Niin olettekos työttömiä ja mites arki sujuu muuten mitä puuhaatte päivisin?
Olettekos työttömiä?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olin työtön mutta nyt pääsin vihdoin töihin maatalous tuotantoa tutkii että saa nyt nähdä kuinka monta sikaa lähtee tutkittavaksi 😂😂😂
- Anonyymi
Oletteko elämäntapa juoppoja myös.
- Anonyymi
50v jälkeen ei ole minkään ikäinen kun tyttömäksi vanha eläkkeelle liika nuori ,
- Anonyymi
Miltähän suunnalta se uusi työapaikka voisi löytyä? Siivousrätti käteen.
- Anonyymi
Olen työtön. Kalastan päivisin tai aamuisin aikaisin ennen viittä lähden jo ja myyn sitten kalaa. Sitä teen kunnes talvi tulee. Saan extra rahaa siitä kun myyn kalaa pimeetä hommaa toisin sanoen.
- Anonyymi
Kalastus ja marjastus on tuottoisaa puuhaa. Verotonta.
Tulossa loistava mustikkavuosi.
Vajakki-työtön istuu kotona voivottelemassa.
- Anonyymi
Työttömyys on hienoa.
- Anonyymi
Ryyppään ja panen naista. Korona vei työt enkä jaksa hakea uutta.
- Anonyymi
Puhukaa mihin luokkaan kuulutte?
- Anonyymi
Omaisuudelle arvo?
- Anonyymi
Asumismuotonne....
- Anonyymi
Harrastan liikuntaa monipuolisesti, en tarkemmin erittele. Pidän omasta kunnostani huolta monipuolisesti, terveellä tavalla. Ehkä löydän vielä mieleisen työpaikan itselleni? Siksi henkinen ja fyysinen kunto hyvä olla hyvällä tasolla, mahdollisuudet parempia näin 50 ikäisenä. Aika näyttää onnistunko? Toivoa pidän yllä monin tavoin, seuraan aikaa, ajankohtaisohjelmat on mieleen. Luulen tietäväni mistä voin tulevaisuuteni löytää?
- Anonyymi
En ole koskaan ollut työtön, jos ei lasketa sitä aikaa kun olin valmistunut ja aloittelin työelämässä. Silloin ei vakityötä noin vain saanut, vaan piti tehdä sijaisuuksia siellä ja täällä.
Niitä kyllä riitti ihan mukavasti, mutta kyllä siinä sijaisuuksien välissä oli päivä tai pari ettei työtä ollut. Oliko se sitten työttömyyttä...?
Annoin nimeni ja numeroni kaikkiin kotipaikkakuntani sairaaloihin ja ilmoittauduin halukkaaksi sijaisuuksiin, ja niitä kyllä tuli. Kerran olin melkein kaksi vuotta että minkäänlaista lomaa ei ollut paitsi joku tuollainen sijaisuuksien väliin jäänyt päivä tai kaksi. Se kyllä alkoi tuntua lopulta raskaalle.
Kun olin työskennellyt aikani sijaisuuksissa, tultiin minulle tarjoamaan vakipaikkaa. Piti laittaa tosin hakemus vapautuneeseen paikkaan mutta minulle luvattiin että jos haen paikka on minun. Ja hain ja sain.
Tässä paikassa olen edelleen.
Söster H. - Anonyymi
Enämpi määrä niin mistä sitä jatkuvasti pukkaaki
Olen sen jo aiemminkin täällä sanonut, mutta työkyvyttömänä työttömänä työnhakijana joudun roikkumaan, kun en pääse eläkkeelle, eikä musta työelämään enää ole. Tekemistä on toistaiseksi riittänyt, ja saan ajan onneksi kulumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211