Kurjaa jos miehellä on pieni

Anonyymi

Mulla oli kerran treffeillä yksi kiva mies. Kun parin tapaamisen jälkeen halusin seksiä niin kävi esiin että miehellä oli tosi ohut ja pieni pipsu. Halut meni välittömästi ja joutui lopettamaan tapaamiset ja sanoin tosi rakentavasti ja nätisti ettei homma voi edetä jos et tee tuolle jotain lyijykynän pätkälle. Olen hyvin kehopositiivinen ja äärimmäisen hyväntahtoinen mutta rajansa kaikella. Jouduin sitten miettii että tää loppu tähän vaikka mies oli ihan kiva niin joistain asioista ei pääse yli ja tärkein merkitsee. Mistä sen voi etukäteen päätellä millainen miehellä on että voisi karsia ajan säästämiseksi pahimmat tapaukset? Jotkut sanoo että millaiset sormet niin sellainen vehje. Tai jos on lyhyt nenä niin on pieni. Millaisia kokemuksia teillä muilla naisilla? Voisi säästää aikaa jos asian voi päätellä jo naamakuvasta. Vai pitäiskö pyytää kertoon kuin pitkä on peukalo tms? Vai pitääkö sitä kysyä heti suoraan?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinullahan tästä on kokemusta, mietipä ihan ite.

    • Anonyymi

      Joskus suoraan kysyttäessä mies voi valehdellakin saadakseen naisseuraa. Minä en ole kysynyt suoraan mutta yksi mies seksitreffeillä etukäteen kehui että hänellä on iso. No odotin innokkaasti seksikertaa ja olin järkyttynyt että se oli sellainen nysä. Pakenin paikalta. Harvemmin mies pääsee vertaamaan varmaan muihin niin suhtautuu omaan aarteeseen epärealistisesti. Ehkä ajatteli että pieni sielu iso Se mut molemmat oli pieniä ja mies valehteli. Kannattaa olla rehellinen. Leikki jotain masteriakin ja oli outo.

    • Itse olen aina kertonut minun pippelini olevan pieni tai korkeintaan KA. Kaikki kumppanini ovat olleet posiitiivisesti yllättyneitä.

    • Anonyymi

      Pitkillä miehillä yleensä pieni..

      • Ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Ujoilla miehillä pieni samoin noilla öykkäreillä jotka kehua retostelee vehkeillään

      • Anonyymi

        Minä kehun syystä kun naiset on sen monet kerrat sanoneet, iso on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kehun syystä kun naiset on sen monet kerrat sanoneet, iso on.

        Joojoo, on se iso, onon.


    • Anonyymi

      Kyllä sormien koosta jotain voi päätellä. Arvaa harmittaako kun muuten kiva ja seksy mies mutta sillä ne pienet sormet!! Joo, ohi, taas sekin mies.

      • Ei voi päätellä mitään.


    • Anonyymi

      Minkään yksittäisen ruumiinosan koolla ei ole havaittu olevan mitään yheyttä peniksen kokoon.

      MUTTA!

      Kiehtova havainto on tehty sormien pituuksien suhdetta vertailemalla. Niillä, joiden etusormi on nimetöntä lyhyempi, on mm. pidempi penis ja naisia viehättävät kasvot.

      https://www.livescience.com/49883-finger-length-in-men.html

      Mä allekirjoitan tämän.
      Pyydäpä nähdä mun käteni ensi kerralla.

      • Anonyymi

        Mulla on! haluuko joku naida?


    • Anonyymi

      Häpeä sanoa tätä,mutta kyllä tunmelma pienestä latistuu. Ei tunnu äijältä enään...jotain puuttuu🙄

    • Anonyymi

      Kaikki naisvihaajat ovat pikkumunaisia.

      • Anonyymi

        😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄😄

        Tällä palstalla melkein kaikki miehet kuuluu siihen kastiin. Naisviha johtuu pienistä vehkeistä ja ne on niin katkeria, kun vehje on pikkupojan luokkaa


    • Anonyymi

      hauska provo

    • Anonyymi

      Juu u, Provo on Provo..

      • Anonyymi

        Ei suinkaa. Ei savua ilman tulta.


    • Anonyymi

      Totuus ei tulessa...

    • Anonyymi

      Iso-Pepe vai Pikku-Pepe kumman valitsisit jos...

    • Anonyymi

      Onneks minulla on paksu. Eiole naiset lähteneet karkuun. Paksuus parempi kun pituus.

      • Anonyymi

        Hutunkeitossa kaksi nyrkkiä ?

        Ennätys linkoamisessa on yli kaksi metriä... :D

        ;)


    • Anonyymi

      Ätmeillä ei ole kivaa ei ole rahaa eikä isoo kikkeliä

      • Anonyymi

        MInkäs lahjoilleen voi, voihan sitä kompensoida muilla avuilla jos lahjat heikot.


    • Anonyymi

      Pullohartiat, micropenis..näinhän se vanha kansanviisaus jo ties..

    • Anonyymi

      Akateeminen tutkinto, hyväpalkkainen työ, kallis auto...ovat fiksusti ymmärtäneet jo nuorina, että kompensaatiota tullaan vielä tarvitsemaan.

    • Anonyymi

      No lenkille pyydät, juoksutrikoot kai nykyään miestenkin normivetimet.

    • Anonyymi

      Mieluummin pieni, niin ei oo tiellä. Nainen voi käyttää jotain muuta, jos ei kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe