varsin tasaisen samat.

On kuitenkin faktaa, että toisissa maissa erotaan enemmän ja toisissa vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuitenkin faktaa, että toisissa maissa erotaan enemmän ja toisissa vähemmän.

Niin, monessa maassa kantis kantis-liitot kestää koska patriarkaali määrää naisia. Noissa maissa myös aika vähän löytyy kantis ulkkari-liittoja, etenkään sellaisia joissa mies olisi muilta mailta kotoisin.

Vapaan tahdon maissa ei valitettavasti ole takeita, että kantis ulkkari-liitto kestäisi kantis kantis-liittoa paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, monessa maassa kantis kantis-liitot kestää koska patriarkaali määrää naisia. Noissa maissa myös aika vähän löytyy kantis ulkkari-liittoja, etenkään sellaisia joissa mies olisi muilta mailta kotoisin.

Vapaan tahdon maissa ei valitettavasti ole takeita, että kantis ulkkari-liitto kestäisi kantis kantis-liittoa paremmin.

Kun täällä nyt on ollut keskustelua Thaimaasta ja Brasiliasta, molemmissa maissa näyttää erot olevan suhteellisen vähäisiä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_demography

"Noissa maissa myös aika vähän löytyy kantis ulkkari-liittoja, etenkään sellaisia joissa mies olisi muilta mailta kotoisin."

Tuo on hyvä kysymys varsinkin, jos pohditaan latinoista.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Latinot

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mestitsi

Eli siis europidin ja intiaanin jälkeläinen tai kahden mestitsin jälkeläinen. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon tässä on todellisuudessa liikkumavaraa, jos eurooppalainen pariutuu jo sellaisen ihmisen kanssa, joka on jo valmiiksi osittain eurooppalainen, jos tutkitaan sukuhistoriaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun täällä nyt on ollut keskustelua Thaimaasta ja Brasiliasta, molemmissa maissa näyttää erot olevan suhteellisen vähäisiä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_demography

"Noissa maissa myös aika vähän löytyy kantis ulkkari-liittoja, etenkään sellaisia joissa mies olisi muilta mailta kotoisin."

Tuo on hyvä kysymys varsinkin, jos pohditaan latinoista.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Latinot

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mestitsi

Eli siis europidin ja intiaanin jälkeläinen tai kahden mestitsin jälkeläinen. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon tässä on todellisuudessa liikkumavaraa, jos eurooppalainen pariutuu jo sellaisen ihmisen kanssa, joka on jo valmiiksi osittain eurooppalainen, jos tutkitaan sukuhistoriaa.

Brasilialla on muutenkin ptikä maahanmuuttohistoria.

https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3850112-koyhyys-ja-katastrofit-ajavat-pakolaisia-brasiliaan

Nykyisin näyttää Brasiliaan tulevan Venezuelasta.

Tämä on nimenomaan se kiinnostava ilmiö, kuinka helppoa esimerkiksi Venezuelalaisen miehen on pariutua Brasilialaisen naisen kanssa tai toisinpäin.

Toisissa maissa on enemmän kulttuurisia rajoitteita kuin toisissa. Tästä on hyvä ottaa selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs erotilastoja luet? Tilastokeskuksen mukaan Suomessa kantis-kantis liittoja päätyy vähiten eroon.

Tuntematon-luokan (johtava luokka) lisäksi eniten eroja suomalaistaustaisten naisten ja ulkomaalaistaustaisten miesten välillä oli seuraavissa taustamaaryhmissä: Turkki, Gambia, Marokko ja Irak.

Eniten eroja oli liitoissa, joissa suomalaistaustaisen miehen puolison taustamaa oli entinen Neuvostoliitto, Thaimaa tai Viro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs erotilastoja luet? Tilastokeskuksen mukaan Suomessa kantis-kantis liittoja päätyy vähiten eroon.

Tuntematon-luokan (johtava luokka) lisäksi eniten eroja suomalaistaustaisten naisten ja ulkomaalaistaustaisten miesten välillä oli seuraavissa taustamaaryhmissä: Turkki, Gambia, Marokko ja Irak.

Eniten eroja oli liitoissa, joissa suomalaistaustaisen miehen puolison taustamaa oli entinen Neuvostoliitto, Thaimaa tai Viro.

Kuten sanoin, "monessa maassa" eli puhe oli maailman mittakaavasta - ei vain meidän pienen kotimaamme mittakaavasta.

• Anonyymi

Mistä niitä ulkomaan naisia sitten löytäis netin kautta????

• Anonyymi

Kai sulla hyvä ihminen hakukone on intternetissäsi? Senkun haet senssipalstoja ja tiettyä maata tai maanosaa, varmasti löytyy useita osumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sulla hyvä ihminen hakukone on intternetissäsi? Senkun haet senssipalstoja ja tiettyä maata tai maanosaa, varmasti löytyy useita osumia.

Millä selvittää parhaiten luotettavuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nää keskustelu palstat ole sitä varten, että täällä jaetaan kokemuksia ja tietoa.

Voihan sitä hakea netistä sivuja, niitä vaan tulee yleensä monta vaihtoehtoa ja kun jokaiseen liittyy koe mielessä ja jos ovat maksullisia sivuja, niin onpahan rahaa ja aikaa mennyt, ennen kuin selviää se, että mikä sivusto on hyvä. Täällä lukee myös suomalaisesta naisesta joka on huijannut suomalaisia miehiä, että jos lähtis jotakin oikein tapaamaan toiseen maahan ja se oliskin huijausta koko juttu, niin voishan sitä hiukkasen vituttaa ja naisena ois vitunmoinen raivoaminen päällä koko matkan ja jokaiselle tulis kerrottua huijauksesta, eikä siitä huijauksesta pääsis ylitse ainakaan nainen.

Elikkä joku on voinnut jo selvittää asioita omalla kohdalla ja kokemuksia saattaa olla, niin ehkä nyt tämänkaltaista tietoa täältä haettais. Myös kutina siitä, että mikä vois olla hyvä juttu, niin sekin jo pirun hyvää tietoa olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nää keskustelu palstat ole sitä varten, että täällä jaetaan kokemuksia ja tietoa.

Voihan sitä hakea netistä sivuja, niitä vaan tulee yleensä monta vaihtoehtoa ja kun jokaiseen liittyy koe mielessä ja jos ovat maksullisia sivuja, niin onpahan rahaa ja aikaa mennyt, ennen kuin selviää se, että mikä sivusto on hyvä. Täällä lukee myös suomalaisesta naisesta joka on huijannut suomalaisia miehiä, että jos lähtis jotakin oikein tapaamaan toiseen maahan ja se oliskin huijausta koko juttu, niin voishan sitä hiukkasen vituttaa ja naisena ois vitunmoinen raivoaminen päällä koko matkan ja jokaiselle tulis kerrottua huijauksesta, eikä siitä huijauksesta pääsis ylitse ainakaan nainen.

Elikkä joku on voinnut jo selvittää asioita omalla kohdalla ja kokemuksia saattaa olla, niin ehkä nyt tämänkaltaista tietoa täältä haettais. Myös kutina siitä, että mikä vois olla hyvä juttu, niin sekin jo pirun hyvää tietoa olisi.

Aika moni sivu kyllä haukutaan, kun googlaa. Tämä on kyllä nykypäivänä järjetön haaste. Mä en ymmärrä, miksi sivuja sitten tehdään, jos niitä ei oikeesti kenenkään kannata käyttää.

• Hurjassa nuoruudessani chattailin ulkomaalaisten naisten kanssa. Loppupeleisssä päädyin kuitenkin Tukholmalaisen sinkun viereen nukkumaan.

Se oli sitä ysäriä.

• Anonyymi

Minulla hurja nuoruus 80-luvulla. Ruotsalaisen ja brittimiehen kanssa juttu luisti.Muita ulkomaalaisia ei jaksanut eikä jaksa vieläkään.

• Anonyymi

Kävisin naisen hakemassa Italiasta, ovat nyt rikkaita, kun saivat tukipakettinsa.

• Anonyymi

Jokaisella deittisivustolla on myös huijareita.
      Tutustuessa huomaa, jos ei videokeskustelut onnistu. Jos on liian usein menoa. Miten puhuu työstään, lapsistaan, perheestään. Kuinka kauan vastaukset kestää ? Kuinka paljon hänellä on sinulle aikaa? jne.

Jos hän sanoo olevansa jossakin, mut ei voi lähettää kuvaa, jne. Esim työstä työpaikalla.
      Rahapyyntöihin kannattaa suhtautua varauksella. Köyhyys ei kuitenkaan ole synonyymi huijaukselle.

On myös hyvä tiedostaa, että myös se vastakkainen puoli pelkää tulla huijatuksi.

Itsekin olin ihan varma, että minua vedätetään oikein kunnolla. Ei kukaan voi olla sellainen oikeasti. Ihan liian hyvää ollakseen totta. Pakko kuitenkin mennä katsomaan. On kuitenkin juurikin sellainen, kuin antoi ymmärtää.

Ollaan oltu yhdessä jo muutaman vuoden. Vieläkin ihmettelen, miten joku voi olla oikeasti hänenlaisensa, päivästä toiseen.

Huono puoli on ettei kenellekään voi oikein kertoa, kun kukaan ei usko. Täälläkin olen usein saanut palautetta, ettei kertomani pitäisi paikkaansa.

Itselleni Thaimaalainen nainen oli itsestään selvyys. Heidän kulttuurissaan on paljon hyvää. Siksi Thai cupid, oli oma valinta.

• Anonyymi

Tämä kirjoituksesi, eli kerro tästä lisää...

"Itselleni Thaimaalainen nainen oli itsestään selvyys. Heidän kulttuurissaan on paljon hyvää"

Perusteluita lisää.......

• Anonyymi

Voisiko samalla logiikalla myös tuo lainamericancupid olla kohtuu luotettava?

• Anonyymi

Ovat uskollisia eivätkä edes harkitse eroa tyhjän takia kuten nyt esimerkiksi tämä pätkä uutistoimittajanainen joka 20 vuoden liiton jälkeen " halusi yksityisyyttä" ja otti miehestään eron. Vain suominaiset toimii näin.

Veikkaan että koska oli tv,ssä usein esillä, sai viestejä miehiltä ja alkoi uskottelemaan itselleen että tässähän ehtisi vaihtaa parempaan mieheen kun kysyntää näyttää olevan. Otetaanpa äkkiä ero ja aloitetaan sarjatreffailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat uskollisia eivätkä edes harkitse eroa tyhjän takia kuten nyt esimerkiksi tämä pätkä uutistoimittajanainen joka 20 vuoden liiton jälkeen " halusi yksityisyyttä" ja otti miehestään eron. Vain suominaiset toimii näin.

Veikkaan että koska oli tv,ssä usein esillä, sai viestejä miehiltä ja alkoi uskottelemaan itselleen että tässähän ehtisi vaihtaa parempaan mieheen kun kysyntää näyttää olevan. Otetaanpa äkkiä ero ja aloitetaan sarjatreffailu.

Oikeastaan Yhdysvaltojen TV ohjelmat ja monet muut ohjelmat ovat täynnä ero juttuja, mikä tekee erosta houkuttelevan ajatuksen naisille, kun ohjelmat tarjoaa vihreämpää ruohoa aidan toisella puolella, eli nää ohjelmat jollakin tavalla vaikuttaa naisiin aivan kuten TV mainokset vaikuttaa naisiin.

Ohjelmisto pitäisi valita niin, että yhdessä olo oiskin jännää ja yhdessä oloon kannustavaa ohjelmia tulisi telkusta, niin johan muuttuis asiat parempaan suuntaan Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itselleni Thaimaalainen nainen oli itsestään selvyys. Heidän kulttuurissaan on paljon hyvää"

Pitäisi Thaimaaseen lähettää Suomen sinkku naiset, niin tulisivat itkien takaisin, että kyllä meille nyt kelpaa kuka vaan suomalainen mies.

Miksikö tulisivat itkien takaisin, siitä syystä, että Thaimaa miehet on lyhyempiä kuin Suomen naiset ja tämä on ongelma monille naisille, jos tuntevat itsensä pidemmiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako Thaimaan naista saatais Suomeen, jos annettais Suomen sinkku naisia vaihdossa sinne Thaimaaseen??

• Anonyymi

Kuulostaa super hyvältä jo Thaimaa nainen, jos vertaa Suomen naisiin.

Filippiiniläinen vai Thaimaalainen vai Intialainen paras nainen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa super hyvältä jo Thaimaa nainen, jos vertaa Suomen naisiin.

Filippiiniläinen vai Thaimaalainen vai Intialainen paras nainen??

Filippiineiltä vaikeinta saada nainen mutta kauneimmat löytyy sieltä ja suhde on elinikäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako Thaimaan naista saatais Suomeen, jos annettais Suomen sinkku naisia vaihdossa sinne Thaimaaseen??

En usko että huolisivat suominaisia thaimaahan. Siellä joutuu tekemään myös työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt kymmenen sais vaihdossa helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä suusi. Tuo on ihmiskauppaa jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä suusi. Tuo on ihmiskauppaa jo.

Eihän se mitään ihmiskauppaa ole, kun voi olla niin päin että Suomesta pitäisi antaa 100 naista, että saadaan yksi Thaimaa nainen tilalle.

Tää on vaihtoa, ja kuten tiedetään niin vaihtoa ei voi tehdä, ellei kukaan itse siihen suostu.
        Kyllä siitä voi älämölö syntyä, jos kaikki Suomen naiset haluaa Thaimaaseen lähteä vapaaehtoisesti, että jotain pitäisi takas saada.

Naisia ei saa edes syömään ellei ne itte halua syödä, että kuka nyt luulee, että väkisin voisi vaihtokauppaa käydä. Mikäs tähän vaihtoon olisi parempi sana? ,joku annetaan ja ne antaa takas vai mikä sana kelpais pilkkua nussiville?

Kyllä miehet ois innossaan menossa vaihtokauppaan toiseen maahan, jos sieltä vaimon saa. Mä oon ainakin vaihtokaupassa menossa toiseen maahan aviomieheksi, eli joku Suomen nainen jää nyt ilman miestä, ellei kyseisestä maasta tuu joku mies mun tilalle Suomeen.
        Aijuu unohdin, että Suomeen on tullut jo tilalleni näitä pakolais miehiä, koska ne pakolais naiset tulee??

Pienet sielut naisilla, kun mistä vaan pitää ärsyyntyä.

• Anonyymi

Jos lähtisit etsimään vaimoa, niin lähdetisitkö etsimään Aasian maista vai Euroopasta vai mistä löytyy parhaimmat naiset, joita on mahdollista saada.

Suomihan super vaikeita naisia täynnä, eli maa joka olisi Suomen naisten vastakohta, eli helppoja, mistä helpon naisen löytää?

• Anonyymi

Kuinka kallis se ulkomaalainen nainen sitten on?

• Anonyymi

Jos ei saa naista suomesta niin ei varmana saa ulkomailtakaan muuten kuin isolla rahalla eli pitää olla melko varakas. Eikä ne ulkomaan naiset ole halpoja.

• Anonyymi

Kuinka halpa on Suomalainen nainen?
        Sanotaanhan, että suomalainen nainen vie tuhkatkin pesästä.

• Anonyymi

Hahhah mikä vitsi. Aivan väärää tietoa.

• Anonyymi

Jos ulkomailta tois naisen Suomeen, niin mahtaako niillä olla kuinka ikävä kotimaatansa kohtaan tai ikävä vanhempiaan tai ikävä sisarruksiaan tai ikävä sukulaisiaan?????

• Anonyymi

Tuleeko se tilanne, että sukulaissuhteet jää taakse tuonti naisella ja keskitytään elämään Suomessa?

• Anonyymi

Mahtaako kuinka hyvin ulkomaalainen nainen sopeutua Suomeen?

• Anonyymi

Lunta ainakin rakastaisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lunta ainakin rakastaisivat.

Ehkä japanilaiset, mutta siihen se sitten jää.

• Anonyymi

Eikö Kiinalainen vaimo ois kovaa huutoa!

• Anonyymi

Voishan tuo kelvata...

• Anonyymi

Eikö Israelin nainen olis kyllä nätti.

• Anonyymi

Todella kauniita ja Suomalaisten miesten perään ihan kiimaisia.

• Anonyymi

Niin....

Kuka ottaisi ennemmin Suomalaisen kuin ulkomaalaisen Vaimon?

• Anonyymi

Vaimoa ei oteta, vaimo saadaan. Jos saadaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoa ei oteta, vaimo saadaan. Jos saadaan.

No missä näitä vaimoja sitten jaetaan?
        Ihanko samalla tavalla saadaan vaimoja, kuin leipää jonottamalla leipäjonossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä näitä vaimoja sitten jaetaan?
        Ihanko samalla tavalla saadaan vaimoja, kuin leipää jonottamalla leipäjonossa?

Jokaisen miehen täytyy keksiä itse millä keinoin saisi kumppanikseen naisen. Aika monet ovat keksineetkin.

• Anonyymi

Kyllä oli vielä joskus Viikinki aikoina helppoa, kun silloin pääasiassa vaimot otiin ja eipä näy kirjoituksia siitä, että joku nainen olisi hirveästi ollut vastaan sitä, että hänet otettiin vaimoksi ja ehkä niinkin päin, että oli kunnia päästä vaimoksi, kun nykyään tää vaimona olo ei ole niin innostavaa yhtään, että sinkkuna ennemmin naiset haluu pysyä ja saahan spermatkin nykyään yksinäinen nainen sperma pankista tai sitten huijataan mies olemaan ilman kortsua ja ollaan sitten pitämättä koko mieheen yhteyttä.

Synnytys osastolla pitäisi vaatia lapsen isän todistus, eli synnyttäjä pitää hommata lapsen isä paikalle. Vähän väärin, ettei miehet tiedä tulleensa isäksi edes.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Voisiko Suomen naisia vaivata asenne ongelma, kun sinkkuna olo on parempaa, kun parisuhde vaihtoehto?

Mitä mieltä olet onko asenne ongelmasta kyse???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko Suomen naisia vaivata asenne ongelma, kun sinkkuna olo on parempaa, kun parisuhde vaihtoehto?

Mitä mieltä olet onko asenne ongelmasta kyse???

On niillä selkeä asenne ongelma Suomen miehiä kohtaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niillä selkeä asenne ongelma Suomen miehiä kohtaan!

Siltikin 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

Suomalaiset ovat suurimmaksi osaksi kantasuomalaisia, taviksia ja heteroita, joten tämä tarkoittaa että lähes jokainen suomalainen mies on kelvannut suomalaiselle naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltikin 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

Suomalaiset ovat suurimmaksi osaksi kantasuomalaisia, taviksia ja heteroita, joten tämä tarkoittaa että lähes jokainen suomalainen mies on kelvannut suomalaiselle naiselle.

Juuri näin.

• Anonyymi

Vielä Loppu rutistus ja hyvät neuvot jakoon!!!

• Anonyymi

Oletko runkkari luuseri kuin Isäsikin, että pitää etsiä jo ulkomailta..

Katsotko isäsi kanssa yhdessä pornoelokuvia``

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomessa ei myöskään näe että jokaisella miehellä olisi upea tuuhea tukka eikä paino-ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei myöskään näe että jokaisella miehellä olisi upea tuuhea tukka eikä paino-ongelmia.

Missä maassa jokaisella miehellä on upea tuuhea tukka eikä paino-ongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä maassa jokaisella miehellä on upea tuuhea tukka eikä paino-ongelmia?

Missä maassa jokaisella naisella on pitkä tukka eikä paino-ongelmia?

Ei yhtään missään. Siinähän se vitsi piileekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä maassa jokaisella naisella on pitkä tukka eikä paino-ongelmia?

Ei yhtään missään. Siinähän se vitsi piileekin.

Aasian maissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aasian maissa.

Heh, kerrotko ihan tarkalleen missä siellä? Aasiassa on aika monta eri maata.

Joissa muuten monissa on niin naisilla kuin miehillä paino-ongelmia - sekä yli- että alipainoa. Eikä tosiaan jokaikisellä naisella ole jokaisessa Aasian maassa pitkä tukka :D

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomesta ei löytyisi naista tuolle sadan listalle tai jos löytyy niin ei ole kantasuomalainen.
        Keskitason naisia parhaimmillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomesta ei löytyisi naista tuolle sadan listalle tai jos löytyy niin ei ole kantasuomalainen.
        Keskitason naisia parhaimmillaan.

Muuta Aasiaan ja lakkaa valittamasta.

• Anonyymi

Onko kellään tietoa tai kokemusta, miten romanialaisen naisen ja suomalais miehen liitto voisi toimia?

Kielitaito on aina tärkeä asia, mutta hyvällä espanjan kielen taidolla voi olla helppo oppia romanian kieli, koska ne ovat suhteellisen lähellä.

Romaniassa on myös naisten määrä miestä kohden pohjoismaita parempi.

• Anonyymi

Olen käynyt Mamaiassa. Jokaisella respan tytöllä oli ulkomaalainen poikaystävä. Kunnon tytöt kulki alasti, ilotytöt reippaasti vaatetettuina. Miehet vähän samanlaisia kuin Suomessa. Möllöttivät vaan baaritiskillä kännissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käynyt Mamaiassa. Jokaisella respan tytöllä oli ulkomaalainen poikaystävä. Kunnon tytöt kulki alasti, ilotytöt reippaasti vaatetettuina. Miehet vähän samanlaisia kuin Suomessa. Möllöttivät vaan baaritiskillä kännissä.

Nyt on mulla sivistyksessä aukko. Kertoisitko tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on mulla sivistyksessä aukko. Kertoisitko tarkemmin.

Tarkemmin mistä? Mamaiastako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin mistä? Mamaiastako?

No kerro vaikka vähän enemmän, kun ei tuota maailmaa niin kovin paljoa ole nähnyt. Myönnän kyllä, että nolottaa jonkin verran varsinkin, jos haaveilisi muista kuin suomalaisista naisista.

No ei tuo Romania näytä olevan ainakaan liian tiukka siitä, saako naisella olla ulkomaalainen poikaystävä vai ei.

Jos miehet möllötti vähän suomimiesten tapaan baarissa, oliko muuten homma suurinpiirtein sama kuin Suomessa naisiin tutustumisen suhteen baarissa?

Mä en tiedä, voisiko esimerkiksi romanialaiset naiset arvostaa helpomminkin sellaista ulkomaalaista miestä, joka on kiltti ja kunnollinen työtä tekevä mies, vaikka nyt supliikki ei olisikaan niin täydellistä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kylläpä riittää cupideja. En halua antaa luottokorttitietojani vaan yhdellekään

• Anonyymi

Maksun voineen hoitaa PayPallilla.

• Anonyymi

Tuli muuten mieleen Yle areenassa televisiosarja Kolme naista, joka kertoo portugalin historiasta. Tosipohjainen draama. Sarjassa myös puhutaan portugalia, joten hyvää harjoitusta samalla kielten opiskelulle.

Sitten vielä perehtyä muutenkin portugalin historiaan.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Portugalin_historia

Kyllä siis työmaata riittää, kun ottaa eri kulttuureista selvää ja samoin eri maiden historiasta. Toki jos on vielä hyvä kielipää, kyllä sitä ilman muuta on onnen pekka.

Muuten on kokemusta siitä, että plussaa saa, jos tietää eri maiden historiasta, jos vaan kohtaa naisen, joka on kyseisestä maasta. Ei varmasti ole pahitteeksi hankkia monipuolisesti tietämystä historiasta kirjoista, dokumenteista ja tv-sarjoista.

Alotin kattoo tuota tv-sarjaa ja mielenkiintoiselta vaikutti.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4626
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2129
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1587
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      170
      1547
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1512
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      271
      1332
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1204
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1074
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81