Jytkyyn muutama päivä - skumpat kylmässä?

Anonyymi

Uskomatonta että Suomi saadaan takaisin muutaman päivän päästä!! Miten meinasitte juhlia? Itse mietin jopa torille menoa, toisaalta karaoke ilta kiinnostelisi myös...

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haha juu sama, karaokeen ainakin vetää Ukkometso ja maamme laulu

    • Enitenhän tässä jännittää tulos.

      • Anonyymi

        tiedetään jo etukäteen, älä jännitä. persut => ulos


    • Anonyymi

      Persut 35-40%

      • Anonyymi

        Kossussa on 38 % js Alko myy vain tuoretta kossua. Kun Teukka H. meni aamulla Alkoon, hän tiukkasi myyjältä, onko kossu varmasti tuoretta. Myyjä ihmetteli kysymystä ja Teukka selitti: kun join eiliset ostokset, äiti motkotti aamulla sahalla, että haisen vanhalle viinalle.


      • Anonyymi

        Persut 35-40% Kihniössä.


    • Anonyymi

      rruuaahhhhh....samat skumpat olleet jo useita vuosia pakkasessa...ja taas ne joudutaan jättämään sinne, heeeehahahhhhheeee.....

    • Anonyymi

      Persut haluaa 20% asuntolainakorot takaisin nämä heidän vaalilauseensa on ihan tyhjänpäiväistä höpinää vailla järjenhäivää pitää olla melko pöljä joka heitä äänestää.

    • Anonyymi

      Älä viitsi! Kiljupönttö persulla pihisee. Ja sitä ryystetään, tulipa voitto tai tappio.

    • Anonyymi

      Haloo, nää on kuntavaalit. Jossain voi vahingossa tulla joku persu valituksi, mutta enimmäkseen demareita ja kokoomukselaisia.

    • Anonyymi

      Eihän tässä ole mitään epäselvää - Tuskin Suomalainen nyt niin tyhmä on että äänestäisi puolueita jotka lupaavat nostaa kuntaveroa ja sen lisäksi vielä tulee kokonaan uusi maakuntavero!

      Kyllä ihmiset haluavat että palkasta jää enemmän käteen omaan kulutukseen ja mm. tämän takia
      https://www.suomenuutiset.fi/wp-content/uploads/2021/06/asuntojono.jpg
      Perussuomalainen järkilinja tulee voittamaan ylivoimaisesti ensi sunnuntain kuntavaalit!

    • Anonyymi

      Voithan sit vetää k..., eiku pään täyteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe