Evl.kirkolle ei kelpaa enää valkoiset vauvat

Anonyymi

Uudenkaupungin seurakunnan terveiset rippileiriltä ovat kiinnittäneet huomiota sosiaalisessa mediassa.
Haukharjassa "eläydyttiin kastejuhlaan" ja kuvissa osuu silmiin tämän eläytymisen "monikulttuurisuuden agendalle korrekti" musta harjoitusnukke.

82

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harjoitusnukke ei ole vauva, se on vain nukke.

      • Anonyymi

        Eikö se markkeeraa vauvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se markkeeraa vauvaa?

        Ei tietenkään, höpsö.


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo tarkoittaa että kirkolle kelpaavat kaikenväriset vauvat. Aloittaja on tyypillinen vanhoillisuskovainen, joka vääntää kaiken valheeksi omiin ennakkoluuloihinsa perustuen.


    • Niin no mitä pahaa siinä on jos ihmiset tottuvat erivärisiin . Ei kait se ole se pointti. En sano, että tuo erivärisyyskään on mikään vapaalippu mutta eiköhän ihmiset ole ihmisiä, väristä viis.

      • Anonyymi

        Kuinka monta Suomessa kastetuista vauvoista on mustia?


      • Anonyymi

        Tuossa opetetaan valkoisille nuorille että on ok. Jos oma jälkeläinen on musta äpärä.
        Voisitteko kuvitella että Kongossa harjoitusvauvana olisi valkoinen vauvanukke tai Japanissa musta?
        Rotusekoitus on jotakin hirvittävää, kansanmurhaan verrattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta Suomessa kastetuista vauvoista on mustia?

        Varmaan 10%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa opetetaan valkoisille nuorille että on ok. Jos oma jälkeläinen on musta äpärä.
        Voisitteko kuvitella että Kongossa harjoitusvauvana olisi valkoinen vauvanukke tai Japanissa musta?
        Rotusekoitus on jotakin hirvittävää, kansanmurhaan verrattavaa.

        Mulle sillä nukella ei oo mitään väliä 😅 mutta oikeilla ihmisillä on. Ei kuuluis yrittää sekottaa ihmisiä. Nyt vaa on sellasii ihmisii ku on ei siitä nyt sen enempää. Mut juu se nukke olis voinu olla valkonenkin, koska miksi ei?! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta Suomessa kastetuista vauvoista on mustia?

        Luulis uskovaisen ajattelevan että sen parempi mitä useampi kastetaan sen parempi, oli kastettava minkä värinen tahansa.


    • Anonyymi

      Minua nyt huvittaa se, että jos yhdellä - siis YHDELLÄ - rippileirillä on esillä ollut vähän tummempi nukke, niin otsikon mukaan koko ev.lut. kirkko kieltää samantien valkoiset vauvat. Todellista "suhteellisuudentajua" taas kerran...

      • Anonyymi

        Musta se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta se oli.

        Ja vielä Ukissa. On Uusikaupunki vajonnut alas. Sen väki ei ole ollut ihonväriltään mustaa, olen itse tästä vankka todiste.

        Kyllä Ukin vanha sivistyneistö huokaa haudoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä Ukissa. On Uusikaupunki vajonnut alas. Sen väki ei ole ollut ihonväriltään mustaa, olen itse tästä vankka todiste.

        Kyllä Ukin vanha sivistyneistö huokaa haudoissaan.

        "Kyllä Ukin vanha sivistyneistö huokaa haudoissaan."

        Kyllä varmasti tätä persuhulluutta lukiessaan.


      • Anonyymi

        Suomi on suomalaisten maa ja suomalaiset ovat valkoisia.
        Suomalaisista vain 15% on ruskeasilmäisiä ja mustahiuksisia luonnostaan.
        Mustanahkaisia ei ole kukaan oikeista, etnisistä suomalaisista.
        Suomen kansalaisista kaikki eivät ole etnisiä suomalaisia.
        Kyllähän tuon nuken käyttäminen oli provokaatio.
        Luterilainen kirkkokin on solutettu marxilaisilla. Tätä on tämä 'marssi läpi instituutioiden'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä Ukin vanha sivistyneistö huokaa haudoissaan."

        Kyllä varmasti tätä persuhulluutta lukiessaan.

        Kyllä varmasti tätä persuhulluutta lukiessaan.

        No löytihän se persu sieltä jälleen kerran !!


      • Anonyymi

        Paljastaa myös eräiden ryhmien rasismin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on suomalaisten maa ja suomalaiset ovat valkoisia.
        Suomalaisista vain 15% on ruskeasilmäisiä ja mustahiuksisia luonnostaan.
        Mustanahkaisia ei ole kukaan oikeista, etnisistä suomalaisista.
        Suomen kansalaisista kaikki eivät ole etnisiä suomalaisia.
        Kyllähän tuon nuken käyttäminen oli provokaatio.
        Luterilainen kirkkokin on solutettu marxilaisilla. Tätä on tämä 'marssi läpi instituutioiden'.

        Erosimme kirkosta juuri hyysäilyntakia


    • Anonyymi

      Lapsi ei välitä väristä. Pikku Liisan 3v tarhakavereista moni on Afrikasta eikä tämä noteeraa mitään eroa onko Denise tai Saara minkälainen. Kaikkia hyviä. Nyt omassakin sivusuvussa on ihania eri rotujen vauvoja.

      • Anonyymi

        Kuule kyllä välittää. Ne matujen lapset välittävät. Päiväkodit ja koulut ovat pulassa näiden mustien harjoittamasta rasismista suomalaislapsia kohtaan.

        Itsellänikin on jotain matutenavia eräässä puolisuku-haarassa. En nyt pitäisi heitä mitenkään sukumme ylpeytenä, en edes sukulaisina. Elävät omaa elämäänsä, yhteiskunnan tui'lla, tietenkin.


    • Anonyymi

      Kyllä se on jo rippileirillä vähintäinkin tutustava tähän meille tulevaan uuteen kulttuuriin, jopa tyhmemmille se pitää esittää , jos ei muuten, niin leirin pastorin esittelemällä pikimustalla Gambialaisella nukella.

      • Anonyymi

        Kas kun ei kastettu eskimovauvaa. 😂


      • Anonyymi

        Mene sinä sinne vapispelle!


      • Anonyymi

        Ihanko totta?
        ” Olen 48-vuotias eteläpohjalainen ukko. Suomi24:n keskustelunaiheista minua kiinnostaa eniten uskonto. Olen ollut Jeesuksen seuraaja syyskuusta 2011 lähtien. Palvelutehtäviini seurakunnassani ovat kuuluneet mm. pyhäkoulujen pitäminen, kolehdinkeruu ja ruohonleikkuu. Muita kiinnostuksenaiheitani ovat mm. historia, yhteiskunnalliset aiheet ja urheilu. Olen tehnyt muun muassa toimistotöitä, ollut koulunkäynninohjaajana ja henkilökohtaisena avustajana.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta?
        ” Olen 48-vuotias eteläpohjalainen ukko. Suomi24:n keskustelunaiheista minua kiinnostaa eniten uskonto. Olen ollut Jeesuksen seuraaja syyskuusta 2011 lähtien. Palvelutehtäviini seurakunnassani ovat kuuluneet mm. pyhäkoulujen pitäminen, kolehdinkeruu ja ruohonleikkuu. Muita kiinnostuksenaiheitani ovat mm. historia, yhteiskunnalliset aiheet ja urheilu. Olen tehnyt muun muassa toimistotöitä, ollut koulunkäynninohjaajana ja henkilökohtaisena avustajana.”

        Niin? Mikä oli epäselvää?


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Niin? Mikä oli epäselvää?

        Sinäkö muka olet vapaakirkollinen uskovainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö muka olet vapaakirkollinen uskovainen?

        Epäilet asiaa, koska?


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Epäilet asiaa, koska?

        Vastaa äläkä taas ala venkoilla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa äläkä taas ala venkoilla!

        Ai mun pti vain vastata asiaan, jonka tiedät muutenkin. Selvä.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Ai mun pti vain vastata asiaan, jonka tiedät muutenkin. Selvä.

        Länkytät taas ihan turhaan. Vastaa kuin mies joka väität olevasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Länkytät taas ihan turhaan. Vastaa kuin mies joka väität olevasi!

        Aha.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Aha.

        Niin juuri. Muita kyllä olet kärkäs rääpiin!


      • Anonyymi

        Tipale vastasit itsellesi. 🤣 Teet aina niin kun häpeät käytöstäsi.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Aha.

        Nyt se moukka luulee, että olen sinä.


    • Anonyymi

      Pikkusieluista urputtaa jostain värillisestä nukesta.

      • Anonyymi

        Sen sulupuoltakaan ei tiedetty vaikka sillä oli kikkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sulupuoltakaan ei tiedetty vaikka sillä oli kikkeli.

        "sulupuoltakaan"

        Vai että ihan "sulupuoli". Tämä oli tärkeä tieto.


      • Anonyymi

        Jotain on tosiaan vialla korvien välissä, jos tummempi nukke häiritsee.


    • Anonyymi

      Ihanaa, että ongelmasi ovat tätä tasoa. Voisit vaikka halata itseäsi, vaikka taidat sitä jo harrastaakin.

      • Anonyymi

        Haluatko avautua omista ongelmistasi?


    • Anonyymi

      Niipä niin Kirkko on pahimpia matutajia Suomessa !!

    • Anonyymi

      Se on plusmiinusnolla tuolaliset kasteleikit, siinä ei mustat vaalene eikä vaaleat tummene.

      lopputilillä voi sitten käydä kuin sotahommissa, että "kaik muut ne kalpeni vain svartsi tummaks jäi.

      • Anonyymi

        Tuo sama Hellariko täällä taas urputtaa


    • Anna mun kestää! Nuketkin jo herättävät joissain vihaa...

      • Anonyymi

        ei vihaa vaan huomioita, huomaatko eron!?


      • Anonyymi

        Oliko tämä kirkon havaintoväline peräti Laku-Pekka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei vihaa vaan huomioita, huomaatko eron!?

        ”…ei vihaa vaan huomioita, huomaatko eron!?”

        Kommenteista päätellen taitaa olla enemmän vihaa kuin neutraalia huomiota. Tosin en ymmärrä, miksi tällaisia sitten erityisesti huomioidaan? Mielestäni hyvin positiivista, että käytetään jopa leluina ihmisten näköisiä nukkeja, jotka vastaavat olemassa olevien ulkonäköä.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”…ei vihaa vaan huomioita, huomaatko eron!?”

        Kommenteista päätellen taitaa olla enemmän vihaa kuin neutraalia huomiota. Tosin en ymmärrä, miksi tällaisia sitten erityisesti huomioidaan? Mielestäni hyvin positiivista, että käytetään jopa leluina ihmisten näköisiä nukkeja, jotka vastaavat olemassa olevien ulkonäköä.

        Minusta sinä ole täynnä vihaa uskovia kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sinä ole täynnä vihaa uskovia kohtaan.

        Uskovia kohtaan en todellakaan koe mitään vihaa, päin vastoin. Tuntuu vain siltä, että jos joku ei ajattele asioista samoin kuin pieni joukko tiettyjä uskovia, se koetaan vihana.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Uskovia kohtaan en todellakaan koe mitään vihaa, päin vastoin. Tuntuu vain siltä, että jos joku ei ajattele asioista samoin kuin pieni joukko tiettyjä uskovia, se koetaan vihana.

        Pieni on se joukko joka seuraa Jeesusta. Sinä et kuulu heihin.


    • Anonyymi

      Kirkolle ei kelpaa mikään mikä on enemmistönä.

    • Anonyymi

      Miksi lutherlaiset tuhosi Suomen?

      Oliko heillä Jumalalta saatu oikeus tuhota itsenäinen hyvinvointivaltio? Ei ollut! Valtaosa valtionjohtajista ja korkeista viranomaisista on evlut suuntauksen jäseniä ja sylivauvoina kastettuja. Riippumatta siitä onko valtion korkeassa virassa, viranomaisena ja tai yritysjohtajana.

      Mutta valtion kansalaisia on muitakin kristittyjä ja uskovia kuin evlut suuntauksen jäseniä. Tämä valtio ei ole pelkästään teidän valtionne ja tai kaupunkinne(Jer.29:7).

      Luuletteko että uus suomalaiset muuttaa maan paremmaksi. Ei taatusti muuta. Vanhanliiton kirjoitukset varoittaa heinäsirkkalaumoista jotka tulee ja syö maan sadon. Miten jumalaton kansanosa sen valtion koroittamisen voisi tehdä? Kellä ei ole Poikaa Jeesusta hänellä ei ole Abba Isääkään ja Pyhäähenkeä.

      Jeesus sanoi omilleen... te olette maan suola ja valo. Vain vanhurskaus kansakunnan nostaa, nyt nähdään miten EU jäsenyyden myötä valtion velka on kasvannut ja syntyvyys laskussa. Hyvä käännetty pahaksi ja paha hyväksi, oikea vääräksi ja väärä oikeaksi.

      Jokaisella on puhe oikeus Jumalan perheessä, onko täällä evlut palstalla, en tiedä. Puhua ei saa evlut suuntauksen kirkoissa näistä asioista. Vaikka tanssivat kirkoissaan jopa esivanhempiensa hautojen päällä, jonkinlaisia tanssiesityksiä.

      Sen haluan vielä kertoa että vuoden 2015 jälkeen, minun rappukäytävän oveen on uussuomalaiset piitänyt arabiankielisen tui merkin, uhkaillut tappamisella, joku on piirtänyt Daavidin tähden parvekkeen alle. Muista jutuista envoi enkä halua kertoa. Poliisilta en saanut apua. Vaikka asun suuressa kaupungissa.

      Voiko muslimi nainen EU-Suomessa seurustella ja avioitua ei muslimi miehen kanssa, ilman pelkoa kunniaväkivallasta. Ei voi. Koraani ja sen selitysteokset on rasistisia vihakirjoja ei muslimeita kohtaa, kaikkialla maailmassa, jokaisen sukupolven kohdalla.

      Evlut suuntauksen vapaamuurari jäsenet on jo 1700-luvulta lähtien ollut samalla myös evlut jäseniä ja evlut suuntauksen johdossa. Heitä vapaamuurareita ja Old Fellows lahkon jäseniä on noin 7000-8000 EU-Suomessa. He pitää koraania heille yhtä pyhänä kirjana mitä Jeesuksen seuraajilla on Raamattu. Ovat rasisteja Jeesuksen seuraajia kohtaan ja ylläpitävät rasismia.

      Pahempaa vainoa kuin mitä olen minä kohdannut, on kokenut ne tuhannet raiskatut tytöt ja naiset, tapetut ja murhatut sylivauvana kastetut kantasuomalaset, ryöstetyt ja hakatut kantasuomalaiset, yrittäjät ja yksityishenkilöt joidenka omaisuutta on uussuomalaisten toimesta tuhottu ja varastettu. jne... Heidän määränsä lisäntyy vuosittain.

      Samalla teidän kirkkoruhtinaat ja palkkapaimet,sanovat rauha rauha, ja nostaa ylisuuria (Top20 palkat 50000-138000€/vuosi) palkkoja kun tavis kansan köyhät lampaat käy viikottain leipäjoissa. He vaikenee EU-Suomen köyhällistö kristittyjen sorrosta ja vainosta ja palkattoman työn teettämisestä (Ef.6:9, Miik.3:11, Hes.34, Neh.5, Ilm.18:1-3).

      ps. Room.1:18-32 kohta vaatisi oman kirjoituksen mutta siitä ehkä joskus toisten.

    • Anonyymi

      Kirkko ennakoi oikeiston kuuluisaa väestön vaihtoja Euroopan valtioissa.
      Hyvä pitää tuntosarvet ilmassa kaikkiin suuntiin kirkko-organisaation jatkuvuuden varmistamiseksi isiltä pojille.
      😁

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe