Vetysäiliö on paineastia ja niille on määrätty tiukat säännökset jotka määrittelevät nyös pakollisen vaihtovälin. Tässä vähän lakitekstiä asiasta.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/FI/TXT/?uri=CELEX:32010R0406
Vetysäiliö pitää käydä tarkastuttamassa valtuutetulla tarkastajalla (=sikakallis) ja lisäksi ne pitää uusia muutaman vuoden välein.
Ihanan kallista.
Kalliit vetytankit vaihdettava kolmen vuoden välein.
10
79
Vastaukset
- Anonyymi
Vetyauto on kallis ostaa, vety maksaa maltaita ja päälle vielä kalliit paineastiamaksut. Miksi joku haluaisi heittää tuolla tavoin rahojaan kankkulan kaivoon. Sanokaa edes yksi järkisyy miksi joku ostaisi vetyauton.
- Anonyymi
Mutta tankaus hoituu nopeasti, hihii! Moniko tarvitsee pitkän rangen autoa jonka pitää olla nopeasti tankattavissa ja on valmis siitä maksamaan hurjasti enemmän kuin sähköautoilusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tankaus hoituu nopeasti, hihii! Moniko tarvitsee pitkän rangen autoa jonka pitää olla nopeasti tankattavissa ja on valmis siitä maksamaan hurjasti enemmän kuin sähköautoilusta.
Unohtamatta sitä että jo nyt diesel-auto tarjoaa vielä pidemmän rangen, polttoainekustannukset ovat pienemmät kuin vetyautolla ja auto on halvempi ostaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtamatta sitä että jo nyt diesel-auto tarjoaa vielä pidemmän rangen, polttoainekustannukset ovat pienemmät kuin vetyautolla ja auto on halvempi ostaakin.
Niin ja tankkauskin voi olla dieselautolla nopeampaa (säiliön koosta riippuen) kuin vedyn tankkaus (kunhan ensin on jostain löytänyt tankkauspaikan).
- Anonyymi
Sanokaas nyt yksikin syy miksi joku ostaisi vetyauton. Kaikki muut ovat parempia joka suhteessa.
Diess kertoi asian niinkuin se oikeasti on. Vetyautoja on helppo rakentaa mutta kukaan ei halua sellaista ostaa koska se on kallis ostaa ja kallis käyttää. Ei ole olemassa mitään syytä miksi joku ostaisi vetyauton.- Anonyymi
Tämä on syy miksi ne eivät yleisty markkinaehtoisesti. Niitä yritetää tuoda voimakkailla subventioilla. Ne kerätään veroilla.
Toiminta loppuu tukien loppumiseen.
"markkinat"
- Anonyymi
Puhdas vety on myös erittäin räjähdysherkkää jos se joutuu kosketukseen ilman kanssa. Miten tämä estetään rajussa törmäyksessä. ???
- Anonyymi
Sillä tavalla että vetyautoista tehdään sikakalliita eikä tehdä yhtään vetyasemaa Suomeen. Ei tule varmasti onnettomuuksia.
- Anonyymi
Volkkarin ei kannata vetyyn sijoittaa, kun ei niiden kaasutankitkaan tahdo kestää.
- Anonyymi
Vetytankilla ei ole mitään tekemistä kaasutankin kanssa. Unohdit vielä nippuside jutun ja muut vakio provosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654630Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333011Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138