Nuori"mies"on finnimaanainen pikkupoika

Anonyymi

https://img.ilcdn.fi/Nm3Su-0lYTUwDJ3GJz1qemqvhyo=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/d912036cbe66dbf9baeb71213bbdd78f94131d6e865e84cc5dbb7725c3d2a03e.jpg

Kuten kuvasta näkee, ei pojilla kasva partakaan. Noille sopivia ovat 14-16v naiset. 20 vuoden päästä nuo pojat alkavat jo muistuttaa miestä.

Sen sijaan samanikäinen nainen on nuoruuden kauneimmillaan ja tuosta alkaa jyrkkä alamäki ulkonäössä

https://img.ilcdn.fi/Nm3Su-0lYTUwDJ3GJz1qemqvhyo=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/d912036cbe66dbf9baeb71213bbdd78f94131d6e865e84cc5dbb7725c3d2a03e.jpg

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No nyt on kyllä sukupuolineutraalius saavuttanu huippunsa, kuvista siis päätellen..

• Anonyymi

Tarkoittanet, että nuorina sekä miehet että naiset ovat naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittanet, että nuorina sekä miehet että naiset ovat naisia.

Jospa katsosit vähän tarkemmin mitä linkität 😎

• Anonyymi

Tämä tyyppi ei ole ainakaan "finninaamainen pikkupoika" noissa muutama vuosi sitten otetuissa kuvissakaan ja nytkin on vasta 22 v. (luulin kyl väh. kolmekymppiseks).

Mut kuuma on 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis tämä

https://www.google.com/search?q=damiano david&prmd=ivmn&sxsrf=ALeKk01S6tb_nMFdbcM3xZaekKBFDy8G2Q:1622967112260&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV79TRx4LxAhXnh4sKHfrSDZwQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=518&dpr=3

Olet siis lesbo vai bi? Kun tykkäät naiselta näyttävistä miehistä. Tuo mies on yhtä seksikäs kuin itä-saksalainen kuulantyöntäjä nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis lesbo vai bi? Kun tykkäät naiselta näyttävistä miehistä. Tuo mies on yhtä seksikäs kuin itä-saksalainen kuulantyöntäjä nainen.

Ihan hetero olen mut olen aina tykännyt silti mieluummin vähän feminiinisistä miehistä kuin jostain "sikaniskakarjuista". Toki tuolle välille mahtuu monia miestyyppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomattoman on se naisten määrä, joka pitää kevytrakenteisista miehistä.

t. kaunismies

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan hetero olen mut olen aina tykännyt silti mieluummin vähän feminiinisistä miehistä kuin jostain "sikaniskakarjuista". Toki tuolle välille mahtuu monia miestyyppejä.

Jonkun tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset pitävät enemmän feminiinisen näköisestä miehistä, mikä kaiketi on hyvä juttu suomalaisille pyöreät piirteet omaaville miehille.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset pitävät enemmän feminiinisen näköisestä miehistä, mikä kaiketi on hyvä juttu suomalaisille pyöreät piirteet omaaville miehille.

Johtuuko suominaisen miehekkyydestä?

• Anonyymi kirjoitti:

Johtuuko suominaisen miehekkyydestä?

Mikä?
        Samanlaiset pyöreät kasvonpiirteet suomalaisilla naisillakin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomattoman on se naisten määrä, joka pitää kevytrakenteisista miehistä.

t. kaunismies

Bi ja lesbo taipumuksia on naisilla paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tykkään juuri kuvaamastasi miestyypistä. Sikaniska karjut on jotain ihan superällöttävää. Menisin ennemmin luostariin kuin huolisin moisen riesakseni. Tosin tuo Italian Euroviisuedustaja ei kyllä kolahtanut itserni yhtään. Mä en näe tossa mitään kuumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tykkään juuri kuvaamastasi miestyypistä. Sikaniska karjut on jotain ihan superällöttävää. Menisin ennemmin luostariin kuin huolisin moisen riesakseni. Tosin tuo Italian Euroviisuedustaja ei kyllä kolahtanut itserni yhtään. Mä en näe tossa mitään kuumaa.

Ulkomuodosta, piirteistä tehdään usein pitkällemeneviä johtopäätöksiä luonteenpiirteistä, ei taida juurikaan olla yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomuodosta, piirteistä tehdään usein pitkällemeneviä johtopäätöksiä luonteenpiirteistä, ei taida juurikaan olla yhteyttä.

Harvemmin tulee itselläni ainakaan tehtyä. Sikaniskakarju ei miestyyppinä ole ulkonäöllisesti itseäni lainkaan miellyttävä. En myöskään näe tässä kenenkään sanoneen, että kaikki "feminiinisemmät" miehet olisivat luonteeltaan kelvollisia.

• Voi, pikkuista.. Nalli poistatti mun viestin, jossa totesin sen ilmiselvän seikan, että se kadehtii nuoria ja hoikkia miehiä. Höhhöö.

• Anonyymi

Ja varsinkin kurppia. :-D Onnellinen ja seksiä saava kurppa on Naulapäälle aivan sietämättömän tuskallinen ajatus. :-DD

• Anonyymi

Miten niin? Aikuisuuden kynnyksellä. Ihan tavallisia nuoria miehiä kuvassa ja ovat jopa armeijaan menossa. Hyviä miehiä näistä kasvaa.

• Anonyymi

Keskimmäinen ainakin on varsin salskea nuorukainen. Jos olisin vähän nuorempi, niin todellakin kelpaisi. 14-16 vuotiaana tuon ikäinen olis itselleni ollut ihan ikäloppu ukko.

• Anonyymi

Panisin kyllä.

• Anonyymi

Aloittajalla on tässä propagandassaan vai yksi pieni ongelma. Naiset eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä. Ongelma on kuitenkin helposti ratkaistu, sillä aloittaja saa itse pitää ne kuumiksi kolleiksi määrittelemänsä vanhat ukot. Ole hyvä vaan, me naiset emme pahastu siitä lainkaan.

• Tämä. 😂🤣😂

• Anonyymi

Juu, Nallille on jo monta kerta "annettu lupa" niihin kuolaamiinsa vanhempiin miehiin mut se se usko vieläkään 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, Nallille on jo monta kerta "annettu lupa" niihin kuolaamiinsa vanhempiin miehiin mut se se usko vieläkään 😂

Naulapää on täydellinen match jonkun viriilin seitkytvuotiaan hopeaketun kanssa!

• Anonyymi

Akne-näppylät tuoksuvat jo 10m etäisyydelle?

Mutta niin kun itse vaihdoin kesävaatteisiin, että minkähän värisen paidan seuraavaksi laittaisin päälle, ehkä peräti joku komea yli 56eur arvoinen TomTailor?

On hyvä pukeutua eritavoin kuin joku resupekka kun on ihmisten ilmoilla, näin kunnioittaen toisia ihmisiä ja olemalla kohtelias, että ei nyt sentään villahousut tai tulihousut tai verkkarit ja tennarit jalassa sentään ihmisten ilmoille....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3583
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2214
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1545
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1255
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1212
    Aihe