Yhteydenotto pitkästä aikaa

Anonyymi

Mikä on miehen logiikka pyytää tavaroita yli 1,5 vuotta eron jälkeen? Ja kyse 19 euron tavarasta. Sai kyllä monta mahdollisuutta tavaransa hakea. En viitsi enää viesteihin edes vastata. Minä en itse kyllä edes kehtaisi kysyä. Sitäpaitsi minulla ei ole edes hänen tavaroitaan. Kummatkin ollaan uudessa suhteessa.

Hyvää kesää palstan väki :)

0

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
        Savonlinna
        342
        12070
      2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
        Maailman menoa
        45
        3566
      3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
        Ikävä
        82
        3149
      4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
        Maailman menoa
        120
        2907
      5. 99
        2804
      6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
        Maailman menoa
        60
        2597
      7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
        Maailman menoa
        159
        2516
      8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
        Maailman menoa
        273
        2409
      9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
        Ikävä
        45
        1501
      10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
        Ikävä
        15
        1488
      Aihe