Nainen, rakastatko parasta naispuolista ystävääsi?

Anonyymi

Vaikka olet itse parisuhteessa miehen kanssa.
Tarkoitan tunteita jotka ovat syvempiä, kuin muihin kavereihin.

Kuinka pitkälle olisit valmis kehittään teidän ystävyyttä, olisiko jopa erotiikka mahdollista? Jollain tasolla.
Mutta silti molemmat tuntisivat olevansa täysin heteroita.
Jotain sellaista sielujentanssia jonka voi ainoastaan nainen aistia.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan, mutta en onneksi eroottisesti.
      Miehiä jos rakastaa ystävänä eroottisesti, niin pitää valita: joko ystävyys tai erotiikka. Kaikkea ei voi saada. Etenkin jos on jo parisuhteessa, mutta muutenkin.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Tunnetko eroottista vetoa ketään naista kohtaan?


    • Anonyymi

      Et ole täysin hetero jos haluat syventää suhdetta naiseen erootiikan suuntaan. Ja siinä ei ole tosiaan mitään väärää tai pahaa, mutta kannattaa myöntää tosiasiat itselleen.

      • Anonyymi

        Tunnetko eroottista vetoa naista kohtaan?


    • "Jotain sellaista sielujentanssia jonka voi ainoastaan nainen aistia."

      -Mitä on tämä sielujentanssi, jonka ainoastaan nainen voi aistia?

      Itse uskon sukupuolettomaan sielujentanssiin. Sillä tavalla, että sukupuoli ei välttämättä määritä sitä asiaa kenen kanssa se sielujentanssi ja tanssinaskeleet käy yksiin. Tiedän, että ajattelen asioita kuten rakkauttakin enimmäkseen henkisyyden kautta, fyysisyyden kautta vasta sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Tunnetko eroottista vetoa ketään naista kohtaan?


      • MCMLXXVI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko eroottista vetoa ketään naista kohtaan?

        Juu tunnen.


    • Anonyymi

      Voihan sitä omaa lastaankin rakastaa syvästi ilman mitään panofantasioita, miksei sitten ystäväänsäkin.

      • Anonyymi

        Tällä ihmisellä on vääristynyt kuva, ei osaa puhua muusta kuin panoista, Mikä tällaista ihmistä vaivaa? Onko puutteessa vai onko vain trolli?


    • Anonyymi

      Vastaatko itsekin kysymykseesi?

    • En tunne mitään eroottisia tunteita naisystävääni kohtaan. Pelkkää syvää ystävyyttä ja vahvaa luottamusta.
      Olen umpihetero ja naimisissa mieheni kanssa, jota kohtaan tunnen rakkautta ja eroottisia tunteita.

      • Anonyymi

        Hienoa, teillä on ihana ystävyys.
        Kysyn silti, että jos ystävykset pusuttelee keskenään ja naiset olisivat kaksin sänkyssä alasti. Antaisivat toisilleen kokovartalo helliä halauksia. Mutta ei esim. hävyn koskettelua.

        Kyllähän tälläiset naiset ovat silti umpiheteroita.
        Jotenkin ehkä hiukan pitemmälle viety, hellän, herkkä ja söpöä ystävyyttä.
        Vai miten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, teillä on ihana ystävyys.
        Kysyn silti, että jos ystävykset pusuttelee keskenään ja naiset olisivat kaksin sänkyssä alasti. Antaisivat toisilleen kokovartalo helliä halauksia. Mutta ei esim. hävyn koskettelua.

        Kyllähän tälläiset naiset ovat silti umpiheteroita.
        Jotenkin ehkä hiukan pitemmälle viety, hellän, herkkä ja söpöä ystävyyttä.
        Vai miten.

        Minun ystävyyssuhteeni eivät mene tuolle asteelle. Eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole, jos jokun ystävyys on tuollaista. Onnea vaan heille.

        Omat ystävyyssuhteeni ovat pitkiä ja niihin liittyy paljon tapahtumia. Iloja ja suruja. Ystävän luottamus, kannustus ja tuki on molemminpuolista ja ehdottoman tärkeää. Näiden ystävien kanssa on paljon elettyä elämää ja elämänmakuisia, jaettuja tarinoita. Meidän kohtalot on monella tapaa kietoutuneet yhteen. Siinä on ystävyyden vahvuus.

        Ilmeisesti me keskustellaan nyt täysin eri tasoilla olevista ystävyyssuhteista.


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Minun ystävyyssuhteeni eivät mene tuolle asteelle. Eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole, jos jokun ystävyys on tuollaista. Onnea vaan heille.

        Omat ystävyyssuhteeni ovat pitkiä ja niihin liittyy paljon tapahtumia. Iloja ja suruja. Ystävän luottamus, kannustus ja tuki on molemminpuolista ja ehdottoman tärkeää. Näiden ystävien kanssa on paljon elettyä elämää ja elämänmakuisia, jaettuja tarinoita. Meidän kohtalot on monella tapaa kietoutuneet yhteen. Siinä on ystävyyden vahvuus.

        Ilmeisesti me keskustellaan nyt täysin eri tasoilla olevista ystävyyssuhteista.

        Onnittelut sinulle upeista ystävyyssuhteista. Ne ovat elämän tukipilareita, eivät muuta tarvitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut sinulle upeista ystävyyssuhteista. Ne ovat elämän tukipilareita, eivät muuta tarvitse.

        Kiitos. Olen ystävilleni suuressa kiitollisuudenvelassa ja vaalin näitä ystävyyssuhteita ikuisesti. Pyrin myös vastavuoroisesti olemaan hyvä ja luotettava ystävä heille.


    • Anonyymi

      Rakastan, mutta vain ja ainoastaan ystävänä. Se ei ikinä menisi mihinkäön pidemmälle, sillä ei ole mitään mihin se voisi mennä. Minulla ei ole romanttisia tunteita, eikä niitä tule koskaan olemaan. Olen joskus ollut tilanteessa, jossa naispuolinen ystävä on ihastunut minuun ja ikävä kyllä ne ystävyydet eivät ole sitä kestäneet.

    • Anonyymi

      Minulla on erästä tuttavaani kohtaan tällaisia tunteita. Emme tunne hyvin, mutta tunnen häntä kohtaan enemmän, kuin pelkkää ystävyyttä. Halua olla fyysisesti hänen lähellään. Voisin halata ja suukotella ja nukkua hänen vieressään, mutta en jotenkin ajattele sen suuremmin että mitään kovin seksuaalista tapahtuisi välillämme.

      • Anonyymi

        Tuollaisessa on sellaista hiukan pitemmälle menevää hellyyttä naistenkesken.
        Hyvin kaunista ja jotain salaperäistä kaipuuta ehkä. Ihan ymmärrettävä tunne ja hellän herkkää.

        Mutta näihin tarvitaan aina kaksi, jotka toisiaan katsoo, suoraan sieluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisessa on sellaista hiukan pitemmälle menevää hellyyttä naistenkesken.
        Hyvin kaunista ja jotain salaperäistä kaipuuta ehkä. Ihan ymmärrettävä tunne ja hellän herkkää.

        Mutta näihin tarvitaan aina kaksi, jotka toisiaan katsoo, suoraan sieluun.

        Niin! Ja jos toista kohtaan on tällaisia tunteita, ei se tarkoita automaattisesti sitä, että on lesbo tai bi. Tietysti voi olla myös kokeilunhalua. Käsittääkseni kuitenkin jokainen ihminen tuntee vetoa jossakin elämänsä vaiheessa omaankin sukupuoleen. Minun on ainakin vaikea ymmärtää sitä, että ihmiset pitäisi lokeroida johonkin tiettyyn laatikkoon.


      • Anonyymi

        Tuttava töistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttava töistä?

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Kyllä. Kyllä rakastan.
      Olemme tunteneet toisemme hiekkalaatikolta asti, hän oli vuosi ja 7 kuukautta minä pari kuukautta vanhempi kun tavattiin.
      Siitä alkoi ystävyys joka on kestänyt erittäin vahvana tähän päivään.
      Olemme vahvasti toistemme elämässä ja sydämessä, kuin sisarukset. Mitään eroottista ei välillämme voisi olla, sillä se olisi kuin tuntisi sellaisia tunteita siskoaan kohtaan.
      Myös vanhempamme ovat ystäviä.
      Kukaan muu ystäväni ei ole näin tärkeä, ja kenenkään muun kanssa en voi kaikkea jakaa sydämeni syvyyksistä ja luottaa 100%. On suuri lahja omata sellainen ystävä.

      En voi sanoa ettenkö voisi rakastua naiseen myös eroottisesti, se voisi hyvinkin tapahtua, mutta en sydänystävääni. Se rakkaus on jotain täysin muuta.
      Meillä on omat elämämme emmekä roiku koko ajan yhdessä. Kuitenkin aina tietää että se toinen on olemassa.

    • Anonyymi

      Minulla ja parhaalla ystävällä on hienovaraista eroottista rakkautta myös.
      Joskus olemme alasti sänkyllä, pusutellaan, koskettelemme hellästi toisiamme.
      Myös molempien hävyn hyväilyä, kevyesti sormilla ja häpyäkin suukotellen.

      Naimisissa molemmat, ihanat miehet, hyväksyy meidän naistenvälisen hellyyden.
      Mieheni pitää sitä lähinnä söpönä ja sallittuna rakkautena.
      Silti olemme täysin heteroita.

      • Anonyymi

        Sträppärillä puikotatte vuorotellen?


    • Anonyymi

      Joskus hulluteltu ystävättären kanssa ajatuksella, että jos ei itseä huvita seksi miehensä kanssa tilapäisesti.
      Voisiko ystävätär tulla avuksi ja olla miehen kanssa.
      Vastaavasti itse voisi taasen tuurata ystävätärtä, tämän miehen kanssa.

      Miehiltä tosin ei olla kysytty asiaan mielipidettä. Eikä ilmeisesti kysytä.
      Asia jää varmaan huumorin asteelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe