Ja huomaa, että on edelleen sinkku, meneekö lopulta kiinnostus?
Kun tulee vanhemmaksi
29
64
Vastaukset
Kiinnostus minkä suhteen? Senkö että on vanha? Vaiko parisuhteen saamiseen? Vai seksin harrastamisen? Vaiko ylipäätään elämisen suhteen?
- Anonyymi
No parisuhteen saamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
No parisuhteen saamiseen.
Mä en oo ite mikään hirveen vanha, mutta oon pitkään ollut yksin, sekä myös sairastanut pitkään, niin tavallaan mulla on se "vanhuusvaihe" tullut vuosia aiemmin kuin muilla oman ikäisilläni. Ei tänä aikana, mitä yksin olen ollut, ole kiinnostus täysin mennyt parisuhdetta kohtaan, mutta sitä on tullut tarkemmaksi sen suhteen, mitä haluaa tai kaipaa kumppaniltaan. Eikä myöskään enää halua huolia ketä tahansa.
Lisäksi elämä ei ole enää samanlaista kuin nuorena, jolloin parisuhdetta haki hakemalla ja että piti joku saada koska muillakin oli, vaan nyt on sellainen ajatus että jos joku tulee vastaan, hieno homma, mutta jos ei tule ketään, ei se maailmaa kaada vaikka joutuisi olemaan yksin.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Mä en oo ite mikään hirveen vanha, mutta oon pitkään ollut yksin, sekä myös sairastanut pitkään, niin tavallaan mulla on se "vanhuusvaihe" tullut vuosia aiemmin kuin muilla oman ikäisilläni. Ei tänä aikana, mitä yksin olen ollut, ole kiinnostus täysin mennyt parisuhdetta kohtaan, mutta sitä on tullut tarkemmaksi sen suhteen, mitä haluaa tai kaipaa kumppaniltaan. Eikä myöskään enää halua huolia ketä tahansa.
Lisäksi elämä ei ole enää samanlaista kuin nuorena, jolloin parisuhdetta haki hakemalla ja että piti joku saada koska muillakin oli, vaan nyt on sellainen ajatus että jos joku tulee vastaan, hieno homma, mutta jos ei tule ketään, ei se maailmaa kaada vaikka joutuisi olemaan yksin.Miten voikin ihminen niin samoja ajatuksia kirjottaa kuin minä?
Anonyymi kirjoitti:
Miten voikin ihminen niin samoja ajatuksia kirjottaa kuin minä?
Varmaan lämänkokemus ja se, että on oppinut tuntemaan itsensä sen suhteen, että tietää selviävänsä itsenäisesti asiasta kuin asiasta.
- Anonyymi
Kun tulee tarpeekis vanhaksi yli 50v, niin alkaa miettimään, että yli puolet on elämästä eletty ja kohta päättyy elämä eli turha on enää turhia rehkiä, kun elämä on ehtoopuolella ja kaikki uurastus on turhaa.
- Anonyymi
ehkä sekä että, mitä vanhenmaksi tulee niin kiinostus vähenee ilman varsinaista syytä,
- Anonyymi
Kai siihenkin tottuu että on yksin tai sinkku ja lopettaa etsimisen ja pettyy kun menee iskemään tai pyytään naista ulos niin nainen vastaa haist vit.u muhammed tuu tänne tää ätmi ahdistelee ja lääppii ja väkisin yrittää pussata ja muhammed suuttuu ja muutkin arabimiehet että yrittääkö tappaa muhamediä eli mennään auttaan muhammediä
Kyllä se kiinnostus katoo kun ei pidä yhteyttä.
- Anonyymi
Etkö pidä yhteyttä mieheesi??
- Anonyymi
Ja oletko siis nykyään sinkku??
- Anonyymi
Noinko vain? Riippuu varmaan aika tavalla tilanteesta.
- Anonyymi
ihminen vain tulee mukavuuden haluiseksi eli laiskaksi muutaman sinkku vuoden jälkeen,
- Anonyymi
Laiskistuu varmaan, pitäisi olla ihan erityinen tapaus että olisi sen kaiken vaivannäön arvoinen, jota siihen väistämättä sisältyy, ja todennäköisyys sellaisen eteen tupsahtamiseen varsin pieni.
- Anonyymi
Ikä tekee tehtävänsä, tietää olevansa jo liian vanha, ei kukaan näin vanhasta naisesta kiinnostu ja ei kannata ulkonäköön panostaa, kun on jo sanottu suoraan, ett näytän tosi vanhalta, niin miks näkis enää vaivaa. En ole liialla ulkonäöllä nuorempanakaan pilattu ja nyt vanhempana voin itsekin jo todeta, ett rumuus on vaan lisääntynyt vanhetessa. Mulla oli hyvä kouluttaja, yks naispuolinen tuttu, joka jaksoi sitkeesti paukuttaa mulle totuuksia musta ja mun ulkonäöstä, antoi ymmärtää ett miehellä täytyy olla päässä jotain pahasti vialla, jos mun näköisestä ja ikäisestä naisesta kiinnostuu. Nyt sitten, jos näenkin kiinnostavan miehen, tulee nuo tuttavan sanomat asiat heti mieleen ja samantien kiinnostus loppuu. Niin, sitten lisäks on tullut vielä pahempi häpeä omaa itseäni ja ulkonäköäni kohtaan, ahdistaa vielä enemmän kuin ennen kulkea kaupungilla ihmisten ilmoilla, en pysty katsomaan muita kohti. Ehkä mua ei kukaan enää edes noteeraa, kun olen jo näin vanha, katsotaan ohitse. Olenhan kohta jo eläkeikää lähestyvä mummeli😊
- Anonyymi
Mä oonki 31-vuotias mies.
- Anonyymi
Tuossa on ollut henkistä väkivaltaa, joka on osunut ja uponnut. Iän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, väkivallan vain.
- Anonyymi
Vanha koira ei halua opetella uusille tavoille. Mukavuudenhalu menee edelle.
- Anonyymi
Miksi tarvitsisi opetella uusia tapoja? Tavat pitää olla automaattisesti molemmilla hyviä, niin suhde kestää.
- Sheena, automaation asialla
- Anonyymi
Ei tarvitse olla edes sinkku, kiinnostus menee joka tapauksessa :)
- Anonyymi
Näin. Elämä ei kulu, vaan kuluttaa. Myös parisuhdetta.
Siinähän tuo pyörii, muttei suuremmin sytytä.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Sen näkee sitten, kun on vanha ja sinkku.
- Sheena- Anonyymi
Mitäs sinä parisuhteessa oleva roikut täällä sinkkujen palstalla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinä parisuhteessa oleva roikut täällä sinkkujen palstalla..
Kyllä täällä saa kirjoitella kuka tykkää.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Njaa, se kiinnostus mihinkään häviä mutta ei tarvitse enää hosua asioiden kanssa.
- Anonyymi
No ei se parisuhde enää ole mikään tavoite jos on ollut monessa parisuhteessa ja niistä saanut isä nimikkeen kolmessa. Mietin mikähän olisi se tarve saada parisuhde, enkö osaa pestä pyykkejäni, tehdä ruokaa, siivota asuntoani tai jotain muuta arkipäiväistä?
Hmm...nainen vierelle koska haluaisin jotain, mitähän se olisi...
AsianVierestä Jaa-a, voisin kuvitella iäkkäämpänä sinkkuna mukavuudenhalulla ja parisuhdekokemuksilla olevan näppinsä pelissä, jos ei niin helposti enää kiinnostu suhteilemaan.
En kyllä toisaalta usko, että omalla kohdallani menettäisin tyystin kiinnostusta parisuhdetta kohtaan iäkkäämpänä sinkkunakaan, jos elämänkaveriksi löytyisi kiva ja rakastettava ihminen. Toisaalta en ehkä löytäisi sellaista helposti. Voisi ryhti vetää kumaraan jo siinä ajan juostessa ja sopivaa ootellessa.Ei, mutta huonoja juttuja ei jaksa. Säätelyt ei napoase, elämässä on niin paljon mukavempaakin.
Tänään vaihdoin Nissaniin iskarit joka nurkalle ja jarrupalat eteen. Liukutapit ihan jumissa, niin oli puolitehoiset jarrut. Takaiskarit on veltot kuin polkupyöränpumput, joten ajo-ominaisuudet mullistui taas. 😁
Näistä onnistumisistakin tulee onnelliseksi. 💪😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.667611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652783- 1561960
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181938Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191912Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291612- 1021477
- 381331
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411226