Hankala löytää naista lyhyenä miehenä (alle 170cm). Ehkä olen ihan ok näköinen, koska olen päässyt treffeille. Muistan useammankin tapauksen, jotka ovat sanoneet treffien jälkeen, että "pituus yllätti" yms. Jotkut eivät ole suoraan sanoneet, mutta se vartalon mittailu silmillä ja sen pettymys paistaa naamasta sen jälkeen. Melkeen tietää, ettei jatkoa ole luvassa.
Pahoin pelkään, että löydänkö naista, jolle pituus ei merkkaisi niin paljoa. Ja omia lapsiakin haluisin joskus.
Turhiako unelmia?
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti etsit tinderistä seuraa miksi seksiseuranhaku sivulta haet kumppania maksullisista naisista
- Anonyymi
Tiedän paljon naisia, joille miehen oituudella ei ole väliä ja myös useita lyhyitä miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Ehkä etsit vääristä paikoista. Tai ehkä kiinnostut aina vääränlaisista naisista.
- Anonyymi
Nuo molemmat pitää varmasti paikkaansa. Mistähän muualta sitä löytäisi kuin tinderistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo molemmat pitää varmasti paikkaansa. Mistähän muualta sitä löytäisi kuin tinderistä?
Niin tylsältä kuin se ehkä sinusta kuulostaakin niin tuolta normaalista elämästä. Sieltä valtaosa muistakin ihmisistä edelleen kumppaninsa löytää. Tiedän kyllä, että jotkut ovat löytäneet Tinderistä parisuhteenkin, mutta en itse tunne ketään sellaista. En yhtään epäile, etteikö Tinderistä löydy myös ihan tavallisiakin ihmisiä. Van kun koko sovellus perustuu lähinnä ulkonäköön niin lienee selvä, että sen merkitys korostuu käyttäjien joukossa. Eikä kukaan ihminen sitäpaitsi koskaan näytä livenä samalta kuin valokuvissa. Ihminen näyttää eriltä ihan jokaisessa valokuvassakin. Valokuviin ja iletyksiin perustuvassa maailmassa tulee taatusti eteen pettymyksiä.
Vaan mistä löytää ... no oikeasti seuraa voi löytää mistä vaan. Eri paikoissa on erilaiset todennäköisyydet, mutta kyllä se mahdollista on missä vaan. Aloita vaikka Viinamiehen mainostamista yökerhoista/baareista. Hänen jutuissaan on pisara totuutta mukana. Nuo paikat tuntuvat olevan monille suomalaisille otollisia seuran löytämiseen. Vaikken itse baareissa pyöri, enkä viinaa juo niin voin silti tunnustaa tuon tosiasian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tylsältä kuin se ehkä sinusta kuulostaakin niin tuolta normaalista elämästä. Sieltä valtaosa muistakin ihmisistä edelleen kumppaninsa löytää. Tiedän kyllä, että jotkut ovat löytäneet Tinderistä parisuhteenkin, mutta en itse tunne ketään sellaista. En yhtään epäile, etteikö Tinderistä löydy myös ihan tavallisiakin ihmisiä. Van kun koko sovellus perustuu lähinnä ulkonäköön niin lienee selvä, että sen merkitys korostuu käyttäjien joukossa. Eikä kukaan ihminen sitäpaitsi koskaan näytä livenä samalta kuin valokuvissa. Ihminen näyttää eriltä ihan jokaisessa valokuvassakin. Valokuviin ja iletyksiin perustuvassa maailmassa tulee taatusti eteen pettymyksiä.
Vaan mistä löytää ... no oikeasti seuraa voi löytää mistä vaan. Eri paikoissa on erilaiset todennäköisyydet, mutta kyllä se mahdollista on missä vaan. Aloita vaikka Viinamiehen mainostamista yökerhoista/baareista. Hänen jutuissaan on pisara totuutta mukana. Nuo paikat tuntuvat olevan monille suomalaisille otollisia seuran löytämiseen. Vaikken itse baareissa pyöri, enkä viinaa juo niin voin silti tunnustaa tuon tosiasian."En yhtään epäile, etteikö Tinderistä löydy myös ihan tavallisiakin ihmisiä. "
Löytyy löytyy :) Tuttavani on naimisissa ko. sovelluksen ansioista.
-palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan mistä löytää ... no oikeasti seuraa voi löytää mistä vaan. Eri paikoissa on erilaiset todennäköisyydet, mutta kyllä se mahdollista on missä vaan. Aloita vaikka Viinamiehen mainostamista yökerhoista/baareista. Hänen jutuissaan on pisara totuutta mukana. Nuo paikat tuntuvat olevan monille suomalaisille otollisia seuran löytämiseen. Vaikken itse baareissa pyöri, enkä viinaa juo niin voin silti tunnustaa tuon tosiasian.Ei tarvi mennä yökerhoonkaan, ihan terasseillakin tutustuu ihmisiin.
Kaupungin terasseilla on ihmisiä joka lähtöön, sellaisiakin jotka eivät pahemmin dokaa.
Kannattaa käyttää kesä hyödyksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi mennä yökerhoonkaan, ihan terasseillakin tutustuu ihmisiin.
Kaupungin terasseilla on ihmisiä joka lähtöön, sellaisiakin jotka eivät pahemmin dokaa.
Kannattaa käyttää kesä hyödyksi.Sanotaan vaikka, että anniskelupaikoista. Harvemmin kai pelkkien kahviloiden terasseilla hirveää ruuhkaa on. Kyllä siihen Suomessa yleensä tarvitaan ainakin mahdollisuus alkoholijuomien nauttimiseen.
Itse en tosin juuri kaupungin terasseillakaan viihdy. Edellisen kerran taisin jokusen tunnin istua pari vuotta sitten. Syynä se, että ko. puuha on musta lähinnä vain erittäin tylsää. Alkoa en tosiaan juuri juo, enkä mä jaksa mitään muutakaan määräänsä enempää lipittää. Pitää olla oikeasti tosi hyvää seuraa, että jaksan siellä istuskella ja jutella, kuten sillon pari vuotta sitten hyvän ystävän kanssa istuttiin. Ei oltu nähty vähään aikaan, eli juttua riitti Sitten siinä on vielä se, että en suuremmin viihdy auringossa. Vain sellainen terassi käy, jossa on kunnon varjot.
Vaan jos ei ole yhtä epämääräinen tapaus kuin minä olen niin terassit on varmasti myös hyvä paikka alottaa.
- Anonyymi
Elämäni suurin rakkaus oli 168.
- Anonyymi
Minun taas 165 cm, eli kanssani samanpituinen.
No ehkä jos olisit avoimempi pituutesi suhteen .. se ei olisi haitta tai este.
Itse lyhyenä olen ottanut sen osaksi identiteettiäni ja teen heti kättelyssä selväksi etten ole vain lyhyt vaan olen minä itse ja kelpaan tälläisenään tai en ollenkaan.
Egoni on puolet pitempi kuin minä ja se näkyy ja kuuluu.. eräs ystäväni minulle aikanaan sanoikin että en ole ainakaan huomaamaton.. ja herätän niin kunnioitusta kuin halveksuntaakin olemalla minä sellaisena kuin olen.
Minut huomataan vaikka olenkin lyhyt hukkapätkä.. mutta asennetta piisaa...- Anonyymi
Lyhyt ei ole mikään hukkapätkä ☝
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt ei ole mikään hukkapätkä ☝
- SheenaNo ei, mutta tykkään siitä nimityksestä.. ja itsestään saa sanoa mitä lystää..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No ei, mutta tykkään siitä nimityksestä.. ja itsestään saa sanoa mitä lystää..
Ei kannata sanoa itsestään mitä lystää. Hukkapätkä, laiheliini, hujoppi, läski ym. Ei kuulosta hyvältä mikään nimittely.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata sanoa itsestään mitä lystää. Hukkapätkä, laiheliini, hujoppi, läski ym. Ei kuulosta hyvältä mikään nimittely.
Eihän se nyt nimittelyä ole kun tottahan se on. Olen lyhyt. Eikä kaikkea tarvitse niin otsa rypyssä ottaa...
- Anonyymi
Minä (nainen siis) olen 163cm ja aviomieheni- lasteni isä 168cm.
- Anonyymi
Ihmiset ovat aina jonkun pituisia... ja monet lyhyet miehet ovat parisuhteessa. Monilla naisilla on lyhyempi mies. Lopeta turha pelkääminen, niin elämäsi paranee.
- Sheena- Anonyymi
Mut asian ydin onkin että etsii livestä kunnon naisten seuraa niin äkkiä löytyy iki oma tuleva vaimo eli jättää tinderit ja tinderitytöt ja pojat tinderiin
Joku tekee omasta ulkonäöstään sen ongelmsn, joku painosta, joku työttömyydestä, mutta se on ongelma löhinnä itselleen, ei muille.
Kannattaa päästä tuon oman pituuden vertaamisen yläpuolelle ja hyväksyä se mitä olet. Se nimittäin näkyy enemmän ulospäin kuin sinun pituus. 😊Niin ja itse 173 cm, että ei meillä huima pituusero ole, eikä ole minusta itsestäni jäänyt mikään pituudesta kiinni. 😁
- Anonyymi
Minä olen 168 cm (nainen) ja kumppanini on saman pituinen.
Olemme olleet yhdessä 11 vuotta. Emme aviossa emmekä aio mennäkään mutta yhdessä asutaan.
Koskaan - ikinä - millonkaan en ole pituutta pistänyt mitenkään kriteeriksi. Tosin en koskaan ole ollut pitkän miehen kanssa, jotenkin ei nappaa. Pisin on ollut varmaan joku 176.
En siis koe pituutta mitenkään tärkeäksi, mutta jossain alitajunnassa se minulla on että kiinnostus kohdistuu lyhyempiin. Minulla kaikkein tärkeintä on ihminen isolla I:llä.
Vaadin kyllä kumppaniltani tiettyjä henkisiä ominaisuuksia ja elämänkatsomusta, ihan mitä tahansa en halua. Siis kultakuorrutus ja iso lompakko ja viisi metriä pituutta ei minua houkuta jos sieltä sen alta ei ihmistä löydy. - Anonyymi
”Muistan useammankin tapauksen, jotka ovat sanoneet treffien jälkeen, että "pituus yllätti" yms. ”
Eivätö he muka ole tienneet pituuttasi ennen treffejä? Ja kuinka monta on useammankin?
-palstahessu- Anonyymi
Eivät tienneet, kun eivät missään vaiheessa kysyneet, enkä sitten asiaa itsekään ottanut esille. Useamman; tuli tälleen nopeesti ainakin neljä tapausta mieleen.
-Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tienneet, kun eivät missään vaiheessa kysyneet, enkä sitten asiaa itsekään ottanut esille. Useamman; tuli tälleen nopeesti ainakin neljä tapausta mieleen.
-AloittajaOk. Neljä on yllättävän paljon... Olen itsekin nippa nappa 170, mutta sinkkuaikoinani kukaan treffikumppani ei koskaan maininnut pituudestani mitään tai edes mittaillut katseella. Ajat ovat näemmä muuttuneet tai sitten on vaan huonolla säkällä sattunut pintaliitäjät kohdallesi.
-palstahessu
- Anonyymi
Mulle on myös tärkeä tuo, että ihminen isolla I:llä. Olen siis vielä sinuakin lyhyempi (alle 168cm). Ehkä se nainen joskus löytyy..
-Aloittaja- Anonyymi
Pohjois-Suomessa on paljon lyhyitä ihmisiä. Sieltä löytyisi helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Suomessa on paljon lyhyitä ihmisiä. Sieltä löytyisi helposti.
Jaa on vai? Olen itse Pohjois-Suomesta kotosin ja 165 senttisenä ainakin olin pätkä peruskoulussa ja lukiossa. Pitää varmaan sitten mennä ihan pohjoisimpaan Lappiin.
Eihän tämä lyhyys muuten haittaa, paitsi silloin kun jotain on korkealla eikä yletä. 167 cm tennarit. :)
- Anonyymi
167 ei ole lyhyt.
Anonyymi kirjoitti:
167 ei ole lyhyt.
Eikö? Kyllä minusta välillä tuntuu, että olen aika pätkis, kun 180 cm harteikkaita naisia kävelee selän taakse. :D
En minäkään mikään mallin mittainen ole. Joskus parikytä vuotta sitten oli viimeksi mitattuna pituus 168cm, mutta hyvin todennäköisesti se pituus hipoo nykyään lähempänä 167 senttiä, kuin sitä virallista pituutta. Eikä vanhempanikaan mitään hirveän pitkiä ole. Äitini 170cm ja isäni 173cm. Itse asiassa nuorempana olin "hirveän" katkera siitä, että jäin sen kaksi senttiä lyhyemmäksi kuin äitini, mutta nykyään en yleensä edes muista sitä pituuseroa.
Eipä se pituus ole mikään iso kriteeri, tai ylipäätään edes vaikuta kumppanin valintaani. Toisaalta mieluummin haluaisin miehen joka on lähempänä omaa pituutta kuin älyttömän pitkän, mutta luonne on tärkeämpi kuin se kuinka pitkä hän on. Itse en pysty korkkareita käyttämään, enkä hirveästi kurottelemaan varpaisillani tasapainottaakseni mahdollista pituuseroa, niin siinä mielessä lyhyempi mies olisi parempi kuin todella pitkä. Mutta pituus ei ole se joka ratkaisee kenestä kiinnostun ja kenestä en. Ne ovat ihan muut seikat.Neuvolassahan ne tekee jonkunlaisen arvion, miten pitkä lapsesta tulee. Minä kasvoin pituuskäyrien yläpäässä ja painoni oli käyrän mukaan alipainoinen. Olinkin kyllä pitkä ja laiha, kuin lyijykynä.
Isäni pituus armeijassa mitattuna on ollut 183 cm ja äitini muuten vaan mitattuna 172 cm.
Äidin isä on suvun lyhin mies ollut 174 cm. Isäni on tällä hetkellä lyhyin ehkä enää n. 180 cm entisestä pituudesta jäljellä. Lähempänä 190 cm ja osa ylikin miehistä.
Naiset taas on 160-174 cm väliltä kaikki. Kait se aika hyvin perimässä kulkee tuo pituuskin?MCMLXXVI kirjoitti:
Neuvolassahan ne tekee jonkunlaisen arvion, miten pitkä lapsesta tulee. Minä kasvoin pituuskäyrien yläpäässä ja painoni oli käyrän mukaan alipainoinen. Olinkin kyllä pitkä ja laiha, kuin lyijykynä.
Isäni pituus armeijassa mitattuna on ollut 183 cm ja äitini muuten vaan mitattuna 172 cm.
Äidin isä on suvun lyhin mies ollut 174 cm. Isäni on tällä hetkellä lyhyin ehkä enää n. 180 cm entisestä pituudesta jäljellä. Lähempänä 190 cm ja osa ylikin miehistä.
Naiset taas on 160-174 cm väliltä kaikki. Kait se aika hyvin perimässä kulkee tuo pituuskin?Niin ja neuvolan arvion mukaan minun pituus ennuste oli 176 cm. Naispuolisena.
MCMLXXVI kirjoitti:
Niin ja neuvolan arvion mukaan minun pituus ennuste oli 176 cm. Naispuolisena.
Miespuolisena saattaisin tuon verran ollakin. 176 cm. Pituuskasvuni loppui jo 6 luokan alussa, olin saavuttanut huippuni 167 cm. :D
MCMLXXVI kirjoitti:
Neuvolassahan ne tekee jonkunlaisen arvion, miten pitkä lapsesta tulee. Minä kasvoin pituuskäyrien yläpäässä ja painoni oli käyrän mukaan alipainoinen. Olinkin kyllä pitkä ja laiha, kuin lyijykynä.
Naiset taas on 160-174 cm väliltä kaikki. Kait se aika hyvin perimässä kulkee tuo pituuskin?Mä en edes muista mikä mun ennuste on ollut. Olisko se ollut sen 170 senttiä. Joskus teininä oon kerran vai kaks nähnyt neuvolakorttini tietoinen, eikä sen jälkeen ole kiinnostusta ollut sen tutkimiseen. On se kortti vielä äidilläni tallessa, mutta ei ole tullut puheeksi ja sitä myöten kaivetuksi esiin.
Enemmänkin puhuttaa murun painoindeksi, ja sen pitäminen alle 10 kilossa. Hän on palannut omaksi normaaliksi ja innokkaaksi itsekseen parin viikon takaisen apatian jälkeen. Kun lauantaina käytiin lenkillä, en perässä meinannut pysyä. Joten huh helpotusta siitä. Ilmeisesti kennelyskärokotteen takia meni tunnelukkoon viikko piikin antamisen jälkeen, kuten hän tekee joka kerta säikähtäessään kunnolla jotakin.Lauruska kirjoitti:
Mä en edes muista mikä mun ennuste on ollut. Olisko se ollut sen 170 senttiä. Joskus teininä oon kerran vai kaks nähnyt neuvolakorttini tietoinen, eikä sen jälkeen ole kiinnostusta ollut sen tutkimiseen. On se kortti vielä äidilläni tallessa, mutta ei ole tullut puheeksi ja sitä myöten kaivetuksi esiin.
Enemmänkin puhuttaa murun painoindeksi, ja sen pitäminen alle 10 kilossa. Hän on palannut omaksi normaaliksi ja innokkaaksi itsekseen parin viikon takaisen apatian jälkeen. Kun lauantaina käytiin lenkillä, en perässä meinannut pysyä. Joten huh helpotusta siitä. Ilmeisesti kennelyskärokotteen takia meni tunnelukkoon viikko piikin antamisen jälkeen, kuten hän tekee joka kerta säikähtäessään kunnolla jotakin.Mulla on se kortti itselläni, mutta niin haalistunutta ja epäselvää käsinkirjoitusta ettei meinaa selvää saada. Äiti on kuitenkin kertonut läpi elämäni kaikenlaisia asioita elämäni tapahtumista.
Pituusennusteenkin. 😄
Voi murua, hän sai siis nk. paskahalvauksen pistelystä? Meni henkisesti lukkoon.
Onneksi helpottaa. 🙂👍MCMLXXVI kirjoitti:
Mulla on se kortti itselläni, mutta niin haalistunutta ja epäselvää käsinkirjoitusta ettei meinaa selvää saada. Äiti on kuitenkin kertonut läpi elämäni kaikenlaisia asioita elämäni tapahtumista.
Pituusennusteenkin. 😄
Voi murua, hän sai siis nk. paskahalvauksen pistelystä? Meni henkisesti lukkoon.
Onneksi helpottaa. 🙂👍No jaa. Hän sai kolme viikkoa sitten piikin, viikon verran nukkui normaalia enemmän, mutta ilmeisesti jotain kipuja taisi lantioon ja lonkkaan tulla ajan kuluessa, ja sillä tämänkertainen lukko. Tai näin me ainakin oletetaan käyneen. Siihen lukkoon kun riittää jopa se, että kivi tai neulanen pistää anturoiden väliin.
Pariin päivään toissa viikolla muru ei juonut itse lainkaan, vaan ruiskulla piti laittaa vettä suuhun. Ei hypännyt itse alas eikä ylös, portaissa kävelystä puhumattakaan. Ruoka ei pariin päivään laittanut, eikä herkut.
Onneksi lukko meni ohi, ja apean tilalla on taas oma vanha iloinen ja vauhdikas koira.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Naiset taas on 160-174 cm väliltä kaikki. Kait se aika hyvin perimässä kulkee tuo pituuskin?Neuvolan ennusteet ei pidä paikkaansa etenkään jos vanhemmat kovin eri mittaisia.
Meillä suvun pisin nainen taitaa olla 163 cm. Vaikka miehiä löytyy yli 180 cm, mutta he ovat sukuun naituja. Anonyymi kirjoitti:
Neuvolan ennusteet ei pidä paikkaansa etenkään jos vanhemmat kovin eri mittaisia.
Meillä suvun pisin nainen taitaa olla 163 cm. Vaikka miehiä löytyy yli 180 cm, mutta he ovat sukuun naituja.Joo, eihän ne varmaan ole kuin arvioita. Veikkaan kyllä, että minun tyttäret kasvaa 170 tai pidemmiksikin. 8 vanhalla on jo nyt 150 cm takkeja, 152 cm housuja. Ja 36 kengät.
Nuorempi 6v. 130 cm kamppeet.
Okei. Mä huomioin vain serkut, sedät ja papat, isäni. Naisissa serkut, tädit, mummot ja äidin. Itseni.MCMLXXVI kirjoitti:
Joo, eihän ne varmaan ole kuin arvioita. Veikkaan kyllä, että minun tyttäret kasvaa 170 tai pidemmiksikin. 8 vanhalla on jo nyt 150 cm takkeja, 152 cm housuja. Ja 36 kengät.
Nuorempi 6v. 130 cm kamppeet.
Okei. Mä huomioin vain serkut, sedät ja papat, isäni. Naisissa serkut, tädit, mummot ja äidin. Itseni.Hauska.. sun 8-vuotias käyttää samoja kokoja kuin minä.. tosin vain pituudessa.. leveydestä en sitten mainitsekaan mitään .. heh.
19- vuotiaana ostin farkkuja lasten ja poikien osastolta koko ilmoitettiin ikänä .. 12 vee..
No tuli vain mieleen..Pikku-pirpana kirjoitti:
Hauska.. sun 8-vuotias käyttää samoja kokoja kuin minä.. tosin vain pituudessa.. leveydestä en sitten mainitsekaan mitään .. heh.
19- vuotiaana ostin farkkuja lasten ja poikien osastolta koko ilmoitettiin ikänä .. 12 vee..
No tuli vain mieleen..Heh, aika iso tyttö hän on, minua alkaa olla leukaan päälaki. Nyt on pituuskasvu varmaan tauolla, kun pyöristynyt. Kohta taas venyy pituutta ja hoikistuu. Vuoron perään. :)
Ihan kun olis joku esimurkkuikäkin alkanut, tunnekuohut on välillä melkoisia ja näppyjäkin jo nassussa randomisti.
Sä oot pikkuinen. :)
Mä ostin 170 cm verkkarit joskus lasten puolelta. Ikää oli 25v. Silloin oli vielä 34-36 koon vaatteet. Ohkanen. Mutta nyt ei puhettakaan, että mahtuisin noin pieniin kamppeisiin.
Repeis saumoista, jos änkisi. :D
Äsken kävin apteekissa lääkeostoksilla ja kyllä siinä kaupassa, jossa apteekki sijaitsee tuli itseni mittaisia ja muutama lyhyempikin vastaan. Osa yksinään ja osa naisseurassa vastaan.
Oletan, että ostoksia kannettiin emännän kanssa autoon.Kävi niin muuten viime viikolla sun hoodeilla pitkästä aikaa, ja ohitin tarkoittamasi apteekin.
Lauruska kirjoitti:
Kävi niin muuten viime viikolla sun hoodeilla pitkästä aikaa, ja ohitin tarkoittamasi apteekin.
Okei. Kävin tänään Orimattilan puolella apteekissa, oli muutakin kuskattavaa sinne suuntaan. Normaalisti tulee käytyä joko Launeella tai yliopiston apteekissa.
Vähän tuota Lahden keskustaa kartan normaalisti, kun kätevämmin pääsee autoilijana sivuapteekkeihin. :)
Torilla kyllä ajattelin nyt kesällä käydä, jätän auton kotiin ja hyppään dösään tästä nurkalta ja nautin kyydistä. En ole vuosikausiin matkustanut bussilla. Jos verestäisi muistoja, ennen ei kouluukaan päästy ilman bussikyytiä. :)
Yläasteelle oli n. 18 km matkaa. Suunta.MCMLXXVI kirjoitti:
Okei. Kävin tänään Orimattilan puolella apteekissa, oli muutakin kuskattavaa sinne suuntaan. Normaalisti tulee käytyä joko Launeella tai yliopiston apteekissa.
Vähän tuota Lahden keskustaa kartan normaalisti, kun kätevämmin pääsee autoilijana sivuapteekkeihin. :)
Torilla kyllä ajattelin nyt kesällä käydä, jätän auton kotiin ja hyppään dösään tästä nurkalta ja nautin kyydistä. En ole vuosikausiin matkustanut bussilla. Jos verestäisi muistoja, ennen ei kouluukaan päästy ilman bussikyytiä. :)
Yläasteelle oli n. 18 km matkaa. Suunta.Ok. Isäni auto oli viime viikolla alkuviikosta Hollolassa huollossa, ja toimin kahtena päivänä kakkoskuskina hakien ja vieden toisella autolla. Keskiviikkona viedessäni isääni korjaamolle, kävin Kärkkäisellä (ekaa kertaa sitten helmikuun) ja cittariinkin oli asiaa. Sillä siellä Launeella liikuin.
Mä en juurikaan ole liikkunut puolen vuoden aikana missään, ei ole ollut asiaa mennä. Sillä sitten käytän hyödykseni ne harvat käynnit, ja käyn isommissa kaupoissa.
Mun tulee pääosin liikuttua bussilla kaupunkimatkat -siis normaalisti, kun en autoa omista, eikä mulla olis edes varaa sitä pitää. Tarvittaessa olen äidilleni kaupunkireissuilla kuskina, mikäli isäni ei silloin lähde mukaan, koska äitini ei mielellään aja isoissa taajamissa reumasta johtuvien muutoksien takia.
Hällä ei kunnolla niskat taivu, vaikkei sitä ole jäykistetty, ja toinen käsi ei nouse vyötäröä korkeammalle jäykän olkapään takia (keinonivelleikkauksessa olkavarsi murtui, ja hän joutui pitämään kättään pitkään 90 asteen kulmassa, jolloin olkapää ehti jäykistyä), joten reaktionopeudet ovat hidastuneet. Omassa taajamassa pystyy ajamaan, koska liikennettä on kaupungin keskustaan verrattuna huomattavasti vähemmän, eikä ole liikennevaloja. Lisäksi maantieajoa pystyy ajamaan.Lauruska kirjoitti:
Ok. Isäni auto oli viime viikolla alkuviikosta Hollolassa huollossa, ja toimin kahtena päivänä kakkoskuskina hakien ja vieden toisella autolla. Keskiviikkona viedessäni isääni korjaamolle, kävin Kärkkäisellä (ekaa kertaa sitten helmikuun) ja cittariinkin oli asiaa. Sillä siellä Launeella liikuin.
Mä en juurikaan ole liikkunut puolen vuoden aikana missään, ei ole ollut asiaa mennä. Sillä sitten käytän hyödykseni ne harvat käynnit, ja käyn isommissa kaupoissa.
Mun tulee pääosin liikuttua bussilla kaupunkimatkat -siis normaalisti, kun en autoa omista, eikä mulla olis edes varaa sitä pitää. Tarvittaessa olen äidilleni kaupunkireissuilla kuskina, mikäli isäni ei silloin lähde mukaan, koska äitini ei mielellään aja isoissa taajamissa reumasta johtuvien muutoksien takia.
Hällä ei kunnolla niskat taivu, vaikkei sitä ole jäykistetty, ja toinen käsi ei nouse vyötäröä korkeammalle jäykän olkapään takia (keinonivelleikkauksessa olkavarsi murtui, ja hän joutui pitämään kättään pitkään 90 asteen kulmassa, jolloin olkapää ehti jäykistyä), joten reaktionopeudet ovat hidastuneet. Omassa taajamassa pystyy ajamaan, koska liikennettä on kaupungin keskustaan verrattuna huomattavasti vähemmän, eikä ole liikennevaloja. Lisäksi maantieajoa pystyy ajamaan.Siinä tulee samalla hoidettua monta kärpästä samalla iskulla. Hyvä, että pääset jelppimään. Alkaa vanhemmilla niskat jäykistymään jo vanhuuttaankin, saati tuo reuma sitten vielä, kun jo nuoremmat jäykistää.
Kärkkäisen kesäpihasta hain kukkia tuossa muutama viikko sitten. Tulee muutenkin käytyä n. kerta kuukauteen ja joulun aikaan sitten tiuhemmin. Cittarissakin tulee käytyä. Ties vaikka oltas törmätty, muttei vaan tunnista vastaan tullessa.
Tänään kyllä joku nainen katseli Tokmannilka pitkään ja käveli samoja hyllynvälejä ees taas missä minäkin. Täytyy sanoa etten tunnistanut tutuksi. Ja yleensä kyllä tunnistan kerran jo kunnolla kasvoja katseltuani ihmiset. :)
Enkä kehdannut kysyä, tunnetaanko me vai miksi tuijotat mua.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Siinä tulee samalla hoidettua monta kärpästä samalla iskulla. Hyvä, että pääset jelppimään. Alkaa vanhemmilla niskat jäykistymään jo vanhuuttaankin, saati tuo reuma sitten vielä, kun jo nuoremmat jäykistää.
Kärkkäisen kesäpihasta hain kukkia tuossa muutama viikko sitten. Tulee muutenkin käytyä n. kerta kuukauteen ja joulun aikaan sitten tiuhemmin. Cittarissakin tulee käytyä. Ties vaikka oltas törmätty, muttei vaan tunnista vastaan tullessa.
Tänään kyllä joku nainen katseli Tokmannilka pitkään ja käveli samoja hyllynvälejä ees taas missä minäkin. Täytyy sanoa etten tunnistanut tutuksi. Ja yleensä kyllä tunnistan kerran jo kunnolla kasvoja katseltuani ihmiset. :)
Enkä kehdannut kysyä, tunnetaanko me vai miksi tuijotat mua.Luuli rosvoksi
Anonyymi kirjoitti:
Luuli rosvoksi
Voi olla, kävelin kädet shortsien taskussa. Jos olinkin niin roiston näköinen. :D
- Anonyymi
Koska olen aika lyhyt niin minua ei kiinnosta itseäni kovin paljon pidemmät miehet.
Mutta laiha ei saa olla, eikä kovin lihavakaan vaan siltä väliltä. - Anonyymi
Pitkänä naisena tuntuu että kyllä, sillä pituudella on miehillekin kovasti väliä. Itseni kanssa suht saman mittainen ex yritti kieltää multa korkkareiden käytön, kun hänellä ei ollut mukava olla itseään pidemmän naisen seurassa. Sinkkuaikoina treffaillessa menin reippaasti korot jalassa treffeille ja moni mies sanoi suoraan, ettei halua suhteeseen itseään pidempää naista.
Urheiluharrastuksen parista löytyi sitten aviomies, jota ei haitannut vähäinen pituusero. Hän on muutaman sentin pidempi eikä ole moksiskaan kun käytän korkkareita, vaikka olisin sitten häntä hieman pidempi.- Anonyymi
Voi niitä miehiä. Voisiko järjestää jotain kursseja, jossa opeteltaisiin olemaan pidempien ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Mä olen törmännyt tohon samaan pulmaan, vaikken edes ole mitenkään erityisen pitkä. Keskimittainen 165 sentti ja silti olen saanut osakseni pyyntöjä olla käyttämättä korkokenkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen törmännyt tohon samaan pulmaan, vaikken edes ole mitenkään erityisen pitkä. Keskimittainen 165 sentti ja silti olen saanut osakseni pyyntöjä olla käyttämättä korkokenkiä.
Sama homma. Alle 170 pitkä ja silti kehotettu jättämään korkokengät kotiin.
Siinä piilee myös mielenkiintoinen dilemma. Monesti kuulee harmiteltavan, etteivät suomalaiset naiset ole yhtä naisellisia ja pukeudu yhtä nätisti, kuin esim Venäjän tai itäblokin maiden naiset.
Sitten ei kuitenkaan saisi käyttää korkkareita, ettei ole miestä pidempi. Lyhyet helmat, kireät/ avonaiset vaatteet myös koetaan edelleen "luvaksi" koskea tai käydä käsiksi. - Anonyymi
Minulle naisen pituudella ei ole mitään merkitystä. Ei siis väliä onko pitkä vai lyhyt, kunhan muuten natsaa.
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158