Onko tämä normaalia?

Anonyymi

Tapasimme kumppanini kanssa muutama kuukausi sitten, eli tuore suhde kyseessä. Minä nainen ja hän mies. Hän on nyt pari kertaa jäänyt kiinni valehtelusta; väittänyt, ettei hänellä ole ikinä ollut mitään henkilön X kanssa, mutta myöhemmin selvinnyt, että heillä on ollut seksisuhde. Tai väittänyt, ettei hänellä ole ketään entisiä heiloja someissa, vaikka on ollut. Ja huom! Minua eivät ollenkaan haittaisi nämä asiat sellaisinaan, mutta niistä valehtelu on alkanut epäilyttää (koska se on ihan turhaa). Hän vaikuttaa kyllä tosi kiintyneeltä ja ihastuneelta minuun ja on esitellyt perheelleenkin, mutta samalla puhuu jatkuvasti entisistä ”säädöistään” tai sen kaltaisista, lähettelee minulle heistä jopa vähäpukeisia kuvia ja sanoo että katso nyt, tämänkin kanssa joskus juteltiin rivoja. Nyt hän on myös tutustunut uuteen samanikäiseen naiseen, joka juuri aloittanut heillä töissä. Eikä siinä mitään, on minullakin mukavia työkavereita, mutta he ovat viestitelleet useamminkin ja sopineet pitävänsä viini-illan jomman kumman luona lähiaikoina kahdestaan. Kuulemma molemmat ovat kuitenkin tietoisia, että hän on suhteessa eikä tämä ole mieheni mukaan mitään muuta kuin normaali asia josta ei tarvitse keskustella. Hän kertoo minulle, kuinka odottaa innolla tämän naisen näkemistä.

Olen myös yrittänyt tutustuttaa miestä läheisimpiin ystäviini, mutta hän ei ole oikein innostunut. Ystävät ovat ottaneet hyvin vastaan ja ehdotelleen yhteisiä tekemisiä porukalla sun muuta, mutta mies joko sanoo minulle ettei nyt halua ja suuttuu kun en kysynyt häneltä ensin, tai ei vastaa mitään ystävilleni yhteisessä ryhmächatissamme. Minä kuitenkin olen tutustunut hänen kavereihinsa ja perheeseen, joten käytös kummastuttaa.

Hän myös leikillään puree minua usein ympäri kehoa. Käsivarsiin, reisiin, sääriin, minne ikinä. Minulla on tälläkin hetkellä useampi mustelma ympäri kehoani.

Joskus hän suuttuu yhtäkkiä ja aloittaa mykkäkoulun. Jos yritän soittaa ja kysyä mistä on kyse ja haluan selvittää asiaa, hän lyö luurin korvaan. Tämä on toistunut jo useammin kuin kerran.

Olen muuttamassa kahden tunnin ajomatkan päähän hänen kotikaupunkiinsa, muutamme siis yhteen mahdollisimman pian. Haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitä tästä kaikesta. Olemme 24-vuotiaita.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä muuta. Jätä se! Patologinen valehtelija ei ikinä muutu.

    • Anonyymi

      Jos suhde tuntuu jo näin alku taipaleella epävakaalta ja epämukavalta niin miksi muuttaisit? Ei rakastunut mies toimi noin

    • Anonyymi

      Ja sitten vielä muuttamassa yhteen tuollaisen kanssa!
      Nyt järki käteen ja äkkiä.

    • Anonyymi

      Lueppa kirjoituksesi uudestaan ja mieti, tuollaistako elämää haluat? Minkä luulet muuttuvan yhteen muutolla?

    • Anonyymi

      Onnormaalia että nainen haluaa valehtelevan miehen joka varmasti myös pettää sinua. Ei naiset ole yhtään fiksuja eikä järkeä ole päässä. Jos heti valehtelee niin tekee sitä jatkossakin. Jos puhuu existään niin pettää satavarmasti.

    • Anonyymi

      Muuttaisin mahdollisimman kauas hänestä.
      Jos olet nyt jo mustelmilla niin miten jatkossa, ei helpota ainakaan.
      Hän pyrkii ilmeisesti eristämään sinut ystävistäsi että olisit hänen vallassa täyddllisesti.
      Juokse karkuun kun vielä ehdit.

    • Anonyymi

      Provo

    • Anonyymi

      Mielenvikaisen naisen kirjoittama ala-arvoinen projo. Kukaan nainen EI voi olla noin tyhmä.

    • Anonyymi

      Pelottavan samanlainen tilanne kuin itselläni, sillä erotuksella että miehellä ei ole mitään naisjuttuja, tai koskaan ollutkaan. Me ollaan oltu yhdessä vuoden, mutta itse en edes uskalla edes harkita muuttoa yhteen, koska hänessä on myös tuo pimeä puoli. Vetää myös noita mykkäkouluja.. ja mikä pahin, omia juopotteluputkiaan, milloin käytöksensä muuttuu lapselliseksi ja vielä itsekkäämmäksi.

      Lisäksi itseäni on käynyt epäilyttämään juuri tuo, että ei halua tutustua minulle läheisiin ihmisiin. Tekeytyi jo alkuun epäsosiaaliseksi, että voisi välttää kaikki tapaamiset.

      Luulen, että olemme molemmat tekemisissä jonkunasteisen persoonallisuushäiriöisen kanssa. Sinuna miettisin myös uudelleen yhteenmuuttoa.

    • Anonyymi

      Mies on narsisti. Älä vaan muuta yhteen. Push and pull meininkiä. Tutustu narsismiin ajatuksella. On sadistinen myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe