Niin aiottekos katsoa ja miten ottelussa käy?
Aiottekos katsoa suomi kanada ottelua?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
By of course, tottakai pitää katsoa tuleeko Kanadalta turpiin vai ei?
Sen mitä töissä veikkaus tv;stä näkyy, kun ei oo töllötintä.
Mutta taas joukkue ylitti itsensä. Se on jo nyt selvää. :o)- Anonyymi
Sain idean tuossa että tehdä aina hyvä pizza, koska olen aika hyvä tekemään itse pizzoja, USA-ottelun aikaankin tein pellillisen, nytkin tuli pyöräytettyä naposteltavaksi.
- Anonyymi
Kanada voittaa ekan voitti suomi mutta nyt voittaa kanada
- Anonyymi
Suomen pelaajat alkaa panikoimaan ja kanada voittaa. Suomi tekee ainakin yhden oman maalin.
- Anonyymi
Kanadalaiset käy jo tässä vaiheessa niin kuumina, että ehkä niiden pelistä ei tule mitään.
Näytti olevan yksi- nolla ja sitten pärähti mainokset..
Ja mitäs muuta tuolta tulee.. Pim.- Anonyymi
Nyt näyttää ihan kohtuulliselle Suomen peli: aina kun mahdollista niin heti nopeasti kiekko pois omalta puolustusalueelta ja Kanadan laitahyökkääjät kiinni heti kiekottomiksi.
Telkkari huutaa nokan edessä, ja kanavana Mtv3. Siitä selviää mun vastaus.
- Anonyymi
suomi hätä kärsimässä vaikka johtaa. Kanada pyörittää ja siellä kanada teki maalin nyt.
- Anonyymi
Katson kyllä mut en mä mikään ennustaja-eukko ole..
- Anonyymi
Hahhya taas Suomelta naurettava lällytely omalla siniviivalla menetti heti kiekon kanadalaiselle joten siitä tuli rangaistuksia ja maali Kanadalle :D
Koko tilanne sai alkunsa tuosta puolustajan perusvirheestä :D - Anonyymi
JA nyt kanada helposti pelaa vain kiekkoa pois 3. erän ja aloittaa kilpikonnapuolustuksen, sen tietää :D
Peli on jo ohi, yhden maalin johto riittää kanadalle voittoon D: - Anonyymi
Kanada pääs tuurilla finaaliin.. jos voittavat niin ei mene oikeaan osoitteeseen...
- Anonyymi
Kuin amerikkalaisten valamiehistö, niin sillä keinoin pitäisi valita kaikki tuomarit aina otteluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433563- 362194
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321845- 171599
- 231548
- 151535
- 241407
- 141267
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781235Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881202