Niin aiottekos katsoa ja miten ottelussa käy?
Aiottekos katsoa suomi kanada ottelua?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
By of course, tottakai pitää katsoa tuleeko Kanadalta turpiin vai ei?
Sen mitä töissä veikkaus tv;stä näkyy, kun ei oo töllötintä.
Mutta taas joukkue ylitti itsensä. Se on jo nyt selvää. :o)- Anonyymi
Sain idean tuossa että tehdä aina hyvä pizza, koska olen aika hyvä tekemään itse pizzoja, USA-ottelun aikaankin tein pellillisen, nytkin tuli pyöräytettyä naposteltavaksi.
- Anonyymi
Kanada voittaa ekan voitti suomi mutta nyt voittaa kanada
- Anonyymi
Suomen pelaajat alkaa panikoimaan ja kanada voittaa. Suomi tekee ainakin yhden oman maalin.
- Anonyymi
Kanadalaiset käy jo tässä vaiheessa niin kuumina, että ehkä niiden pelistä ei tule mitään.
Näytti olevan yksi- nolla ja sitten pärähti mainokset..
Ja mitäs muuta tuolta tulee.. Pim.- Anonyymi
Nyt näyttää ihan kohtuulliselle Suomen peli: aina kun mahdollista niin heti nopeasti kiekko pois omalta puolustusalueelta ja Kanadan laitahyökkääjät kiinni heti kiekottomiksi.
Telkkari huutaa nokan edessä, ja kanavana Mtv3. Siitä selviää mun vastaus.
- Anonyymi
suomi hätä kärsimässä vaikka johtaa. Kanada pyörittää ja siellä kanada teki maalin nyt.
- Anonyymi
Katson kyllä mut en mä mikään ennustaja-eukko ole..
- Anonyymi
Hahhya taas Suomelta naurettava lällytely omalla siniviivalla menetti heti kiekon kanadalaiselle joten siitä tuli rangaistuksia ja maali Kanadalle :D
Koko tilanne sai alkunsa tuosta puolustajan perusvirheestä :D - Anonyymi
JA nyt kanada helposti pelaa vain kiekkoa pois 3. erän ja aloittaa kilpikonnapuolustuksen, sen tietää :D
Peli on jo ohi, yhden maalin johto riittää kanadalle voittoon D: - Anonyymi
Kanada pääs tuurilla finaaliin.. jos voittavat niin ei mene oikeaan osoitteeseen...
- Anonyymi
Kuin amerikkalaisten valamiehistö, niin sillä keinoin pitäisi valita kaikki tuomarit aina otteluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361974
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161517
- 231498
- 91381
- 241377
- 141217
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221102