sdp itse koko puolue sai miljoonasotalla rahaa,vaalipetoksella.petettiin äänestäjät.ei tullut antti vapuankan satasta.nyt toinen vappuankka juttu,lupasi rahaa huonoosaisille.pien eläkeläisille.itse pääministeri syö aamupalalla suomalaisten rahoja.koskahan saadaan kuitit pöydälle.nyt sdp piilottanut ne salaisiksi.ei ole sdpllä enää ahneudella välä kaikki revitään meidän suomalaisten rahapussista.terveisin entiset sdpn pettämät äänestäjät.
sdp ei ole huonoosaisten eikä työläisten puolue.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sts ulf sundqvist ja arja alho. Kunniakkat pitkät perinteet.
- Anonyymi
Suolasäkki ei olekkaan entinen kansanedustaja entinen SDP edustaja. Eikä nykynen kansanedustaja. Tulee mieleen jottei itsekkään tiedä mikä olet? Vahva veikkaukseni on. Olet mielenterveys potilas jolla on kaksisuuntainen mielenterveys potilas. Eli hullu. Olenko oikeassa?
Kerro suolasäkki. - Anonyymi
Vasemmisto ei ole huono-osaisten eikä köyhien puolue. Mutta sellaista ei taida ollakaan.
Kukaan ei edusta köyhää.- Anonyymi
Huono-osaiset ei välitä äänestää
- Anonyymi
Ei ikinä ääntä SDP:lle enää! Sannan syy!
- Anonyymi
Nyt on nähty demareiden todellinen luonto!!
Ei ikinä enää ääntä demareille!
Häpeä Marin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929