On se ihme ettei uskota vieläkään että liikunta kuluttaa energiaa,ja kärsitään ennemmin nälkää.
Vaikka et aina laihtuisi,niin et ainakaan liho jos harrastaa PALJON liikuntaa,vaikka syö hyvin.
Noin 300 kaloria tunnissa on se todellinen kulutus kohtuuliikunnassa EI 600
Eli 3 tunnin pyöräily 20 km tunnissa kuluttaa yhteensä n 1000 kaloria ja sen verran enemmän saa päivässä syödä ettei liho.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005954759.html
Liikunnan avulla hankittuu lihomista ENNALTAEHKÄISEVÄ vaikutus voi olla vuodessa jopa 50 kiloa.
Se on helppo laskea.Rasvakilo on 7000 kaloria.300 kal x 23 tuntia=5900 kaloria EIi kilo läskiä
Itse pyöräilen päivässä 3 tuntia mikä tekee kuukaudessa 90 tuntia.Tällä liikuntamäärällä olen laihtunut kaloreilla 2500 4 kiloa kuukaudessa
Uskokaa jo nyt liikunta kuluttaa energiaa ja ennaltehkäisee lihomista
8
51
Vastaukset
- Anonyymi
Eli liikuntaa esim pyöräily 90 tuntia kuukaudessa ennaltaehkäisee lihomista 4 kiloa kuukaudessa.Se tekee vuodessa 50 kiloa.
- Anonyymi
Pottukoira laihdutti juoksemalla pitkiä matkoja 27 kiloa kohta 2:20
Kovavauhtisessa juoksussa kalorinkulutus on 600 kaloria tunnissa,eli puolet enemmän kuin pyöräilyssä.(juokseminen on jaloille erittäin vaarallinen laji,monet juoksijat joutuvat vaihtamaan myöhemmin polviin tekonivelet)
https://www.youtube.com/watch?v=Q7TaWC0DjS4 - Anonyymi
Toiset käyvät töissä, hankkivat elantoaan tai tekevät muita hyödyllistä.
90 tuntia pyöräilyä kuukaudessa ei ole yhteiskunnallisesti lainkaan merkittävää, tai oikeastaan päin vastoin, millä tavalla mittakaavalla 90 % ajasta on täysin turhaa ja puhdasta hedonismia ja egoismia sekä yhteiskunnallista siipeilyä. Tai ihan vaan silkkaa trollausta.- Anonyymi
Vuorokaudessa on 24 tuntia.Ei ole pakko maata sohvalla siitä 15 tuntia päivässä
Noin 3 tuntia voi siitä käyttää aivan hyvin liikunnan harrastamiseen.
Tämäkin on työtä tekevä teknologiajotaja ja pyöräilee huomattavasti enemmän kuin minä.
Jos olet lihava,niin se johtuu vain sinun laiskuudesta.Syödä kyllä saa,MUTTA kalorit pitää kuluttaa,muuten lihot.
https://www.youtube.com/watch?v=BTIkxkDgtEU&t=1737s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on työtä tekevä teknologiajotaja ja pyöräilee huomattavasti enemmän kuin minä.
Jos olet lihava,niin se johtuu vain sinun laiskuudesta.Syödä kyllä saa,MUTTA kalorit pitää kuluttaa,muuten lihot.
https://www.youtube.com/watch?v=BTIkxkDgtEU&t=1737sJos sinä olet sellainen pikkuinen ruipelo-käppänä, kuten olet antanut ymmärtää, menisin toitottelemaan omia ongelmiani anorektikkojen osastolle. Siellä sinua osattaisiin auttaa, ja tämä on laihdutusosio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=BTIkxkDgtEU&t=1737sTähän asiaan pitää vain uskoa.Muutokset eivät tule lyhyessä ajassa.
Kun joka päivä sitkeästi käy ja käy lenkillä,niin varmasti laihtuu.Minullakin on ollut välillä sellaisia kuukausia etten ole laihtunut,ja välillä olen laihtunut.Koko ajan olen syönyt hyvin.Nyt on laihdutettavaa enään jäljellä vain noin 3 kiloa.
- Anonyymi
"Liikunnan avulla hankittuu lihomista ENNALTAEHKÄISEVÄ vaikutus voi olla vuodessa jopa 50 kiloa."
SAMAN VERRAN ehkäisee se, että jättää sokerituotteet kauppaan. Kyllä, olen laskenut asian. - Anonyymi
Kulutuksen laskeminen on tarpeetonta. Liikunnan intensitteetin tason tajuaminen on avainasemassa. Millä syketasolla suhteessa oman maksimiin ja miten kauan.
Tärkein tekijä tuossa on se, että henkilö joka todella hoitaa kuntoaan tehokkaasti myös ajattelee mitä työntää suuhunsa!
Kyseinen henkilö huolehtii riittävästä suojaravinteiden saamisesta ja supistaa makeat herkkunsa ja rasvaa tihkuvat sapuskansa vähiin.
"Oikealle" liikkujalle sekä aerobinen- että lihaskunto ovat tärkeitä ja eräs niitä kuvaava indeksi on kehon koostumus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739