Mies pannut ihmiskaupan uhreja?

Anonyymi

Olen deittaillut miestä joka on kertonut käyneensä huorissa. Syyksi hän on sanonut sen, ettei halua "pelata" eli leikkiä naisten tunteilla saadakseen heiltä seksiä. No nyt sitten tuli puheeksi tuo sama aihe ja kerroin ahdistavista kokemuksistani liittyen vastentahtoiseen seksiin. Hän sitten sanoi näistä maksullisista naisista että heistä osa on sellasia joista huomaa että ovat ihmiskaupan uhreja tai jotenkin pakotettuja siihen. Nyt mietin, että tarkoittiko tuo sitä että tämä mies on pannut naisia jotka on käytännössä olleet seksiorjia? Mitä vittua? Pitää kysyä vielä tuosta mutta täytyy sanoa että nyt on vaikeuksia hillitä raivoani sillä itselläni on taustalla raiskausjuttu ja tiedän miten hirveältä se tuntuu, siis se häpeä, viha ja ahdistus on jotain ihan tajutonta. Tiedän että tällä palstalla on kaikenmaailman trollaus ketjuja ja muuta mutta tämä ei siis todellakaan ole sellainen, kaipaisin kipeästi muiden mielipiteitä ja neuvoja tän asian suhteen. Sillä mua vaivaa täl hetkel ihan hirveesti tää homma enkä tiiä miten suhtautuu.

26

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis prostituutiossa ei sinänsä ole mitään pahaa mutta on täysin eri asia kun kyseessä ihmiskaupan uhri!! Sehän on sama kuin raiskaus!!!!

    • Anonyymi

      Onko se seksuaalivietti miehillä niin voimakas et se on pakko nussia hitto soikoon kaikkea mikä liikkuu, ihan sama oliko nainen mukana vai ei

      • Anonyymi

        Sukupuuttoon kuoltaisiin, ellei mies haluisi seksiä.
        Otetaanko tämä haluttomuus käyttöön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuuttoon kuoltaisiin, ellei mies haluisi seksiä.
        Otetaanko tämä haluttomuus käyttöön?

        Kyllä kiitos. Ei menetä maailma mitään siinä. Päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiitos. Ei menetä maailma mitään siinä. Päinvastoin.

        Täysin samaa mieltä. Ja aloittajana jättäisin miehen välittömästi puheiden perusteella. Jos ei muka tiedä, onko joku ihmiskaupan uhri vai ei ja silti ostaa palveluita ansaitsee mennä hir teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiitos. Ei menetä maailma mitään siinä. Päinvastoin.

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Hyi helvetti!! Uskomatonta!!!

    • Anonyymi

      Eurooppaan tulleet muslimimiehet ovat hekin tavallaan ihmiskaupan tulosta, mutta ei se heitä hyödyntäviä suomalaisnaisia kummemmin häiritse.

    • Anonyymi

      Kyllä seksiä myy ihan tavalliset naisetkin, ilman mitään orjakauppaa.

    • Anonyymi

      Prostituutiossa itsessään ei minustakaan ole mitään vikaa. Täysi-ikäiset, täysivaltaiset, ihmiset, saavat tehdä keskenään millaisia sopimuksia haluavat. Vaan ihmiskauppaan vedän minäkin rajani. En todellakaan huolisi sellaista, joka käyttäisi ihmiskaupan uhria hyväkseen. En helposti uskoisi sitäkään, etteikö tilanteesta muka olisi tiennyt. Kaikkinaisen hyväksikäytön suhteen olen hyvin jyrkkä. Tuollaiseen sortuvan ihmisen päässä on jotain perustavanlaatuista vikaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kuinka voi ylipäätään saada jotain nautintoa sellaisesta, että käytännössä raiskaa (koska raiskaushan se on) itseään heikommassa asemassa olevan, sorretun naisen? Olen siis tämä aloittaja. Mietin vain että pitäiskö minun erikseen kysyä vielä, että siis tekikö hän jotain näiden naisten kanssa vaikka huomasi heidän olevan ihmiskaupan uhreja vai siis jättikö sitten väliin kun tajusi mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kuinka voi ylipäätään saada jotain nautintoa sellaisesta, että käytännössä raiskaa (koska raiskaushan se on) itseään heikommassa asemassa olevan, sorretun naisen? Olen siis tämä aloittaja. Mietin vain että pitäiskö minun erikseen kysyä vielä, että siis tekikö hän jotain näiden naisten kanssa vaikka huomasi heidän olevan ihmiskaupan uhreja vai siis jättikö sitten väliin kun tajusi mistä on kyse?

        Sinuna kysyisin. Tosin en ole varma saako tuohon rehellistä vastausta. Hänellä voi olla tarve olla kertomatta, kun luultavasti ymmärtää täysin miten sinä asian ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna kysyisin. Tosin en ole varma saako tuohon rehellistä vastausta. Hänellä voi olla tarve olla kertomatta, kun luultavasti ymmärtää täysin miten sinä asian ajattelet.

        Kysyin ja vastauksena oli sellainen vittuuntunut, kusipäinen asenne. Sanoi ettei ole tiennyt onko ne ihmiskaupan uhreja ja kuulemma jälkeenpäin vasta miettinyt asiaa. Ja et ei ole sitten enää niiltä samoilta ostanut palveluita. Syytti minua että kuulemma olen päättänyt hänen olevan jotenkin hämärä tyyppi ja ilmoitti ettei halua olla enää yhteyksissä koska on muita miehiä jotka ansaitsevat tulla kohdelluksi näin huonosti ja on itse kuulemma empaattinen ja kaikki jotka hänet tuntevat, tietävät ettei naisia kohtaan ole paska tyyppi.

        Ymmärrän toisaalta että hän suuttui, olin hieman nenäkäs ja kärkäs kommenteissani. Mutta toisaalta tuli olo, että ei vain kykene myöntämään tai halua tunnustaa tehneensä mitään väärää. Varmaan jonkin sortin psykopaatti, kun on noin kylmä ja tunteeton reaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin ja vastauksena oli sellainen vittuuntunut, kusipäinen asenne. Sanoi ettei ole tiennyt onko ne ihmiskaupan uhreja ja kuulemma jälkeenpäin vasta miettinyt asiaa. Ja et ei ole sitten enää niiltä samoilta ostanut palveluita. Syytti minua että kuulemma olen päättänyt hänen olevan jotenkin hämärä tyyppi ja ilmoitti ettei halua olla enää yhteyksissä koska on muita miehiä jotka ansaitsevat tulla kohdelluksi näin huonosti ja on itse kuulemma empaattinen ja kaikki jotka hänet tuntevat, tietävät ettei naisia kohtaan ole paska tyyppi.

        Ymmärrän toisaalta että hän suuttui, olin hieman nenäkäs ja kärkäs kommenteissani. Mutta toisaalta tuli olo, että ei vain kykene myöntämään tai halua tunnustaa tehneensä mitään väärää. Varmaan jonkin sortin psykopaatti, kun on noin kylmä ja tunteeton reaktio.

        Ensummäisenähän tuosta tulee mieleen, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensummäisenähän tuosta tulee mieleen, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

        Kiitos. Aloin tosissani miettimään että ei hitto olenko niin huonosti käyttäytynyt että nyt oon sit suututtanut tyypin aiheettomalla huomautuksella & kysymyksellä. Mutta toisaalta juurikin tuo että miksi hän raivostui noin paljon jos kerta ei mitään ole tehnyt väärin. Luulisi että silloin olisi enemmän silleen, et no en oo tehnyt tollasta, et ei hitsi ilmaisin itseäni vähän hassusti tms. Tuo reaktio voi kertoa syyllisyydestä ja siitä että on ottanut henkilökohtausesti koska tietää syvällä sisimmässään että olen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Aloin tosissani miettimään että ei hitto olenko niin huonosti käyttäytynyt että nyt oon sit suututtanut tyypin aiheettomalla huomautuksella & kysymyksellä. Mutta toisaalta juurikin tuo että miksi hän raivostui noin paljon jos kerta ei mitään ole tehnyt väärin. Luulisi että silloin olisi enemmän silleen, et no en oo tehnyt tollasta, et ei hitsi ilmaisin itseäni vähän hassusti tms. Tuo reaktio voi kertoa syyllisyydestä ja siitä että on ottanut henkilökohtausesti koska tietää syvällä sisimmässään että olen oikeassa.

        Niin mä sen oman kokemukseni perusteella tulkitsisin. Harvemmin täysin syytön noin rajusti reagoi. Jos nyt et sitten ihan suoraan raiskaajaksi tmv. syytellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä sen oman kokemukseni perusteella tulkitsisin. Harvemmin täysin syytön noin rajusti reagoi. Jos nyt et sitten ihan suoraan raiskaajaksi tmv. syytellyt.

        No kyllä mä itseasiassa sanoin hänelle näin, että kai hän ymmärtää että ihmiskaupan uhrin paneminen on ”yhtä törkeetä ja väärin kuin raiskaus?”. Olikohan liian nenäkäs tokaisu…Mut ihmettelenpä vaan et miten se ois nyt vasta alkanut miettiin kun noista tapahtumista on kumminkin neljä vuotta aikaa. Se puhui siitä kuin leivän syömisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä itseasiassa sanoin hänelle näin, että kai hän ymmärtää että ihmiskaupan uhrin paneminen on ”yhtä törkeetä ja väärin kuin raiskaus?”. Olikohan liian nenäkäs tokaisu…Mut ihmettelenpä vaan et miten se ois nyt vasta alkanut miettiin kun noista tapahtumista on kumminkin neljä vuotta aikaa. Se puhui siitä kuin leivän syömisestä.

        Jos sen tossa muodossa sanoit niin musta se on ihan ok. Eri juttu, jos olisit alkanut suoraan huuteleen raiskaajaksi. Jos se muka itse mietti sitä oliko vai ei niin luulis myös kokeneen tunnontuskia asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen tossa muodossa sanoit niin musta se on ihan ok. Eri juttu, jos olisit alkanut suoraan huuteleen raiskaajaksi. Jos se muka itse mietti sitä oliko vai ei niin luulis myös kokeneen tunnontuskia asiasta.

        Tismalleen noin sanoin. Jep, vähän viittais kyllä tietynlaiseen röyhkeyteen ja välinpitämättömyyteen tuo käytös. Narsistista loukkaantumista ehkä tuo et suuttuu ja laittaa välit katki.


    • Anonyymi

      Jätä se mies🤮 seksiriipuvainen!

      • Anonyymi

        Joo. Siis toi on varmaan vaan sen keksimä vale et muka ei haluu pahoittaa kenenkään naisen mieltä. Todellinen syy on pakkomielle saada nussia kaikkee mikä liikkuu. Hyi!


    • Anonyymi

      Miehet voitteko vastata miten toimisitte, voisitteko ”harrastaa seksiä” ihmiskaupan uhrien kaa?

      • Anonyymi

        Sellainen mies on yksinkertaisesti saastaa.


    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Päätin sanoa tälle miehelle mitä ajattelen tuosta ihmiskaupan uhrien hyväksikäytöstä. Kirjoitin hänelle nyt sellaisen tekstin asiaan liittyen. Saapa nähdä mitä vastaa…

    • Anonyymi

      Bordellit laillisiksi ja ulkomaalaisten ilotyttöjen työluvat kuntoon niin päästään Ihmiskaupasta.

      • Anonyymi

        Jep. Se on juurikin ongelmana että bisnes maan alla


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe