https://img.ilcdn.fi/Nm3Su-0lYTUwDJ3GJz1qemqvhyo=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/d912036cbe66dbf9baeb71213bbdd78f94131d6e865e84cc5dbb7725c3d2a03e.jpg
Kuten kuvasta näkee, ei pojilla kasva partakaan. Noille sopivia ovat 14-16v naiset. 20 vuoden päästä nuo pojat alkavat jo muistuttaa miestä.
Sen sijaan samanikäinen nainen on nuoruuden kauneimmillaan ja tuosta alkaa jyrkkä alamäki ulkonäössä
https://img.ilcdn.fi/Nm3Su-0lYTUwDJ3GJz1qemqvhyo=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/d912036cbe66dbf9baeb71213bbdd78f94131d6e865e84cc5dbb7725c3d2a03e.jpg
Nuori"mies"on finnimaanainen pikkupoika
27
<50
Vastaukset
No nyt on kyllä sukupuolineutraalius saavuttanu huippunsa, kuvista siis päätellen..
- Anonyymi
Tarkoittanet, että nuorina sekä miehet että naiset ovat naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanet, että nuorina sekä miehet että naiset ovat naisia.
Jospa katsosit vähän tarkemmin mitä linkität 😎
- Anonyymi
Tämä tyyppi ei ole ainakaan "finninaamainen pikkupoika" noissa muutama vuosi sitten otetuissa kuvissakaan ja nytkin on vasta 22 v. (luulin kyl väh. kolmekymppiseks).
Mut kuuma on 🔥- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis lesbo vai bi? Kun tykkäät naiselta näyttävistä miehistä. Tuo mies on yhtä seksikäs kuin itä-saksalainen kuulantyöntäjä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis lesbo vai bi? Kun tykkäät naiselta näyttävistä miehistä. Tuo mies on yhtä seksikäs kuin itä-saksalainen kuulantyöntäjä nainen.
Ihan hetero olen mut olen aina tykännyt silti mieluummin vähän feminiinisistä miehistä kuin jostain "sikaniskakarjuista". Toki tuolle välille mahtuu monia miestyyppejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman on se naisten määrä, joka pitää kevytrakenteisista miehistä.
t. kaunismies Anonyymi kirjoitti:
Ihan hetero olen mut olen aina tykännyt silti mieluummin vähän feminiinisistä miehistä kuin jostain "sikaniskakarjuista". Toki tuolle välille mahtuu monia miestyyppejä.
Jonkun tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset pitävät enemmän feminiinisen näköisestä miehistä, mikä kaiketi on hyvä juttu suomalaisille pyöreät piirteet omaaville miehille.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jonkun tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset pitävät enemmän feminiinisen näköisestä miehistä, mikä kaiketi on hyvä juttu suomalaisille pyöreät piirteet omaaville miehille.
Johtuuko suominaisen miehekkyydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten paremman näköinen ilman mustaa kajalia.
Anonyymi kirjoitti:
Johtuuko suominaisen miehekkyydestä?
Mikä?
Samanlaiset pyöreät kasvonpiirteet suomalaisilla naisillakin on.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman on se naisten määrä, joka pitää kevytrakenteisista miehistä.
t. kaunismiesBi ja lesbo taipumuksia on naisilla paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään juuri kuvaamastasi miestyypistä. Sikaniska karjut on jotain ihan superällöttävää. Menisin ennemmin luostariin kuin huolisin moisen riesakseni. Tosin tuo Italian Euroviisuedustaja ei kyllä kolahtanut itserni yhtään. Mä en näe tossa mitään kuumaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti tämä tyyppi ja muut samaa sarjaa olevat miehet miellyttävät enemmän omaa silmää Bull Mentulan tai vastaavan sijaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään juuri kuvaamastasi miestyypistä. Sikaniska karjut on jotain ihan superällöttävää. Menisin ennemmin luostariin kuin huolisin moisen riesakseni. Tosin tuo Italian Euroviisuedustaja ei kyllä kolahtanut itserni yhtään. Mä en näe tossa mitään kuumaa.
Ulkomuodosta, piirteistä tehdään usein pitkällemeneviä johtopäätöksiä luonteenpiirteistä, ei taida juurikaan olla yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomuodosta, piirteistä tehdään usein pitkällemeneviä johtopäätöksiä luonteenpiirteistä, ei taida juurikaan olla yhteyttä.
Harvemmin tulee itselläni ainakaan tehtyä. Sikaniskakarju ei miestyyppinä ole ulkonäöllisesti itseäni lainkaan miellyttävä. En myöskään näe tässä kenenkään sanoneen, että kaikki "feminiinisemmät" miehet olisivat luonteeltaan kelvollisia.
Voi, pikkuista.. Nalli poistatti mun viestin, jossa totesin sen ilmiselvän seikan, että se kadehtii nuoria ja hoikkia miehiä. Höhhöö.
- Anonyymi
Ja varsinkin kurppia. :-D Onnellinen ja seksiä saava kurppa on Naulapäälle aivan sietämättömän tuskallinen ajatus. :-DD
- Anonyymi
Miten niin? Aikuisuuden kynnyksellä. Ihan tavallisia nuoria miehiä kuvassa ja ovat jopa armeijaan menossa. Hyviä miehiä näistä kasvaa.
- Anonyymi
Keskimmäinen ainakin on varsin salskea nuorukainen. Jos olisin vähän nuorempi, niin todellakin kelpaisi. 14-16 vuotiaana tuon ikäinen olis itselleni ollut ihan ikäloppu ukko.
- Anonyymi
Panisin kyllä.
- Anonyymi
Aloittajalla on tässä propagandassaan vai yksi pieni ongelma. Naiset eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä. Ongelma on kuitenkin helposti ratkaistu, sillä aloittaja saa itse pitää ne kuumiksi kolleiksi määrittelemänsä vanhat ukot. Ole hyvä vaan, me naiset emme pahastu siitä lainkaan.
- Anonyymi
Juu, Nallille on jo monta kerta "annettu lupa" niihin kuolaamiinsa vanhempiin miehiin mut se se usko vieläkään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Nallille on jo monta kerta "annettu lupa" niihin kuolaamiinsa vanhempiin miehiin mut se se usko vieläkään 😂
Naulapää on täydellinen match jonkun viriilin seitkytvuotiaan hopeaketun kanssa!
- Anonyymi
Akne-näppylät tuoksuvat jo 10m etäisyydelle?
Mutta niin kun itse vaihdoin kesävaatteisiin, että minkähän värisen paidan seuraavaksi laittaisin päälle, ehkä peräti joku komea yli 56eur arvoinen TomTailor?
On hyvä pukeutua eritavoin kuin joku resupekka kun on ihmisten ilmoilla, näin kunnioittaen toisia ihmisiä ja olemalla kohtelias, että ei nyt sentään villahousut tai tulihousut tai verkkarit ja tennarit jalassa sentään ihmisten ilmoille....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161517
- 231498
- 91381
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221102