Kun nainen joutuu väkivallan kohteeksi parisuhteessa

Anonyymi

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"-Mies sanoo, että jouduin taas tekemään näin, koska olet aina niin huolimaton tai et ymmärrä jotain tiettyä asiaa. Mies sanoo, että jos olisit toisenlainen, ei tarvitsisi tehdä näin (pahoinpidellä). Mies osaa taitavasti puhua. Ja lopulta sitä itse sanoo, että anteeksi, kun olin sellainen."

• Anonyymi

"Hän haluaa jättää väkivaltaisen miehensä, vaikka tietää, että se on vaikeaa.

– Aina se mies sanoo, että olen hänen akkansa enkä pääse hänestä eroon. Mutta totuus on, että rakkaus on loppunut jo aikoja sitten. Silmät ovat auenneet. Uskon, että tämä onnistuu, kun olen vahva. En vastaa enää puheluihin."

• Anonyymi

Nainen valitsee väkivaltaisen jännämiehen joten turha on apua hakea jos mies hakkaa naista. Nainen on jännämiehen omaisuutta kunnes nainen kuolee, ei nainen pääse eroon jännämiehestä koskaan.

• Anonyymi

Miksi Brubettu ib aina ruma seli ludeidett hiuksissakinl... '

• Anonyymi

Eiks me voitas vaan lopettaa tää naisiin kohdistuva ilkivalta. Sehän on ihan aivoissa sellanen luonnollinen lukko, ettei heikompaan pysty tekeen ilkivaltaa. Niinkun varmaan ootte huomannu, kun kissojen kanssa tapellu.

• Anonyymi

Onko tuo muka valkoisen autoilevan lihaasyövän heteromiehen syy ?

• Aikoinaan, kun olin avioliitossa, niin vaimo puolivahingossa puukotti minua käteen. Ambulanssi oli tilattava ja jouduimme myöhemmin rikoskonstaapelien kuultavaksi.

Automaattisesti minua epäiltiin puukotuksesta? Ihmettelin hieman Konstaapelin edesottamuksia ja pyysin selventämään, miksi minua epäillään vaikka sain puukosta?

Tilanne muuttui sitten hieman ja olinkin uhri, jolla on todenpuhumisen velvollisuus. En kuitenkaan halunnut nostaa mitään syytettä vaimoa kohtaan. Sitäpaitsi se oli vahinko.

• Anonyymi

Ois saanu osua suoraan valtimoiden kohdalle, ootko sä nussinu minun Jonnan kanssa kun Jonna kertoi että oli ollut iltaa viettämään sun kanssa?

• Anonyymi

Naiset haluaa paskan jännämiehen. Turha itkeä sitten koska ei kunnollinen mies kelpaa.

• Anonyymi

Miksi ns. kunnollinen mies muuttuu paskaksi jännämieheksi, luulisi tavallisen ihmisen ymmärtävän, että naista ei saa pahoinpidellä minkään syyn takia.
        Miltä miehestä tuntuu, jos toinen mies pahoinpitelee hänet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ns. kunnollinen mies muuttuu paskaksi jännämieheksi, luulisi tavallisen ihmisen ymmärtävän, että naista ei saa pahoinpidellä minkään syyn takia.
        Miltä miehestä tuntuu, jos toinen mies pahoinpitelee hänet?

Mutta jos pahoinpiteleminen kuuluu kulttuuriin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos pahoinpiteleminen kuuluu kulttuuriin

Ei kuulu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      9281
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      46
      893
    3. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      874
    4. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      833
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      60
      715
    Aihe