Usko että vain minä tiedän mikä laihduttaa

Anonyymi

Olen laihtuva laihduttaja mutta en varsinaisesti laihduta. Joten tiedän miten pitää laihtua eli kiikunnan avulla hinkattu lihomista ENNALTA EHKÄISEVÄ ja LAIHDUTTAVA vaikutus voi olla vuodessa jopa 650mentä kiloa. Se on helppo laskea.Rasvakilo on 7000 kaloria. Mutta hedelmäkarkeissa ei ole rasvaa LAINKAAN 100 kal x 15 tuntia=90800 kaloria suoraan taitavasti ekselillä laskettuna. EIi kilo läskiä laihtuu mennen tullen hdellä hedelmätoffeella.

Itse hiihdän ja laihdutan päivässä 23 tuntia mikä tekee kuukaudessa 490 tuntia. En ehdi mennä töihin koska pitää syödä Hedelmätoffeeta ja LAIHTUA. Tällä KARKKIMÄÄRÄLLÄ olen laihtunut kaloreilla 96378 67 kiloa kuukaudessa koska Hedelmätoffeeta ei sisällä yhtään lihottavia kaloreita vaan vain ENERKIAA. Niin laihdun koko ajan vaikken laihdutakaan.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä matikkapääkin näyttää auttavan laihduttamisessa silloinkin kun ei varsinkaan laihduta. 😂

• Anonyymi

Enerkiataloudellisesti parasta on syödä hedelmäkarkkeja joista ottaaa kääreet pois sillä GLUkukoosi pitää saada OIKEAMÄÄRÄISESTI.

MINÄ olen tehnyt tilastoa syömisestäni jo vuosia ekseliin. Olen merkannut jokaisen kalorin ja syömäni hedelmäkarkin. Ne olen syönyt OIKEAMÄÄRÄUSESTI. Esitän tässä esimerkin jotta tiedätte miten pitää syödä Oikein ja oikeamääräisesti oikeita ravintoaineita.

Esim . Vuonna 1976 seuraavasti

Tammikuun 1 päivä 4 kg hedelmäkarkkia (Lidlin ei ollut mutta ostin fatserin vihreitä kuulia)

Helmikuun 14 päivä 3 kg hedelmäkarkkia. Määrä jäi tammikuusta niin lisäsin kilon suklaata.

Tässä kohtaa meille rakennettiin kellari että saan karkit itseltäni piiloon.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      111
      4039
    2. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      3498
    3. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      66
      2843
    4. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2268
    5. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      2136
    Aihe