500 kcal dieetti - tavoitteena -10kg

Anonyymi

Olen koronavuoden aikana lihonut 10kg liikunnan puutteen ja herkuttelun takia ja nyt aion tiristää kilot pois 500 kalorin (kcal) dieetillä. Aloituksen tein tänne siksi että asia konkretisoituisi ja toisi lisämotivaatiota. Aion päivittäin tulla kertomaan edistymisestä ja fiiliksistä.

Taustaa sen verran että olen 151cm ja painan 61kg. Olo on todella raskas enkä jaksa oikein mitään enää. Passivoituminen on todella pahasta ja sohva vetää puoleensa magneetin lailla, kuten myös herkut kaupan hyllyssä.

Olen tottunut paastoilija (kehon puhdistuksen takia, en laihdutuksen) ja tunnen melko hyvin oman kehoni kieltä. Ongelmani on vuoden aikana kehittynyt maksimaalinen tylsyys ja huonosta ruokavaliosta ja liikkumattomuudesta johtuva väsymys, jotka saavat aivoni huutamaan herkkuja. Itsehillintä on aivan nollissa ja siksi lähden toteuttamaan tätä dieettiä. Töiden takia en pysty perinteistä paastoa nyt viettämään, joten siksi tuo 500kcal / pvä.

Palaan huomenna asiaan!

-Neiti10

22

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilannekatsaus! Eilinen päivä meni loistavasti 500kcal rajoissa. Aamukahvia join kaksi kupillista pienellä tilkalla rasvatonta maitoa. Aamupalaa en koskaan ole syönyt joten ainoastaan maidon määrää hieman vähensin. Päivällä söin kasvissosekeittoa kaksi lautasellista ja iltapalaksi vähän marjoja ja puolikkaan pienen banaanin. Vettä tuli helteen takia juotua yli 2 litraa pitkin päivää hörppien. Tänä aamuna paino 59,9kg joten vuorokaudessa lähtenyt helteestä huolimatta nesteitä 1,1kg. Fiilis on hyvä ja energinen. Huomenna taas uudet kuulumiset!

      • Anonyymi

        Aloittajalle neuvoisin että vain syömällä täytekakkua joka aamu ja puolilta päivin omenapiirakkaa ja loppupäivän karkkia voi laihtua.


      • Anonyymi

        Pikadietit EI toimi.Laihdutukseen pitää tehdä pysyvä elämäntapamuutos.Eli liikunta ja ruokavalio kuntoon ja se pitää noudattaa koko elämän ajan,MUUTEN lihoo takaisin.

        Itse kävin tänäänkin 3,5 tunnin pyörälenkillä ja kävelin kirpputorilla ja kaupungissa 3 tuntia.
        Sekä söin terveellisesti herkkuja unohtamatta.Olen tehnyt tätä jo 2 vuotta joka päivä oli ilma mikä' tahansa.Pakkanen ja vesisade ei haittaa mitään.Joka päivä olen lenkit tehnyt,ja nyt olen tikkulaiha.Vatsassa on rasvaa enään 200g.
        Voi olla että teen huomenna 4,5 tunnin pyörälenkin,ja illalla voisi käydä vielä rullaluistelemassa.

        Mikä ero ON nälkädietillä ja liikunnalla laihdutuksessa.
        Jos ei syö tarpeeksi aivot ja lihakset ei saa ravintoa,siitä tulee monenlaisia seurauksia, esim hormoonitoiminta heikkenee,ei saa unta miehillä ei seiso mulkku ja naisilla lakkaa kuukautiset.yms
        Tätä ongelmaa EI OLE silloin kun laihduttaa liikunnalla koska rasva palaa pääasiassa liikuntasuorituksen aikana.
        Olen nyt huomannut senkin että liikunnasta tulee jälkipolttotila.Vaikka kalorini oli viikon 3200 ja liikunnan määrä pienempi en kuitenkaan lihonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikadietit EI toimi.Laihdutukseen pitää tehdä pysyvä elämäntapamuutos.Eli liikunta ja ruokavalio kuntoon ja se pitää noudattaa koko elämän ajan,MUUTEN lihoo takaisin.

        Itse kävin tänäänkin 3,5 tunnin pyörälenkillä ja kävelin kirpputorilla ja kaupungissa 3 tuntia.
        Sekä söin terveellisesti herkkuja unohtamatta.Olen tehnyt tätä jo 2 vuotta joka päivä oli ilma mikä' tahansa.Pakkanen ja vesisade ei haittaa mitään.Joka päivä olen lenkit tehnyt,ja nyt olen tikkulaiha.Vatsassa on rasvaa enään 200g.
        Voi olla että teen huomenna 4,5 tunnin pyörälenkin,ja illalla voisi käydä vielä rullaluistelemassa.

        Mikä ero ON nälkädietillä ja liikunnalla laihdutuksessa.
        Jos ei syö tarpeeksi aivot ja lihakset ei saa ravintoa,siitä tulee monenlaisia seurauksia, esim hormoonitoiminta heikkenee,ei saa unta miehillä ei seiso mulkku ja naisilla lakkaa kuukautiset.yms
        Tätä ongelmaa EI OLE silloin kun laihduttaa liikunnalla koska rasva palaa pääasiassa liikuntasuorituksen aikana.
        Olen nyt huomannut senkin että liikunnasta tulee jälkipolttotila.Vaikka kalorini oli viikon 3200 ja liikunnan määrä pienempi en kuitenkaan lihonut.

        Huomautus ettei ole seissyt kyllä sitten vuoden 1979. Muistin väärin. Muisti körsii.Olen säilynyt kellariin 579 kg halpaa Hedelmätoffeeta ja ponkaisin täksi yöksi ahmimaan niitä. Niinpä ei tarvi nukkua kun olen sojerihumalassa. Päälle juonngliikoosisiirsppia. Suoraan pullon suusta. E ei lihota vaan sokeri on puhdasta ja laihduttava siinä ei ole ksloreita.Vihannekseien syöminen kestää liika kauan joten silloin lihoo ja ne on pahoja joten ne lihottaa. Karkki ei lihota. Muutkin söin 58655 cilo caloria ja kulutan ne pyöräilemällä ensi viikon piäutkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomautus ettei ole seissyt kyllä sitten vuoden 1979. Muistin väärin. Muisti körsii.Olen säilynyt kellariin 579 kg halpaa Hedelmätoffeeta ja ponkaisin täksi yöksi ahmimaan niitä. Niinpä ei tarvi nukkua kun olen sojerihumalassa. Päälle juonngliikoosisiirsppia. Suoraan pullon suusta. E ei lihota vaan sokeri on puhdasta ja laihduttava siinä ei ole ksloreita.Vihannekseien syöminen kestää liika kauan joten silloin lihoo ja ne on pahoja joten ne lihottaa. Karkki ei lihota. Muutkin söin 58655 cilo caloria ja kulutan ne pyöräilemällä ensi viikon piäutkeen.

        Jos et nyt HETI lopeta,oikeudessa tavataan.Tulostan nämä JA vien ne poliisilaitokselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et nyt HETI lopeta,oikeudessa tavataan.Tulostan nämä JA vien ne poliisilaitokselle.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Liian pienet laihdutuskalorit itse olen 60 vuotias mies,painan 63 kiloa pituus 176 ja laihdutuskalorit jolla laihdun 4 kiloa kuukaudessa on 2700 päivässä.

      Laihduta ennemmin liikunnalla niinkuin minä ,niin saat syödä enemmän,ja paino laskee itsestään ilman nälän tuntemuksia.
      Nyt en ole kuukauteen laihtunut yhtään koska olen syönyt keskimäärin noin 3100 kaloria päivässä.

      • Anonyymi

        Miksi normaalipainoine laihduttaa?Painoindeksi on 20. Haluatko itsellesi tuossa iässä anoreksian vai mikä on tavoitepainosi.Olet jo varmasti hoikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi normaalipainoine laihduttaa?Painoindeksi on 20. Haluatko itsellesi tuossa iässä anoreksian vai mikä on tavoitepainosi.Olet jo varmasti hoikka.

        Kyllä ja esittelen upeaa vartaloani kaupassa kaikille läskeille. Yleensä pakastekaapin lähellä missä on pitsat. Siellä tulevat läskit näkee että kannattaa tehdä kuten MINÄ. Ei SAA syödä PITSAA koska se lihottaa. Samoin porkkana älä syö jos haluat olla kutennMINÄ. Nuoret naiset katsoi minua ihaillen taas tänä aamuna kun esittelin tiukkaa pyöräilyhousujen peittämää pullottavaa etumustani johon olin lisännyt fyllinkiä tennisukan avulla.

        Vain karkki laihduttaa ja jäätelö. Jäätelön pitää olla halpaa ja karkki (Lidlin hedelmätoffee) pitää piilottaa kellariin. Yöaikaan voi käydä syömässä mahan täyteen karkia koska SE EI LIHOTA yöllä eikä mansikkakakku aamukahvilla.


      • Anonyymi

        Pikkuinen käppänä noilla mitoilla, sellainen tuulen vietävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuinen käppänä noilla mitoilla, sellainen tuulen vietävä.

        Vanhusten pitäisi syödä koska lihaskato on tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhusten pitäisi syödä koska lihaskato on tosiasia.

        Olet oikeassa. Netistä löytyy testejä, joilla voi testata mahdollisuuttaan elää iäkkääksi. Todennäköisemmin elää vanhaksi, jos on lievästi ylipainoinen. Täysin rasvattomalla ihmisellä on samat terveysriskit kuin huomattavasti ylipainoisella. Sairaalloinen laihuuden tavoittelu ei ole tie pitkään ikään.

        Itsekin tuijottelen hyvin laihoja ihmisiä. En suinkaan ihaillen, vaan pervolla tirkistelymeiningillä. En näe vanhuusiän anoreksiassa mitään ihailtavaa.


      • Anonyymi

        Joo noi on niitä hyviä käytöstapoja ...


      • Anonyymi

        Yritä nyt saada pääsi ulos sieltä viimeisessä lauseessa mainitsemastasi paikasta. Jos et onnistu, niin hyvää kevättä sinne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt saada pääsi ulos sieltä viimeisessä lauseessa mainitsemastasi paikasta. Jos et onnistu, niin hyvää kevättä sinne...

        Dear sir, tuo oli vain kokeilu siitä, mikä on tämän palstan hyväksytty linja nykyisin. Näyttää kirjoitukseni pysyvän joten päätelmät siitä.

        Ilmeisesti toisaalla esitetty päätelmä, että kaikki kirjoittelu on sallittua, sillä firma saa rahaa siitä, ei ole paljon pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dear sir, tuo oli vain kokeilu siitä, mikä on tämän palstan hyväksytty linja nykyisin. Näyttää kirjoitukseni pysyvän joten päätelmät siitä.

        Ilmeisesti toisaalla esitetty päätelmä, että kaikki kirjoittelu on sallittua, sillä firma saa rahaa siitä, ei ole paljon pielessä.

        Parodian nimessä voi vaikka tappaa ihmisiä, jos sen tekee livestriiminä.


    • Anonyymi

      Semmosta sitten täällä. Ihan kiva että ketjuun kirjoitetaan ja se nousee esille, mutta odotukset oli todellakin liian korkealla ja ajattelin ettei tänne laihduttajien joukkoon eksyisi näitä nuorisotrolleja (pahoittelut jos loukkasin, mutta termi on vaan niin kuvaava).

      Joka tapauksessa, eilen tein pitkän kävelylenkin helteessä ja kävin myös uimassa. Vesi oli liian kylmää joten uinti oli enemmänkin kellumista kuin liikuntasuoritus. Nesteturvotus jatkaa lähtöään ja paino on nyt 59,4kg. Olen huomannut että vettä pitää juoda reippaasti etenkin näillä helteillä jos haluaa saada pitkään jatkuneen mässytyksen aiheuttamat turvotukset pois. Rasvaakin varmasti on jo palanut, mutta määrä lienee 100-200g luokkaa, loput huonon ruokavalion seurauksena kertymää nestettä.

      Fiilis on hyvä, ei päänsärkyä tai muutakaan epämukavaa ole ilmennyt. Vatsa toimii hyvin ja parasta oli huomata että eilisen kävelyn seurauksena ei jalat ja nilkat turvonneet kuten aikaisemmin. Myöskään sormiin ei kävelylenkillä tullut sitä tykyttävää paisumista mikä on vaivannut.

      -AP eli Neiti10

      • Anonyymi

        Täällä on nykyään vain häiriköintiä.Voi tänne kirjoitella,mutta ei kannata lukea näitten häiriköiden viestejä.
        Kirjoittelee tänne välillä jonkun verran oikeita laihduttajiakin .
        Häiriköillä on vain tarkoitus vain häiritä ja sotkea toisten kommentteja.

        Pahoja häiriköitä on ainakin yksi ja toinen niistä on joku pikkutyttö joka nauraa ja laittaa sitten paljon hymiöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nykyään vain häiriköintiä.Voi tänne kirjoitella,mutta ei kannata lukea näitten häiriköiden viestejä.
        Kirjoittelee tänne välillä jonkun verran oikeita laihduttajiakin .
        Häiriköillä on vain tarkoitus vain häiritä ja sotkea toisten kommentteja.

        Pahoja häiriköitä on ainakin yksi ja toinen niistä on joku pikkutyttö joka nauraa ja laittaa sitten paljon hymiöitä

        Ketonoviisi tykkää näistä molemmista häiriköistä.


    • Anonyymi

      Laihduttamisessa syömistä ei tarvitse lopettaa,riittää että pysyy suunnitelmassa.
      Kalorit VAIN 2200-2600 päivässä.

      1800 kalorin kuurikin ON vain lihotuskuuri,eli et laihdu,VAAN LIHOT

      Jos syö niin vähän kuin 2600 kaloria,sillä laihtuu kuka vain.

      • Anonyymi

        Kehityskuvia 5000 kaloria vuorokaudessa.

        https://aarohuttunen.com/100-kg-haamuraja-5-000-kcal-vuorokaudessa/


      • Anonyymi

        Toivottavasti löydät pian samanikäistä seuraa. Teini-ikäisen pullukankaan ei tarvitse olla yksinäinen!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe