Vetysäiliö on paineastia ja niille on määrätty tiukat säännökset jotka määrittelevät nyös pakollisen vaihtovälin. Tässä vähän lakitekstiä asiasta.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/FI/TXT/?uri=CELEX:32010R0406
Vetysäiliö pitää käydä tarkastuttamassa valtuutetulla tarkastajalla (=sikakallis) ja lisäksi ne pitää uusia muutaman vuoden välein.
Ihanan kallista.
Kalliit vetytankit vaihdettava kolmen vuoden välein.
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Vetyauto on kallis ostaa, vety maksaa maltaita ja päälle vielä kalliit paineastiamaksut. Miksi joku haluaisi heittää tuolla tavoin rahojaan kankkulan kaivoon. Sanokaa edes yksi järkisyy miksi joku ostaisi vetyauton.
- Anonyymi
Mutta tankaus hoituu nopeasti, hihii! Moniko tarvitsee pitkän rangen autoa jonka pitää olla nopeasti tankattavissa ja on valmis siitä maksamaan hurjasti enemmän kuin sähköautoilusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tankaus hoituu nopeasti, hihii! Moniko tarvitsee pitkän rangen autoa jonka pitää olla nopeasti tankattavissa ja on valmis siitä maksamaan hurjasti enemmän kuin sähköautoilusta.
Unohtamatta sitä että jo nyt diesel-auto tarjoaa vielä pidemmän rangen, polttoainekustannukset ovat pienemmät kuin vetyautolla ja auto on halvempi ostaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtamatta sitä että jo nyt diesel-auto tarjoaa vielä pidemmän rangen, polttoainekustannukset ovat pienemmät kuin vetyautolla ja auto on halvempi ostaakin.
Niin ja tankkauskin voi olla dieselautolla nopeampaa (säiliön koosta riippuen) kuin vedyn tankkaus (kunhan ensin on jostain löytänyt tankkauspaikan).
- Anonyymi
Sanokaas nyt yksikin syy miksi joku ostaisi vetyauton. Kaikki muut ovat parempia joka suhteessa.
Diess kertoi asian niinkuin se oikeasti on. Vetyautoja on helppo rakentaa mutta kukaan ei halua sellaista ostaa koska se on kallis ostaa ja kallis käyttää. Ei ole olemassa mitään syytä miksi joku ostaisi vetyauton.- Anonyymi
Tämä on syy miksi ne eivät yleisty markkinaehtoisesti. Niitä yritetää tuoda voimakkailla subventioilla. Ne kerätään veroilla.
Toiminta loppuu tukien loppumiseen.
"markkinat"
- Anonyymi
Puhdas vety on myös erittäin räjähdysherkkää jos se joutuu kosketukseen ilman kanssa. Miten tämä estetään rajussa törmäyksessä. ???
- Anonyymi
Sillä tavalla että vetyautoista tehdään sikakalliita eikä tehdä yhtään vetyasemaa Suomeen. Ei tule varmasti onnettomuuksia.
- Anonyymi
Volkkarin ei kannata vetyyn sijoittaa, kun ei niiden kaasutankitkaan tahdo kestää.
- Anonyymi
Vetytankilla ei ole mitään tekemistä kaasutankin kanssa. Unohdit vielä nippuside jutun ja muut vakio provosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541