Antaako Jumala Rakkalle Suomelle MM-Kulta Mitallin?

Anonyymi

KAIKKI rukoilemaan Suomelle jää kiekon Kulta mitallia koska Suomi on MEIDÄN Isän Maa ja kanadassa on paljon homoutta ja epä jumalan palvontaa. RUKOILEN myös Jeesusta että Suomi saa MM-mestaruuden Suomeen!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö sinun kannattaisi ennemmin rukoilla, että meidän pelaajat jaksaisivat pelata viimeiseen asti parempaa jääkiekkoa kuin vastustaja? Kyllä suomalaiset haluavat voittaa kultamitalin, eikä ottaa sitä jonkinlaisena lahjoituksena.

    • Anonyymi

      Jeesus rankaisi Suomea koska täällä on homous ja transsuus kunniassa😭

      • Enemmän kuin Kanadassa siis kaiketi?


    • Anonyymi

      1Kor.9:24-25 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte. Mutta jokainen kilpailia noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa, he saadakseen katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman. 2Tim.2:5 Eihän sitäkään, joka kilpailee, seppelöidä ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.

    • Anonyymi

      Miksi rukoilet Jeesusta. Eihän se mitään auta. Jeesuskin rukoili Isäänsä, ei itseään.

    • Anonyymi

      Job.16:19 Katso, nytkin on minun todittajani taivaassa ja puolustajani korkeudessa. Joh.14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti.

    • Minkä ihmeen takia Jumalaa kiinnostaisi pätkääkään, kuka voittaa lätkässä?

    • Anonyymi

      Vitun nuija opettele rukoilemaan oikealla tavalla .
      Katso nyt mitä tuli!
      HOPEA! HÄPEÄ!

    • Anonyymi

      Siunaa rakas Jeesus Suomen urheilijoita!

    • Anonyymi

      Ei tullut Kulta Medaljongia edes olumppialaisista,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe