Palstan varatut, kuinka nopeasti menisitte Tinderiin ja ilmottaisitte somessa että olette taas sinkkuja ja vapaata riistaa, jos teille tulisi ero?
Tinderit ja some
29
1268
Vastaukset
Itse olen leski ja tunnen muitakin leskejä. Tinteristä en tiedä mutta miehellä on kuolemaan asti pää-asia että nussitaaaan. Sitä tehdään yhtenä kyrpänä.
- Anonyymi
2 minuutissa menisin etsimään uutta naista. Viimeks erosin 13 v sitten ja lähdin samana iltana baariin iskemään naista. Kävin baaris 4 kertaa 10 päivän aikana ennen kun löysin sitten nykyisen kumppanini 13 vuotta sitten.
- Anonyymi
Miksi sitä tuhlaa aikaa olemalla sinkku. Naisen kanssa eläminen on paljon antoisampaa.
- Anonyymi
Hevon paskat.
Olisit vaan reilusti sanonut että työllistävämpää.
- Anonyymi
En ole ikinä ilmoittanut parisuhdestatustani, en suhteessa ollessani enkä sinkkunakaan. En näe mitään syytä miksi koskaan moista ilmoittaisinkaan. En näe mitään syytä myöskään siihen, että menisin Tinderiin tai vastaaviin.
Lähimmille ihmisille kertoisin, julkisesti en kovinkaan pian jos tosiaan koskaan ellei se sitten luontevasti tule julki jonkun muun asian yhteydessä. Ja Tinderiin en menisi, miellän sen kaltaiselleni vakavammalle ihmiselle liian kevythenkiseksi mestaksi.
MCMLXXVI: "Tinderiin en menisi, miellän sen kaltaiselleni vakavammalle ihmiselle liian kevythenkiseksi mestaksi."
Millä tavalla olet vakavampi ihminen? Itse en ole koskaan tinderissä käynyt, joten en tiedä kuinka kevythenkinen mesta se on.
Onko teillä sadelllut tänään vettä?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Tinderiin en menisi, miellän sen kaltaiselleni vakavammalle ihmiselle liian kevythenkiseksi mestaksi."
Millä tavalla olet vakavampi ihminen? Itse en ole koskaan tinderissä käynyt, joten en tiedä kuinka kevythenkinen mesta se on.
Onko teillä sadelllut tänään vettä?No, jos alan jotain ihmistä tapailla, tapailen häntä ja vain häntä niin kauan, kunnes tiedän sanoa voiko minun mielestä meillä olla yhteistä seurustelua ja parisuhdetta ajatellen. Joistain sen hoksaa heti, ettei kohtaa, ei kannata jatkaa ja joistain jonkun ajan päästä.
Mä en aloita minkäänlaisia kevytsuhteita, ylipäänsä mitään millään hetken huvi periaatteella. Eli jos jotakuta etsin, etsin häntä tositarkoituksella. Voihan olla ettei suhde kestä kuin vaikkapa 6 kk, mutta idea on silti se, että se suhde on parisuhteen kaltainen. Vakavampaa laatua, kuin panokaverit ja säätö.
Kaverit on sitten ihan eri asia muutenkin, en laske kuuluvaksi tällaiseen mitenkään.
Eli en swaippaa täksi ja toksi illaksi panoja tms. Jos sovin treffit, sovin ne yhden kiinnostavan kanssa. Ja kuulen tuomion ja annan sen itsekin. Joko jatketaan tapailua ja tutustumista tai lopetetaan ja jatketaan elämää eteenpäin.
Musta ei siis saa sängynlämmittäjää ja leikkikaveria kovin helposti. :)
On täällä tänään satanut. Nyt aurinko jo kyllä paistanut hyvän aikaa.MCMLXXVI kirjoitti:
No, jos alan jotain ihmistä tapailla, tapailen häntä ja vain häntä niin kauan, kunnes tiedän sanoa voiko minun mielestä meillä olla yhteistä seurustelua ja parisuhdetta ajatellen. Joistain sen hoksaa heti, ettei kohtaa, ei kannata jatkaa ja joistain jonkun ajan päästä.
Mä en aloita minkäänlaisia kevytsuhteita, ylipäänsä mitään millään hetken huvi periaatteella. Eli jos jotakuta etsin, etsin häntä tositarkoituksella. Voihan olla ettei suhde kestä kuin vaikkapa 6 kk, mutta idea on silti se, että se suhde on parisuhteen kaltainen. Vakavampaa laatua, kuin panokaverit ja säätö.
Kaverit on sitten ihan eri asia muutenkin, en laske kuuluvaksi tällaiseen mitenkään.
Eli en swaippaa täksi ja toksi illaksi panoja tms. Jos sovin treffit, sovin ne yhden kiinnostavan kanssa. Ja kuulen tuomion ja annan sen itsekin. Joko jatketaan tapailua ja tutustumista tai lopetetaan ja jatketaan elämää eteenpäin.
Musta ei siis saa sängynlämmittäjää ja leikkikaveria kovin helposti. :)
On täällä tänään satanut. Nyt aurinko jo kyllä paistanut hyvän aikaa.Kiitos nyt teit asian selväksi - et ole kevytkengäistä sorttia - ja kerroit mitä sillä vakavalla suhtautumisella asiaan tarkoitit.
Hyvää päivänjatkoa, sillä itse kohta lopettelen, mutta palaan sitten myöhään illalla uudestaan! Iltoja! Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Kiitos nyt teit asian selväksi - et ole kevytkengäistä sorttia - ja kerroit mitä sillä vakavalla suhtautumisella asiaan tarkoitit.
Hyvää päivänjatkoa, sillä itse kohta lopettelen, mutta palaan sitten myöhään illalla uudestaan! Iltoja! Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta! :)Niin no en vaan koe saavani mitään iloa sellaisista suhteista missä ei olla mukana kokonaisvaltaisesti ja aidosti kiinnostuneita ihmisestä, kaikinpuolin. En oikeastaan kaipaa sellaista seuraa mihinkään mikä antaa vain jotain, eikä oikeastaan mitään sittenkään kunnolla ja aidosti. Elämänkumppani on se mitä kaipaan, jos minkäänlaista fyysistä kiehnäämistä ja romanttista haluan keltään. Muuten lasken tyypin automaattisesti kaveriksi, jonka kanssa ei ole mitään säpinää eikä romanttisia tunteita. Kavereiden kanssa mennään ja tullaan, ihan sama miten ja nähdään kun nähdään.
Olen itse kaikkeni likoon laittava, joten en kaipaa elämääni ketään joka ei ole valmis samaan.
Kiitos, samoin.MCMLXXVI kirjoitti:
Niin no en vaan koe saavani mitään iloa sellaisista suhteista missä ei olla mukana kokonaisvaltaisesti ja aidosti kiinnostuneita ihmisestä, kaikinpuolin. En oikeastaan kaipaa sellaista seuraa mihinkään mikä antaa vain jotain, eikä oikeastaan mitään sittenkään kunnolla ja aidosti. Elämänkumppani on se mitä kaipaan, jos minkäänlaista fyysistä kiehnäämistä ja romanttista haluan keltään. Muuten lasken tyypin automaattisesti kaveriksi, jonka kanssa ei ole mitään säpinää eikä romanttisia tunteita. Kavereiden kanssa mennään ja tullaan, ihan sama miten ja nähdään kun nähdään.
Olen itse kaikkeni likoon laittava, joten en kaipaa elämääni ketään joka ei ole valmis samaan.
Kiitos, samoin.MCMLXXVI: "Olen itse kaikkeni likoon laittava, joten en kaipaa elämääni ketään joka ei ole valmis samaan."
Tulee mieleen laulu "Aikuinen nainen" - Sua tarvitsen sydänystäväksi aikuisen naisen...
https://www.youtube.com/watch?v=wxDBwQlvcRg
Vai menikö kommenttini vähän metsään?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Olen itse kaikkeni likoon laittava, joten en kaipaa elämääni ketään joka ei ole valmis samaan."
Tulee mieleen laulu "Aikuinen nainen" - Sua tarvitsen sydänystäväksi aikuisen naisen...
https://www.youtube.com/watch?v=wxDBwQlvcRg
Vai menikö kommenttini vähän metsään?Sydänystävä kuulostaa hyvältä. Sydänkäpynenkin. Rakastettu.
MCMLXXVI kirjoitti:
Sydänystävä kuulostaa hyvältä. Sydänkäpynenkin. Rakastettu.
Onnea siitä, että olet sellaisen löytänyt. Onneksi olkoon myös siitä, että sinulla on kaksi tytärtä! :)
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Onnea siitä, että olet sellaisen löytänyt. Onneksi olkoon myös siitä, että sinulla on kaksi tytärtä! :)
Yym, ystävän nyt ainakin. Lapseni on kyllä sydämeni valtaajat, ihan ensimmäiset.
MCMLXXVI kirjoitti:
Yym, ystävän nyt ainakin. Lapseni on kyllä sydämeni valtaajat, ihan ensimmäiset.
Kliffaa kesää teidän perheelle! Itse ryhdyn kohta nukkumaan, joten lopettelen täällä! Hyviä öitä! :)
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Kliffaa kesää teidän perheelle! Itse ryhdyn kohta nukkumaan, joten lopettelen täällä! Hyviä öitä! :)
Jep, kiitos. Kuin myös sinulle. Käyn kohta itsekin nukkumaan, jotenkin väsynyt olo. Päänsärky kenties pahenemassa, migreeniksi. Silloin väsyttää epätavallisen voimakkaasti.
Hyvät yöt.
- Anonyymi
Olen ollut sinkku nyt useamman vuoden enkä koskaan ole tutustunut tinderiin.
En tiedä miten se toimii eikä kiinnosta.
Somessa olen vaihtanut stetukseni sinkkuun kun erosin, ja sieltä se on vapaasti luettavissa.
Vapaata sen paremmin kuin minkäänlaista muutakaan riistaa en ole.- Anonyymi
Kerro nyt miten sen löytää kun on vapaasti luettavissa.
- Anonyymi
En minä kertoisi erosta ainakaan sukulaisille tai edes ystäville. Äkkiä heti alkaisin uutta kumppania etsimään.
- Anonyymi
Somessa taidan olla sinkku mitä oikeasti en ole. Jos olisin sinkku, ei olisi mikään kiire uuteen suhteeseen.
- Anonyymi
Miksi sinä ilmoitat olevasi somessa sinkku jos et sitä ole? Minua kyllä loukkaisi moinen jos minun kanssani olisit.
- Anonyymi
Mikä vitun tinder? Naisia on kadut täynnä ja joku pöhkö tarvii jonkun tinderin löytääkseen yhden sopivan?
AsianVierestä- Anonyymi
Et ymmärrä tinderin tarkoitusta, ei etsitä yhtä sopivaa vaan monta enemmän tai vähemmän sopivaa.
Luultavasti en menisi ikinä. Minulla ei ole koskaan ollut profiilia deittipalstoilla. Kumppani ja nuoruuden seurustelukaverit ovat aina löytyneet livestä.
- Anonyymi
En luultavasti menisi. En arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, joten ei mieltä olla siellä. Jos tulisi joku sopiva vastaan siellä missä liikun, fine, jos ei, fine sekin. Arvatenkin olisin ihan vain yksin, piiiiiitkäääään. Ja höperöityisin nykyistäkin enemmän.
Tinderi ei kuulosta paikalta, missä olisi mielekästä olla. Tuskin eron jälkeen edes haluaisin mitään uutta suhdetta, mutta jos sellainen tarve yllättäen olisi, niin Tinder olisi epätodennäköisin paikka sellaista etsiä. En ymmärrä, miten sieltä voi kuvitella löytävänsä "jonkun", kun ymmärtääkseni siellä valitaan ihmisiä treffeille kuvien perusteella. Pitäisi olla joku huippu ammattikuvaaja, joka saisi minut kiinnostumaan ihmisestä pelkän kuvan perusteella. Kuvasta pitäisi pystyä päättelemään ihmisen luonne, harrastukset, persoona, ääni, tuoksu..
Somessa taas mulla on kyllä mainittuna, että olen naimisissa. Tuskin sitä kovin nopsaan muuttaisin, kun ei mulla edes lue, kenen kanssa olen yhdessä. Ettei sitten siipallakaan olisi asialla kiirettä asiaa oikaista. Tutut tietäisi erosta muutenkin. En ole somesta hakemassa treffiseuraa, vaan siellä on joko kavereita tai sellaisia, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita. Varmaan jossain vaiheessa se siviilisääty vain katoaisi sieltä, kun muistaisin asian. Tilalle en kyllä kirjoittaisi, että sinkku. Ties vaikka joku innostuisi liikaa siitä tiedosta :D- Anonyymi
"Et ymmärrä tinderin tarkoitusta, ei etsitä yhtä sopivaa vaan monta enemmän tai vähemmän sopivaa."
Jaha? Ja mitä tällä kokoelmalla sitten tehdään?
No, kuka keräilee mitäkin, ei sen puoleen.
En kuitenkaan juuri tuon kaltaista keräilyharrastusta ymmärrä, ja aika erikoista jos se noin laajalle levinnyttä on kun tietääkseni siellä tinderissä on miljoonia käyttäjoiä?
Vai itsetuntoako sillä pönkitetään? Voi sanoa ja kehuskella että näin monta?
Ei, kyllä tyydyn kuitenkin ihan siihen vanhanaikaiseen tapaan eli tapaan ihmisiä irl yhden kerrallaan. Tutustun jos kiinnostaa, ja jos tuntuu että yhteistä löytyy voin kiinnostua ja alkaa vaikka tapailla.
Hyvin vieraalle tuntuu tuollainen randomien keräily netissä, aika hullulle itse asiassa.
-sinkkunainen-- Anonyymi
Totta, kun elämässä on yleensä se tilanne ettei halua muutosta kuin hetken mielijohteesta ja silloin mennään vaikka terassille katselemaan keskustelukumppania. Jos sellaisen löytää hyvä, jos ei se ei ole mikään huono asia sekään. Eihän mitään ole menettänyt.
Ihmissuhteissa on aina riski ja myös mahdollisuus. Livenä tavatessa voi arvioida toista jo melko paljon ilman ennakkoluuloja.
AsianVierestä
- Anonyymi
Somessa en ole lainkaan, joten ei tarvitsisi pohtia parisuhdestatuksen päivittelyä sinne. Tosin aikoinaan kun somea vielä käytti, niin en silloinkaan kokenut tarpeelliseksi laittaa parisuhdestatusta lainkaan näkyviin.
Kumppanini löysin Tinderistä, joten varmaan jossain kohtaa eron jälkeen tulisi palattua sinne katsastamaan markkinoita. Sopivaksi kokemani suruajan jälkeen, tietenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267