Onko kellään kokemuksia elizabeth ardenin Eight Hour Cream:ista. Olen kuullut, että on todella hyvä voide. Onko se tarkoitettu koko kasvoille vai ainoastaan rohtuneelle iholle, auringon polttamiin jne. Onko tuoksu kuinka voimakas?
ELIZABETH ARDEN
2
3466
Vastaukset
- paljo
Siis tosi vahva tuoksu, ite en aluksi tykännyt mutta nyt RAKASTAN. Täytyy kyllä myöntää etten ole huomannut sitä ihan niin tehokkaaksi kuin väitetään. Bepanthen on kuitenkin aina rohtuneille kaikille parempaa, eikä tuo nyt mitään tavallista salvaakaan kuitenkaan ole. Tykkään käyttää huulille, vaikke ei se paras huulirasvakaan ole. Maksaa hemmetisti, on ihana ja tyylikäs, mutta halvemmalla saa parempaa.
- anselmi
JUMALAINEN TUOTE!!!
en luovu siitä ikinä.ON kuin taivas huulilla.Tuoksuu miedosti mutta hyvälle.käytän huuliin ja rohtuneisiin kohtiin iholla.Käytän kovasti sitä jokapäivä,mutta on riittoisa,minulla putkilo kestänut jo kohta vuoden...suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110