ETTÄ MITÄ Valkoisten vastainen rasismi no joo.?

Anonyymi

jotkut tätä valkoisten vastaista rasismia vinkuu. mutta kyllä me valkoihoiset eurooppalaiset ollaan aina oltu ykkösiä. Tietysti jos minä nyt lähden afrikkaan ja olen kylän ainoa valkoihoinen niin kai sitä rasismin uhriksi joutuisi ee voo mitään+++

4

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin? Mihin perustat tuon väitteesi? Olet siis ollut kaikkina aikoina kaikkien kansojen ja kulttuurien parissa vai?

Kyllä rasismia on aina ollut kaikkialla! Usko pois. Mutta vain valkoiset ovat siitä itseänsä alkaneet syyllistämään.

Vaikka eurooppalaiset ovat tehneet ylivoimaisesti eniten muiden kansojen puolesta historiassa. Ilman meitä monet muut kulttuurit olisivat vielä kivikauden tasolla.

Joten lopetetaan tuo masokistinen itseruoskinta…

• Anonyymi

no olet kyllä tavallaan oikeassa. eurooppalaiset ovat innokkaasti olleet alkuperäis kansoja hävittämässä. sivistys tiiede mm. egypti ja amerikan mayat atsekit olivat meitä edellä, kun me juostiin munasillaan.

• Anonyymi

Luuletko tosiaan, että egyptiläiset ja atsteekit eivät olleet rasistisia ja tuhonneet muita kansoja!?

Menepä takaisin koulun penkille ja opettele historiasi uudelleen…

• Anonyymi

jatkan vähän kysymys ei ole yksi selitteinen ja varmaan kaikkia tyydyttävää vastausta ei ole. mutta rasismi valkoisia vastaan naurettavaa meillä menee hyvin mitä valitat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      7526
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      197
      6223
    3. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    4. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      3346
    5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      200
      2242
    Aihe